Ph4tquote:Op maandag 17 januari 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
* Doet Nico de klusjesman na*
Zie hier mijn prachtig mauje, grebbehoute motorhokkie
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoek van inval van het licht = hoek van uitval.quote:Op maandag 17 januari 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee cool, kenteken is niet te lezen op die foto gemaakt met flitsZal een foto gemaakt voor een flitspaal hetzelfde effect hebben?
.. dit was de Beemer die we op de Assen meet zagen rondrijden toen we even naar het circuit gingen.quote:Gaaf dat je op het circuit gaat rijden. En laten jou maatjes maar uitkijken want de geluidseisen zijn weer aangescherpt.
Ik ben op 6 juni ook al gewaarschuwd door de organisator voor teveel geluid.
Met Laser zonder Db-killers.
BigTimequote:Op maandag 17 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fok suckt!!!!!!!!!..............................................................................................
Jammerquote:Op maandag 17 januari 2005 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoek van inval van het licht = hoek van uitval.
En de flitpaal neemt helaas schuin op,
En de backup die we hebben wordt helemaal niet gebruikt..........quote:Op maandag 17 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fok suckt!!!!!!!!!..............................................................................................
quote:Hallo,
Ik heb vandaag de RDW gebeld maar zij vertelde mij dat het wel mogelijk is om een ingevoerde ZX-6R op 25kw te krijgen.
Misschien moet jij hun ook maar eens bellen voor informatie Tel 09000739
Mvg
Doesje
quote:Op maandag 17 januari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Bijna alleen maar Fokkers hier die niet op de Assen meet waren.. weinig herkenning bij dat plaatje van de Beemer.
Hoe krijg je het voorelkaar, jij sloopt ook allesquote:Op maandag 17 januari 2005 13:25 schreef ondeugend het volgende:
ik ben op zoek naar nieuwe digicam, ik heb de mijne laten stuiteren, kunnen ze niet tegen![]()
Circa 60 schat ik.quote:Op maandag 17 januari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand die de bochten van de Stelvio pass wilt tellen?
Klik es
Had de ontwerper van de weg soms Parkinson?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand die de bochten van de Stelvio pass wilt tellen?
Klik es
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:50 schreef RB het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar, jij sloopt ook alles![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft Ondeugend enig idee waarom ze er een camerabandje bij leveren?
![]()
Vergeet de fotograaf nietquote:Op maandag 17 januari 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rietvaerder, Didiot, Patrick281, Gerako, ZX9R en Cheshire (op Z750), Fazertje.
Kan wel ja, en ik hem straks weg moeten brengen voor reparatie van ¤100 of ¤200quote:
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:59 schreef RB het volgende:
[..]
Kan wel ja, en ik hem straks weg moeten brengen voor reparatie van ¤100 of ¤200![]()
dacht het niet![]()
Is goed hoor het wel als het zover isquote:Op maandag 17 januari 2005 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.
Mocht je interesse hebben dan verneem ik hem wel en anders houd ik hem op reserve als hij voor een redelijk bedrag weer gemaakt kan worden.
Is goed hoor het wel als het zover isquote:Op maandag 17 januari 2005 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.
Mocht je interesse hebben dan verneem ik hem wel en anders houd ik hem op reserve als hij voor een redelijk bedrag weer gemaakt kan worden.
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed hoor het wel als het zover is![]()
Luitjesik duik m`n bed in morgen weer rijles
![]()
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed hoor het wel als het zover is![]()
Luitjesik duik m`n bed in morgen weer rijles
![]()
3e keer een half jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh.
Gisteren nieuw half jaar contractgekregen voor de derde keer.
Het was al einde werktijd toen ik nog even in bespreking moest.
De volgende morgen komt de chef met een laptop aanzetten van zijn moeder.
Of ik iets kan fixen.![]()
![]()
en daarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh.
Gisteren nieuw half jaar contractgekregen voor de derde keer.
Het was al einde werktijd toen ik nog even in bespreking moest.
De volgende morgen komt de chef met een laptop aanzetten van zijn moeder.
Of ik iets kan fixen.![]()
![]()
deze welquote:Op maandag 17 januari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Bijna alleen maar Fokkers hier die niet op de Assen meet waren.. weinig herkenning bij dat plaatje van de Beemer.
Mwah ik ken het gevoel, zelf vorig jaar juli afgeserveerd na 3 termijnen dus ik zou ook juigen als je toch weer een half jaar zekerheid hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
en daarjij om? volgens mij mogen ze maar 2 keer een tijdelijk contract geven....als ze je daarna willen hebben moet het OT zijn. Ik zou het maar eens nakijken als ik jou was
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Het is 3 keer overigens, 3 termijnen van een half jaar voor ze je een contract voor OT moeten geven. Sterker nog, het gaat automatisch over in een OT maar niet iedere werkgever neemt deze regel even serieus helaas.
Mark, Stinkie .. volgens hun mag het 3 keer en het is al jaren bedrijfspolicy.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
en daarjij om? volgens mij mogen ze maar 2 keer een tijdelijk contract geven....als ze je daarna willen hebben moet het OT zijn. Ik zou het maar eens nakijken als ik jou was
Die maakte het dan wel heel bont.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kloptmijn vriendin heeft zelfs na 3 keer een verlenging te hebben gekregen van elk 1 jaar nog 1 keer verlengd gekregen. Omdat zij het zo naar der zin heeft daar heeft ze hiermee ingestemd, ook omdat haar min of meer werd toegezegd dat een collega eruit zou moeten en dat dat zou betekenen dat zij een contract OT zou krijgen. Dat is het nadeel met die eenmanszaken, die flikken vaak dit soort dingen
maar in haar geval heeft hij woordgehouden heeft zij een vaste aanstelling inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |