Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Otten en Kolk zijn wel door Feyenoord gehaald, dus aankopen van Feyenoord. Ik vind met name Kolk een overbodige aankoop van Feyenoord. Alsof die jongen ooit goed genoeg zal worden voor Feyenoord.
kolk is geen gok. Iedereen weet dat hij gewoon een matige voetballer is. En hij is ook niet voor niets overal weggestuurd en afgedankt. het is een nietsnut met een waardeloze mentaliteit.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar met het idee ze gelijk naar Excelsior te brengen. Dat is zelfs gezegd. Otten is jeugdinternationale en kan wellicht groeien, Kolk is een beetje een gok.
Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?quote:Het kost dan geen geld, en verhuren (al levert dat bij Excelsior geen geld op) tegenover het loon wat je dan nog aan ze kwijt bent is over het algemeen winstgevend, lijkt me
Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen. Zoals ik al zei weet ik niet hoe het financieel werkt, maar ze krijgen die spelers natuurlijk niet voor niets.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk je echt dat clubs gaan betalen om kneusjes en miskopen van Feyenoord te huren?
Als ze een gedeelte van hun salaris overnemen mag Feyenoord zich al in haar handen klappen.
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardoquote:Die kneusjes en miskopen van Feyenoord zijn spelers waar subtoppers en middenmoters om zitten te springen.
Van deze spelers kan ik alleen van den Berg, Lurling, Schreuder en Acuna miskopen noemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo
Wie nog meer?
Sorry, ik neem je niet meer serieus wb je mening over Feyenoord na deze post.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ebi Smolarek, De Graaf, Aerts, Van den Berg, Lurling, Schreuder, Acuna(meer een vlucht omdat hij mislukt is) en Pardo
Wie nog meer?
Ik neem een hoop gasten hier niet serieus omdat jullie elke keer weer laten blijken nergens verstand van te hebben. En maradonna lult ook veel onzin maar over de huurkosten heeft hij wel gelijk. De spelers van buiten de EU verdienen ontzettend veel en als feyenoord ze dan verhuurt dan betaalt feyenoord ook gewoon nog een gedeelte omdat die andere clubs dat niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:27 schreef ChAoZ-026 het volgende:
Beste meneer maradonna..
Vitesse is op dit moment wel degelijk verantwoordelijk voor het salaris van v/d berg...
Bovenstaande spelers werden gehaald om Feyenoord beter te maken. Als ze vervolgens geen flikker uitvoeren, moeten ze naar zichzelf kijken hoor, en zeker niet gaan janken dat ze op een zinkend schip zijn beland ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar sta je dan als Hofs, De Graaf, Gibbs en Östlund...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |