abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:54:44 #126
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24618246
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
het is dan bij sommigen gewoon een REFLEX om achter zo iemand die er met JOUW spullen vandoor gaat aan te gaan.
Nee, dat zie je verkeerd. In Drenthe maken ze eerst een kosten/baten-analyse waarin de kosten van de gestolen goederen worden afgezet tegen de waarde van het leven van de desbetreffende persoon die em gejat heeft. Dit wordt dan mooi in een spreadsheet gezet, een grafiek wordt uitgedraaid en wanneer daar uitkomt dat de waarde van de spullen de waarde van het leven van die persoon overtreft wordt de achtervolging ingezet.

Nee, in Drenthe kennen ze geen zaken als reflexen, instincten of überhaupt het principe dat iemand er vandoor gaat met jouw spullen. Nee, het gaat om de waarde, niet om de daad. Dat is duidelijk.

Wat ben jij dom milagro. .
pi_24618253
Oh en hier ook maar even dan :

dit zegt gelly over Meindert Tjoelker, die zelf ook geen lieverdje was namelijk, in een ander topic
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:46 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, Tjoelker liep eens tegen de verkeerde op, het is wel degelijk relevant.
Pas je die redenatie ook hier even toe, gelly, als je wilt?

Deze dief jatte nu eens het tasje vd verkeerde persoon.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24618294
quote:

[..]

een vrouw zit in de auto, een of andere gevaarlijke gek rukt haar portier open en grist haar tas weg en smeert hem.
het is dan bij sommigen gewoon een REFLEX om achter zo iemand die er met JOUW spullen vandoor gaat aan te gaan.
op dat moment denk je niet na over de waarde van het tasje, simpele ziel, maar over dat het JOUW tasje is en iemand er met zijn gore poten aan zit en meent het zich te mogen toeeigenen.

jij wacht toch zo graag de FEITEN af voor dat je meegaat in schuimbekkende tirades??
houd dan je oordeel bij je over "iemand het leven nemen" alsof ze bewust erop uit was om die man het leven te nemen.

ze is hem ws achterna gereden om hem te kunnen stoppen, en ms is hij wel gevallen met zijn gejatte scooter en kon zij niet meer remmen.
pi_24618299
Ja maar misschien reed de vrouw ook wel met het portier open, en viel de Marokkaan per ongeluk met zijn arm door het hengsel van het handtasje, dit per ongeluk meeslepend in zijn val. En bovendien betreft het hier slechts een rotte appel in een mand vol met heerlijk zoetsappige Marokkanen die allemaal hard werken en braaf volgens de letter der Nederlandsche Wet leven, en bovendien zijn er ook autochtonen die handtasjes stelen.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:58:00 #130
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_24618310
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:11 schreef MeAndMyself het volgende:Whahaha, goede, via de politie en de rechter. Alleen jammer dat de kans dat dit soort hufters gepakt worden zo klein is dat hier niet aan te beginnen valt. Net zoals met inbrekers, pakkans is redelijk klein. Vind dat de burger in dit soort gevallen wel klappen uit mag delen, zolang het geen mishandeling is.

Het is jammer voor die dief dat ie dood is (voor zn buitenlandse ouders) maar ik kan er niet rouwig om zijn. Helaas voor die vrouw nu grote problemen.
Ja, de pakkans is klein omdat het niet zo enorm belangrijk is. Op het moment dat iedereen dat wel belangrijk vind, en daar ook voor bereid is veel meer belasting voor te betalen kan de politie meer mensen inzetten om daar achteraan te gaan. Voorlopig zijn geweldsmisdrijven belangrijker. Daar is de pakkans ook veel hoger. En voordat iemand zegt dat de parkeerwachten/flitsers en andere bonnenschrijvers dan maar op tasjesroof gezet moeten worden: Die verdienen zichzelf meer dan terug. Als ze geen bonnen zouden uitschrijven zou de belasting oook omhoog moeten. Elke hardrijder die geflitst wordt betaald vrijwillige belasting. Ik ook af en toe, helaas.

Conclusie: misdaad bestaat. Al heel lang, dat gaat echt niet zo makkelijk weg. Grote kans dat je ook een keer slachtoffer wordt van diefstal, of erger. Die jongen was een crimineel, een tasjesdief. De automobiliste (in de volksmond) een moordenares. Wat is erger? Waarom zou zij als een held behandeld moeten worden? Ook al kan het zijn dat ze later spijt van haar daad gekregen heeft.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:58:49 #131
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24618326
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef dokter19 het volgende:

[..]

Ten eerste geven we geen medisch advies: staat er heel duidelijk. Ten tweede, er staat ook nog geen disclaimer. Die moeten we nog laten opstellen door een jurist. We behandelen nog geen vragen... Beter lezen de volgende keer
quote:
Signature: Een medische vraag? Ik ben een medischstudent, jij ook?
Homepage: http://www.medischstudent.nl
Rot op met je spam.Je betaalt maar voor een banner. Misschien moet je wat beter de policy lezen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_24618348
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:54 schreef milagro het volgende:
[..]

Pas je die redenatie ook hier even toe, gelly, als je wilt?

Haha ik zie de oneliner in de film al voor me: "YOU FUCKED WITH THE WRONG HOUSEWIFE!"
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_24618355
quote:

[..]

wat ben jij toch een intens dom persoon.
Ach, ik weet wie het zegt.
quote:
op dat moment denk je niet na over de waarde van het tasje, simpele ziel, maar over dat het JOUW tasje is en iemand er met zijn gore poten aan zit en meent het zich te mogen toeeigenen.
Ja, dat zeg ik. Je rijdt een dief dood omdat ie je tasje heeft gestolen. Dan stel je dus je bezit boven een mensenleven. Als ze het bewust heeft gedaan that is. Misschien wilde ze wel gewoon de jongens volgen om de politie te helpen, dat kan ook.
pi_24618372
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:54 schreef milagro het volgende:
Dat zou kunnen, dan gaat ze ook de bak in net als de daders van Tjoelker. Hoewel het een domme vergelijking blijft.
pi_24618381
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:00 schreef gelly het volgende:

Ja, dat zeg ik. Je rijdt een dief dood omdat ie je tasje heeft gestolen. Dan stel je dus je bezit boven een mensenleven. Als ze het bewust heeft gedaan that is. Misschien wilde ze wel gewoon de jongens volgen om de politie te helpen, dat kan ook.
Ja als en misschien. Nuances.

Dit is zeker gepost toen je vader zat mee te lezen.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24618393
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:54 schreef Lithion het volgende:

[..]

In Drenthe
Och och, jezelf diskwalificeren als gesprekspartner omdat je geen normaal weerwoord hebt. Hoe goedkoop.
pi_24618396
quote:

[..]

Ach, ik weet wie het zegt.
[..]

Als ik een inbreker op z'n hersenpan ram met een honkbalknuppel dan besef ik ook dat ik 'm wel es morsdood zou kunnen slaan. Zal ik daarom zachter slaan? Tuurlijk niet. In zo'n extreme situatie doe je extreme dingen en dat is aan niemand anders te wijten dan de dief zelf die dat nu heeft moeten bekopen. Jammer maar helaas voor 'm. Hij had ook gewoon kunnen werken voor z'n geld. Had 'ie nu nog fijn geleefd.
pi_24618402
Tering heeft iemand hier een blik mongolen open getrokken ofzo. Wat een achterlijk opgefokt zooitje in dit topic. Tel eens tot 10 zou ik zeggen.

Overigens las ik op geenstijl.nl dat de vrouw ook Marokkaans was.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:03:35 #139
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24618404
quote:
Je rijdt een dief dood omdat ie je tasje heeft gestolen. Dan stel je dus je bezit boven een mensenleven. Als ze het bewust heeft gedaan that is.
Nee hoor, dat hoeft dan nog steeds niet zo te zijn.
pi_24618421
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dan gaat ze ook de bak in net als de daders van Tjoelker. Hoewel het een domme vergelijking blijft.
nee, jij snapt de vergelijking niet of wilt hem niet snappen, dat is wat anders.
pi_24618426
Maar goed, ik weet ook weet waarom ik nog nauwelijks hier postte. Daar ga ik me maar weer even aan houden denk ik. Infantiele bedoening hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2005 01:05:58 ]
pi_24618433
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Tering heeft iemand hier een blik mongolen open getrokken ofzo. [..]
Ja en we zijn nou aangekomen bij het onderste uit het blik zo te zien.
pi_24618443
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:05 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik weet ook weet waarom ik nog nauwelijks hier postte. Dat ga ik me maar weer even aan houden denk ik. Infantiele bedoening hier.
Ah Gelly z'n argumenten zijn weer op. Zo kennen we je weer.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:06:01 #144
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24618445
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:03 schreef gelly het volgende:
Och och, jezelf diskwalificeren als gesprekspartner omdat je geen normaal weerwoord hebt.
Sorry, ik was nog diep onder de indruk van deze geweldige repliek van je:
quote:
Nou ja, als je dat wil denken
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:06:27 #145
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24618452
Opgeruimd staat netjes.

Mevrouw moet in de adelstand verheven worden.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24618460
quote:
Tering heeft iemand hier een blik mongolen open getrokken ofzo. Wat een achterlijk opgefokt zooitje in dit topic. Tel eens tot 10 zou ik zeggen.

Een hoop vliegen in 1 klap
pi_24618465
quote:
[..]
Dat verklaart dan meteen dat wraakzuchtige gedrag.
pi_24618468
quote:
Maar goed, ik weet ook weet waarom ik nog nauwelijks hier postte. Daar ga ik me maar weer even aan houden denk ik. Infantiele bedoening hier.
haha dat dacht ik nou ook
groetjesss
pi_24618501
quote:
pi_24618542
quote:
Maar goed, ik weet ook weet waarom ik nog nauwelijks hier postte.
yep, you win some, you lose some, life sucks , hey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')