Denk je wel een beetje om de policy??quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:43 schreef Xilantof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ehrm.....just guessing......Is dat Bowiefan?
Deze keer ligt het niet aan je PC Boreliusquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:10 schreef Borelius het volgende:
Even kijken of Fok het nog doet en jawel, zie je een foto van Bowiefan, begin je direct weer te twijfelen of de PC wel echt helemaal in orde is.
Ik dacht al, dequote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze keer ligt het niet aan je PC Borelius
Gefeliciteerkwastquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik dacht al, deis wel heel erg veranderd.
![]()
Heb ik een nieuwe kamer, met uizicht op de torens van het vredespaleis, doe ze die dingen niet (voldoende) verlichten. Had ik anders paar mooie fotows van kunnen maken.
En vervolgens de BBE op je dak krijgen vanwege vermeende terroristische activiteitenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gefeliciteerkwast
Misschien twee medeplichtigen organiseren die elk met een flitser met slave-unit onder zo'n toren gaan staan, zelf vanuit je raam met een welgemikte flits de hele boel ontsteken.
verdacht veel kinderenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Voor wie dat leuk vindt, de resultaten van de OUD-meet van vandaag
Dat is dan ook mijn grootste kindquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
verdacht veel kinderen
kinderen zijn leuk, maar niet in die hoeveelheden
Deze en deze zijn dan wel weer grappig
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ehrm.....just guessing......Is dat Bowiefan?
Da's wel te zien ookquote:
Dat is dankzij dat extra geheugen? Dat doet vaak wonderen, vooral bij dat soort PC's.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:31 schreef Ouwesok het volgende:
Hé Borelius. Mijn fotosoepmasjien maakt inmiddels weer de meest alleraardige geluiden
![]()
En hij soept een stuk sneller en comfortabeler, je merkt niet meer dat het in wezen gewoon een ouwe PII-350 is
Ik ben vanavond eindelijk maar eens met het klusje begonnen en heb er eerst eens twee bankjes bij in gestoken. Hij loopt nu onherkenbaar snelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:13 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dat is dankzij dat extra geheugen? Dat doet vaak wonderen, vooral bij dat soort PC's.
Uizicht is een beetje groot woord. Heb het eventjes nagemeten en volgens route24 is 1150 meter van mijn raam tot vredespaleis. Heb geen verstand van flitsers, maar volgens mij gaat dat niet werken. Trouwens zie alleen het topje, zo'n beetje net boven de klok. De rest wordt geblokeerd door huizen. (was zowiezo een behoorlijke uitvergroting geworden.) Wellicht een keer op de tram stappen en ter plaatse wat gaan klussen met camera's.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gefeliciteerkwast
Misschien twee medeplichtigen organiseren die elk met een flitser met slave-unit onder zo'n toren gaan staan, zelf vanuit je raam met een welgemikte flits de hele boel ontsteken.
was ik nog niet vogelvrij verklaard dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:08 schreef Bowiefan het volgende:
lefgozertje die fotnalix.... wachten tot je naar je werk gaat en dan zulke feauteauz plaatsen... vanaf nu issie vogelvrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |