Ja mijn vraag ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:24 schreef Calella het volgende:
[
Vraag aan ScCambuur:
Jij zei dat je dit systeem al 1,5 jaar gebruikt? Hoe vaak heb jij 204 euro verloren?
Mijn 2 bets waren ook correct. Tot nu toe van de 5 geplaatste bet's in de AO 4 goed. Voor vannacht zit ik te denken aan Maleeva en Hrbaty in een combo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:49 schreef Coelho het volgende:
Het tennis van vannacht heeft me geen windeieren gelegd. Heb gisteravond 25 euro over gemaakt naar unibet, heb er 15 ingezet op diverse multibets en sta nu op 56 euro. Toch lekker...
heb 15 euri overgemaakt ik hoop dat het er voor het weekend opstaatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
Tvp ik denk dat ik maar weer eens geld over ga maken naar mrbookmaker! het begint heel erg te kriebelen
Zo'n Federer voor 1.01 zou ik er persoonlijk dan niet bij zetten. Hij zou es geblesseerd raken oid. De meerwaarde is dusdanig klein, dat ik het risico niet wil lopen.quote:
Alles cashen en op je spaarrekening zetten. Het wordt eens tijd dat jij volwassen wordt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:20 schreef Jopiler het volgende:
Nog iemand tips voor vandaag/morgen en vannacht?
Lijkt goed te komen... bij alle drie een pure gok, of logica?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:29 schreef sander4444 het volgende:
Voor vandaag 2 combo's:
KRC Genk - RSC Anderlecht
Blackpool - Leicester City
¤ 1,50 ===> ¤ 8,61
KRC Genk - RSC Anderlecht
Blackpool - Leicester City
Burnley - FC Liverpool
¤ 1,00 ===> ¤ 34,44
Kwestie van de juiste combo's. Had afgelopen nacht 40 euro winst met tennis..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:38 schreef 9christensen het volgende:
Tennis vind ik veel te laag die quotes.
vind persoonlijk Gaudio, G - Fish, M 1 2.25 zeer aantrekkelijk. En ik denk dat Agassi het zwaar gaat afleggen tegen Rainer Schuettler @ 4.45 voor de Duitserquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat ga je voor vannacht doen TimmyAsd?
ach ja... de quote gaat toch weer met 0,02 omhoogquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zo'n Federer voor 1.01 zou ik er persoonlijk dan niet bij zetten. Hij zou es geblesseerd raken oid. De meerwaarde is dusdanig klein, dat ik het risico niet wil lopen.
Die regels zijn per bookie anders. Als je bij Unibet wedt moet je dat even in hun reglement nalezen. Ik denk persoonlijk dat Unibet hem als odd van 1.00 heeft geteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ach ja... de quote gaat toch weer met 0,02 omhoog![]()
hoe werkt het dan eigenlijk met blessures? zoals Sluiter bijv. die opgegeven heeft, de bets op Melzer zijn dan gewoon geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |