Je moet er wat voor over hebben he? Ik zou ook niet kunnen wachten denk ik. 'kippedrift' noemde mijn moeder dat altijdquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Halfuurtje ben je er ook zeker?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Als de plannen van Shark-Bait voor komende zondag doorgaan dan zou ik daar graag een statief bij meenemen, en aangezien (mijn toch al gammele) ouwe statief het helemaal begeven heeft is een nieuwe meer dan welkom, vandaar dat ik gisterenavond meteen ff heen en weer gekacheld ben.
waarbij het laatste stuk van de route buiten de flevopolder erg lastig was vanwege de weerstomstandigheden (bliksem en sneeuw)
Mailtje nog ontvangen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:45 schreef stil het volgende:
Werkze Bowiefan.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:05 schreef stil het volgende:
[..]
Ja, Ik heb je terug gemaild. Niet ontvangen?
Mailtje is weer onderweg.quote:
Moet jij niet leren?quote:
En een mailtje terug!quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:13 schreef stil het volgende:
[..]
Mailtje is weer onderweg.
Vreemd, is hier wel verzonden.
Heb op beantwoorden geklikt. Of heb je hem liever op je fokadres?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:03 schreef Offy het volgende:
Is al dat wachten toch nog ergens goed voor geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |