quote:Op maandag 17 januari 2005 22:17 schreef Leatherface het volgende:
1. Pete Sampras - Manuel Orantes
2. Pat Rafter - Vitas Gerulaitis
3. Andres Gimeno - Mark Edmondson
4. Marat Safin - Yannick Noah
5. Stan Smith - Stefan Edberg
6. Guy Forget - Alexander Voltchkov
7. Leander Paes - Jacco Eltingh
8. Juan Carlos Ferrero - Adriano Panatta
9. Rainer Schuettleronterecht genomineerd - Balazs Taroczy
10. Nicolas Massu - Andy Roddick
11. Ken Rosewall - Todd Woodbridge
12. Roy Emerson - Ramanathan Krishnan
13. Mats Wilander - Magnus Larsson
14. Fred Stolle - William Renshaw
15. Ivan Lendl - Kevin Curren
16. David Nalbandian -Cedric Piolinenog wel
17. Ilie Nastase - Paradorn Srichaphan
18. Henri Cochet - Guillermo Coria
19. Hicham Arazi - Emilio Sanchez
20. Jim Courier - Fred Perry
21. Wayne Ferreira - Magnus Gustafsson
22. Tim Henman - Albert Costa
23. Mark Philippoussis - Mark Koevermans
24. Tom Okker - Jimmy Connors
25. Gustavo Kuerten - Roger Federer
26. Michiel Schapers - Richard Krajicek
27. Taylor Dent - Mark Woodforde
28. Alex Corretja - Jean Borotra
29. Petr Korda - Marcello Rios
30. John McEnroe - Paul Haarhuis
31. Paul Annacone - Sandon Stolle
32. Sjeng Schalken - Nicolas Escude
33. Carlos Costa - Greg Rusedski
34. Magnus Norman - Andre Agassi
35. Patrick Galbraith - Sergi Bruguera[/b]
36. Aaron Krickstein - Pat Cash
37. Boris Becker - Henri Leconte
38. Todd Martin - Thomas Muster
39. Andrei Medvedev - Anders Jarryd
40. Malivai Washington - Karol Novacek
41. Yevgeni Kafelnikov - Thomas Enqvist
42. Alex Olmedo - Mikael Pernfors
43. Nicola Pietrangeli - Bjorn Borg
44. Michael Chang - Michael Stich
45. Miroslav Mecir - Guillermo Vilas
46. Peter Fleming - Mahesh Bhupathi
47. Bob & Mike Bryan (als 1 nominatie) - Tony Trabert
48. Arnaud Clement - Brad Gilbert
49. Jonas Bjorkman - Jakob Hlaseklastig, zelfde types
50. Sebastien Grosjean - Jan Kodes
51. Martin Verkerk - Alberto Beresategui
52. Andres Gomez - Henk Timmer
53. Thomas Johansson - Tony Roche
54. Arthur Ashe - John Newcombe
55. Mansour Bahrami - Grant Connell
56. Manuel Santana - Rod Laver
57. Mikhail Youzhny - Goran Ivanisevic
58. Brian Gottfried - Tom Nijssen
59. Rene Lacoste - Marc Rosset
60. Tim Mayotte - Gaston Gaudio
61. Younes El Aynaoui - Tommy Haas
62. Lleyton Hewitt - Jan Siemerink
63. Carlos Moya - Johan Kriek
64. Jaroslav Drobny - Mardy Fish
Tot slot wens ik iedereen veel plezier in de deelname aan dit tournament, en succes met het nomineren
Nee, nu is ie er nog, kijk maar bij nr.1; tijdens de tweede ronde ben je hem wel kwijtquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat een lijst weer.Ik mis Orantes of zie ik hem over het hoofd ?
Orantes staat in de eerste pairing, met Pete Samprasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:40 schreef tong80 het volgende:
Mijn god wat een lijst weer.Ik mis Orantes of zie ik hem over het hoofd ?
Ik had dat ook bij Tom Okker en Miroslav Mecirquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:21 schreef zjroentje het volgende:
Jammer dat mensen als Kuerten, Krickstein en Leconte bij mij al sneuvelen.
Je hebt wel erg veel praatjes voor iemand die Siemerink verkiest boven Hewitt, Verkerk boven Berasategui, Koevermans boven Phillippoussis en als klap op de vuurpijl ook nog Orantes boven Sampras. Nu kan niemand je meer serieus nemen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:58 schreef okee6 het volgende:
79 titels zijn voor Brian Gottfried niet voldoende om Nijssen te wippenAndres Gomez met 54 titels op zak houdt het spannend
En Jean Borotra, die alleen de US Open niet won, moet uit de tennishemel toezien hoe Corretja naar de zege gedragen wordt, nog wel één van de musketiers tjonge
Anders moet Rene Lacoste de eer namens hen maar hoog houden, Henri Cochet zal het wel niet redden
Ik weet echt niet wie mijn favorieten zijn, het zal per loting verschillen waar mijn sympathieën liggen, het gaat niet alleen om de prestaties, maar ook de manier waarop!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Georges het volgende:
De finale is al min of meer bekend, ben benieuwd of die ook uit komt.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:37 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel praatjes voor iemand die Siemerink verkiest boven Hewitt, Verkerk boven Berasategui, Koevermans boven Phillippoussis en als klap op de vuurpijl ook nog Orantes boven Sampras. Nu kan niemand je meer serieus nemen.
En terecht! Ken jij iemand die Orantes zal verkiezen boven Sampras, dat ben ik dus. Daarbij, Orantes is geen uitglijder, met 33 enkel- en 22 dubbelspeltitels. Sampras kon met zijn talenten zijn titels uitzoeken, Orantes trof Connors, Borg, Vilas, Nastasequote:Op donderdag 20 januari 2005 18:37 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Je hebt wel erg veel praatjes voor iemand die Siemerink verkiest boven Hewitt, Verkerk boven Berasategui, Koevermans boven Phillippoussis en als klap op de vuurpijl ook nog Orantes boven Sampras. Nu kan niemand je meer serieus nemen.
Nee, want de loting is elke ronde opnieuw ongestuurd. Het is niet uitgesloten dat jouw verwachtte finale al in de 2e ronde voorkomt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Georges het volgende:
De finale is al min of meer bekend, ben benieuwd of die ook uit komt.
En dat is op papier dan nog de meest uiteenlopende. Koef is met z'n aantal verloren finales relatief een grote verliezerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow ja, ik heb trouwens de Koef ook boven die Aussie gekozen. Na zo'n nationale heldendaad in Spanje, daar kan geen SCUD tegenop
Ja daar heb je helaas gelijk in. Ik hoop niet dat Sampras al in de volgende ronde tegen Federer staat.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, want de loting is elke ronde opnieuw ongestuurd. Het is niet uitgesloten dat jouw verwachtte finale al in de 2e ronde voorkomt.
en meteen ook de nieuwe ronde?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:57 schreef Leatherface het volgende:
Vanavond zal ik de uitslag posten.
Nee, sorry, ik ben wat verlaat ivm examens.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben wat verlaat ivm examens.
Morgenavond hoop ik de uitslag berekend te hebben. Ben nu al bezig en het is een fiks karwei.
Nee, heb zelf niet gestemd. Ik ga ook niet buitne het topic om stemmen, want ik wil dat mijn stemmen openbaar zijn, anders wekt het vele vraagtekens op,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:52 schreef At_Fundum het volgende:
Heb je zelf niet gestemd Leatherface, of heb je die buiten het topic toegevoegd?
Nope, Paes is ook genomineerd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:22 schreef Troel het volgende:
Jammer dat ik dit topic nu pas zie...
En klopt het dat Bupatih wel genoemd wordt en Paes niet
Vanmiddag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef rubbereend het volgende:
vanavond Leatherface?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Ik had gisteren 2 toetsen, dus kon toch nog niet helemaal klaar komen met het tellen. excuses voor het vele uitstellen.
Okay.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]maakt niet uit
k weet dat t een enorme bal werk is
moet je je voorstellen in mijn tournament stemden er 53 users in de eerste ronde, word er nog zwetend wakker van snachts
k zit klaar om vannacht te gaan stemmenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:06 schreef Leatherface het volgende:
De tie break gaat om 00.00 in en op zondag om 00.00 dicht. Dan heeft men 2 volle etmalen om te stemmen.
Ik open em dan om 20.00 uur.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:38 schreef Troel het volgende:
Kan de tiebreak niet eerder beginnen? Dat je hem gewoon nu opent?
Dan hou je toch gewoon dezelfde uitslag, lijkt me niet logischquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:43 schreef Troel het volgende:
Ja!
Moet men ook een motivatie erbij zetten (en mag je stemmen als je in de ronde niet meegestemd hebt?)
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:56 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dan hou je toch gewoon dezelfde uitslag, lijkt me niet logisch
Ik bedoelde dat wanneer alleen de mensen mogen stemmen die al gestemd hebben, het als het goed is weer een gelijkspel wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De stemmen van de tie break worden er bij opgeteld, en wie dan de meeste stemmen heeft gaat door. Tenzij er wer sprake is van een gelijkspel, dan volgt er weer een tiebreak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |