Ik ben 19, moet jij raden wat het eerste was wat ik dacht bij die naam. Een mens met een beetje Triviant-kennis denkt zeker hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bovendien weten veel mensen na zowat 17 jaar de Oostenrijkse rockzanger niet eens meer een associatie te maken na het horen/lezen van de namen achtereen.
Cecil is toch ook een jongensnaam? Heb het geloof ik wel eens gehoord in een Engelse film.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef MissMenita het volgende:
Vrienden van me hebben hun zoontje Cecil genoemd,
verwarring alom bij de Franse vrienden, echt not done, zo'n vrouwennaam voor een jongen!
Wat nou, pech? Ouders met een slechte smaak.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef _Arual_ het volgende:
Spencer Buth, die ken ik ook. Medestudent. Ooit.
Verder heb ik ooit gehoord van Dik Konijn. Maar dat is niet uniek, dat is gewoon pech. Dat geldt trouwens voor de meeste van de fröbelnaampjes hier.
Mijn oom heet Frits. Niet de meest tactische naam in Frankrijk (Duits enzo), dus daar noemt iedereen hem Frederique.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef MissMenita het volgende:
verwarring alom bij de Franse vrienden, echt not done, zo'n vrouwennaam voor een jongen!
Ja precies. Je zult maar van die pseudo-creatieve ouders hebben. Een achternichtje van mij, schat van een meid, heet Donella. Zoiets verzin je toch niet? En op de basisschool zat een meisje dat als tweede naam `Wijburgje` oid had.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat nou, pech? Ouders met een slechte smaak.
Bloem Schijf....quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:28 schreef ShaoliN het volgende:
Laatst was er een of andere ex gtst kut op tv. Ze had haar dochter bloem genoemd. Zulke mensen zouden echt een nekschot moeten krijgen.
Zo heet mijn oude buurman Haas van de achternaam, en een vrien van m'n vader Konijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een geinig verhaal wat een vriendin van me vertelde. Ik weet het niet exact meer, maar het kwam hierop neer voorzover ik het nog weet:
Een collega van haar pa, jaren geleden, heette Neger van zijn achternaam en was blank. Op de een of andere zakelijke conferentie ontmoet hij een zwart iemand die zich voorstelt als Blank/Blanke (iets in die richting). Toen de blanke Neger zijn naam prijsgaf, was de zwarte Blanke niet amused met deze, in zijn ogen, bijzonder matige grap. Hij werd een beetje boos, en het heeft een discussie tot gevolg gehad en het tevoorschijn halen van een identiteitsbewijs van de blanke Neger voordat hij en de zwarte Blanke een normaal gesprek konden voeren.
Goh, ik ken echt geen enkele Rijk!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:48 schreef super-muffin het volgende:
Er was ook iemand op de camping die heette Rijk.
Dus ik zo: 'Ik ben Daniël'
Hij: 'Ik ben Rijk'
Ik: 'Oké, trakteer me dan maar op een biertje hé!'
Dat is dan wel grappig
Cecil is toch echt een mannennaam, en wat voor een:quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef MissMenita het volgende:
Niet echt. Dominique is een van die namen die voor beide geslachten kan worden gebruikt. Net zoals Kim en Anne.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:18 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat Fransen vooral verbaasd zullen zijn over Nederlanders die hun dochter(!) Dominique hebben genoemd. Dominique is toch echt een mannennaam.
Ik associëer het meteen met een manwijf, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Hera is ook wel een mooie naam, ken een hele lekkere chick met die naam![]()
Ja, zo een Kampbeul met twee vlechten als een braadworst opgerold aan de zijkant van haar hoofd en schouders als een gewichtheffer, maar ja, die vallen natuurlijk wel op Harige kerels....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik associëer het meteen met een manwijf, eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:53 schreef DeusExMachina het volgende:
Bouke.
Dit was de naam van een meisje bij mij op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |