Gaat mijn werkgever denk ik niet zo fijn vinden als ik dat ook doe.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij bent vroeg.
Tot voor kort was ik ook vaak heel vroeg mijn bed uit, maar sinds enige tijd heb ik mijn weekritme wat meer in balans gebracht met mijn weekendritme. Dat voorkomt een jetlag elke maandagochtend.
Wat bespeur je? Enlighten me please.quote:Dus nu ga ik lekker laat naar bed en lekker laat er uit. Bevalt uitstekend
.
Maar is alles goed Alice? Ik bespeur iets aan je maar ik kan er geen vinger op leggen. Zal het wel mis hebben
.
Oh, daar ben ik gelukkig zèèr flexibel inquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
Gaat mijn werkgever denk ik niet zo fijn vinden als ik dat ook doe.
Ja ik weet het dus niet precies, iets van afstandelijkheid... Alsof je aandacht meer elders is momenteel, zo iets. Maar ja, weet ik hetquote:Wat bespeur je? Enlighten me please.
9:26 laat ??? *tisk tisk tisk*quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jij bent vroeg.
Tot voor kort was ik ook vaak heel vroeg mijn bed uit, maar sinds enige tijd heb ik mijn weekritme wat meer in balans gebracht met mijn weekendritme. Dat voorkomt een jetlag elke maandagochtend.
Dus nu ga ik lekker laat naar bed en lekker laat er uit. Bevalt uitstekend
.
Maar is alles goed Alice? Ik bespeur iets aan je maar ik kan er geen vinger op leggen. Zal het wel mis hebben
.
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:41 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
9:26 laat ??? *tisk tisk tisk*gemiddeld pas om 11:30 opstaan is pas laat.
![]()
ah oke, en Bensel smorgensch!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar dan kan ik nooit doen wat ik wìl doen op één dag
. In het weekend doe ik dat wel zo ongeveer
.
Mjah, ik werk onder zèèr flexibele omstandigheden maar op een gegeven moment gaat het alarm er 's avonds toch echt op... Dat moment verhuist niet mee met mijn 'half elf beginnen-ritme' dus kan ik niet alles doen wat ik wil doenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:32 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Maar als je later opstaat en laer naar bed toe gaat heb je wel evenveel uren dat je wakker bent dus als het goed is zou je evenveel kunnen doen...
Jullie als vrijetijds-asp-scripters drinken zeker ook cappucino?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wij als vrijetijds-asp-scripters zeggen gewoon koffie + 1.
Doe es liefquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
Jullie als vrijetijds-asp-scripters drinken zeker ook cappucino?
Het zal wel niet aan mij besteed zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe es lief.
[/quote*lief doet*
[quote]
Ik heb zondag nog cappisch gedronken, in een gezellig theehuisje met stralende zon naar binnen, en stokbrood met kruidenboter er bij.
Romantiek++
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Sûkerbôle leave skat. Echt brood heeft twee dakjes.![]()
* Maethor googled...quote:Vergeet ook niet Sven Kramer.
Braafquote:
Ja, dat dacht ik ookquote:Het zal wel niet aan mij besteed zijn.
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:08 schreef Maethor het volgende:
* Maethor gaat koffie halen en dan de collegezaal opzoeken.
quote:
Niet aan mij besteed dus.quote:[..]
Ja, dat dacht ik ook. Je kunt het maken, weet je? Moet je wel van cappucino houden
.
Wat liefquote:
Lekkere affirmatiequote:Niet aan mij besteed dus.
Dat doet hij inderdaad... zelfs nummer 3 smaakt nog extra lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:53 schreef Alicey het volgende:
Dan smaakt hij vast extra lekker Doffy.
Zal vast wel meer eten dan dat.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:18 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat lief. En goedkoop, als-ie wc-papier eet
.
Ja wat?quote:[..]
Lekkere affirmatie.
Ja? Geen verstand van hondenquote:
Wat nou wat? Als jij blijft roepen dat het niet voor je weggelegd is, dan is het ook niet voor je weggelegdquote:Ja wat?
* Doffy mompelt iets over verlopen arbeidscontracten en papierwinkel enzoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:57 schreef Alicey het volgende:
UWV formulieren.. Hoezo dat?
Aha!quote:
Nou,. dan klopt het toch?quote:[..]
Wat nou wat? Als jij blijft roepen dat het niet voor je weggelegd is, dan is het ook niet voor je weggelegd.
Succes dan maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy mompelt iets over verlopen arbeidscontracten en papierwinkel enzo
* noteertquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:55 schreef Alicey het volgende:
Aha!
Les#1 : Een gemiddelde hond leeft niet op alleen toiletpapier.
Dus als je zegt 'het is wèl voor me weggelegd', dan werkt de affirmatie de andere kant op en begint creatieve energie aan de schepping van waar je overtuigd van bentquote:Nou,. dan klopt het toch?
Als ik daarvoor rioolwater moet drinken, laat dan maar hangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
* noteert
[..]
Dus als je zegt 'het is wèl voor me weggelegd', dan werkt de affirmatie de andere kant op en begint creatieve energie aan de schepping van waar je overtuigd van bent.
Moet wakker blijven!, Moet wakker blijven!, MOET WAKKER BLIJVEN! Hopelijk gaat het werken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:20 schreef ReCreative het volgende:
Dus als je zegt 'het is wèl voor me weggelegd', dan werkt de affirmatie de andere kant op en begint creatieve energie aan de schepping van waar je overtuigd van bent.
Tja, dat moet helaas. Cappucino is verplichte kost voor romantisch brunchenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Als ik daarvoor rioolwater moet drinken, laat dan maar hangen.
Als je zegt: 'Moet wakker blijven' dan werkt het energietechnisch zo, dat de noodzaak (het 'moeten') versterkt wordt omdat dat feitelijk je affirmatie is. Hetzelfde geldt voor een affirmatie als 'ik wil geld', dat de wil, het verlangen, geld te bezitten alleen maar versterkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:56 schreef livEliveD het volgende:
Moet wakker blijven!, Moet wakker blijven!, MOET WAKKER BLIJVEN! Hopelijk gaat het werken.
Precies.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Als je zegt: 'Moet wakker blijven' dan werkt het energietechnisch zo, dat de noodzaak (het 'moeten') versterkt wordt omdat dat feitelijk je affirmatie is. Hetzelfde geldt voor een affirmatie als 'ik wil geld', dat de wil, het verlangen, geld te bezitten alleen maar versterkt.
Krachtiger is zeggen: 'ik blijf wakker' of 'bedankt dat ik wakker blijf'.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
Als ik daarvoor rioolwater moet drinken, laat dan maar hangen.
Nee hoor Alice.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:14 schreef ReCreative het volgende:
Tja, dat moet helaas. Cappucino is verplichte kost voor romantisch brunchen.
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:19 schreef ReCreative het volgende:
Krachtiger is zeggen: 'ik blijf wakker' of 'bedankt dat ik wakker blijf'.
checkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen. Tijd voor extreem veel koffie
Iemand gisteren nog de film contact gezien? Grappige ideeen in die film
Ik heb hem gisteren niet helemaal gezien, maar eerder al wel, meedere kerenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Iemand gisteren nog de film contact gezien?
vandaar dat mijn treinen altijd vertraging haddenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies.
"Ik blijf wakker" -> zorgt ervoor dat jij wakker blijft.
"Ik wil wakker blijven" -> zorgt ervoor dat jij wakker wilt blijven.
Zo simpel en zo letterlijk moet je het zien. Ik zeg meestal in dit soort situaties "Ik blijf vast wel wakker" of "Nah dit hou ik nog wel vol hoor!" of "Vanavond word ik pas moe". Het moet voor mij altijd wel een beetje realistisch blijven.
Maar door dit soort affirmaties haal ik altijd mijn bus 's morgens als ik weer eens te laat uit m'n nest ben gekomen ("Ik haal de bus toch wel"). Of je het gelooft of niet, voor mij werkt het.
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij. Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee hoor Alice.Ik had lekkere verse jus en dat kan ook heel goed bij een romantische brunch. Er blijft hoop voor je.
![]()
Oftewel, als je 13-in-een-dozijn bent dat heb je cappucino nodig.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij. Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodig.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja nee ho ff... Dat is romantisch brunchen met mij. Daar kan alles bij.
Ik mis een onderbouwing in de argumentatie..quote:Maar als je algemeen romantisch wilt brunchen, dan heb je cappucino nodig.
Precies.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oftewel, als je 13-in-een-dozijn bent dat heb je cappucino nodig.
Dat zijn dingen waar ik dan eerder aan denk inderdaad..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies.
Cappucino link ik niet bepaald aan romantiek. Dan denk ik aan rozen, kaarsjes, zachte muziek, verlaten stranden en samen sterren kijken.Alle vormen van koffie zijn daarbij uitgesloten (tenzij je ontbijt op bed mee wil rekenen).
"Wat een mooie avond he?"quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:25 schreef Alicey het volgende:
Enneh.. Kan prima gecombineerd worden met koffie hoor.
Natuurlijk niet op die manier!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
"Wat een mooie avond he?"
"Ja.. " *zucht*
"Jij nog een bakkie?"
hoe dan welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet op die manier!
* Alicey zucht zachtjes
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.quote:
En dat je dan zou vrouw tegenover je hebt zoals in de Rambol-reclame van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurantquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
BIjvoorbeeld een sfeervol restaurant met rustige muziek waar een ober geruisloos met souplesse wat koffie neerzet.
Dat idee ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurant)
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:35 schreef Geartsjuh het volgende:
"Wat een mooie avond he?"
"Ja.. " *zucht*
"Jij nog een bakkie?"
Nou gewoon. Dat moet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik mis een onderbouwing in de argumentatie..
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:01 schreef Bensel het volgende:
[..]
of, zoals met mijn date een keer: restaurant, we zaten alleen, ober komt langs: wij zouden U graag koffie van het huis aan willen bieden (het was 2 dagen voor kerst ofzo, zat niemand in het restaurant)
En dan zo'n gast met een viool erbijquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan zo'n gast met een valse viool erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |