Tsja, het wordt natuurlijk lastig om een mooie analoge scheur uit zo'n kastje te krijgen...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef rockonbro het volgende:
Ik heb zelf een Boss GT-6, zit wel heel veel tijd in om een lekkere sound te krijgen.
Vroeger had ik losse boss pedaaltjes, aan de ene kant toch wel spijt dat ik die weg gedaan heb.
Maarrr ik begin de GT door te krijgen, gaat steeds beter klinken.
Ik vind alleen dat de distortions zo digitaal klinken, kent iemand dit probleem??
Tenzij het natuurlijk een speciaal topic voor Gitarist is...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:57 schreef Jorikjet het volgende:
Het topic voor gitarist
Het topic voor gitaristen of Het topic voor de gitarist
B)
Kut!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:57 schreef Jorikjet het volgende:
Het topic voor gitarist
Het topic voor gitaristen of Het topic voor de gitarist
B)
DW-7 Screaming Demon? Heb je het toevallig over de WD-7 Weeping Demon?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:23 schreef Cynic het volgende:
Heeft iemand toevallig zowel de DW-7 Screaming Demon van Ibanez als de PW-10 van Boss geprobeerd? Ik twijfel nog steeds een beetje...
Mooi plaatje, hoor.quote:
Ik heb hier ook een Ibanez uit elkaar liggen.... Ik wil hem laten zandstralen. Er kwam bij het eerste schuren een prachtige houtkleur onderuit. Ik laat em in die kleur.. Ik lak em dan af. Dan monteer ik alles en breng em weg naar de guitarshop in Heerlen om de hals en intonatie en het soldeerwerk te laten doen. Ik wil simpelweg die teleurstelling voorkomen die jij nu ervaart. Bij de winkel weet je zeker dat iet het doet, en krijg je hem ook nog eens netjes afgesteld terug. Als mij dat zou gebeuren wat jou nu gebeurt, dan bleef ie waarschijlijk jaren liggen. Ik heb em zeer binnenkort nodig, dus denk ik dat het uitbesteed..quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:50 schreef Rooligan het volgende:
Mijn experimenteer gitaar heb ik voorlopig even aan de wilgen gehangen....Alles gesoldeerd volgens het schema; doet ie het niet
Waarschijnlijk dus ergens niet volgens het schema gesoldeerd....
Nou ja, die switches waren zowiezo al in slechte staat dus ik denk dat ik hem ooit nog wel een keer ga terugbouwen naar de normale strat-configuratie.
Mijn stratje is het van afstand bekijken door de guitarshop nog niet waard.....!quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een Ibanez uit elkaar liggen.... Ik wil hem laten zandstralen. Er kwam bij het eerste schuren een prachtige houtkleur onderuit. Ik laat em in die kleur.. Ik lak em dan af. Dan monteer ik alles en breng em weg naar de guitarshop in Heerlen om de hals en intonatie en het soldeerwerk te laten doen. Ik wil simpelweg die teleurstelling voorkomen die jij nu ervaart. Bij de winkel weet je zeker dat iet het doet, en krijg je hem ook nog eens netjes afgesteld terug. Als mij dat zou gebeuren wat jou nu gebeurt, dan bleef ie waarschijlijk jaren liggen. Ik heb em zeer binnenkort nodig, dus denk ik dat het uitbesteed..
dat zau wel oke zijn want arrow is ver rijden van ons uit ibanez!quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:33 schreef Ibanez het volgende:
Dream Theater gaat weer op weereld tournee in 2005/2006.
Gitaar-icon john petrucci zet voet op nederlandse bodem![]()
![]()
Hoop iig dat ze een concertje geven buiten het arrow classic rock festijn om...
Oke, maar hoe krijg ik de rest van mijn track dan synchroon en andersom, als ik niet real time kan inspelen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:15 schreef Hammet het volgende:
Nee volgens mij kan Fruity Loops niet opnemen. Ik gebruik CoolEdit om te recorden; t werkt simpel en effectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |