Ja mijn vraag ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:24 schreef Calella het volgende:
[
Vraag aan ScCambuur:
Jij zei dat je dit systeem al 1,5 jaar gebruikt? Hoe vaak heb jij 204 euro verloren?
Mijn 2 bets waren ook correct. Tot nu toe van de 5 geplaatste bet's in de AO 4 goed. Voor vannacht zit ik te denken aan Maleeva en Hrbaty in een combo.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:49 schreef Coelho het volgende:
Het tennis van vannacht heeft me geen windeieren gelegd. Heb gisteravond 25 euro over gemaakt naar unibet, heb er 15 ingezet op diverse multibets en sta nu op 56 euro. Toch lekker...
heb 15 euri overgemaakt ik hoop dat het er voor het weekend opstaatquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:55 schreef One_conundrum het volgende:
Tvp ik denk dat ik maar weer eens geld over ga maken naar mrbookmaker! het begint heel erg te kriebelen
Zo'n Federer voor 1.01 zou ik er persoonlijk dan niet bij zetten. Hij zou es geblesseerd raken oid. De meerwaarde is dusdanig klein, dat ik het risico niet wil lopen.quote:
Alles cashen en op je spaarrekening zetten. Het wordt eens tijd dat jij volwassen wordt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:20 schreef Jopiler het volgende:
Nog iemand tips voor vandaag/morgen en vannacht?
Lijkt goed te komen... bij alle drie een pure gok, of logica?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:29 schreef sander4444 het volgende:
Voor vandaag 2 combo's:
KRC Genk - RSC Anderlecht
Blackpool - Leicester City
¤ 1,50 ===> ¤ 8,61
KRC Genk - RSC Anderlecht
Blackpool - Leicester City
Burnley - FC Liverpool
¤ 1,00 ===> ¤ 34,44
Kwestie van de juiste combo's. Had afgelopen nacht 40 euro winst met tennis..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:38 schreef 9christensen het volgende:
Tennis vind ik veel te laag die quotes.
vind persoonlijk Gaudio, G - Fish, M 1 2.25 zeer aantrekkelijk. En ik denk dat Agassi het zwaar gaat afleggen tegen Rainer Schuettler @ 4.45 voor de Duitserquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wat ga je voor vannacht doen TimmyAsd?
ach ja... de quote gaat toch weer met 0,02 omhoogquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Zo'n Federer voor 1.01 zou ik er persoonlijk dan niet bij zetten. Hij zou es geblesseerd raken oid. De meerwaarde is dusdanig klein, dat ik het risico niet wil lopen.
Die regels zijn per bookie anders. Als je bij Unibet wedt moet je dat even in hun reglement nalezen. Ik denk persoonlijk dat Unibet hem als odd van 1.00 heeft geteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ach ja... de quote gaat toch weer met 0,02 omhoog![]()
hoe werkt het dan eigenlijk met blessures? zoals Sluiter bijv. die opgegeven heeft, de bets op Melzer zijn dan gewoon geldig?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:30 schreef HoIIandia het volgende:
voor vannacht:
Beckham, camron diaz timberlake, harrison ford & britney spears
http://www.unibet.co.uk/punter/TemplateMain.jsp?page=oddsList.jsp&eventGroupId=7575
Lol, waar je tegenwoordig al niet op kunt wedden!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:30 schreef HoIIandia het volgende:
voor vannacht:
Beckham, camron diaz timberlake, harrison ford & britney spears
http://www.unibet.co.uk/punter/TemplateMain.jsp?page=oddsList.jsp&eventGroupId=7575
Ik heb ook al op Schuettler ingezet, voor 4,55 dan welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
Ik zou serieus Schuettler overwegen. Hij staat weliswaar hoog genoteerd (4,45) tegen Agassi, maar bij laatstgenoemde gaan de jaren toch tellen denk ik zo. Schuettler is al redelijk lange tijd een behoorlijke subtopper.
Zie mijn eerdere posts. % zekerheidjes met bij elkaar een prima quote.quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:16 schreef Yeahinho het volgende:
Ik doel meer op zekerheidjes (in een eventuele combo).
Shit, ga ik precies om 0:55 de combo's bij elkaar sprokkelen. Te laat dus!!quote:Op woensdag 19 januari 2005 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Of die van mij... de hoogte van de inzet geeft mijn vertrouwen in de combo aan...
Grote combo bijna helemaal mis.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
vind persoonlijk Gaudio, G - Fish, M 1 2.25 zeer aantrekkelijk. En ik denk dat Agassi het zwaar gaat afleggen tegen Rainer Schuettler @ 4.45 voor de Duitser
Verder:
Asagoe, S - Na Li 1 1.90
Zib, T - Robredo, T 2 1.45
10 euro @ 2.76
Grote combo:
Ljubicic, I - Baghdatis, M 1 1.26
Phau, B - Ancic, M 2 1.33
Kim, Kevin - Garcia-Lopez, Guillermo 2 1.39
Farina Elia, S - Domachowska, M 1 1.40
Nieminen, J - Srichaphan, P 2 1.50
Totale quote voor deze combo is 4.89, voor in mijn ogen zekerheidjes niet mis
Tuurlijk geen gok maar logicaquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Lijkt goed te komen... bij alle drie een pure gok, of logica?
lees de OP zou ik zeggen...quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:50 schreef dwarfs het volgende:
Goede morgen, ok ik ben net begonnen met unibet. Ik zie verschillende mensen het over combo's hebben. Kan iemand mij in het kort uit leggen wat een combo precies inhoud?
Heb toch maar iets op hem gezet. IJdele hoop wellicht. Hopen dat Eurosport er nog wat van laat zien, en niet de hele veegpartij van federer live gaat uitzendenquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:11 schreef MaxPower het volgende:
Tja ik vind een gok op Wessels ook niet verkeerd, maakt een goede indruk op mij. Las een interview met hem en hij lijkt op de goede weg. Alleen zijn tegenstander is helaas net iets te sterk denk ik.
Ik zat er dus inderdaad aan te denken om geld in te zetten op wessels. Beredenering ontbreekt moet ik zeggen. Ik zit alleen te wachten totdat ze mijn soldo op unibet hebben opgewardeerd. heb gister gestort en gemailt maar het staat er nog niet op.quote:Is er trouwens iemand die (beredeneerd) geld op Wessels durft te zetten?
er verschijnt een pulldown menu waarin je kan aangeven wat je wil. Standaard staat hij op combo.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:17 schreef dwarfs het volgende:
En die combo, ik begin het te snappen denk ik, thanks. Maar kan je dan aangeven of je die weddenschappen in een combo wilt zetten of gaat dat dan automatisch?
Dat was (toevallig?) ook de quickbet van Unibet gisteravond.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:25 schreef MaxPower het volgende:
Overigens had ik ook geen goede nacht... combo's van hierboven mislukten voornamelijk door Garciawhatshisname en srichapan. Snel nog een combo met Dent, Agassi en Ancic gemaakt waardoor de schade beperkt blijft.
Hmm dat was toeval ja, ik kijk eigenlijk nooit bij de quickbets.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:30 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat was (toevallig?) ook de quickbet van Unibet gisteravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |