Je mening over dit fraaie plaatje?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef OMG het volgende:
Circle Takes The Square - As the roots undo
Ik had er in een vaag verleden wel ooit eens iets van gehoord en aangezien het een Robotic Empire band is kon het ook bijna niet anders dan goed zijn. Dus de stijl qua muziek en mijn verwachting kwamen best wel overeen. Vooral de vrouwelijke zang naast de (soms best creepy) krijs van de zanger werkt geweldig. Ik heb de CD nu een paar keer geluisterd en vind hem steeds beter. Lekkere harde nummers afgewisseld met mooie rustige stukjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 03:47 schreef Summoner het volgende:
[..]
Je mening over dit fraaie plaatje?
Ja, leuk he.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:00 schreef OMG het volgende:
Wat wel leuk is, is dat van dit album de 'packaging' van de CD mooier/leuker is dan van het vinyl.
Wat is er mooier/leuker aan de cd vergeleken met de lp? Krijg net een mailtje dat een gedeelte van mijn bestelling niet aanwezig is, en zit te denken om Circle Takes the Square te bestellen, zit alleen nog te twijfelen tussen de lp en de cd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:00 schreef OMG het volgende:
Wat wel leuk is, is dat van dit album de 'packaging' van de CD mooier/leuker is dan van het vinyl.
Klinkt goed, heb toch maar de cd besteldquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:51 schreef OMG het volgende:
De hoes van het vinyl is gewoon een hoes voor zover ik heb kunnen zien. De verpakking van de CD is een digipack als een soort envelop die je open vouwt, waarna je het boekje aan de binnenkant geplakt vind.
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:22 schreef dopa het volgende:
Ook weer een aantal cd's gekocht vandaag:
Plant Life - Return of Jack Splash
Daan - Victory
Mr Scruff - Keep It Solid Steel
Daddy G - DJ Kicks
Steve Bug - Bugnology
Tiefschwarz - Misch Masch
Ja, zeker erg lekkere plaat. ik had hem op zich al, maar alleen op tape.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En wat vind je van Low Riert? Draai die cd persoonlijk erg graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |