abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2005 @ 08:16:05 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24683958
Léon en Djulian tandjes

Belana heb je er ook een extra kast bijgekocht

Jolietje is de afgelopen dagen getransformeerd van lief klein lachend babietje, naar heel hoog gillend (wel van blijdschap) kruipend! beestje Helaas voor haar maar lachen voor ons ; ze staat in de achteruitstand en ik geloof dat ze ook nog niet meet dat ze niet per se 60 km per uur hoeft te gaan
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:25:24 #102
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24684142
Jolie, get your (cute) ass into gear
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:28:29 #103
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24684149
Sugar en poemojn, bedankt voor jullie reacties.
Nu denk ik dat het de laatste dagen gewoon hectisch is omdat Noa meer wil drinken dan normaal (dus: regeldag)...vannacht heb ik weer slecht geslapen omdat ze om de een á twee uur wakker werd en dan ontroostbaar was behalve als ik haar aan de borst legde.

Over dat boek: wat jij beschrijft klinkt inderdaad tegenstrijdig...overigens heb ik geprobeerd (overdag) of Noa er écht rustig van werd als ze in een doek ingewikkeld lag, maar dat was dus niet zo. De borst helpt wel, en over haar hoofdje aaien soms tijdelijk ook.

Ik kreeg gisteren van de wijkverpleegkundige een (volgens mij wel) handige tip: van een grote badhanddoek een hangmat maken door zomen erin te naaien en met een 'touw' vast te maken in het bedje of de box. Moet natuurlijk wel goed bevestigd zijn, maar dit is natuurlijk ook wel lekker 'cosy' voor een babytje. Wat ik me wel afvraag (achteraf) is of dat niet te koud is, kun je er wel een dekentje overheen leggen dan....en of het wel goed is voor het ruggetje.

iemand?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:28:35 #104
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24684153
Stoere jongetjes met tandjes lees ik hier! Leuk!

Dylan, ook geslaagd voor je gehoortest!!! Ilse moest afgelopen donderdag en is ook geslaagd!

Liam, jij gaat echt een leuke verjaardag krijgen, wat een leuke kadootjes allemaal. Dat ballending hebben wij ook, maar Ilse snapt 'm nog niet helemaal. Ze trekt dat ding steeds helemaal omver. Is ze nog iets te jong voor denk ik. En ik heb ook al Little People gekocht voor Ilse's verjaardag (beetje vroeg maar ach). Leuk spul!

Verder kusje voor alle kindjes hier!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 09:31:22 #105
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24684163
én natuurlijk gefeliciteerd met de Niet-Meer-Tandeloze-Mondjes, Léon en Djulian!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:13:32 #106
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24685121
Danyel heeft deze week voor het eerst "eten" geslikt. Het gaat om peer uit een potje, verdund met water. Doel: hem leren wennen aan de smaak, zodat we binnenkort de moedermelk kunnen indikken met peer en hem weer laten oefenen om uit een tuitje te drinken.

Op de eerste foto krijgt hij dus voor het eerst "peer" om te proeven (door sabbelen).
Op de tweede foto moest hij het er min of meer zelf afhappen (en dat lukte redelijk).

Volgens de logopediste doet-ie het echt goed, en de kans dat hij ooit volledig zal leren drinken en eten is groot

... ♥ ik mis je ♥
pi_24685189
Mooie foto's Phluphy en heeft het gesmaakt Danyel de peer?

Jolietje wat goed alleen nog schakelen naar de vooruit meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:19:00 #108
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24685205
Danyel
Hardstikke goed van je!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:33:30 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_24685442
Jolie, wat goed! Alleen hoop ik dat je snel de vooruit vind en de rem natuurlijk

Phluphy wat een mooie foto's en wat een goed nieuws! Zou echt fijn zijn zeg als ie zelf kan gaan eten en drinken!!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 22 januari 2005 @ 11:50:43 #110
43556 miss_dynastie
pi_24685681
Danyel, wow, wat een geweldig nieuws
Is het lekker, ventje ??
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:51:53 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24686597
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 11:33 schreef Belana het volgende:
Jolie, wat goed! Alleen hoop ik dat je snel de vooruit vind en de rem natuurlijk
Het is eigenlijk best zielig want ze wil naar d'r speelgoed toe maar zet zich de verkeerde kant op af maar ach, ze bedenkt er vast gauw wat op!

En Danyel, ik vind het nog steeds supernieuws
  Licht Ontvlambaar zaterdag 22 januari 2005 @ 13:49:44 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24687458
Jolie!!! Aan het kruipen, wat goed zeg De versnellling vooruit vindt je beslist snel Isa wil wel heel graag, maar het lukt nog niet Wel hebben we gisteren een kinderstoel gekocht omdat ze steeds rechtop wil zitten. En trots dat ze is

Danyel You go guy!!! Peer is ook superlekker. Vriendjelief vindt je een hele mooie knul
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:55:28 #113
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24687558
Wat is Danyel toch een schattig ventje! Leuk Phluphy, en echt super dat hij een goede kans maakt om later gewoon te kunnen eten en drinken...!!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:55:49 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_24687570
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 12:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Het is eigenlijk best zielig want ze wil naar d'r speelgoed toe maar zet zich de verkeerde kant op af maar ach, ze bedenkt er vast gauw wat op!
Die kindjes hebben altijd van die tijdelijke frustraties wat dat betreft he? Bij Liam werkt het zo dat he gefrustreerder hij is, hoe sneller hij leert hoe het dan wel moet. Lopen interesseerd hem duidelijk niet, hij kan het wel, in de box en dat is blijkbaar voldoende. Geen frustratie = niet leren, zoiets.
Ik hoop dat Jolie het snel door heeft
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:11:04 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24687795
Dat is hier ook hoor. Jolie kan prima zitten maar ze doet het nooit. Ze trekt zich overal aan op om bij het speelgoed te komen of om naar mij te kunnen kijken. Maar gewoon zitten, nee daar is niks aan en gebeurd dus ook niet. Verplaatsen is veel leuker ook al gaat het de verkeerde kant op

Edit: Ennuh Sjeen, zitten; alleen als er dan gegeten mag worden

[ Bericht 31% gewijzigd door Luchtbel op 22-01-2005 14:23:45 ]
pi_24688176
Jolie, wat ben je toch snel meissie

Danyel, fantastisch dat je peer eet! Lekker hoor
En ik ben blij dat dat goede vooruitzichten voor de toekomst geeft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 22 januari 2005 @ 14:51:44 #117
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24688446
Léon en Djulian tandjes

Jolie op de knietjes achteruit you go girl

Danyel geweldig en vond je het ook lekker en wat zie je er goed uit

Hier zitten we de afgelopen 3 dagen in de spuitluiers waar ze het vandaan haalt heb geen idee maar het stinkt wel nope geen spoor van tandjes
Het staan is op moment hier een megahit, als ik Zoë van staan naar zitstand wil hebben moet ik haar zowat breken ze wil het dus ook absoluut niet. Ook zijn we erachter dat mevrouw heel goed op de buik kan draaien maar alleen als ze het zelf wil maar omdat ze er absoluut geen schik mee heeft doet ze het dus sporadisch. hoezo een eigen wil
pi_24688616
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef Rottdog het volgende:

Hier zitten we de afgelopen 3 dagen in de spuitluiers waar ze het vandaan haalt heb geen idee maar het stinkt wel
Hè, da's gek, wij zitten met explosieluiers. Morris doet in 1x prrrrt (heel hard dan) en de poep zit tot in z'n romper. We hebben al grotere luiers gekocht maar dat maakt dus geen verschil
Misschien weer een of ander gek virusje?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 15:03:37 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_24688649
ik heb al van meerdere mensen gehord dat er een buikgriepje heerst, maar aan de andere kant hebben die kleintjes sosm gewoon spuitluiers, Liam ook nog steeds wel eens.
stormy waters...
sailin'
pi_24689574
belana, leuke cadeaus! en hihi toch de ballenbaan dus. ziehier voor een filmpje van Piets eerste ontmoeting met de zijne. (begin december) hij ging de eerste tijd daarna alleen maar meer met die ballen smijten. maar inmiddels begrijpt ie gelukkig wat beter dat ie ze juist erin moet zien te houden. hij is sowieso alweer ontzettend veranderd t.o.v. toen valt me op als ik dat filmpje nu zie. heel veel plezier maandag!

phluphy dat is goed nieuws zeg!

beterschap voor de dun&veelpoepers.
pi_24689968
Jolietje, wat ga je toch hard !!!! Stoere meid

Spuitluiers, waarom heeft niemand me daar ooit iets over verteld vóórdat ik zwanger werd..
pi_24690144
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:28 schreef Ladybos het volgende:

Spuitluiers, waarom heeft niemand me daar ooit iets over verteld vóórdat ik zwanger werd..
En dat is niet alles dat ze je niet verteld hebben Ladybos
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:26:10 #123
61800 Rottdog
pi_24690847
Hmmm ook niet verteld dat baby's enorm ver kunnen spugen
pi_24691111
Had ik net een reactie getypt, crasht Mozilla.

Ladybos, je kunt een nieuw topic openen om de nog-niet-zwangeren te waarschuwen.

Jolie! Wat goed dat je al kruipt!!

Danyel fijn dat het zo goed gaat met de peerhapjes Phluph! En geweldig dat jullie nu zo'n goede hulp hebben gekregen.

Zoe, lekker eigenwijs blijven doen staan is ook veel leuker dan zitten.

Leuke cadeaus Belana! Nog even en hij is jarig.

Zojuist even de stad ingeweest en allemaal kleren gekocht voor Myrthe met 70% korting.
En een rammelaar met belletjes van I'm Toy. Kennen jullie dat merk? Wordt verkocht in een speelgoedspeciaalzaak met voornl veel houten speelgoed, Myrthe vindt 'm erg leuk.
't Is de gele:

Bij deze online winkel isie trouwens wel goedkoper zie ik. En ze hebben nog meer leuke dingen, xylofoons enzo, maar 'k ben bang dat ze dan met het stokje in haar oog prikt.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 18:46:47 #125
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24692178
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:26 schreef Rottdog het volgende:
Hmmm ook niet verteld dat baby's enorm ver kunnen spugen
Dat heeft zelfs een naam: explosief spugen

Poemojn wat heerlijk om zo te kunnen winkelen, 70% is veel !
En dat speelgoed ziet er leuk uit. Dat soort winkels ken ik wel, ze zijn alleen vaak duur!

Het feest kan hier niet op vandaag: Danyel maakte zijn eerste echte (opzettelijke) geluidjes
In mijn ogen een echte poging tot communicatie. Ik hoop dat dit doorzet !

Tinkepink hoe gaat het met Thomas?
... ♥ ik mis je ♥
pi_24692513
Echt goedkoop is het niet, maar sinds een rubber piepbeestje al 4 euro kost en een spiegeltje voor baby's 9 euro vind ik die speelgoedzaken nog wel meevallen. Speelgoed is sowieso duur. En misschien is dit ding zo duurzaam dat mn achterkleinkinderen er nog mee kunnen spelen.

Enne die 70% korting: dat was bij Villa Happ. Zal dus wel in meer plaatsen zo goedkoop zijn. Is een leuke manier om je geld uit te geven. Je koopt alleen meer dan je van te voren van plan bent.

Wat goed Danyel!! Ben je met een groeispurtje bezig?

Sorry Tinkepink, ik had je verhaal een paar dagen geleden gelezen maar nog niet gereageerd. Wat erg dat Thomas een hersenbloeding heeft gehad.. Hoe gaat het nu met jullie?
pi_24693914
Danyel, heb je mama een verhaaltje verteld? Goed man
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:32:10 #128
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24694185
wat een goed nieuws Danyel!!! Eten én praten op 1 dag

Hier zaten we met een hieperdepieper meisje.. ze vond het allemaal zoo leuk vandag op de meeting.. En ze heeft bijna niet geslapen vandaag. Gelukkig ligt ze nu wel lekker te slapen.
Amber wil ook graag staan, en zitten gaat echt harstikke goed hier!

Amber haar nieuwe levensmotto is: Liggen is voor mietjes
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 22 januari 2005 @ 20:36:48 #129
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24694284
danyel wat goed van je !!!!.

amber ik vind je echt een poppetje met je mooie knappe toet ...
  Jubileum moderator zaterdag 22 januari 2005 @ 20:59:44 #130
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24694711
Jongens wat gaan de ontwikkelingen hier ineens hard! Leon en Djulian aan de tandjes, Jolie in zijn achteruit (dat deed Iris ook in het begin, wat hebben wij gelachen tot haar grote frustratie) en Amber die staat Dat wordt de box naar beneden zetten LadyS

Phluphy, wat een hoopvolle berichten! Dat jochie heeft je al zo versteld doen staan, dat elke nieuwe mijlpaal weer een wonder op zich is. Fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24694875
Wat een mijlpalen allemaal!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 21:44:05 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24695612
Zie je wel Danyel!! Je bent zo knap
pi_24695727
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:32 schreef LadyS het volgende:

Amber haar nieuwe levensmotto is: Liggen is voor mietjes
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:14:56 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_24696201
phluphy, wat zalig!! Heerlijk genieten moet dat zijn!!

En Ambertje, wat word je al groot!! Ik weet nog zo goed dat je in mama's buik zat!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 januari 2005 @ 10:19:50 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_24702457
Liam werd vanmorgen exact om kwart over 5 wakker, het moment dat een jaar geleden mijn vliezen braken
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 januari 2005 @ 10:36:18 #136
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24702580
Belana snotter snuit slobber
Van harte Liam
* dutchie snottert gewoon nog even verder hoor

Jeeminee, wat een goed nieuws allemaal.
Danyel die van een lepeltje eet en van een vinger sabbelt.
Amber die per se wil staan.
Jolie in de achteruit
Djulian en tandjes
Enneuh.... wie ben ik nou weer vergeten?
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 23 januari 2005 @ 11:09:39 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24702879
Je bent vergeten te vertellen hoe het met Léon is! Weer een beetje beter?
  zondag 23 januari 2005 @ 11:13:00 #138
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24702904
Noa heeft de laatste dagen alleen maar plasluiers wat ik overigens heel raar vind, want gisteren heeft ze standaard om het uur gedronken (wat mij heeeeeel pijnlijke tepels én een enorme moeheid heeft opgeleverd), ook tijdens het verlovingsfeestje van mijn broer ben ik telkens elk uur naar een slaapkamertje gegaan waar ik ongestoord kon voeden. Vervolgens wilde ze natuurlijk niet slapen, tot ik haar rond ging dragen in een draagzak. Wel veel leuke opmerkingen gehad, maar tis wel heel vermoeiend!!
Hopelijk is die groeispurt/regeldag nu een beetje voorbij, want ik heb er genoeg van ... (ook al is ze heeeeeeeel schattig!)

Vannacht wilde ze ook nog drinken om de anderhalf/twee uur. Dat heb ik overigens nog nooit gehad...dat het 's nachts gewoon net zo hard doorging. Is dat normaal??
  Licht Ontvlambaar zondag 23 januari 2005 @ 11:33:05 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24703152
Suzanna, 't heeeeel vermoeiend, maar ook heel normaal. En dat ze alleen nog plasluiers heeft, bv-babies kunnen tussen de twee keer per dag en één keer per twee weken poepen. Isa hield het op één keer per week

Amber, staan!!! Isa begint net met zitten hier en staat wel als ze mijn handen vast heeft, maar niet uitzichzelf. Ze doet wel verwoede pogingen om te kruipen en dat is best komisch.

Het gaat idd hard hier met de ontwikkelingen

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 23 januari 2005 @ 11:43:37 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24703303
Noah kan sinds een paar dagen echt lachen

Behalve als ik een foto wil maken natuurlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 23 januari 2005 @ 14:16:52 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24706163
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Luchtbel het volgende:
Je bent vergeten te vertellen hoe het met Léon is! Weer een beetje beter?
Léon is snotjesverkouden, heeft daarnaast een heus 'snotoog' (ontstoken), maar is bijzonder ingenomen met zijn ene tand. Hij doet daarnaast vrolijk met Jolie mee hoor; hij was daar straks gigantisch aan het schreeuwen. Puur van plezier, maar ik schrok er gewoon van.
Hij ligt nu in bed te 'dadadadaDAAAAAAAA!!!-en'.
pi_24706228
gewoon terug dadadaDAAA-en Dutchie!

tex, wat super is dat he!

niet bij te houden zeg al die ontwikkelingen hier. Jolie al in de achteruit (heeft Piet héél lang volgehouden Luchtbel! regelmatig zat ie weer vast onder het dressoir...)

[ Bericht 9% gewijzigd door bixister op 23-01-2005 16:01:42 ]
  zondag 23 januari 2005 @ 14:44:37 #143
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24706639
O en Bixis, bedankt dat je me hebt over gehaald toch die ui te plaatsen.
Werkt helemaal

Maarreuh... waar blijft jouw babietje? Lily heeft het goede voorbeeld gegeven.
pi_24706704
Hier zijn we net terug thuis van een fikse wandeling met Dino, Thijs heeft heerlijk liggen slapen.
Thijs had meneer weer veel babbels, en heeft enorm genoten van zijn eetlepel fruit, wat hij op verzoek van het cb mag krijgen en langzaam opbouwen naar de 6 maanden.
Gister kregen we goed te zien de verschillen qua ontwikkelingen met Djullian, en best wel leuk om te zien.
Tex geniet maar lekker van dat moment en er zullen er nog vele komen.

Leon lig jij maar lekker te dadadaden, en word maar snel niet meer verkouden
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 23 januari 2005 @ 14:51:47 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24706755
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:20 schreef bixister het volgende:

niet bij te houden zeg al die ontwikkelingen hier. Jolie al in de achteruit (heeft Piet héél lang volgehouden Luchtbel! )
Ja ik laat d'r nou gewoon liggen hoor als ze met d'r kont vast zit onder de bank, misschien leert ze er wat van

Ah Léon, snootoogjes zijn vervelend maar zien er vaak erger uit dan het is. En als je lekker kan kletsen zal het allemaal wel meevallen, toch?!
pi_24708355
Danyel wat een vooruit gang En die bos haar is zo lief Phluphy
Jolie in de achteruit, je gaat ook hard hoor!!!
Myrthe verwend met kleertjes en leuk speelgoed.
Belana in emo bui
Thijs die gister als bijtring is gebruikt door Djulian
Zoe en Amber die lekker staan
Leon beterschap en Morris een beetje minder kracht zetten
heb ik nu iedereen gehad?

Djulian heeft echt 2 tandjes, de hele buurt weet het inmiddels. Ik laat me nl nog steed afleiden en dan is het ineens hap, bijt, auw.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:22:48 #147
103793 kozakken
Living the life
pi_24709783
Jonne heeft een hele tijd in z'n achteruit gestaan. En nu nog het liefst achteruit hoor! Maar sinds kort tijgert hij in een soort van oude-mannetjes-invalide-houding vooruit. Hij zet zich vast met een platte hand en daarna duwt hij z'n ander elleboog wat naar voren. ... ofzo....
Maar dan moet de buit wel heeeeel groot zijn
  zondag 23 januari 2005 @ 22:39:46 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24713071
Hier hebben we een ziek en zielig meisje

Vanmiddag na d'r middagslaap had zat de dunne poep niet alleen in d'r luier, maar zo'n beetje overal.. Toch wilde ze wel fruit eten, maar warm eten liet ze staan. Vlak daarna had ze alweer een luier vol en d'r fles na het douchen wilde ze ook niet echt.
En net stond ze huilend in d'r bedje.. Alles wat ze na d'r boterham had gegeten lag nu in d'r bed Dus voor de derde keer vandaag onder de douche, ik ondertussen d'r bed verschoond. Snel ff bij de buren ORS gehaald.
Alleen stond er op het doosje dat 't voor kinderen onder de 2 jaar alleen onder doktersbegleiding mag, maar er zit alleen een beetje zout, glucose en een klein beetje kalium in. Ik heb maar een klein beetje uit het zakje in een fles warm water gedaan, 2 schepjes voeding erbij voor de smaak.. En zowaar ze dronk 't helemaal op

Dacht ik bij die eerste luier vanmiddag nog dat 't aan tandjes kon liggen (al een paar dagen onrustig slapen ook) Volgens mij heeft ze nu gewoon de buikgriep te pakken ..
M'n arme meissie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 januari 2005 @ 22:48:20 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24713239
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
M'n arme meissie
Wat denk je van papa. Ik heb nu al 3 keer onder de douche gestaan met een zuur ruikend of poepruikend kind
  zondag 23 januari 2005 @ 23:05:59 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_24713682
agossie arme Saskia!! sterkte hoor!!
stormy waters...
sailin'
pi_24715395
Saskia beterschap
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 08:46:41 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24718637
Saskia is de nacht goed doorgekomen. We moesten vannochtend nar de dokter voor d'r laatste injectie. Die maar even uitgesteld, maar kan de dokter gelijk even checken
  maandag 24 januari 2005 @ 08:53:01 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24718698
Fijn dat het goed ging vannacht! Beterschap, Saskia!!!!

Liam...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 09:28:58 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24719043
39° koorts
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:30:11 #155
43556 miss_dynastie
pi_24719057
Saskia
Knap maar gauw weer op meisje
pi_24719093
Na een weekje ziek thuis te zijn geweest ben ik weer aan het werk.

Morgaine heeft nu aan de gehele binnenkant van haar mond een koorstlip en eet heel slecht, drinken gaat wel goed. Ze huilt best veel en hangt het liefst de hele dag aan mama.

Ze kruipt achteruit en zit zelfstandig. Ze probeert zich aan de spijltjes van haar bed en box op te trekken en om die reden hebben we beide maar naar bedenden gedaan. Ze is nu 5 1/2 maand maar wat gaat het snel zeg. Ze draait zich van haar rug naar haar buik en gaat dan in zijn achteruit op onderzoek uit.
pi_24719095
Beterschap Saskia!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 09:58:46 #158
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24719387
Ach Saskia meissie toch.
Wat voel je als ouder toch naar hè als ze zo ziek zijn?

Morgaine , wat ben je lekker snel met alles zeg! Het is gedaan met de rest voor papa en mama

Léons oogje was gisteravond echt helemaal dicht. Goed veel afgekoeld gekookt water gebruikt om het schoon te maken, maar vanmorgen zat het weer potdicht. Nadat ik het vanmorgen weer schoon had gemaakt, zag het er alweer een stuk beter uit. Nu 2 uurtjes later geen pus meer gezien. Had vanmorgen toch voor de zekerheid de dokter gebeld, maar we deden alles wat we moesten doen; gekookt water en neus goed doorspuiten met zout water.
En aangezien het er nu weer beter uitziet zal het ergste wel zijn geweest.
* dutchie zoekt een stuk onbehandeld hout om af te kloppen.
Mag je eik wel naar buiten met een kleintje met oogontsteking of is dat af te raden?
Moet nog een tandenborsteltje voor hem halen nl.
pi_24719859
Léon, Saskia, & Morgaine beterschap alledrie!

ET, ik zou met die ORS wel de oplossing volgens 't pakje aanhouden hoor. en mijn huisarts zei destijds (Piet was nog jonger dan Saskia hoor) dat je 't niet met gewone melk mocht mengen. wel met roosvicee oid. ik weet eigenlijk niet waarom dat is. wat ook nog kan helpen: geraspte appel. (itt gewone appel en appelsap, dat laxeert, maar geraspt zou 't juist weer stoppen, maf he). en banaan natuurlijk.
  maandag 24 januari 2005 @ 10:45:47 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24720074
Maria heeft last van schrale plekjes. Net op haargrens / voorhoofd, zou dat dan nog berg kunnen zijn? Of zit dat echt alleen OP het hoofdje?

En iemand een goed smeerseltje? Vind het zielig.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 10:47:59 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24720104
nooit geweten dat een koortslip ook aan de binnenkant van de mond kan zitten.
dat zal best pijnlijk zijn L-A.
beterschap morgaine!
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 10:48:19 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24720110
alle zieke kindjes trouwens beterschap !
pi_24720120
beterschap voor alle zieken!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 24 januari 2005 @ 11:45:11 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_24721078
heeey Guys, Liam wou ff zeggen dat ie jullie heeeeeeel lief vind, maar hij is nu veel te cool voor het babietjes topic, dus hij neemt afscheid van jullie! Op naar het dreumestopic!

stormy waters...
sailin'
  maandag 24 januari 2005 @ 12:00:54 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24721357
Nou, ik heb toch écht het idee dat inbakeren wel helpt en al het andere niet (rust en regelmaat) want dat laatste lukt toch niet als ze een half uur ligt te huilen. Ik heb namelijk een nogal rot weekend gehad wat betreft slapen, Noa heeft gewoon moeite met het inslapen én in slaap blijven en nu heb ik ten einde raad haar maar ingebakerd en ze werd gelijk rustig. Wel even gehuild met het inslapen maar dat is normaal VEEL langer (en het gaat niet over dus dan gaan we toch over op andere manieren, zoals de borst nog een keer geven, speentje, over het hoofdje aaien, in slaap wiegen, met de draagzak lopen, etc. etc.).

Aangezien de wijkverpleegkundige er geen kwaad in zag om te beginnen met inbakeren heb ik het dan nu uiteindelijk toch maar gedaan (even vandaag uitproberen, ik ben er toch bijna constant bij, het is een klein huisje en ze slaapt in de woonkamer).

Wel even een vraagje voor een inbaker-moeder: ik heb haar ingebakerd óver haar pyjamaatje heen, nu lijkt me een katoenen dekentje (en lakentje natuurlijk) wel genoeg, wat denken jullie? Het schijnt namelijk het belangrijkste te zijn dat de baby het niet te warm krijgt bij het inbakeren (warmtestuwing o.i.d.).
Op internet vond ik niet echt wat, en volgens inbakeren.nl moet je betalen voor een consult via email, wat ik nogal belachelijk vind voor zo'n kleine vraag.
  maandag 24 januari 2005 @ 12:01:25 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24721364
P.S. Dag Liam, jammer dat je weggaat...maar wat sta je er stoer op!!!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 12:13:01 #167
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24721556
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:00 schreef Suzanna het volgende:
Wel even een vraagje voor een inbaker-moeder: ik heb haar ingebakerd óver haar pyjamaatje heen, nu lijkt me een katoenen dekentje (en lakentje natuurlijk) wel genoeg, wat denken jullie? Het schijnt namelijk het belangrijkste te zijn dat de baby het niet te warm krijgt bij het inbakeren (warmtestuwing o.i.d.).
Ik bakerde Tobias vaak met alleen een rompertje en sokjes aan in (was wel in de zomer) en dan een gewone deken en laken. Pyjama en dunne deken lijkt me dan ook prima. Controleer af en toe haar nekje, daar voel je duidelijk of ze het te warm of te koud heeft, het is ook per kind verschillend.
pi_24721585
ha die pluisje! hoe gaat 't met Tobias?
pi_24721852
Dag Liam, tot over 68 dagen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 24 januari 2005 @ 12:30:17 #170
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24721874
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:14 schreef bixister het volgende:
ha die pluisje! hoe gaat 't met Tobias?
Prima
Hij wordt met de dag bijdehanter
pi_24721895
Liam gefeliciteerd!

Beterschap Leon, Morgaine en Saskia!

Er is een nieuw forum over bijvoeding volgens de Rapley-methode. Misschien ook leuk voor jullie om te weten.

Bix, je post hier te vroeg. Zeg Gerrie eens op te schieten.
pi_24722163
He Pluisje!!!!! Doe is een Tobias spammetje!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 januari 2005 @ 13:09:07 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24722503
Pluisje!!! Ah toe vertel eens wat meer!

Liam, dag knulletje. Veel plezier bij dreumessen en peuters. Léon komt je over ca. 4 maanden wel opzoeken daar.
En voor je moeder, dat ze maar vaak hier mag blijven komen.
  maandag 24 januari 2005 @ 13:25:37 #174
61800 Rottdog
pi_24722742
Saskia beterschap meissie

Misschien een rare vraag maar hoe komt Morgaine aan een koortslip ???? koortslip is nl niet zonder risio voor babies

Léon hopelijke is je oog weer gauw snotvrij

Kan berg zijn Sugar, niet met zwitsal in elk geval nl erg geparfurmeerd. Maria vanavond een beetje olie op het hoofd smeren en morgen met een borstel draaiende bewegingen maken en niet er af krabben want dat kan nl kale plekken veroorzaken. Dat een paar keer herhalen totdat het over is.

Liam daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag stoere vent
  maandag 24 januari 2005 @ 13:28:00 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24722784
Ha Pluis!

Iemand nog een tip voor een zalfje tegen schrale plekjes?
  maandag 24 januari 2005 @ 13:29:32 #176
62233 Jelief
ikke lief!
pi_24722810
calendulan werkt heel goed tegen schrale plekjes sugar..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 24 januari 2005 @ 13:34:31 #177
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24722902
In het fototopic staat een korte fotoupdate.
  maandag 24 januari 2005 @ 13:34:41 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24722905
Thnx Pluisje!
Het inbakeren is trouwens toch niet gelukt...ik had te vroeg gejuicht (zoals elke keer de laaste tijd ).
Ze ligt nu wel te slapen (voor het eerst weer sinds vanochtend vroeg) maar zónder inbaker-doek. Daarmee ging ze teveel probéren zichzelf los te wurmen en dat zorgde nog steeds voor onrust, ook al lukte het haar niet. Wat er met haar nu aan de hand is weet ik niet, maar ze heeft me écht de hele ochtend bezig gehouden! Dat ze nu slaapt is van pure uitputting denk ik.
pi_24722975
Hier helpt balneum extra vettende creme erg goed tegen schrale plekjes!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24723246
Rottdog, we wonen nog steeds bij mijn ouders in huis. En mijn moeder heeft nog al eens een koortslip en heeft toen ze die had Morgaine wel vast gehouden maar niet gezoent (zegt ze) en hierdoor schijnt Morgaine nu een koortslip te hebben. Het gekke is alleen dat het aan de binnenkant van haar mond zit en het zijn witte blaasjes (niet zoals met spruw, dat kan je namelijk weg schrapen) en niet zoals een koortslip eruit ziet aan de buitenkant. Afgelopen woensdag waren het er maar drie op haar onderlip en inmiddels zit haar hele mond onder (binnenkant dan behalve haar tong). Zelf denk ik dat het geen koortslip is en heb dus vanmorgen maar weer de dokter gebeld en gevraagd of dat normaal is. Hierna kreeg ik zelf de arts aan de lijn en die zei mij toch nog met haar langs te komen vandaag. Schijnbaar vertrouwd zij het ook niet, anders was ze wel bij haar verhaal gebleven. Mijn collega opperde het idee dat ze misschien een vitaminen tekort zou kunnen hebben omdat ze al een poosje aan de diarree is (er heerst buikgriep volgens de huisarts) en misschien neemt ze dan wel niet voldoende vitaminen op uit de voeding waardoor ze aften heeft.

Zelf weet ik het niet en ben ik bezorgt. Het lijkt erop dat het pijn doet want ze eet slecht. Drinken doet ze wel graag. En ze is voor haar doen helemaal uit haar hum, ze huilt heel veel en is erg hangerig.

Ach en als alles goed gaat dan komt volgende week onze nieuwe woonwagen (en ik twijfel of het goed gaat want afgelopen zaterdag zag het er niet naaruit dat ze het op tijd af krijgen ) waardoor ik ook nog eens heel veel stress heb. Ik, mijn man en kind wonen al sinds april 2004 bij mijn ouders in huis en we hebben met zijn drietjes een kamer van 12 m2. En ik lig nog al regelmatig overhoop met mijn ouders waardoor ik er echt doorheen zit. Gelukkig heb ik een baan die mij 3 dagen per week uit huis haalt en ik niet de hele dag met hun zit opgescheept. Ik hoop echt dat alles gauw klaar is, de wagen op 2 feb aankomt en we eind feb onze eigen stek weer hebben.
pi_24723947
Wat vervelend Little Angel.
  maandag 24 januari 2005 @ 14:37:19 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24724112
Beterschap voor Morgaine Little-Angel...en sterkte met die vervelende situatie! Klinkt in ieder geval ERG rot...hoop dat dat gauw goed komt.
  maandag 24 januari 2005 @ 14:40:13 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24724177
Overigens slaapt Noa nu in de draagzak...overal waar ze anders slaapt is ze binnen tien minuten WEER wakker en gaat ze huilen. Nu slaapt ze al een half uur o.i.d. Ik heb zelfs met haar in de draagzak gestofzuigd...krijg zo bezoek ...
Hoe kan het nou dat een baby ALTIJD licht slaapt en dus overal wakker van wordt? Al is het maar de stilte? (of iets anders natuurlijk) Ik ga er toch aan denken dat er gewoon iets met haar aan de hand is...maar wat??? Zou ik hiervoor naar de dokter moeten/kunnen?
pi_24724306
Slaapt ze ook niet bij jou op schoot? Als ze in slaap valt na/tijdens de voeding? Ik had Myrthe dan vaak op een kussen, en legde haar dan met kussen en al weg, dan werd ze niet wakker. In de draagzak sliep ze idd ook, dus heb ik veel afgewassen/stofgezogen/etc met haar in de draagzak. En veel buiten gewandeld. Bij Myrthe werd dat minder toen ze ongeveer 2 maanden was, toen kon ze zelf liggen spelen en dan tijdens het spelen in slaap vallen, in haar ledikantje of op haar speelkleed. Nu hebben we geen slaapproblemen meer. Maar toen ze jonger was wilde ze gewoon niet alleen zijn, en werd dus steeds wakker als ze wel alleen was. Ze had gewoon veel behoefte aan (lichaams)contact.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:17:00 #185
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24724626
Dat zou het inderdaad kunnen zijn....opzich wel fijn als het snel over is want ik ben er ook oververmoeid van geworden in deze zes weken (vandaag is ze trouwens precies zeven weken).
Als ze tijdens de voeding in slaap valt is ze heel snel wakker....en bovendien moet ze altijd boeren dus wordt ze toch wakker als dat niet gebeurt (en bovendien spuugt ze dan heel snel). In het begin was dit een hele goede manier om haar in slaap te krijgen (borstvoeding). Nu helpt eigenlijk beweging en nabijheid het meest.
Kunnen baby's trouwens al zelf spelen vanaf twee maanden? dat wist ik niet , waar spelen ze dan mee? hun handjes/voetjes of ook echt andere dingen? Noa vindt het al leuk om naar de bewegende mobile te kijken in ieder geval.
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 15:55:18 #186
43556 miss_dynastie
pi_24725154
Little-Angel, fijn dat de verhuizing in elk geval dichterbij komt, ik hoop dat het allemaal op tijd gaat lukken
  maandag 24 januari 2005 @ 16:57:56 #187
61800 Rottdog
pi_24725794
Little-Angel heeft ze niet toevallig aften

Aften zijn grijswitte putjes met een rode rand in de mond. Ze komen voor aan de binnenkant van de wangen en lippen en aan de zijkant of onderkant van de tong. Aften zijn pijnlijk, vooral bij het eten van zout, zuur of scherp gekruid voedsel.

De naam aft is afgeleid van het Latijnse 'aphta', dat 'blaasje' betekent. Een aft begint als een blaasje, maar springt daarna open. Het wondje dat dan ontstaat raakt ontstoken. Aften ontstaan vaak met meerdere tegelijk in de mond, of u krijgt er een aantal vlak na elkaar.
pi_24726151
suzanna, Piet greep/sloeg met een week of 8 wel naar figuurtjes die aan zo'n boxslinger boven z'n box hingen bijvoorbeeld.

little angel wat ellendig die blaasjes in Morgaines mond. en ik hoop voor jullie dat je snel in jullie eigen nieuwe huisje kunnen!
  maandag 24 januari 2005 @ 17:37:34 #189
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24726409
Sugar, berg kan ook bij de neusvleugeltjes zitten of bij de wenkbrauwen.
Of het nou wel of niet berg is, amandelolie van Kneipp is een aanrader.

Dááááág Liam, veel plezier

Saskia beterschap!

Ezzi hoe is het met jouw spruit?

Morris en Lucas, joehoe, alles o.k.?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 24 januari 2005 @ 17:41:08 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24726484
Suzanna, misschien is het een idee om, als je dingen probeert met Noa, ze wat langer uit te proberen in plaats van steeds weer swichen en wat nieuws proberen.
Zoals inbakeren: 1 dag proberen en dan weer niet heeft niet zoveel zin, zo kan ze er niet echt aan wennen. En zo is het eigenlijk met alles, geef het eens wat meer tijd.
Als je elke keer van je patroon afstapt is dit niet bevorderlijk voor de rust.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24726554
Suzanna, precies wat Fluf zegt. Het CB zei vandaag nog tegen mij dat wanneer je iets probeert, moet je dat 14 dagen volhouden anders werkt het niet. Pas daarna kan je pas weten of iets helpt of niet.

Vandaag dus naar CB geweest. Madam is nu 59 cm lang (dus 6!!! cm gegroeid in een maand) en weegt nu 4930 gram. Gaat goed. Ook haar eerste prikje gehad.

Liam gefeliciteerd en tot laters!!!!
pi_24726611
Suzanna, ik bedoel inderdaad wat Bix ook al zegt: van die dingen die je boven ze hangt en waarnaar ze dan kunnen slaan/schoppen. Als 't maar leuke kleurtjes heeft en herrie maakt.
Ik heb even wat foto's opgezocht van Myrthe toen ze 2 maanden was:

Ze speelt er nu nog steeds graag mee. In haar ledikantje hangt dat muziekdoosje in de vorm van Noach's ark nog, en die kan ze nu zelf aantrekken. Dat speelkleed kun je in vieren vouwen en dan in de plastic tas die erbij hoort heel makkelijk overal mee naar toe nemen. Nieuw kost 't zo'n 60 euro maar ze worden ook wel tweedehandse verkocht op Marktplaats. Wij zijn er blij mee.
pi_24726688
Fijn dat het zo goed gaat met Benthe, Stiekemurd!
  maandag 24 januari 2005 @ 18:01:50 #194
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24726805
En Stiekemurd, hoe is het nu met Benthe na haar eerste prikje?
Stella krijgt dat volgende week, dus ik ben erg benieuwd.
Goed hoor, dat ze zo gegroeid is. Je mag er trots op zijn!
  maandag 24 januari 2005 @ 19:27:28 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24728214
Dahag Liam en gefeliciteerd met je verjaardag

Suzanna, echt, dingen helpen niet binnen een dag. Hoe moeilijk ook, het heeft tijd nodig.

Poemojn, stom gedoe! Die site laat steeds m'n pc vastlopen. Staat er al iets over vlees op?
pi_24728698
Luchtbel, misschien moet je een pop-up-killer installeren? Of even in Internet Explorer aanzetten (ik weet niet welke browser je gebruikt?).
Er staat nog niets over vlees maar daar is wel wat aan te doen.
pi_24729176
Morris is okiedokie Phluph vandaag naar het CB geweest en hij is goedgekeurd!
Vandaag z'n eerste hapje gehad. Het eerste lepeltje werd enthousiast ontvangen maar hij was eigenlijk nogal moe dus supersuccesvol was het nog niet. Morgen probeer ik gewoon weer een beetje

Sugar, Morris heeft ook schrale plekjes. Vooral vethouden zeiden ze op het CB. Ik doe er vaseline op. Weet nog niet of het helpt. En bij z'n haartjes heb ik er babyolie ingesmeerd.
  maandag 24 januari 2005 @ 20:52:59 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24729724
Snel even het topic doorgescand. Wat gaat het snel met alle kindjes! Geweldig! Wat me bij is gebleven zijn een paar geweldige foto's van Danyel (kreeg tranen in mijn ogen toen ik las dat hij bewust geluidjes maakt) en dat Morgaine en Jolie al kruipen. You go girls!!! En natuurlijk een heleboel lieve, bijzondere, verdrietige, moeilijke en grappige verhalen over alle andere babietjes.

Met Thomas gaat het oke. Los zitten doet hij nog niet, kruipen ook niet, en staan al helemaal niet. Maar draaien gaat als de beste. Hij rolt het hele huis door en kan geweldig lachen! En hard! Hij is eindelijk weer terug in zijn normale ritme en slaapt dus weer gewoon van 8 tot half 6. In het ziekenhuis verpesten ze zijn ritme elke keer en dan duurt het zeker een week voordat hij weer doorslaapt.

Ik merk wel dat het ziekenhuis van invloed is op zijn ontwikkeling. Hij is erg visueel ingesteld en kijkt liever dan dat hij beweegt. Ook merk ik dat hij in vergelijking met andere kinderen weinig huilt omdat dat in het ziekenhuis toch weinig zin heeft. Daar krijgt een babietje aandacht en knuffels als hij 'aan de beurt is' om het zo maar te zeggen. Voordeel is natuurlijk weer wel dat hij erg zelfstandig is en zichzelf heel goed kan vermaken. En als hij dan aandacht krijgt is hij ook echt dolgelukkig!

Van de hersenbloeding lijkt hij weinig last te hebben, maar daar kun je op het moment natuurlijk weinig over zeggen. De bronchitis is vervelender voor hem. We moeten drie keer per dag inhaleren met medicijnen en dat vindt hij niet leuk (understatement), daarnaast is hij soms wat benauwd.

Verder nog nieuws? Hij eet als een bootwerker, is flink aan het kwijlen en spugen en is dol op zijn grote zus. Ohja, hij draagt nu maat 74.

Oh, nog even over schrale plekjes: Bepanthen helpt heeeeeeel goed. Wordt hier door de dokter voorgeschreven bij huidproblemen bij babietjes en kinderen (en volwassenen), maar je kunt het ook gewoon in de drogisterij kopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_24729785
Oe, ik ben hier al weer veel te lang niet geweest zie ik

Fluf wat ontzettend stoer dat Danyel peer heeft gegeten En wat fijn dat de logopediste denkt dat het zelfstandig eten en drinken waarschijnlijk wel zal gaan lukken
Dat zijn de goede berichten!
Gaat het verder ook goed met hem? Hoe is het met het spugen en zo?
Hij is in ieder geval wel weer enorm gegroeid zag ik! En wat heeft hij mooie ogen en lekker veel haar

Liam nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat jammer dat je weggaat
Jeetje alweer 1 jaar Belana, ik kan me nog zo goed herinneren dat ik jouw bevalling hier op Fok zat te volgen Dat lijkt helemaal nog niet zo lang geleden eigenlijk

Léon ben je zo verkouden ventje? Wat vervelend zeg! Lucas heeft ook al last van een snotneusje...

Jolie, wat ben je toch een snelle tante met je achteruit kruipen

Saskia, beterschap meisje. Zieke kindjes zijn niet leuk E.T. en Swets Jullie ook veel sterkte er mee.

Little-Angel wat naar dat Morgaine een koortslip heeft. Ik hoop dat het snel overgaat.

Sugar, Lucas heeft op dit moment ontzettend schrale wangetjes en ik smeer daar vernix creme van Zwitsal op. Dat lijkt wel iets te helpen, alleen vind 'ie het niet zo leuk als ik het er op smeer

Met Lucas gaat het verder goed, op z'n ontstoken oogje na. Dat leek bijna over na een zalfje van de dokter, maar is nu in alle hevigheid weer terug Het is zo zielig, want de huid naast z'n oog gaat al een beetje stuk
  maandag 24 januari 2005 @ 20:58:28 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24729841
Dank voor alle tips!

Beterschap voor Morgaine en sterkte voor jouzelf, LA!!!
Fijn dat het met Thomas oké gaat, Tink!!!!

Maria doet nog helemaal niks van al die dingen die jullie beschrijven... Ik denk (of weet bijna zeker) door die spreidbeugel. Ze kan niet eens draaien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')