Zelfs zonder spreidbeugel is het niets om je zorgen over te maken hoor! Volgens mij loopt Maria nog prima op schema!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:58 schreef Sugar het volgende:
Maria doet nog helemaal niks van al die dingen die jullie beschrijven... Ik denk (of weet bijna zeker) door die spreidbeugel. Ze kan niet eens draaien...![]()
Helaas uit ervaring hier met de kids gemerkt dat dat inderdaad het geval is. Het gebeurt trouwens ook alleen de eerste keer dat ze last krijgen van een koortslip. Ook heel veel last van het tandvlees, wijzen met de tandenborstel leverde al bloed opquote:Op maandag 24 januari 2005 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
nooit geweten dat een koortslip ook aan de binnenkant van de mond kan zitten.
dat zal best pijnlijk zijn L-A.
beterschap morgaine!
Annie,quote:Op maandag 24 januari 2005 18:01 schreef AnnieBaby het volgende:
En Stiekemurd, hoe is het nu met Benthe na haar eerste prikje?
Stella krijgt dat volgende week, dus ik ben erg benieuwd.
Goed hoor, dat ze zo gegroeid is. Je mag er trots op zijn!
Dankje voor je reactie, Dutsj, maar eerlijk gezegd ga ik er toch wel vanuit dat ze hem niet meer héél lang om hoeft...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:08 schreef dutchie het volgende:
Patience, Sugar, patience. (moeilijk hè?)
Aanrader voor later is dan ook absoluut: peuter/kleutergym.
Maar dat duurt nog wel even.![]()
Heel hartelijk bedankt voor je tips, piglet!quote:Op maandag 24 januari 2005 21:08 schreef piglet het volgende:
Als je trouwens besluit door te gaan met inbakeren nog een tip: ik gebruik de pacco inbakerdoeken (en er zijn er hier meer die er ervaring mee hebben) en ben daar heel enthousiast over. Die kun je namelijk bijna niet verkeerd aandoen en zijn dus erg veilig! En het is een supersimpel systeem met klitteband.
De doeken zijn trouwens erg prijzig, maar ik heb ze 2ehands op marktplaatst gekocht en toen was het te doen. En we hebben er enorm veel plezier van
????quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef Suzanna het volgende:
en dan ook één om het hoofdje heen?
Klopt poemojn, heb het overigens niet zo bij Noa gedaan, het proberen alleen al vond ze verschrikkelijk. Het leek mij ook niet nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:41 schreef poemojn het volgende:
Ik denk dat Suzanna deze inbakermethode heeft gezien: klik
[afbeelding]
Maar voor zover ik weet is dit in Nederland nu gangbaarder (deze foto gebruikt die Pacco-doeken):
[afbeelding]
die is idd super, daar heb ik alicia in gehad en nu ook jayden. Geen idee welk maatje ik heb zal vanaaf kijken voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:10 schreef Sugar het volgende:
Snoop, ze moet 'm in elk geval tot eind maart om. En ik denk dan nog een paar maanden?
En dit is de fijne trappelzak (héél zacht):
[afbeelding]
Mocht iemand er zo één over hebben in > mt 74, graaaaaaaaaag!!!!![]()
is maria daardan al uitgegroeid joh ??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:20 schreef Sugar het volgende:
Knor, heel lief van je, maar de mijne is idd ook maat 74! Dus ik moet echt een grotere maat hebben juist! Jammer zeg!
Maar thanks anyway!!!!
Thnx voor de tip, phluphy! Had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef phluphy het volgende:Maria
Wat goed dat je mamma blij hebt gemaakt
![]()
Jolie gefeliciteerd meid
Morgen gezellig dagje met mams hé?
Suzanna, je kan ook prima bij de Wibra flanellen (hoes)lakens kopen en die op maat knippen. Zoompje erin en klaar is kees.
Thnx voor de tip, phluphy! Had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef phluphy het volgende:
Suzanna, je kan ook prima bij de Wibra flanellen (hoes)lakens kopen en die op maat knippen. Zoompje erin en klaar is kees.
Hoi Suzanna, ik heb ook een flanellen laken gekocht bij de wibra, kost maar een paar euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:23 schreef Suzanna het volgende:
Thnx voor de tip, phluphy! Had ik nog niet aan gedacht. Vierkant lijkt mij het handigste he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |