abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24714436
Trainingskampen en dergelijke tellen niet. Feit is dat Pardo nauwelijks speelt en vooralsnog dus geen topaankoop is zoals sommige hier durven te beweren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24714439
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:32 schreef JeroenV het volgende:

[..]
2 jaar terug;
Lodewijks, Emerton, Loovens, Paauwe, Rzasa, Kalou ('71 Bombarda), Bosvelt, Ono, Pardo ('46 Lurling), van Persie ('83 Leonardo), van Hooijdonk
Dit was pas een goed elftal. Ik snap nog steeds niet waarom we daar geen kampioen mee werden.
pi_24714475
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Pardo is redelijk tot goed en kan heel misschien zeer goed worden.

Vind ik ook van Mitea, als ik het met iemand moet vergelijken. Hij kan er boven uit steken, maar laat het nou eens lange tijd zien. Na de voorbereiding is het nu opeens dat iedereen Pardo wil, maar de eerste helft van het seizoen hoorde ik er niemand over. Toeval?
Ik vind het een goede voetballer sinds hij vorig seizoen regelmatig speelde en iedereen er wat van kon zeggen. Onbegrijpelijk dat ze hem silde slijten bij een middenmoter.

Maar goed, ik zie ook niet in wat er mis is met Acuña. Het zal mij verbazen als Hofs beter blijkt te zijn, want ik vond het een prima speler. Het is wel een beetje raar beleid op die manier. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld voor Boutahar. Die wordt verkocht, en vervolgens gaat men op zoek naar aanvallende middenvelders. Echte topspelers kun je niet betalen, dus waarom doe je dan zo moeilijk? Heeft het dan echt zin om die knakker in te ruilen voor een andere met hetzelfde niveau? Die gozer weet dan tenminste nog hoe het werkt bij de club. Van een ander weet je dat helemaal niet. Ik kan gewoon niet tegen dat soort gedraai. Wie vertelt me wat de zin daarvan is? Dit is maar een voorbeeld, er zijn meer van die gevallen.

De grootste, en tevens meest voorspelbare miskoop uit de geschiedenis is toch wel Leonaardo Dos Santos geweest. Die was vanaf het begin kansloos om het te gaan maken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24714523
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo speelt nauwelijks, hoeveel hij ook uitblinkt in de voorbereiding. Niet echt een geslaagde aankoop dus tot nu toe.
Vorig jaar heeft hij in de tweede seizoenshelft vrij veel gespeeld. Het afgelopen halfjaar was hij geblesseerd. Hij is twee weken terug en doet volop mee voor een basisplaats, en toevallig werd dit keer gekozen voor Hofs.

Tja, als je dat een miskoop wilt noemen. Ik niet. Dat die gast wat aan zijn poot heeft kun je Wotte niet aanrekenen. Het is Jomanda niet.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:39:42 #280
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714524
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trainingskampen en dergelijke tellen niet. Feit is dat Pardo nauwelijks speelt en vooralsnog dus geen topaankoop is zoals sommige hier durven te beweren.
Pardo is wel degelijk een topaankoop.
Het is alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt om dit te laten zien.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  zondag 23 januari 2005 @ 23:41:48 #281
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714583
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:36 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Dit was pas een goed elftal. Ik snap nog steeds niet waarom we daar geen kampioen mee werden.
Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_24714606
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:41 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Omdat we toen een peenvogel als trainer hadden.
Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?
pi_24714634
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:39 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Pardo is wel degelijk een topaankoop.
Het is alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt om dit te laten zien.
Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24714657
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Malkowski is ook een topaankoop. Alleen even wachten op het moment dat hij de kans krijgt dit te laten zien.
Een (3e) keeper met een middenvelder vergelijken
pi_24714671
quote:

[..]

Dat is geen slechte derde keeper hoor.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:49:26 #286
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714802
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:42 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Wat hebben we dan nu als trainer? Een dodo?
een amsterdamse praatjesmaker.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:52:07 #287
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24714874
quote:

[..]

ja, en sneijder likt raffie zijn ballen
pi_24714938
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Waar mensen al niet over dromen 's nachts.
pi_24715093
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft die ballen dan?
pi_24715312
oei en nu al zo veel punten achter 2 topics terug waren ze toch wat positiever over al die overgewaardeerde voetballertjes bij feyenoord.
pi_24715339
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:08 schreef Chadi het volgende:
oei en nu al zo veel punten achter 2 topics terug waren ze toch wat positiever over al die overgewaardeerde voetballertjes bij feyenoord.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:17:43 #292
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24715598
Haha, leuk.

Krijg een ziekte, Chadi.
A.M.A.B
pi_24715711
1999 Universidad de Chile 4 0
2000 Universidad de Chile 13 0
2001 Universidad de Chile 14 0
2002/03 Feyenoord 18 3 Eredivisie
2003/04 Feyenoord 15 2 Eredivisie

2 en half seizoen en inmiddels 33 wedstrijden en 5 goals.

Topaankoop van Baan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24715797
Ik geloof dat Chelsea al geinformeerd heeft naar Pardo
pi_24715799
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Topaankoop van Baan
Ga zijn doelpunten tellen.

Doe je dat ook bij een keeper?
pi_24715815
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ga zijn doelpunten tellen.

Doe je dat ook bij een keeper?
Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24715838
33 van de 87
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24715861
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Zijn weinige wedstrijden waren misschien wel een teken.
Volgens mij was ik niet helemaal duidelijk. Ik zeg niet dat hij het bij Feyenoord gemaakt heeft, ik zeg dat ik het best een aardige voetballer vond en dat ik het onzin vind om hem te verhuren en daarna spelers aan te trekken van hetzelfde niveau, op dezelfde positie. Acuña is daarvan een voorbeeld, net als Boutahar.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:33:02 #299
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_24715967
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Topaankoop van Baan
van die 33 wedstrijden zijn meer dan de helft invalbeurten, waarvan veel ook maar uit enkele minuten bestonden. Als je echt naar alle minuten die hij gespeeld heeft kijkt heeft hij toch nog een aardig hoog rendement voor een middenvelder van Feyenoord die veelal ook nog eens op een positie heeft gespeeld waar die niet het beste tot zijn recht komt.
Die post van jou slaat echt nergens op (vooral ook omdat Pardo een speler is die niet op doelpunten beoordeeld moet worden) .. dus hup ga je moeder maar pesten
pi_24716002
Nee joh ik vind het eigenlijk een geweldige aankoop en baal echt gruwelijk dat hij niet voor PSV speelt.

Hij blinkt tenslotte uit in een sterk karakter en een goede gezondheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')