Zelfklevend celrubber, ligt op de plank.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:16 schreef jozef444 het volgende:
tis al gefixtnou alleen nog ff een keer een ietsje maken dat t slotje niet tegen t chroom aan tikt
De enige die concreet zeiken over teveel off topic in off topic SC topics zijn eigenaren van rode Bandits.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
Kunnen jullie niet weer een leuk onderwerp verzinnen ipv dat geblaat over kantoorwerk?
Rotterdam, dus kan je gelijk met een wat langer ritje je cylinders schoon branden van dat ding.quote:
Ik klaag niet over offtopicquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De enige die concreet zeiken over teveel off topic in off topic SC topics zijn eigenaren van rode Bandits.
En verzin zelf een leuk onderwerp zoals Riet vanochtend met die Soes, wij zijn druk aan het werk.
![]()
Wel een leuk onderwerp starten OPM.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit weekend niet meeten ws….met die winterse buien
quote:leerjaar in Borgerhout :
EXAMENVAK: Moderne Wiskunde.
Naam en voornaam: ............................
1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een magazijn met 80 kogels. Hij
vuurt 13 kogels af, telkens als hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan
hij schieten voor hij moet herladen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wat heeft dit met Marokaanse examenvragen te maken?
[..]De naam is verkeerd gespeld zie ik ....
Ik ben ff druk trouwens.
Waren een stuk of 30 van dat soort examenvragen. Mailtje is nu verwijdert.quote:
Mail mij je adres maar, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:54 schreef jozef444 het volgende:
[afbeelding]
voor mail moet je maar ff men hotmail/msn mail gebruikenen alvast bedankt
![]()
Vergeet je electra niet af te werken.quote:
Heb het jaren geleden weleens gedaan maar de eerste paar dagen denk je echt WTF?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Je moet er wel echt geboren voor zijn,
Zodra je een motor hebt een keer meegaan met de MF meet?quote:Wel vet, zo een motormeeting, al die motoren achter elkaar op de openbare weg.
Misschien welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:17 schreef hollander172 het volgende:
Zodra je een motor hebt een keer meegaan met de MF meet?Zijn er een paar honderd achter elkaar.
Voor de vrachtwagen, heb 5x4 uur les gehad nu. Mag nog 2x 4 uur lessen en dan Vrijdag examen.quote:
Wat moest je doen dan ? Bomen knuffelen ??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zware tijden..... whehe, bij de Boomverzorging moest ik ook 5 dagen in de week om half 8 beginnen
En als je het haalt, in wat voor een vrachtwagen mag je dan rijden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Voor de vrachtwagen, heb 5x4 uur les gehad nu. Mag nog 2x 4 uur lessen en dan Vrijdag examen.![]()
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
En als je het haalt, in wat voor een vrachtwagen mag je dan rijden?Want er zijn verschillende soorten rijbewijzen toch
Heb ook altijd mijn vrachtwagenrijbewijs willen halen, maar dat ga ik voorlopig even niet doen denk ik met een motorrijbewijs + motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |