Het is eigenlijk best zielig want ze wil naar d'r speelgoed toe maar zet zich de verkeerde kant op afquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Belana het volgende:
Jolie, wat goed! Alleen hoop ik dat je snel de vooruit vinden de rem natuurlijk
Die kindjes hebben altijd van die tijdelijke frustraties wat dat betreft he? Bij Liam werkt het zo dat he gefrustreerder hij is, hoe sneller hij leert hoe het dan wel moet. Lopen interesseerd hem duidelijk niet, hij kan het wel, in de box en dat is blijkbaar voldoende. Geen frustratie = niet leren, zoiets.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Het is eigenlijk best zielig want ze wil naar d'r speelgoed toe maar zet zich de verkeerde kant op afmaar ach, ze bedenkt er vast gauw wat op!
Hè, da's gek, wij zitten met explosieluiers. Morris doet in 1x prrrrt (heel hard dan) en de poep zit tot in z'n romper. We hebben al grotere luiers gekocht maar dat maakt dus geen verschilquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef Rottdog het volgende:
Hier zitten we de afgelopen 3 dagen in de spuitluierswaar ze het vandaan haalt heb geen idee maar het stinkt wel
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef Ladybos het volgende:
Spuitluiers, waarom heeft niemand me daar ooit iets over verteld vóórdat ik zwanger werd..
Dat heeft zelfs een naam: explosief spugenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:26 schreef Rottdog het volgende:
Hmmm ook niet verteld dat baby's enorm ver kunnen spugen![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:32 schreef LadyS het volgende:
Amber haar nieuwe levensmotto is: Liggen is voor mietjes![]()
Léon is snotjesverkouden, heeft daarnaast een heus 'snotoog' (ontstoken), maar is bijzonder ingenomen met zijn ene tand. Hij doet daarnaast vrolijk met Jolie mee hoor; hij was daar straks gigantisch aan het schreeuwen. Puur van plezier, maar ik schrok er gewoon van.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Je bent vergeten te vertellen hoe het met Léon is! Weer een beetje beter?
Ja ik laat d'r nou gewoon liggen hoor als ze met d'r kont vast zit onder de bank, misschien leert ze er wat vanquote:Op zondag 23 januari 2005 14:20 schreef bixister het volgende:
niet bij te houden zeg al die ontwikkelingen hier. Jolie al in de achteruit (heeft Piet héél lang volgehouden Luchtbel!)
Wat denk je van papa. Ik heb nu al 3 keer onder de douche gestaan met een zuur ruikend of poepruikend kindquote:
Ik bakerde Tobias vaak met alleen een rompertje en sokjes aan in (was wel in de zomer) en dan een gewone deken en laken. Pyjama en dunne deken lijkt me dan ook prima. Controleer af en toe haar nekje, daar voel je duidelijk of ze het te warm of te koud heeft, het is ook per kind verschillend.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:00 schreef Suzanna het volgende:
Wel even een vraagje voor een inbaker-moeder: ik heb haar ingebakerd óver haar pyjamaatje heen, nu lijkt me een katoenen dekentje (en lakentje natuurlijk) wel genoeg, wat denken jullie? Het schijnt namelijk het belangrijkste te zijn dat de baby het niet te warm krijgt bij het inbakeren (warmtestuwing o.i.d.).
Primaquote:Op maandag 24 januari 2005 12:14 schreef bixister het volgende:
ha die pluisje! hoe gaat 't met Tobias?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |