bronquote:NAARDEN (ANP) - De nieuwe televisiezender van mediaondernemer John de Mol gaat het programma 'Expeditie Robinson', nu nog van Net5, uitzenden. Dat meldde een woordvoerder van De Mol maandag.
Eerder was al bekend dat de presentator van deze overlevingsshow, Ernst-Paul Hasselbach ook bij De Mol gaat werken, net als de vroegere Net5-programmadirecteur Remko van Westerloo.
Na de verworven televisierechten van het Eredivisievoetbal, is Expeditie Robinson het eerste programma waarvan bekend wordt dat Talpa, het bedrijf van De Mol, het zal gaan uitzenden. Talpa heeft bij de Britse eigenaar Castaway de uitzendrechten verworven voor de komende drie jaar in zowel Nederland als België.
Naar een partner in Vlaanderen wordt nog gezocht. Het is namelijk de bedoeling dat het programma opnieuw een co-productie met 'de Belgen' wordt. Talpa wil vanaf september een serie van dertien nieuwe afleveringen 'Expeditie Robinson' uitzenden die op een nieuwe locatie worden opgenomen. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat de eilandengroep Palau in de Stille Oceaan.
Ehm, lees het bericht nog eens?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:01 schreef Jojogirl het volgende:
Ernst Paul vind ik ook wel goed voor de Mol. Liever Angela natuurlijk, maar als dat niet kan is Ernst-Paul ook wel OK.
de Mol dus, en niet 'de mol'quote:Op maandag 17 januari 2005 21:01 schreef Jojogirl het volgende:
Ernst Paul vind ik ook wel goed voor de Mol. Liever Angela natuurlijk, maar als dat niet kan is Ernst-Paul ook wel OK.
TV4 produceert het helemaal niet en ze hebben nu dus ook niet meer de rechten. De Mol mag gaan kiezen met wie hij in Belgie wil gaan samenwerkenquote:Op maandag 17 januari 2005 23:24 schreef haagse_elfje het volgende:
ik vind alles best zolang ik Roosje maar blijf zien...
maar Rooswas nooit van Net5 maar van TV4 de belgische productie maatschappij van Expeditie Robinson...die blijven gewoon expeditie maken net zoals peking expres.
Roos
Expeditie Robinson 2005 is nog wel van VT4 ( ff de verkeerde naam neer gezet) staat op hun site...quote:Op maandag 17 januari 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
TV produceert het helemaal niet en ze hebben nu dus ook niet meer de rechten. De Mol mag gaan kiezen met wie hij in Belgie wil gaan samenwerken
uit de OPquote:Op maandag 17 januari 2005 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Expeditie Robinson 2005 is nog wel van VT4 ( ff de verkeerde naam neer gezet) staat op hun site...
Heeft John de Mol ook de rechten van de belgen?
lijkt me dus dat dat nog helemaal niet zeker is wat ze bij VT4 op de site hebben staan. Net5 deed in zn uitzendingen ook gewoon alsof het dit jaar bij hun te zien zou zijn.quote:Talpa heeft bij de Britse eigenaar Castaway de uitzendrechten verworven voor de komende drie jaar in zowel Nederland als België.
Doe komt gewoon op Net5, alleen onder een andere naam.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:
wordt het nu wel een all star editie? Dat was meer een stokpaardje van SBS toch? De Belgen waren het iig niet mee eens.
dan zijn ze bij VT4 wel heel erg voorbarig...quote:Op maandag 17 januari 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit de OP
[..]
lijkt me dus dat dat nog helemaal niet zeker is wat ze bij VT4 op de site hebben staan. Net5 deed in zn uitzendingen ook gewoon alsof het dit jaar bij hun te zien zou zijn.
-edit-quote:Op maandag 17 januari 2005 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Doe komt gewoon op Net5, alleen onder een andere naam.
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Doe komt gewoon op Net5, alleen onder een andere naam.
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan zijn ze bij VT4 wel heel erg voorbarig...
het maakt mij niets uit waar het heen gaat zolang ze Roos van Acker het maar laten presenteren...
over die all stars editie snap ik ook niets want ik weet wel van horen zeggen dat er idd een beetje woorden waren tussen de belgen en de nederlanders over die uitzendingen.....
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Roos ishet was al erg genoeg dat ze uit Eden stapte.
Ja die woorden kwamen er omdat de Belgen niet mee mochten stemmen voor de All Star editie
Wat zij zegt ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:44 schreef golfer het volgende:
Goed bezig, John de Mol.
Laat de gevestigde orde maar flink zweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |