Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Otten en Kolk zijn wel door Feyenoord gehaald, dus aankopen van Feyenoord. Ik vind met name Kolk een overbodige aankoop van Feyenoord. Alsof die jongen ooit goed genoeg zal worden voor Feyenoord.
kolk is geen gok. Iedereen weet dat hij gewoon een matige voetballer is. En hij is ook niet voor niets overal weggestuurd en afgedankt. het is een nietsnut met een waardeloze mentaliteit.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.
Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?quote:Het kost dan geen geld, en verhuren (al levert dat bij Excelsior geen geld op) tegenover het loon wat je dan nog aan ze kwijt bent is over het algemeen winstgevend, lijkt me
Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen. Zoals ik al zei weet ik niet hoe het financieel werkt, maar ze krijgen die spelers natuurlijk niet voor niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?
Als ze een gedeelte van hun salaris overnemen mag Feyenoord zich al in haar handen klappen.
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardoquote:Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen.
Van deze spelers kan ik alleen van den Berg, Lurling, Schreuder en Acuna miskopen noemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo
Wie nog meer?
Sorry, ik neem je niet meer serieus wb je mening over Feyenoord na deze post.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo
Wie nog meer?
Ik neem een hoop gasten hier niet serieus omdat jullie elke keer weer laten blijken nergens verstand van te hebben. En maradonna lult ook veel onzin maar over de huurkosten heeft hij wel gelijk. De spelers van buiten de EU verdienen ontzettend veel en als feyenoord ze dan verhuurt dan betaalt feyenoord ook gewoon nog een gedeelte omdat die andere clubs dat niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Beste meneer maradonna..
Vitesse is op dit moment wel degelijk verantwoordelijk voor het salaris van v/d berg...
Bovenstaande spelers werden gehaald om Feyenoord beter te maken. Als ze vervolgens geen flikker uitvoeren, moeten ze naar zichzelf kijken hoor, en zeker niet gaan janken dat ze op een zinkend schip zijn beland ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar sta je dan als Hofs, De Graaf, Gibbs en Östlund...
Otten kan ik begrijpen, die staat inderdaad te boek als een talent. Maar Kolk?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.
Excelsior betaalde zeker ook het loon van Connolly?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:13 schreef rotskibo het volgende:
Dat gebeurt anders wel hoor, waarom denk je dat ze onderhandelen over huur-overeenkomsten.
Wie haalt er dan ook Gibbs? Kom op zeg, alleen omdat hij een stem als een bootwerker had... Gullit moet stoppen met dat psychologisch coachen.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:07 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Bovenstaande spelers werden gehaald om Feyenoord beter te maken. Als ze vervolgens geen flikker uitvoeren, moeten ze naar zichzelf kijken hoor, en zeker niet gaan janken dat ze op een zinkend schip zijn beland ofzo.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
P.S. Deze discussie gaat over Feyenoord en niet over PSV of Ajax, je moet niet als je zelf faalt naar een ander wijzen.
Komkom, na een wedstrijd al een speler afschrijven lijkt me wat voorbarig. Ik wil wel eens zien of ie na een paar weken nog zo slecht speelt. Verder is het nu inderdaad knokken voor Europees voetbal.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:03 schreef rotskibo het volgende:
We worden gewoon godverdomme altijd teleurgesteld, had weer een beetje hoop gekregen, maar nee hoor.....
Enigste pluspuntjes qua spelers waren Hofs en de Graaf (wissel na 50 minuten ??? ), toevalligerwijs Nederlanders. Die Gibbs is de zoveelste miskoop, wat een fletse speler zonder power. Gullit heeft nu wel genoeg kansen gehad, mijn krediet is op.
Ach ja, eerst was ik ook altijd zo positief, die Gibbs wordt echt niet onze nieuwe leiderquote:Op zondag 23 januari 2005 18:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Komkom, na een wedstrijd al een speler afschrijven lijkt me wat voorbarig. Ik wil wel eens zien of ie na een paar weken nog zo slecht speelt. Verder is het nu inderdaad knokken voor Europees voetbal.
Het is wel typisch dat de opleving van Feyenoord jaren terug op gang kwam nadat men goede Nederlandse spelers inkocht in plaats van overschatte buitenlandse miskopen.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Komkom, na een wedstrijd al een speler afschrijven lijkt me wat voorbarig. Ik wil wel eens zien of ie na een paar weken nog zo slecht speelt. Verder is het nu inderdaad knokken voor Europees voetbal.
Geen Europees voetbal volgend seizoen betekent minder inkomsten, nog minder uitstraling voor spelers om voor Feyenoord te kiezen, nee, dat is lekker!quote:Op zondag 23 januari 2005 18:22 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ach ja, eerst was ik ook altijd zo positief, die Gibbs wordt echt niet onze nieuwe leider![]()
En dat Europees voetbal kan me gestolen worden, pffff
Er is gewoon iets structureel mis bij Feyenoord, nu hopen op Europees voetbal is hetzelfde als vandaag nog hopen op de 2-2, want: je schiet er geen ene tering mee op !!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 18:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Geen Europees voetbal volgend seizoen betekent minder inkomsten, nog minder uitstraling voor spelers om voor Feyenoord te kiezen, nee, dat is lekker!
En ik zeg niet dat Gibbs de verlosser is die onze club de CL zal bezorgen, maar iemand na 1 (!) officiele wedstrijd afkraken en afschrijven getuigt van verdomd weinig vertrouwen.
Wat ben jij een dom wijf. Verander je sig even.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:13 schreef yvette1982 het volgende:
die ostlund was anders ook waardeloos. Die gast heeft een waardeloze pass en van zijn kracht en strijd heb ik niks gezien. Zuiverloon is gewoon een stuk beter dan die zweedse heikneuter en die amerikaanse corky pips.
En als ik feyenoord was zou ik transfer nummer 7 maken en Mickael Aerts naar de kuip halen. Van mij hoeft babos nooit meer te spelen. Sinds zijn blessure van 1,5 jaar geleden kost hij punten ipv dat hij punten voor de club pakt. Geef die jongen geen kans meer maar verkoop hem, het zal nooit meer wat met hem worden.
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:28 schreef keeper het volgende:
Heeft Gullit al excuses aangedragen? Östlund had nog z'n schaatsen aan, Gibbs zat nog in een andere tijdzone en Hofs wist niet naar welk shirtje hij de bal nou moest spelen?
OMG wat klets je nou!quote:Een vd Berg zal vitesse misschien helemaal zijn betalen en zo niet dan zal feyenoord slechts een klein gedeelte nog meebetalen qua salaris.
Van den Berg is een ander verhaal omdat die verkocht is maar ook Van den Berg gaat echt niet in een keer de helft verdienen dus moet Feyenoord hem gewoon een zak geld meegeven. De transfersom kunnen ze wel in de Maas gooien.quote:Is toch logisch, vitesse betaald toch ook niet meer hofs zn salaris?
heb jij soms je hersens uitgepoept? Denk jij dat feyenoord dezelfde salarissen betaalt als rbc, vitesse en al die andere teams!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:41 schreef ChAoZ-026 het volgende:
[..]
OMG wat klets je nou!
v/d berg is een nederlander!
Een nederlander wiens gehele salaris door vitesse wordt betaald!
Is toch logisch, vitesse betaald toch ook niet meer hofs zn salaris?
Niet bij je opgekomen dat v/d berg ook gewoon minder kan gaan verdienen?quote:Op zondag 23 januari 2005 20:03 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
heb jij soms je hersens uitgepoept? Denk jij dat feyenoord dezelfde salarissen betaalt als rbc, vitesse en al die andere teams!!!!!
Jij weet waar abraham de mosterd haalt ik zie het alweer..quote:Op zondag 23 januari 2005 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat Van den Berg van gister is![]()
![]()
![]()
Dat is het probleem van Feyenoord niet van Peter van den Berg
Jij wel gelukkigquote:Jij weet waar abraham de mosterd haalt ik zie het alweer..
v/d berg verdient bij vitesse een ton of 4 schat ik, dat is meer dan jij je kan voorstellen, genoeg dus om prima van rond te komen voor v/d berg!
Jij snapt er echt geen reet van...quote:Op zondag 23 januari 2005 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij wel gelukkig
400.000 Euro![]()
![]()
Van den Berg is misschien wel bereid 10 a 20% in te leveren maar zeker niet de helft. En de salarissen liggen bij Feyenoord zeker de helft zo hoog als bij Vitesse. Dus kan Feyenoord alleen van Van den Berg af komen door hem een vette afkoopsom te geven en transfervrij te laten vertrekken.
Gelukkig was het bier prima.quote:Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef Cart_man het volgende:
Zaadwedstrijd.
Niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Feit is in elk geval dat het aankoopbeleid van Feyenoord van de laatste tijd matig is te noemen.
Pardo is al goed en kan zelfs een topper worden.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
"Redelijk, kan goed worden" . Dat werd ook gedacht van figuren zoals Jean Dondé, Glaucia, Pardo, Acuña, Elmander, Song, Lazovic, etc....
zo echt kei-rete-cool.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:27 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Wel ontzettend cool... feyenoord heeft een zaadverdediging waar peter v/d berg volgens gullit niet goed genoeg voor was, gullit haalt 43 verdedigers extra en wie stapt er vandaag winnend van het veld.. peter v/d berg!
Nee geen toeval.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Pardo is redelijk tot goed en kan heel misschien zeer goed worden.
Vind ik ook van Mitea, als ik het met iemand moet vergelijken. Hij kan er boven uit steken, maar laat het nou eens lange tijd zien. Na de voorbereiding is het nu opeens dat iedereen Pardo wil, maar de eerste helft van het seizoen hoorde ik er niemand over. Toeval?
Ik heb veel te melden, alleen denk ik dat het niet gewaardeerd wordt, dus doe ikhet af met een alles zeggende:quote:Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Oprotten als je verder niets boeiends te melden hebt
Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Vikingo het volgende:
Nee geen toeval.
De beste man heeft de gehele eerste seizoenshelft met een blessure aan de kant gestaan.
Pardo is twee keer langdurig geblesseerd geweest. En de keren dat hij heeft gespeeld behoorde hij altijd tot de besten van het veld. Ondanks dat hij in die periode vaak in een slecht draaiend team moest spelen, bracht hij weer voetbal in de ploeg wat hij ook weer in het afgelopen trainingskamp aan het elftal toevoegde. De beste wedstrijd van Feyenoord in de afgelopen jaren Twente uit 0-5 (geloof ik) was mede dankzij hem.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo speelt nauwelijks, hoeveel hij ook uitblinkt in de voorbereiding. Niet echt een geslaagde aankoop dus tot nu toe.
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:32 schreef JeroenV het volgende:
[..]
2 jaar terug;
Lodewijks, Emerton, Loovens, Paauwe, Rzasa, Kalou ('71 Bombarda), Bosvelt, Ono, Pardo ('46 Lurling), van Persie ('83 Leonardo), van Hooijdonk
Ik vind het een goede voetballer sinds hij vorig seizoen regelmatig speelde en iedereen er wat van kon zeggen. Onbegrijpelijk dat ze hem silde slijten bij een middenmoter.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Pardo is redelijk tot goed en kan heel misschien zeer goed worden.
Vind ik ook van Mitea, als ik het met iemand moet vergelijken. Hij kan er boven uit steken, maar laat het nou eens lange tijd zien. Na de voorbereiding is het nu opeens dat iedereen Pardo wil, maar de eerste helft van het seizoen hoorde ik er niemand over. Toeval?
Vorig jaar heeft hij in de tweede seizoenshelft vrij veel gespeeld. Het afgelopen halfjaar was hij geblesseerd. Hij is twee weken terug en doet volop mee voor een basisplaats, en toevallig werd dit keer gekozen voor Hofs.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo speelt nauwelijks, hoeveel hij ook uitblinkt in de voorbereiding. Niet echt een geslaagde aankoop dus tot nu toe.
Pardo is wel degelijk een topaankoop.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trainingskampen en dergelijke tellen niet. Feit is dat Pardo nauwelijks speelt en vooralsnog dus geen topaankoop is zoals sommige hier durven te beweren.
Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]Dit was pas een goed elftal. Ik snap nog steeds niet waarom we daar geen kampioen mee werden.
Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.
Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:39 schreef Vikingo het volgende:
[..]
Pardo is wel degelijk een topaankoop.
Het is alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt om dit te laten zien.
Een (3e) keeper met een middenvelder vergelijkenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
Dat is geen slechte derde keeper hoor.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
een amsterdamse praatjesmaker.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:42 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?
ja, en sneijder likt raffie zijn ballenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar mensen al niet over dromen 's nachts.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:
[..]
ja, en sneijder likt raffie zijn ballen![]()
Sinds wanneer heeft die ballen dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:
[..]
ja, en sneijder likt raffie zijn ballen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:08 schreef Chadi het volgende:
oei en nu al zo veel punten achter2 topics terug waren ze toch wat positiever over al die overgewaardeerde voetballertjes bij feyenoord.
Ga zijn doelpunten tellen.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1999 Universidad de Chile 4 0
2000 Universidad de Chile 13 0
2001 Universidad de Chile 14 0
2002/03 Feyenoord 18 3 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 15 2 Eredivisie
2 en half seizoen en inmiddels 33 wedstrijden en 5 goals.
Topaankoop van Baan
Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga zijn doelpunten tellen.
Doe je dat ook bij een keeper?
Volgens mij was ik niet helemaal duidelijk. Ik zeg niet dat hij het bij Feyenoord gemaakt heeft, ik zeg dat ik het best een aardige voetballer vond en dat ik het onzin vind om hem te verhuren en daarna spelers aan te trekken van hetzelfde niveau, op dezelfde positie. Acuña is daarvan een voorbeeld, net als Boutahar.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.
van die 33 wedstrijden zijn meer dan de helft invalbeurten, waarvan veel ook maar uit enkele minuten bestonden. Als je echt naar alle minuten die hij gespeeld heeft kijkt heeft hij toch nog een aardig hoog rendement voor een middenvelder van Feyenoord die veelal ook nog eens op een positie heeft gespeeld waar die niet het beste tot zijn recht komt.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1999 Universidad de Chile 4 0
2000 Universidad de Chile 13 0
2001 Universidad de Chile 14 0
2002/03 Feyenoord 18 3 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 15 2 Eredivisie
2 en half seizoen en inmiddels 33 wedstrijden en 5 goals.
Topaankoop van Baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |