Als ik een broer had, die het criminele pad op gaat -en dat was bekend bij deze Ali- zou ik veel eerder aangesproken hebben en terecht gewezen hebben: eerst met woorden, daarna nog een keer met woorden, daarna met woorden en mocht dat niet helpen, met een keer een ferme tik. En mocht die broer dan vervolgens op volwassen leeftijd tijdens een criminelee activiteit omkomen, zal ik boos op mezelf zijn dat ik 'm niet veel harder neergemept had. Zoals ik het nu zie denk ik dat Ik die zou kunnen vrouw vergeven (wellicht niet direct, maar zeker in de loop van de tijd).quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij bent gevaarlijker dan ik dacht, met je stompzinnige agressieve reactie.
En dat al die eencelligen hier die het toejuichen dat deze jongeman dood is, eens een keer mogen meemaken dat hun broer bij een ongeluk om het leven komt. Of hij nou crimineel is of niet, het blijft een mens. Waar zit godverdomme bij veel van jullie toch je gevoel?
Je gaat het toch niet toejuichen dat iemand dood is?
Ik denk eerder dat het een verzonnen verhaal is. Vanochtend op de radio was er een verhaal over een gestolen tas met dergelijke fotoos, dus verzinnen gasten dat deze vrouw dat ook had. Het is zo voorspelbaar suf ....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In het verslag uit de Eindhovense Courant stond te lezen dat buurtbewoners de inhoud van haar tas bij elkaar hebben gezocht. Waarschijnlijk zat daar een Marokkaan tussen die de foto's keurig netjes terug heeft gestopt in haar tasje om haar later zonder bewijs te kunnen zwartmaken.
Het is sowieso niet erg voor haar dit, want het is een hoer, dat snappen jullie natuurlijk ook.
Kruip 's uit je pittoreske Friesche boerderietje, neem de tractor naar de Grote Stad, kijk een dagje om je heen en probeer het 's. Wie weet doet het je goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om zo te generaliseren. Alle Marokkanen zijn slecht en zo is het. Geeft dat nou een kick?
ik vraag me wel 's af wat voor cijfers je zou zien als iemand bijhield hoeveel autochtonen zijn vermoord door allochtonen (de bovengenoemde criminele doelgroep) - en andersom. Schrikbarend denk ik - wie durft?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:59 schreef stormW het volgende:
even wat ruwe cijfers
Cool, Chinese maffia tegen moslim fundamentalisten.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:28 schreef Hobiedobie het volgende:
Nederlands van Chinese afkomst........
Idd, deze ordinaire materialistjes verschuilen zich alleen maar achter die religie omdat hen dat een groeps identiteit verschaft waarmee ze kunnen schermen als hen dat gunstig uitkomt, er komt geen greintje oprechtte spiritualiteit of moraliteit bij kijken; ze weten niet eens wat dat is de simpele kuddebeesten!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:59 schreef stormW het volgende:
Schorem is het. Beetje lullen over Allah maar dure scooters, dure kleding, dure auto’s is wat ze intrigeert en geen almachtige God of iets dergelijks.
Hoewel die helm op niet echt helpt wanneer je op kruishoogte door een chinees door de midden wordt geredenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:44 schreef robh het volgende:
Good riddens.
Moet je maar van tasjes afblijven en die helm niet half achterstevoren op je harses zetten.![]()
![]()
Misschien moeten Amsterdammers eens de PvdA wegstemmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:34 schreef Manono het volgende: Het is gvd tijd dat de politie AL dat tuig (allo EN auto) eens HARD aanpakt ipv van 4 man een wildplasser te bekeuren of een aangeschoten persoon te molesteren. Het moet eens AFGELOPEN zijn met dat laffe gedoe van de Amsterdamse politie, betere trainingen, HARD optreden tegen SCHOREM, niet tegen burgers die een kleine overtreding begaan. AFGELOPEN met die sympathie en bescherming voor-, en van boefje, niet meer dat ouwe jongens krentebrood met diegenen die onze stad verzieken.
En dan straks met onbetaaldbare huren in de hele stad waardoor er enorme ghetto's in de buitenringen onstaan bedoel je?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:47 schreef rroloff het volgende:
Misschien moeten Amsterdammers eens de PvdA wegstemmen.
da's wel erg makkelijk gedacht hoor, was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik een broer had, die het criminele pad op gaat -en dat was bekend bij deze Ali- zou ik veel eerder aangesproken hebben en terecht gewezen hebben: eerst met woorden, daarna nog een keer met woorden, daarna met woorden en mocht dat niet helpen, met een keer een ferme tik. En mocht die broer dan vervolgens op volwassen leeftijd tijdens een criminelee activiteit omkomen, zal ik boos op mezelf zijn dat ik 'm niet veel harder neergemept had. Zoals ik het nu zie denk ik dat Ik die zou kunnen vrouw vergeven (wellicht niet direct, maar zeker in de loop van de tijd).
Ja, levensgevaarlijk zijn ze, die chinese mieneukers.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoewel die helm op niet echt helpt wanneer je op kruishoogte door een chinees door de midden wordt gereden
Ik heb het al gehoord - blijf jij maar lekker PvdA stemmen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:50 schreef Manono het volgende: En dan straks met onbetaaldbare huren in de hele stad waardoor er enorme ghetto's in de buitenringen onstaan bedoel je?
Wat is er makkelijk gedacht? Hoe ik denk dat ik zou doen met een criminele broer? Hoe kom je er bij dat dat makkelijk gedacht is? Hoe ik denk dat ik zou reageren als-ie dood zou gaan bij een criminele activiteit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:53 schreef Re het volgende:
[..]
da's wel erg makkelijk gedacht hoor, was het maar zo simpel
Blijf jij maar lekker bij je ouders in dat gehucht wonen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:55 schreef rroloff het volgende:
Ik heb het al gehoord - blijf jij maar lekker PvdA stemmen.
[Hoffelijke buiging]quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:05 schreef Manono het volgende: Blijf jij maar lekker bij je ouders in dat gehucht wonen.
Wat moet het heerlijk zijn om zo te generaliseren. Alle Marokkanen zijn goed en zo is het. Geeft dat nou een kick?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Wat moet het heerlijk zijn om zo te generaliseren. Alle Marokkanen zijn slecht en zo is het. Geeft dat nou een kick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |