vandaar dat mijn treinen altijd vertraging haddenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies.
"Ik blijf wakker" -> zorgt ervoor dat jij wakker blijft.
"Ik wil wakker blijven" -> zorgt ervoor dat jij wakker wilt blijven.
Zo simpel en zo letterlijk moet je het zien. Ik zeg meestal in dit soort situaties "Ik blijf vast wel wakker" of "Nah dit hou ik nog wel vol hoor!" of "Vanavond word ik pas moe". Het moet voor mij altijd wel een beetje realistisch blijven.
Maar door dit soort affirmaties haal ik altijd mijn bus 's morgens als ik weer eens te laat uit m'n nest ben gekomen ("Ik haal de bus toch wel"). Of je het gelooft of niet, voor mij werkt het.
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij. Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee hoor Alice.Ik had lekkere verse jus en dat kan ook heel goed bij een romantische brunch. Er blijft hoop voor je.
![]()
Oftewel, als je 13-in-een-dozijn bent dat heb je cappucino nodig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij. Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodig.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij.
Ik mis een onderbouwing in de argumentatie..quote:Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodig.
Precies.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, als je 13-in-een-dozijn bent dat heb je cappucino nodig.
Dat zijn dingen waar ik dan eerder aan denk inderdaad..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies.
Cappucino link ik niet bepaald aan romantiek. Dan denk ik aan rozen, kaarsjes, zachte muziek, verlaten stranden en samen sterren kijken.Alle vormen van koffie zijn daarbij uitgesloten (tenzij je ontbijt op bed mee wil rekenen).
"Wat een mooie avond he?"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Enneh.. Kan prima gecombineerd worden met koffie hoor.
Natuurlijk niet op die manier!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Wat een mooie avond he?"
"Ja.. " *zucht*
"Jij nog een bakkie?"
hoe dan welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet op die manier!
* Alicey zucht zachtjes
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.quote:
En dat je dan zou vrouw tegenover je hebt zoals in de Rambol-reclame van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.
Dat idee ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurant)
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
"Wat een mooie avond he?"
"Ja.. " *zucht*
"Jij nog een bakkie?"
Nou gewoon. Dat moet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik mis een onderbouwing in de argumentatie..
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurant)
En dan zo'n gast met een viool erbijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan zo'n gast met een valse viool erbij
Heet jij Rob Trip irl?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:11 schreef ReCreative het volgende:
Het wordt een mooie dag, wat dacht u...
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:11 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Morgen![]()
. Het wordt een mooie dag, wat dacht u...
Nouja, dat valt ook wel weer mee.. Laat ik zeggen dat ik soms getroffen word door een ochtendhumeur.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat is er? Geen goede verwachtingen van vandaag?
Ok, dat kan natuurlijk. Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 19 januari 2005 09:44 schreef Alicey het volgende:
Nouja, dat valt ook wel weer mee.. Laat ik zeggen dat ik soms getroffen word door een ochtendhumeur.
Hopelijk is dat moment reeds aangebrokenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Nadat ik rustig wakker heb kunnen worden verdwijnt het.
Oh jawel hoor, ook koffie enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk is dat moment reeds aangebroken
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:40 schreef livEliveD het volgende:
* livEliveD haalt meer koffie
Suiker/Melk/Zoetjes - Doorhalen wat niet van toepassing is
Ik heb het idee dat heel Fok rustig aan het worden is. Alsof elk subfora leeglooptquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
Is het just me of is het de laatste tijd rustig in WFL?
Koekje erbij?quote:
Zou het dan toch zo zijn dat Fok! door de problemen met snelheid en bereikbaarheid momenteel leden verliest? Of zouden deze mensen wel weer terugkomen als alles weer ok is?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb het idee dat heel Fok rustig aan het worden is. Alsof elk subfora leegloopt
Ik vind het de laatste tijd ook een beetje rustig. Voel je echter vrij om een interessant topic te openen of een oude interessante discussie te doen herleven.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
Is het just me of is het de laatste tijd rustig in WFL?
Billy Elliot gekeken?quote:
Heb ik niet gehoord, maar dan heb ik liever het pilletje andersom. 16.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Koekje erbij?
Hebben jullie nog gehoord dat ze een of ander stofje hadden waardoor wormen i.p.v 17 dagen ineens 25 dagen oud werden? En dat deze genetisch lijken op mensen. Wie weet krijgen we straks van die "Tell Sell - Wordt ouder Pilletje" reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |