abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2005 @ 21:02:36 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24729927
quote:
Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef Sugar het volgende:
Maria doet nog helemaal niks van al die dingen die jullie beschrijven... Ik denk (of weet bijna zeker) door die spreidbeugel. Ze kan niet eens draaien...
Zelfs zonder spreidbeugel is het niets om je zorgen over te maken hoor! Volgens mij loopt Maria nog prima op schema!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 24 januari 2005 @ 21:06:19 #202
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_24729997
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
nooit geweten dat een koortslip ook aan de binnenkant van de mond kan zitten.
dat zal best pijnlijk zijn L-A.
beterschap morgaine!
Helaas uit ervaring hier met de kids gemerkt dat dat inderdaad het geval is. Het gebeurt trouwens ook alleen de eerste keer dat ze last krijgen van een koortslip. Ook heel veel last van het tandvlees, wijzen met de tandenborstel leverde al bloed op Ook kwijlden ze ineens weer een paar dagen (terwijl Storm nog nooit gekwijld heeft, zelfs niet met tandjes) Al met al zijn ze er ook wel twee weken zoet mee. Hier kregen ze het alledrie met ongeveer elk zo'n 4 dagen ertussen, dus we waren er wel even zoet mee ...
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_24730042
O, ja Suzanna ik herken mezelf vaak in jouw verhalen Lucas was ook zo'n ontzettend moeilijke slaper in het begin. Gek werden we er soms van! En op een gegeven moment ben je zo ontzettend moe dat je niet veel meer kunt hebben
Probeer toch zo rustig mogelijk te blijven en eventueel overdag zelf wat bij te slapen als het lukt.

Over het inbakeren: wij zijn daar na het eerste cb-bezoek mee begonnen, na de instructie van de wijkverpleegkundige. En Lucas sliep de eerste keer ook meteen ontzettend lang. Ik maakte me daar zelfs nog heel erg zorgen om
En daarna ging het inderdaad weer wat minder, helaas
Wij hebben toen wel doorgezet omdat we merkten dat hij nog onrustiger werd als hij z'n armen vrij had. Want hij zat steeds met z'n handen in z'n gezicht en werd daar weer wakker van
Vooral 's avonds hebben we een vast ritueel: luier verschonen, eten, boeren, inbakeren, even wiegen en in bed. In het begin was ik vaak nog lang bezig met hem in m'n armen in slaap krijgen en dan legde ik hem weg, maar dat heb ik in de loop der tijd steeds meer afgebouwd. Nu wieg ik hem nog even om hem rustig te krijgen en leg hem dan wakker weg. En dan gaat hij vanzelf slapen, behalve als er per ongeluk nog een boertje dwars zit

O, ja Lucas draagt nu trouwens een rompertje en pyamaatje onder de inbakerdoeken en daarboven een laken en dubbelgeslagen deken. Maar dat is omdat hij geen verwarming op z'n kamertje heeft en het daar dus heel erg koud is Hij heeft het nu niet te warm en niet te koud in ieder geval. Het klopt trouwens dat je daar heel erg op moet letten, dat ze het niet te warm krijgt.
Als je trouwens besluit door te gaan met inbakeren nog een tip: ik gebruik de pacco inbakerdoeken (en er zijn er hier meer die er ervaring mee hebben) en ben daar heel enthousiast over. Die kun je namelijk bijna niet verkeerd aandoen en zijn dus erg veilig! En het is een supersimpel systeem met klitteband.
De doeken zijn trouwens erg prijzig, maar ik heb ze 2ehands op marktplaatst gekocht en toen was het te doen. En we hebben er enorm veel plezier van
  maandag 24 januari 2005 @ 21:08:17 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24730050
Ze draaide laatst wel toen ze in d'r blootje op cb-tafel lag. Ik wist niet wat ik zag! Maar verder laat ik haar niet zonder beugel, omdat ik het zielig vind als ze iets kan en meteen weer niet kan. Ik weet dus niet of ze het écht doet, zeg maar.

Maar maak me ook geen zorgen, eigenlijk ben ik gewoon bang iets te missen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 januari 2005 @ 21:25:42 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_24730383
Komt wel goed hoor Sugar!!
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 januari 2005 @ 22:31:53 #206
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24731669
Sugar geniet er nog van zolang het kan voor je weet loopt Maria

en dan gaan we nog is wensen naar die tijd dat ze alleen nog maar konden liggen
  maandag 24 januari 2005 @ 23:30:58 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24733046
Sugar, straks....... dan kan Marietje alles wat de rest ook kan en dan ben je opgelucht en blij dat ze het nu even niet kan komt wel goed!

Poemojn, ik weet niet waar het aan ligt. Maar als jij ff de vraag stelt dan ga ik eht morgen wel ff opzoeken als ik op school ben Vanavond trouwens zelf pasta gegeten en een stuk mango. Ze was weer met d'r eten
pi_24736217
quote:
Op maandag 24 januari 2005 18:01 schreef AnnieBaby het volgende:
En Stiekemurd, hoe is het nu met Benthe na haar eerste prikje?
Stella krijgt dat volgende week, dus ik ben erg benieuwd.
Goed hoor, dat ze zo gegroeid is. Je mag er trots op zijn!
Annie,

Het is goed gegaan! Ik heb de de zetpillen niet hoeven te gebruiken. Gisteravond was ze juist rustiger dan normaal en vannacht maar 1 keer gekomen. De wijkverpleegkundige zei trouwens dat de nieuwe prikken beter waren dan daarvoor en de babietjes minder snel ziek van werden.

Veel succes volgende week!!!!!
pi_24736794
Nou we zijn gisteren weer bij de dokter geweest en de assistente had het verkeerd aan de dokter doorgegeven. Die had namelijk te horen gekregen dat het nu ook al aan de buitenkant van haar mond zat terwijl ik had gezegd "het zit nu rondom in haar mond ipv alleen op haar onderlip". Maar goed, het is dus echt een koortslip die alleen de eerste keer aan de binnenkant van haar mond verschijnt pas daarna als ze weer minder weerstand bijv zou hebben dan is een koortslip aan de buitenkant zichtbaar. Even een waarschuwing voor alle andere moeders, een koortslip is dusdanig besmettelijk dat alleen al knuffelen met een kind het kan overdragen. Dus let erop dat wanneer er visite is die een koortslip heeft zij het kind niet oppakken of kussen. Voorkomen is beter dan genezen, want Morgaine zal nu voor de rest van haar leven een koortslip kunnen krijgen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:08:08 #210
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24736834
Sugar, je moet je ook inderdaad geen zorgen maken. Het hoort helaas nu eenmaal bij het dragen van een spreidbroekje. Maar geloof me, ze haalt die schade straks dubbel en dwars in. Dan verlang je terug naar die dagen dat ze gewoon lekker rustig lag te spelen.
Dat wil echter niet zeggen dat ze niets kan. Het duurt alleen even voor ze door heeft hoe ze dat truukje uit kan halen mét de broek.
Daarnaast zijn er ook genoeg leeftijdsgenootjes zonder spreidbroek die al die truukjes ook nog niet kunnen. De een is nu eenmaal sneller dan de ander.
Patience, Sugar, patience. (moeilijk hè?)
Mijn nichtje kon op een gegeven moment wel kruipen met die broek. Nou ja... ze kwam vooruit. Ze gebruikte haar handen als zuignappen op de grond en sleepte zichzelf waar ze naartoe wilde.
Toen ze eenmaal de broek uit had heeft ze een inhaalrace gehouden. Mijn zus is trouwens wel bewust met haar bezig, wat beweging betreft. Ze doen veel spelletjes waarin Maud leert haar lichaam flexibel te gebruiken.
Aanrader voor later is dan ook absoluut: peuter/kleutergym.
Maar dat duurt nog wel even.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:45:28 #211
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24737287
Stella heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen! Zou het toeval zijn of is dit het begin van iets moois
Ze was gisteren wel heel erg huilerig de hele avond, dus ik denk dat ze gewoon erg moe was. Maar het was wel grappig, want mijn vriend en ik moesten heel hard nadenken of we er nou vannacht uit waren geweest of niet. En ook grappig: qua gevoel maakt het nu nog niks uit, want ik ben even moe!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:49:27 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24737327
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 09:08 schreef dutchie het volgende:

Patience, Sugar, patience. (moeilijk hè?)

Aanrader voor later is dan ook absoluut: peuter/kleutergym.
Maar dat duurt nog wel even.
Dankje voor je reactie, Dutsj, maar eerlijk gezegd ga ik er toch wel vanuit dat ze hem niet meer héél lang om hoeft... Je klinkt zo uitzichtloos, peuter/kleutergym

Go Stella!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Admin dinsdag 25 januari 2005 @ 10:33:34 #213
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_24737928
sugar: jayden is even oud en doet ook nog niets hoor.Hij heb zijn handjes ondekt en daar blijft het bij. En hij kan dan nu ook op de buik zijn hoofdje beter omhoog houden sinds kerst. En verder vind hij het allemaal wel best en vermaakt hij zich liggend of hangend in wipstoel.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:43:00 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24738081
Vandaag 6 maanden precies en naar het cb geweest.
72,5 cm en 8900 gram. Druk kindje; ja joh???!!!

Helaas vond de kinderarts het ruisje waar al eerder naar is geluisterd veranderd. Nieuwe afspraak voor volgende week in het ziekenhuis om er naar te laten luisteren. Misschien is het niks maar voor de zekerheid. Gelukkig heb ik stalen zenuwen gaan wel naar een ander ziekenhuis dan hier, die vertrouw ik toch niet Het zal wel goedkomen, ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze iets mankeert. Denk ik.
pi_24738966
gefeliciteerd met je 1e halfjaardag Jolie! en dat ruisje, hmmm dat zou ik ook griezelig vinden LB, maar gelukkig wordt het dus goed in de gaten gehouden.

Sugar, er is echt een hele grote marge voor de meeste dingen die baby's voor 't eerst zouden moeten kunnen. dus ook zonder spreidbroek. Piet is motorisch ook niet zo'n snelle maar ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld aan zijn ontwikkeling. zo te zien doet Maria 't hartstikke goed! (ik zou wel meer foto's inclusief spreidbroek willen zien eigenlijk, ben steeds zo benieuwd hoe dat er nu uitziet in allerlei situaties.)
pi_24739250
Jolie, gefeliciteerd met je halve verjaardag!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24739400
Jolie, gefeliciteerd!
Logisch dat je dat ruisje niet zo leuk vindt. Maar baby's hebben heel vaak een ruisje en er is meestal niets aan de hand.

Sugar, volgens mij loopt Maria nog gewoon op schema. Jolie en Morgaine zijn met kruipen bijv echt heel snel, en sowieso gaan niet alle baby's kruipen. Myrthe doet meer aan buikschuiven, misschien dat Maria dat ook nog gaat doen ivm die spreidbroek. Komt vast wel goed.
Oja, ik had hier al een keer verteld over die culturen waar baby's tot ze 2 jaar worden in een draagdoek worden gedragen, en daarna in een paar weken tijd leren lopen, toch?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:39:07 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24739714
Bixis, u vraagt?
Heb alleen vooral veel dezelfde "houdingen".

En voor de beeldvorming:
Maria kan bijvoorbeeld gewoon in de draagzak (al doe ik dat niet meer zo vaak).
Maxicosi is dus verhoogd (lees: genoeg kussens erin om beentjes óver de rand te laten vallen) en een voetenzak voor de kinderwagen heeft mijn moeder maar zelf gemaakt. Al die krengen zijn te smal, namelijk.
Zo heb ik ook een héél fijn trappelzakje dat nu bijna te klein wordt! Ik zou het zo graag in een maat groter voor d'r kopen... Maar helaas, het is een tweedehandsje en op internet alleen maar in dezelfde maat te vinden... En het is echt zo'n fijn ding!

Je kunt haar makkelijk op je heup "zetten", en haar onderbeentjes kunnen goed bewegen, zodat ook vrij rechtop zitten (met steun) goed kan.

Als ze op haar buik ligt gooit ze haar hoofd in haar nek, tilt een been zo hoog mogelijk op maar maakt de draai niet. Met een beetje hulp wel, heb ik zojuist ondervonden. Ze wil zo graag!

Edit: nog 2 foto's van Maria in gebruik!

[ Bericht 14% gewijzigd door Sugar op 25-01-2005 12:57:52 ]
pi_24739906
Ze ziet er iig tevreden uit op die foto's! Hoe lang moet ze nou nog?
En wat voor trappelzakje had je dan?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:23:27 #220
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24740454
quote:
Op maandag 24 januari 2005 21:08 schreef piglet het volgende:

Als je trouwens besluit door te gaan met inbakeren nog een tip: ik gebruik de pacco inbakerdoeken (en er zijn er hier meer die er ervaring mee hebben) en ben daar heel enthousiast over. Die kun je namelijk bijna niet verkeerd aandoen en zijn dus erg veilig! En het is een supersimpel systeem met klitteband.
De doeken zijn trouwens erg prijzig, maar ik heb ze 2ehands op marktplaatst gekocht en toen was het te doen. En we hebben er enorm veel plezier van
Heel hartelijk bedankt voor je tips, piglet!
Overigens zijn er helaas nu geen pacco doeken op marktplaats te koop...en inderdaad zijn ze nieuw gewoon te duur voor ons. Dus voorlopig met gewone doeken (wat voor doeken zou ik in plaats van die pacco doeken kunnen gebruiken? Molton of flanel heb ik niet echt in die maat nog, en 'gewone' luiers zijn misschien te dun, ik heb wel oogjesluiers (steviger maar niet elastisch).
Deed jij het met twee doeken (in het begin, ik neem aan dat je dat eerst wel geprobeerd hebt?) en dan ook één om het hoofdje heen? Noa vindt dat namelijk verschrikkelijk en haar armpjes houden haar eigenlijk het meeste wakker.
Noa heeft overigens ook geen verwarming op haar kamertje, maar ze staat (mede daarom, maar ook omdat ze 's nachts gewoon nog niet doorslaapt) nu nog in de huiskamer (die vlakbij de slaapkamer is). 's Nachts is het daar 18 graden ongeveer.

Phluphy, Stiekemurd en Luchtbel: ik ga het nu volhouden met inbakeren hoor...bedankt voor jullie tip (en gelijk heb je...ik zou het ook niet leuk vinden om dan weer strak ingepakt en dan weer niet te moeten slapen...ik slaap meestal op dezelfde manier, anders slaap ik gewoon niet of niet lekker). Dus nu ga ik het in ieder geval twee weken proberen om te zien of er veel verandering in komt (en niet op korte termijn...al hoop ik dat natuurlijk wel!!! het liefste NU!! )....
pi_24740532
suzanna, is dit misschien wat?
pi_24740554
Het hoofdje inbakeren lijkt me niet aan te raden, omdat baby;s juist via hun hoofd warmte kwijt kunnen.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:39:04 #223
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24740716
Sugar, wat is Maria toch een scheetje...volgens mij lijdt ze niet onder haar spreidbroekje...
Nou heb ik nooit precies begrepen wanneer een baby een spreidbroekje moet - waarom moest Maria dat uiteindelijk krijgen? En hoe lang moet dit nu nog?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:40:34 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24740752
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef Suzanna het volgende:
en dan ook één om het hoofdje heen?
????
Wat bedoel je?
pi_24740777
Ik denk dat Suzanna deze inbakermethode heeft gezien: klik

Maar voor zover ik weet is dit in Nederland nu gangbaarder (deze foto gebruikt die Pacco-doeken):
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:42:21 #226
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24740787
Dank je bix!!! ik heb gelijk een mailtje gestuurd.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:43:58 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24740821
Ik liet Maria net heel even zonder beugel op ons bed liggen. Op haar buik.
Ze keek me aan.
Ze keek me nog eens aan.

En rolde van buik naar rug.

pi_24740829
Maria!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:48:43 #229
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24740908
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:41 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat Suzanna deze inbakermethode heeft gezien: klik

[afbeelding]

Maar voor zover ik weet is dit in Nederland nu gangbaarder (deze foto gebruikt die Pacco-doeken):
[afbeelding]
Klopt poemojn, heb het overigens niet zo bij Noa gedaan, het proberen alleen al vond ze verschrikkelijk. Het leek mij ook niet nodig.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:54:01 #230
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24741007
Gaaf Sugar!!!!! Echt zo gaaf zulke momenten...die van mij is deze:
Noa lachte vanmorgen na de voeding ZO lief naar mij, en heel lang, had ze nog niet eerder gedaan. Het was eerst altijd een heel klein glimlachje, nu écht een grote glimlach....
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:05:43 #231
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24741220
Zie je nou wel Sugar!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:10:57 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24741315
Snoop, ze moet 'm in elk geval tot eind maart om. En ik denk dan nog een paar maanden?

En dit is de fijne trappelzak (héél zacht):

Mocht iemand er zo één over hebben in > mt 74, graaaaaaaaaag!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 14:19:19 #233
43556 miss_dynastie
pi_24741450
Maria

Luchtbel, wat eng, dat ruisje Fijn dat je naar een ander ziekenhuis kunt met haar!
pi_24741549
Sugar,

Ik snap best dat je je een beetje zorgen maakt om de ontwikkeling van Maria. Toch zou ik dat nu nog niet doen (hoewel dat voor mij, als niet-moeder en buitenstaander, natuurlijk wel heel makkelijk praten is). Zoals iemand hier al zei, er zijn veel verschillen in ontwikkeling tussen kinderen dus is het helemaal niet zo gek als ze met een bepaald iets wat later is.
En daarbij: zo'n beugel zit natuurlijk bij heel veel dingen in de weg, zoals bij het kruipen enzo. Ikzelf liep bijvoorbeeld pas voor het eerst écht toen ik 2,5 jaar was. Wat natuurlijk helemaal niet gek is, want zo veel had ik door gips, beugels en operaties natuurlijk niet kunnen doen met mijn benen. De rest van mijn ontwikkeling (praten enzo) was wel gewoon goed... En als zo'n beugel in de weg zit, dan is het toch helemaal niet zo gek dat ze wat later is met kruipen enzo?

Echt waar, het komt wel goed! En sommige dingen komen dan misschien wat later, uiteindelijk komt Maria er wel!

(En wat goed dat ze omrolde trouwens )
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:35:03 #235
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24741694
Lieve reactie, Kittyme! Dankjewel! En je hebt ook nog 'ns gelijk.

Luchtbel, heb hier nog helemaal niet op je gereageerd!
Ik vind die stalen zenuwen goed klinken en hoop en duim en denk er gewoon het allerbeste van!
  Admin dinsdag 25 januari 2005 @ 14:54:19 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_24742015
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:10 schreef Sugar het volgende:
Snoop, ze moet 'm in elk geval tot eind maart om. En ik denk dan nog een paar maanden?

En dit is de fijne trappelzak (héél zacht):
[afbeelding]

Mocht iemand er zo één over hebben in > mt 74, graaaaaaaaaag!!!!
die is idd super, daar heb ik alicia in gehad en nu ook jayden. Geen idee welk maatje ik heb zal vanaaf kijken voor je
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:59:16 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24742091
Oh fijn, Danny Knor! Dankjewel alvast!
  Admin dinsdag 25 januari 2005 @ 15:03:58 #238
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_24742168
maatje 74 hier, hij is alleen dus door twee kindjes gebruikt en dus niet meer de mooiste. Ik ga volgende week op vakantie en dan gebruik ik hem nog (we zitten aan zee, dus vrij fris) daarna was ik hem uit en kan ik hem voor je opsturen. Moet je maar eventjes mailen voor je adres enzo.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:20:55 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24742429
Knor, heel lief van je, maar de mijne is idd ook maat 74! Dus ik moet echt een grotere maat hebben juist! Jammer zeg!

Maar thanks anyway!!!!
pi_24743895
is 't van een bepaald merk sugar? o en bedankt voor de foto's! wat een service! maria ziet er heel happy uit, fijn. en een gratis renzelltje voor ons erbij zag ik...
pi_24744057
die slaapzak heb ik ook, is inderdaad een heerlijk ding. Is van het merk Bambino, bix.
En wat heeft maria lekkere rooie wangen
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:35:09 #242
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24745360
Jolie gefeliciteerd met je half jaar....
luchtbel jij ook gefeleiciteerd met het half jaar mama zijn...

maria wat zie je er vrolijk en tevreden uit
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:39:51 #243
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24745435
Maria Wat goed dat je mamma blij hebt gemaakt

Jolie gefeliciteerd meid Morgen gezellig dagje met mams hé?

Suzanna, je kan ook prima bij de Wibra flanellen (hoes)lakens kopen en die op maat knippen. Zoompje erin en klaar is kees.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24745485
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, heel lief van je, maar de mijne is idd ook maat 74! Dus ik moet echt een grotere maat hebben juist! Jammer zeg!

Maar thanks anyway!!!!
is maria daardan al uitgegroeid joh ??
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:23:35 #245
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24746278
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef phluphy het volgende:
Maria Wat goed dat je mamma blij hebt gemaakt

Jolie gefeliciteerd meid Morgen gezellig dagje met mams hé?

Suzanna, je kan ook prima bij de Wibra flanellen (hoes)lakens kopen en die op maat knippen. Zoompje erin en klaar is kees.
Thnx voor de tip, phluphy! Had ik nog niet aan gedacht . Vierkant lijkt mij het handigste he?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:23:46 #246
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24746282
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef phluphy het volgende:

Thnx voor de tip, phluphy! Had ik nog niet aan gedacht . Vierkant lijkt mij het handigste he?
pi_24746347
Dat lijkt me idd een lekker slaapzakje Sugarik zoek dus zoiets voor Djulian met mouwtjes, maaris niet meer te vinden

Luchtbel dat is even schrikken, ik duim voor je dat het allemaal mee valt
pi_24748434
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Suzanna het volgende:
Hoi Suzanna, ik heb ook een flanellen laken gekocht bij de wibra, kost maar een paar euro.
Je hebt 1 vierkante (buiten)doek nodig en 1 rechthoekige (binnen)doek, de afmetingen zijn alst volgt:
tot 6 a 8 weken: 90 bij 90 cm en 65 bij 90 cm.
van 6 a 8 weken tot 4 maanden: 100 bij 100 cm en 70 bij 100 cm.

Ik bakerde in volgens de methode van Ria Blom en dan baker je niet het hoofdje in. Als je meer wil weten over die methode moet je eigenlijk even kijken op www.debakermat.nl of in de bibliotheek een boekje van haar lenen ofzo. Ik heb het boek Regelmaat en inbakeren en daar staat alles in beschreven (maar ik heb dus ook instructie van de wijkverpleegkundige gehad en dat is toch een stuk makkelijker te begrijpen )

Succes er mee
pi_24748536
LB best eng dat ruisje, maar hopelijk is er niks ernstigs.
En wat wordt die meid van jou groot zeg! Ze ziet er zo lief uit
En begrijp ik nou goed dat je van het weekend aan de liefde gaat werken? Oe la la! Wat leuk!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 22:23:17 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24749521
Ik weet wel dat er veel zijn met ruisjes in het begin maar toch.
Het maakt gewoon nerveus.

Suikertje, ze kan het allemaal echt wel en straks al helemaal! Komt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')