Vanmiddag.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:40 schreef rubbereend het volgende:
vanavond Leatherface?
quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Ik had gisteren 2 toetsen, dus kon toch nog niet helemaal klaar komen met het tellen. excuses voor het vele uitstellen.
Okay.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]maakt niet uit
k weet dat t een enorme bal werk is
moet je je voorstellen in mijn tournament stemden er 53 users in de eerste ronde, word er nog zwetend wakker van snachts
k zit klaar om vannacht te gaan stemmenquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:06 schreef Leatherface het volgende:
De tie break gaat om 00.00 in en op zondag om 00.00 dicht. Dan heeft men 2 volle etmalen om te stemmen.
Ik open em dan om 20.00 uur.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:38 schreef Troel het volgende:
Kan de tiebreak niet eerder beginnen? Dat je hem gewoon nu opent?
Dan hou je toch gewoon dezelfde uitslag, lijkt me niet logischquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:43 schreef Troel het volgende:
Ja!
Moet men ook een motivatie erbij zetten (en mag je stemmen als je in de ronde niet meegestemd hebt?)
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:56 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dan hou je toch gewoon dezelfde uitslag, lijkt me niet logisch
Ik bedoelde dat wanneer alleen de mensen mogen stemmen die al gestemd hebben, het als het goed is weer een gelijkspel wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De stemmen van de tie break worden er bij opgeteld, en wie dan de meeste stemmen heeft gaat door. Tenzij er wer sprake is van een gelijkspel, dan volgt er weer een tiebreak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |