abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24690301
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 13:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Otten en Kolk zijn wel door Feyenoord gehaald, dus aankopen van Feyenoord. Ik vind met name Kolk een overbodige aankoop van Feyenoord. Alsof die jongen ooit goed genoeg zal worden voor Feyenoord.
Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 januari 2005 @ 17:48:31 #202
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24691232
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.
kolk is geen gok. Iedereen weet dat hij gewoon een matige voetballer is. En hij is ook niet voor niets overal weggestuurd en afgedankt. het is een nietsnut met een waardeloze mentaliteit.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24691259
Kolk is gehaald om aan Excelsior te verhuren en als hij het eventueel alsnog zou gaan maken, kan je hem binnen halen. Wotte kent hem nog van vroeger en die jongen was niet voor niets ooit één van onze grootste talenten. In die zin is het een gok, maar Kolk is geen aankoop voor Feyenoord geweest en staat dus onterecht in dat rijtje. Zoals er wel meer staan die je niet mee mag tellen.

En dan heeft Feyenoord nog niet echt veel missers gedaan, want Bruno Basto heeft geen serieuze kans gekregen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24691695
Ik vind het echt niet erg als er matige spelers aan het einde van hun contract worden aangetrokken. Het kost dan geen geld, en verhuren (al levert dat bij Excelsior geen geld op) tegenover het loon wat je dan nog aan ze kwijt bent is over het algemeen winstgevend, lijkt me. Eigenlijk heb ik geen idee. Maar point being: het zal me aan me reet roesten of Kolk het wel of niet haalt bij Feyenoord, zolang er maar genoeg spelers zijn die wel goed genoeg zijn. Wat er daarnaast allemaal gedaan wordt met satellietclubjes enzo boeit me echt niet, zolang het niet te veel geld kost. Dat doet het volgens mij niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24692345
Ebi kende een droomdebuut in Duitsland . Hij scoorde 1 keer, waardoor Borussia met 2-1 kon winnen
pi_24692590
quote:
Het kost dan geen geld, en verhuren (al levert dat bij Excelsior geen geld op) tegenover het loon wat je dan nog aan ze kwijt bent is over het algemeen winstgevend, lijkt me
Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?

Als ze een gedeelte van hun salaris overnemen mag Feyenoord zich al in haar handen klappen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24692630
Dat gebeurt anders wel hoor, waarom denk je dat ze onderhandelen over huur-overeenkomsten.
pi_24692646
Alle spelers die gehaald zijn(waarvan een stuk of 8 een dik non-EU contract krijgen) komen wel op de loonlijst waardoor er minder geld overblijft voor spelers die wel van toegevoegde waarde zijn.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24692661
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?

Als ze een gedeelte van hun salaris overnemen mag Feyenoord zich al in haar handen klappen.
Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen. Zoals ik al zei weet ik niet hoe het financieel werkt, maar ze krijgen die spelers natuurlijk niet voor niets.
pi_24692669
Om te bekijken welk gedeelte van het salaris ze overnemen
pi_24692721
quote:
Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen.
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo

Wie nog meer?
pi_24692905
Spelers met een dik non-EU contract zijn zowiezo niet te betalen voor Nederlandse suptoppers dus daar zal Feyenoord heel veel water bij de wijn moeten doen
pi_24692931
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo

Wie nog meer?
Van deze spelers kan ik alleen van den Berg, Lurling, Schreuder en Acuna miskopen noemen.
pi_24692990
Ik vroeg welke spelers Feyenoord nog meer heeft die interessant zijn voor Nederlandse suptoppers(en die bij Feyenoord niet aan de bak komen)
pi_24693092
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie nog meer?
Sorry, ik neem je niet meer serieus wb je mening over Feyenoord na deze post.

Ebi heeft net een droomdebuut in de bundesliga gemaakt, terwijl bijvoorbeeld Sonck wel zal floppen daar.

Pardo is geen miskoop of kneusje, maar heeft gewoon pech gehad dat ie lang geblesseerd was. Die gaat zeer waarschijnlijk een basisplaats krijgen de 2e seizoenshelft.

De Graaf deed het zeer goed op trainingskamp en krijgt waarschijnlijk ook een basisplaats.

Hoe kun je Aerts nou al afschrijven? Die is nog niet eens begonnen bij Feyenoord.

Over die andere 4 ben ik het wel met je eens, maar PSV en Ajax hebben ook zat spelers verhuurd die het niet gehaald hebben. Had PSV een aantal jaar geleden ook niet een geweldig plan waarmee ze met Nederlandse talenten wel even Europa zouden gaan veroveren?
pi_24694381
Sorry maar je begrijpt mijn posting niet want ik bedoel alleen dat Feyenoord maar weinig spelers heeft die bij Feyenoord niet aan de bak komen en interessant zijn voor Nederlandse suptopclubs zoals Heiden beweerde

En het is natuurlijk een illusie om te verwachten dat clubs als NAC(Lurling), RKC(Schreuder) en Vitesse(Van den Berg) het salaris kunnen opbrengen wat Feyenoord ze betaald. Feyenoord zal dus een aanzienlijk deel zelf voor haar rekening moeten nemen. De transfersom is zowiezo verdwenen als sneeuw voor de zon en Feyenoord zal zelf een (aanzienlijk) deel van het salaris voor haar rekening moeten nemen.

Dortmund(Ebi) en Hamburg(Jean) kunnen waarschijnlijk het salaris wel opbrengen maar die hebben denk ik ook een optie tot koop, maar dat weet ik niet

Acuna verdient omdat hij van buiten de EU komt een heel behoorlijk salaris en hij krijgt in Chili natuurlijk maar een schijntje van dat bedrag.

Aerts en De Graaf staan bij Feyenoord onder contract en dat zijn spelers die wel interessant voor Nederlandse subtopploegen zijn

P.S. Deze discussie gaat over Feyenoord en niet over PSV of Ajax, je moet niet als je zelf faalt naar een ander wijzen.
pi_24696371
Van welke spelers die Feyenoord onder contract heeft loopt aan het eind van het seizoen het contract af?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 22:27:02 #218
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24696401
Beste meneer maradonna..
Vitesse is op dit moment wel degelijk verantwoordelijk voor het salaris van v/d berg...
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24702337
Ik vind het sowieso een loze discussie
pi_24703527
Yeah we mogen weer! Prettige wedstrijd iedereen, kijken wat het nieuwe Feyenoord er van bakt!
  zondag 23 januari 2005 @ 12:06:09 #221
83103 yvette1982
pi_24703684
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Beste meneer maradonna..
Vitesse is op dit moment wel degelijk verantwoordelijk voor het salaris van v/d berg...
Ik neem een hoop gasten hier niet serieus omdat jullie elke keer weer laten blijken nergens verstand van te hebben. En maradonna lult ook veel onzin maar over de huurkosten heeft hij wel gelijk. De spelers van buiten de EU verdienen ontzettend veel en als feyenoord ze dan verhuurt dan betaalt feyenoord ook gewoon nog een gedeelte omdat die andere clubs dat niet kunnen betalen.
Echter geldt dit alleen voor spelers met een heel goed salaris. Een vd Berg zal vitesse misschien helemaal zijn betalen en zo niet dan zal feyenoord slechts een klein gedeelte nog meebetalen qua salaris.
pi_24708180
Hoi
pi_24708239
Binnen 3 minuten zet Vitesse een nederlaag om in een overwinning. Goed gedaan Vitesse!!!
En wat Feyenoord betreft, ik vind het knap als ze dit seizoen nog biij de eerste vier kunnen blijven
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_24708533
Nou, daar sta je dan als Hofs, De Graaf, Gibbs en Östlund...
www.thuisuiteten.nl
pi_24708554
quote:
Op zondag 23 januari 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar sta je dan als Hofs, De Graaf, Gibbs en Östlund...
Bovenstaande spelers werden gehaald om Feyenoord beter te maken. Als ze vervolgens geen flikker uitvoeren, moeten ze naar zichzelf kijken hoor, en zeker niet gaan janken dat ze op een zinkend schip zijn beland ofzo.
pi_24708576
Jammer .
  zondag 23 januari 2005 @ 17:14:42 #227
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_24708647
klotezooi, maar wel te verwachten met die karrevracht aan nieuwe spelers. Ik ga er maar vanuit dat het nog moet "groeien".
pi_24708917
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Otten kan ik begrijpen, die staat inderdaad te boek als een talent. Maar Kolk?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24708936
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef rotskibo het volgende:
Dat gebeurt anders wel hoor, waarom denk je dat ze onderhandelen over huur-overeenkomsten.
Excelsior betaalde zeker ook het loon van Connolly?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24708972
OMFG wie had aan het begin van de competitie kunnen denken dat we nu ons best moeten doen om de UEFA Cup voor volgend seizoen veilig te stellen.
pi_24709061
quote:
Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Bovenstaande spelers werden gehaald om Feyenoord beter te maken. Als ze vervolgens geen flikker uitvoeren, moeten ze naar zichzelf kijken hoor, en zeker niet gaan janken dat ze op een zinkend schip zijn beland ofzo.
Wie haalt er dan ook Gibbs? Kom op zeg, alleen omdat hij een stem als een bootwerker had... Gullit moet stoppen met dat psychologisch coachen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24709223
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

P.S. Deze discussie gaat over Feyenoord en niet over PSV of Ajax, je moet niet als je zelf faalt naar een ander wijzen.

Hele wijze opmerking.
pi_24709330
Wie zaten er op de bank en hebben vandaag niet gespeeld, wie waren niet beschikbaar en wie zijn gepasseerd?
pi_24709372
We worden gewoon godverdomme altijd teleurgesteld, had weer een beetje hoop gekregen, maar nee hoor.....

Enigste pluspuntjes qua spelers waren Hofs en de Graaf (wissel na 50 minuten ??? ), toevalligerwijs Nederlanders. Die Gibbs is de zoveelste miskoop, wat een fletse speler zonder power. Gullit heeft nu wel genoeg kansen gehad, mijn krediet is op.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:11:47 #235
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_24709537
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:03 schreef rotskibo het volgende:
We worden gewoon godverdomme altijd teleurgesteld, had weer een beetje hoop gekregen, maar nee hoor.....

Enigste pluspuntjes qua spelers waren Hofs en de Graaf (wissel na 50 minuten ??? ), toevalligerwijs Nederlanders. Die Gibbs is de zoveelste miskoop, wat een fletse speler zonder power. Gullit heeft nu wel genoeg kansen gehad, mijn krediet is op.
Komkom, na een wedstrijd al een speler afschrijven lijkt me wat voorbarig. Ik wil wel eens zien of ie na een paar weken nog zo slecht speelt. Verder is het nu inderdaad knokken voor Europees voetbal.
  zondag 23 januari 2005 @ 18:13:52 #236
83103 yvette1982
pi_24709584
die ostlund was anders ook waardeloos. Die gast heeft een waardeloze pass en van zijn kracht en strijd heb ik niks gezien. Zuiverloon is gewoon een stuk beter dan die zweedse heikneuter en die amerikaanse corky pips.
En als ik feyenoord was zou ik transfer nummer 7 maken en Mickael Aerts naar de kuip halen. Van mij hoeft babos nooit meer te spelen. Sinds zijn blessure van 1,5 jaar geleden kost hij punten ipv dat hij punten voor de club pakt. Geef die jongen geen kans meer maar verkoop hem, het zal nooit meer wat met hem worden.
pi_24709782
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:11 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Komkom, na een wedstrijd al een speler afschrijven lijkt me wat voorbarig. Ik wil wel eens zien of ie na een paar weken nog zo slecht speelt. Verder is het nu inderdaad knokken voor Europees voetbal.
Ach ja, eerst was ik ook altijd zo positief, die Gibbs wordt echt niet onze nieuwe leider

En dat Europees voetbal kan me gestolen worden, pffff
pi_24709793
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:11 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Het is wel typisch dat de opleving van Feyenoord jaren terug op gang kwam nadat men goede Nederlandse spelers inkocht in plaats van overschatte buitenlandse miskopen.

Wat moet Feyenoord nou met zo'n Gibbs of Basto?
  zondag 23 januari 2005 @ 18:36:52 #239
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_24710008
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:22 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Ach ja, eerst was ik ook altijd zo positief, die Gibbs wordt echt niet onze nieuwe leider

En dat Europees voetbal kan me gestolen worden, pffff
Geen Europees voetbal volgend seizoen betekent minder inkomsten, nog minder uitstraling voor spelers om voor Feyenoord te kiezen, nee, dat is lekker!

En ik zeg niet dat Gibbs de verlosser is die onze club de CL zal bezorgen, maar iemand na 1 (!) officiele wedstrijd afkraken en afschrijven getuigt van verdomd weinig vertrouwen.
pi_24710198
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:36 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Geen Europees voetbal volgend seizoen betekent minder inkomsten, nog minder uitstraling voor spelers om voor Feyenoord te kiezen, nee, dat is lekker!

En ik zeg niet dat Gibbs de verlosser is die onze club de CL zal bezorgen, maar iemand na 1 (!) officiele wedstrijd afkraken en afschrijven getuigt van verdomd weinig vertrouwen.
Er is gewoon iets structureel mis bij Feyenoord, nu hopen op Europees voetbal is hetzelfde als vandaag nog hopen op de 2-2, want: je schiet er geen ene tering mee op !!!!!
pi_24710614
quote:
Op zondag 23 januari 2005 18:13 schreef yvette1982 het volgende:
die ostlund was anders ook waardeloos. Die gast heeft een waardeloze pass en van zijn kracht en strijd heb ik niks gezien. Zuiverloon is gewoon een stuk beter dan die zweedse heikneuter en die amerikaanse corky pips.
En als ik feyenoord was zou ik transfer nummer 7 maken en Mickael Aerts naar de kuip halen. Van mij hoeft babos nooit meer te spelen. Sinds zijn blessure van 1,5 jaar geleden kost hij punten ipv dat hij punten voor de club pakt. Geef die jongen geen kans meer maar verkoop hem, het zal nooit meer wat met hem worden.
Wat ben jij een dom wijf. Verander je sig even.
  zondag 23 januari 2005 @ 19:27:32 #242
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_24710782
Ik vond Gibbs nog niet eens zo heel slecht. Had paar keer goeie ingrepen op de bal (waar ik zelf altijd van hou). Verder kwam die ook wel soms heel houterig over maar dat wil nog niet zeggen dat ie slecht is. Misschien had ie 1 slechte dag of was ie zenuwachtig.

Wel jammer dat er toch weer geblunderd wordt achterin.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_24710801
Heeft Gullit al excuses aangedragen? Östlund had nog z'n schaatsen aan, Gibbs zat nog in een andere tijdzone en Hofs wist niet naar welk shirtje hij de bal nou moest spelen?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24710819
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef keeper het volgende:
Heeft Gullit al excuses aangedragen? Östlund had nog z'n schaatsen aan, Gibbs zat nog in een andere tijdzone en Hofs wist niet naar welk shirtje hij de bal nou moest spelen?

Nee, deze keer was ie iets minder ongeloofwaardig als normaal. Hij zat zowaar te huilen daar
  zondag 23 januari 2005 @ 19:41:30 #245
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24710994
quote:
Een vd Berg zal vitesse misschien helemaal zijn betalen en zo niet dan zal feyenoord slechts een klein gedeelte nog meebetalen qua salaris.
OMG wat klets je nou!
v/d berg is een nederlander!
Een nederlander wiens gehele salaris door vitesse wordt betaald!
Is toch logisch, vitesse betaald toch ook niet meer hofs zn salaris?

Over vanmiddag: ik heb genoten van de sfeer in het uitvak, genoten van het voetbal van vitesse en vooral genoten van het bier op de terugreis!
Moeten we vaker doen!

Ernum1
pi_24711297
Opstelling van vandaag

Gábor Babos
Alexander Östlund
Karim Saidi
Cory Gibbs Paauwe
Pascal Bosschaart
Nicky Hofs
Hossam Ghali
Edwin De Graaf Ono
Bart Goor
Salomon Kalou
Dirk Kuyt

Bank

Castelen
Lazovic
Pardo
Bastos Gibbs
Lodewijks
De Graaf

Buiten de boot vallen dan

Bruno Basto 6 0 0 0 0
Gerson Magrão 4 0 1 0 0
Gyan 8 0 0 0 0
Loovens 6 0 2 0 0
Mtiliga 11 0 1 0 0
Zuiverloon 5 0 1 0 0 (ERG DOM)
Leonardo
Bandalovsky
Popov
Brosque
Poolse keeper

Volgens mij is het gewoon een compleet elftal dat buiten de boot valt

* Vet = Vet Non-EU contract
quote:
Van den Berg is een ander verhaal omdat die verkocht is maar ook Van den Berg gaat echt niet in een keer de helft verdienen dus moet Feyenoord hem gewoon een zak geld meegeven. De transfersom kunnen ze wel in de Maas gooien.

Je droomt echt als je denkt dat Lurling, Schreuder en Acuna bijvoorbeeld niet voor een gedeelte nog op loonlijst staan van Feyenoord.
  zondag 23 januari 2005 @ 20:03:11 #247
83103 yvette1982
pi_24711300
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:41 schreef ChAoZ-026 het volgende:

[..]

OMG wat klets je nou!
v/d berg is een nederlander!
Een nederlander wiens gehele salaris door vitesse wordt betaald!
heb jij soms je hersens uitgepoept? Denk jij dat feyenoord dezelfde salarissen betaalt als rbc, vitesse en al die andere teams!!!!!
  zondag 23 januari 2005 @ 20:06:01 #248
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24711338
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:03 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

heb jij soms je hersens uitgepoept? Denk jij dat feyenoord dezelfde salarissen betaalt als rbc, vitesse en al die andere teams!!!!!
Niet bij je opgekomen dat v/d berg ook gewoon minder kan gaan verdienen?
pi_24711375
En jij denkt dat Van den Berg van gister is

Dat is het probleem van Feyenoord niet van Peter van den Berg
  zondag 23 januari 2005 @ 20:16:39 #250
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24711471
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat Van den Berg van gister is

Dat is het probleem van Feyenoord niet van Peter van den Berg
Jij weet waar abraham de mosterd haalt ik zie het alweer..
v/d berg verdient bij vitesse een ton of 4 schat ik, dat is meer dan jij je kan voorstellen, genoeg dus om prima van rond te komen voor v/d berg!
Misschien verdeidne hij bij feyenoord een ton of 2 meer, maar met het twee meedoen is ook niet alles!
Geloof mij nou maar: vitesse betaald v/d een normaal vitesse salaris, en feyenoord betaald v/d berg helemaal niks!
pi_24711655
quote:
Jij weet waar abraham de mosterd haalt ik zie het alweer..
v/d berg verdient bij vitesse een ton of 4 schat ik, dat is meer dan jij je kan voorstellen, genoeg dus om prima van rond te komen voor v/d berg!
Jij wel gelukkig

400.000 Euro

Van den Berg is misschien wel bereid 10 a 20% in te leveren maar zeker niet de helft. En de salarissen liggen bij Feyenoord zeker de helft zo hoog als bij Vitesse. Dus kan Feyenoord alleen van Van den Berg af komen door hem een vette afkoopsom te geven en transfervrij te laten vertrekken.
pi_24711905
Pfff lekker boeiend.
  zondag 23 januari 2005 @ 21:10:38 #253
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24712104
Zaadwedstrijd.
A.M.A.B
  zondag 23 januari 2005 @ 22:15:14 #254
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24712487
quote:
Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij wel gelukkig

400.000 Euro

Van den Berg is misschien wel bereid 10 a 20% in te leveren maar zeker niet de helft. En de salarissen liggen bij Feyenoord zeker de helft zo hoog als bij Vitesse. Dus kan Feyenoord alleen van Van den Berg af komen door hem een vette afkoopsom te geven en transfervrij te laten vertrekken.
Jij snapt er echt geen reet van...
Peter v/d berg kwam punt 1 al niet transfervrij..
Vitesse heeft ervoor moeten betalen..
dat feit haalt meteen de hele fundering van je posting weg..
dus ik zal er verder niet op ingaan..
zonde van mn tijd!
pi_24712606
Wat een gezever over de verdienste van vd Berg bij Vitesse en aanverwante zaken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24712733
Feit is in elk geval dat het aankoopbeleid van Feyenoord van de laatste tijd matig is te noemen.
  zondag 23 januari 2005 @ 22:27:01 #257
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24712791
Wel ontzettend cool... feyenoord heeft een zaadverdediging waar peter v/d berg volgens gullit niet goed genoeg voor was, gullit haalt 43 verdedigers extra en wie stapt er vandaag winnend van het veld.. peter v/d berg!
  zondag 23 januari 2005 @ 22:38:00 #258
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24713041
quote:
Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef Cart_man het volgende:
Zaadwedstrijd.
Gelukkig was het bier prima.
The Most Incredible, Baby
pi_24713094
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feit is in elk geval dat het aankoopbeleid van Feyenoord van de laatste tijd matig is te noemen.
Niet helemaal mee eens.

Even wat voorbeeldjes :

Goor : goed tot zeer goed
Saidi : goed tot zeer goed
Hofs : redelijk, kan goed tot zeer goed worden
Östlund : goed
de Graaf : redelijk, kan goed worden
Bandulovski : redelijk, kan goed worden

Ook zijn spelers als Song weggewerkt.

Het draait alleen niet, en dat valt Gullit wél kwalijk te nemen.
pi_24713164
"Redelijk, kan goed worden" . Dat werd ook gedacht van figuren zoals Jean Dondé, Glaucia, Pardo, Acuña, Elmander, Song, Lazovic, etc....

Vooralsnog zijn Saidi, Goor en Kuijt goede aankopen van de laatste tijd (seizoenen). De rest zijn gewoon geen goede aankopen gebleken of ze hebben het om de een of andere reden bij Feyenoord niet kunnen maken.

Over Hofs, Ostlund, de Graaf en Bandulovsi valt nog niet te oordelen.
pi_24713727
Als je zoveel nieuwe spelers in je team zet die nog moet wennen, en hun eigen wedstrijdje spelen omdat ze zich nog moeten bewijzen, kun je wachten op problemen. Met al die nationaliteiten, en niemand die zijn mond opentrekt, kun je nog beter een Playstation-week met de selectie houden met veel bier en chips, dan een trainingskamp.
pi_24713873
Wat was het weer kut zeg, en waar was Pardo, echt vreemd dat die niet speelde, zo'n type heb je nodig op het middenveld. 2e goal zat volgens mij wel een behoorlijke buitenspellucht aan.
pi_24713910
Ook leuk trouwens dat studio sport nog even aandacht gaf aan de onthulling van het borstbeeld van Ernst Happel.
pi_24713925
Net bij Canal Plus weer Gullit, was zag hij er futloos uit...
pi_24713945
Jullie conditietrainer is ontslagen.

Dus dat was het probleem de afgelopen maanden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 23 januari 2005 @ 23:21:24 #266
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714046
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"Redelijk, kan goed worden" . Dat werd ook gedacht van figuren zoals Jean Dondé, Glaucia, Pardo, Acuña, Elmander, Song, Lazovic, etc....
Pardo is al goed en kan zelfs een topper worden.
Hij heeft dat al paar keer laten zien. Maar ja als de trainer hem, ondanks dat hij in de voorbereiding op de 2e seizoenshelft boven de rest uitstak, niet opstelt houdt het op...
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24714158
Pardo is redelijk tot goed en kan heel misschien zeer goed worden.

Vind ik ook van Mitea, als ik het met iemand moet vergelijken. Hij kan er boven uit steken, maar laat het nou eens lange tijd zien. Na de voorbereiding is het nu opeens dat iedereen Pardo wil, maar de eerste helft van het seizoen hoorde ik er niemand over. Toeval?
  zondag 23 januari 2005 @ 23:26:07 #268
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714175
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:27 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Wel ontzettend cool... feyenoord heeft een zaadverdediging waar peter v/d berg volgens gullit niet goed genoeg voor was, gullit haalt 43 verdedigers extra en wie stapt er vandaag winnend van het veld.. peter v/d berg!
zo echt kei-rete-cool.
Net als of vd Berg vandaag bij Feyenoord had gespeeld, ze wel gewonnen hadden. Waarschijnlijk had die dan wel al in de eerste helft rood gekregen
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24714187
Pardo speelt nauwelijks, hoeveel hij ook uitblinkt in de voorbereiding. Niet echt een geslaagde aankoop dus tot nu toe.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:27:18 #270
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24714206
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zondag 23 januari 2005 @ 23:28:09 #271
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714235
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:

Vind ik ook van Mitea, als ik het met iemand moet vergelijken. Hij kan er boven uit steken, maar laat het nou eens lange tijd zien. Na de voorbereiding is het nu opeens dat iedereen Pardo wil, maar de eerste helft van het seizoen hoorde ik er niemand over. Toeval?
Nee geen toeval.
De beste man heeft de gehele eerste seizoenshelft met een blessure aan de kant gestaan.
pi_24714253
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:27 schreef The_Hives het volgende:
Oprotten als je verder niets boeiends te melden hebt
  zondag 23 januari 2005 @ 23:30:18 #273
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24714292
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Oprotten als je verder niets boeiends te melden hebt
Ik heb veel te melden, alleen denk ik dat het niet gewaardeerd wordt, dus doe ikhet af met een alles zeggende:
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24714331
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Vikingo het volgende:
Nee geen toeval.
De beste man heeft de gehele eerste seizoenshelft met een blessure aan de kant gestaan.
Dat was ik even vergeten.

Maar dan nog... Ik kan me niet herrineren dat toen hij fit was ook iedereen het in hem zag zitten. Hij kende goede wedstrijden (met Newcastle, mooie goal), maar zulke wedstrijden heeft elke voetballer wel eens. Ik zie hem niet als de verlosser, het is ook wel weer een aanvallende middenvelder. Daar hebben jullie er nog niet zoveel van. Ghaly deed het btw niet slecht vandaag, dus de keuze valt ergens nog goed te keuren ook.

Ik zag ergens drie keer de opstelling van Feyenoord tegen Vitesse staan, van twee jaar terug tot nu. Zoek de verschillen:

2 jaar terug;
Lodewijks, Emerton, Loovens, Paauwe, Rzasa, Kalou ('71 Bombarda), Bosvelt, Ono, Pardo ('46 Lurling), van Persie ('83 Leonardo), van Hooijdonk

Vorig jaar;
Lodewijks, Swerts, Paauwe, van Wonderen, Snoyl, Lurling, Ono ('86 Song), Schreuder, van Persie ('84 Pardo), Buffel, Kuyt ('89 Lazovic)

Dit jaar;
Gábor Babos, Alexander Östlund, Karim Saidi, Cory Gibbs, Pascal Bosschaart, Nicky Hofs, Hossam Ghali, Edwin De Graaf ('48 Romeo Castelen), Bart Goor, Salomon Kalou ('70 Danko Lazovic), Dirk Kuyt
  zondag 23 januari 2005 @ 23:34:17 #275
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714384
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo speelt nauwelijks, hoeveel hij ook uitblinkt in de voorbereiding. Niet echt een geslaagde aankoop dus tot nu toe.
Pardo is twee keer langdurig geblesseerd geweest. En de keren dat hij heeft gespeeld behoorde hij altijd tot de besten van het veld. Ondanks dat hij in die periode vaak in een slecht draaiend team moest spelen, bracht hij weer voetbal in de ploeg wat hij ook weer in het afgelopen trainingskamp aan het elftal toevoegde. De beste wedstrijd van Feyenoord in de afgelopen jaren Twente uit 0-5 (geloof ik) was mede dankzij hem.
Hij had daarnaast ook nog eens de pech dat hij een trainer heeft gehad die werkelijk niks van voetbal snapt.
pi_24714436
Trainingskampen en dergelijke tellen niet. Feit is dat Pardo nauwelijks speelt en vooralsnog dus geen topaankoop is zoals sommige hier durven te beweren.
pi_24714439
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]
2 jaar terug;
Lodewijks, Emerton, Loovens, Paauwe, Rzasa, Kalou ('71 Bombarda), Bosvelt, Ono, Pardo ('46 Lurling), van Persie ('83 Leonardo), van Hooijdonk
Dit was pas een goed elftal. Ik snap nog steeds niet waarom we daar geen kampioen mee werden.
pi_24714475
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:

Ik vind het een goede voetballer sinds hij vorig seizoen regelmatig speelde en iedereen er wat van kon zeggen. Onbegrijpelijk dat ze hem silde slijten bij een middenmoter.

Maar goed, ik zie ook niet in wat er mis is met Acuña. Het zal mij verbazen als Hofs beter blijkt te zijn, want ik vond het een prima speler. Het is wel een beetje raar beleid op die manier. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld voor Boutahar. Die wordt verkocht, en vervolgens gaat men op zoek naar aanvallende middenvelders. Echte topspelers kun je niet betalen, dus waarom doe je dan zo moeilijk? Heeft het dan echt zin om die knakker in te ruilen voor een andere met hetzelfde niveau? Die gozer weet dan tenminste nog hoe het werkt bij de club. Van een ander weet je dat helemaal niet. Ik kan gewoon niet tegen dat soort gedraai. Wie vertelt me wat de zin daarvan is? Dit is maar een voorbeeld, er zijn meer van die gevallen.

De grootste, en tevens meest voorspelbare miskoop uit de geschiedenis is toch wel Leonaardo Dos Santos geweest. Die was vanaf het begin kansloos om het te gaan maken.
pi_24714523
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vorig jaar heeft hij in de tweede seizoenshelft vrij veel gespeeld. Het afgelopen halfjaar was hij geblesseerd. Hij is twee weken terug en doet volop mee voor een basisplaats, en toevallig werd dit keer gekozen voor Hofs.

Tja, als je dat een miskoop wilt noemen. Ik niet. Dat die gast wat aan zijn poot heeft kun je Wotte niet aanrekenen. Het is Jomanda niet.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:39:42 #280
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714524
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trainingskampen en dergelijke tellen niet. Feit is dat Pardo nauwelijks speelt en vooralsnog dus geen topaankoop is zoals sommige hier durven te beweren.
Pardo is wel degelijk een topaankoop.
Het is alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt om dit te laten zien.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:41:48 #281
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714583
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Dit was pas een goed elftal. Ik snap nog steeds niet waarom we daar geen kampioen mee werden.
Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.
pi_24714606
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.
Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?
pi_24714634
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:39 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Pardo is wel degelijk een topaankoop.
Het is alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt om dit te laten zien.
Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
pi_24714657
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
Een (3e) keeper met een middenvelder vergelijken
pi_24714671
quote:

[..]

Dat is geen slechte derde keeper hoor.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:49:26 #286
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714802
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:42 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?
een amsterdamse praatjesmaker.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:52:07 #287
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714874
quote:

[..]

ja, en sneijder likt raffie zijn ballen
pi_24714938
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Waar mensen al niet over dromen 's nachts.
pi_24715093
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft die ballen dan?
pi_24715312
oei en nu al zo veel punten achter 2 topics terug waren ze toch wat positiever over al die overgewaardeerde voetballertjes bij feyenoord.
pi_24715339
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:08 schreef Chadi het volgende:
oei en nu al zo veel punten achter 2 topics terug waren ze toch wat positiever over al die overgewaardeerde voetballertjes bij feyenoord.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:17:43 #292
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24715598
Haha, leuk.

Krijg een ziekte, Chadi.
A.M.A.B
pi_24715711
1999 Universidad de Chile 4 0
2000 Universidad de Chile 13 0
2001 Universidad de Chile 14 0
2002/03 Feyenoord 18 3 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 15 2 Eredivisie

2 en half seizoen en inmiddels 33 wedstrijden en 5 goals.

Topaankoop van Baan
pi_24715797
Ik geloof dat Chelsea al geinformeerd heeft naar Pardo
pi_24715799
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Topaankoop van Baan
Ga zijn doelpunten tellen.

Doe je dat ook bij een keeper?
pi_24715815
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ga zijn doelpunten tellen.

Doe je dat ook bij een keeper?
Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24715838
33 van de 87
pi_24715861
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.
Volgens mij was ik niet helemaal duidelijk. Ik zeg niet dat hij het bij Feyenoord gemaakt heeft, ik zeg dat ik het best een aardige voetballer vond en dat ik het onzin vind om hem te verhuren en daarna spelers aan te trekken van hetzelfde niveau, op dezelfde positie. Acuña is daarvan een voorbeeld, net als Boutahar.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:33:02 #299
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24715967
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Topaankoop van Baan
van die 33 wedstrijden zijn meer dan de helft invalbeurten, waarvan veel ook maar uit enkele minuten bestonden. Als je echt naar alle minuten die hij gespeeld heeft kijkt heeft hij toch nog een aardig hoog rendement voor een middenvelder van Feyenoord die veelal ook nog eens op een positie heeft gespeeld waar die niet het beste tot zijn recht komt.
Die post van jou slaat echt nergens op (vooral ook omdat Pardo een speler is die niet op doelpunten beoordeeld moet worden) .. dus hup ga je moeder maar pesten
pi_24716002
Nee joh ik vind het eigenlijk een geweldige aankoop en baal echt gruwelijk dat hij niet voor PSV speelt.

Hij blinkt tenslotte uit in een sterk karakter en een goede gezondheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')