Goed bezig jijquote:Op zondag 16 januari 2005 18:50 schreef Makster het volgende:
Ik snap, ik snap
Nou hier wat pics, helaas staat die ene Fuchs niet helemaal inline. Teringzooi, maarja heb al een andere besteld
Desalniettemin ben ik zeer te spreken over hoe hij er nu bijstaat !!![]()
Donkere ruitje komt er binnen een paar weken ook aan, is al besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een paar blitse remklauwen
[afbeelding]
Schijnt nog een zeldzame sticker te zijn ook als ik die kaknakker van Sabra mag gelovenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:10 schreef Youssef het volgende:
Mooi hoor MarkVorig keer stond ik prompt stil bij een aantal mooie kawa pix, bleek ie van jou te zijn op M-F
![]()
![]()
Dit vind ik nog het leukste:
[afbeelding]'En als icon:
[afbeelding]
En jozef444, ga je nog pics posten of hoe zit dat?
Goedkoop is het allemaal niet nee maar des te blitserquote:Op zondag 16 januari 2005 19:26 schreef Youssef het volgende:
http://media.brainblog.de/movies/flipper.wmv
http://www.modchipfreak.d(...)-cut_fsk_18)-ofa.mp3![]()
![]()
Voor als de verbinding er straks weer uitligtWat heeft dat ongeveer gekost allemaal Mark? Want dat groen staat wel mooi, ik wil zo een originele gaan kopen, maar de kleur is niet echt helemaal top vind ik. Moet toch wel aardig in de euro's lopen of niet
![]()
Met een donker ruitje kan je trouwens geen tankcam plaatsen
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:45 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAH
http://lelombrik.free.fr/LoMBriK/Hakkuh/
Geluid aan en lachen maar![]()
Wel mooi ding, maar beetje achterhaald alweerquote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef Didiot het volgende:
Niet dat ik gefocused ben op deze GSX hoor
Jammer dat de oude modellen zo lelijk zijnquote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef Didiot het volgende:
Vast beter als die beemer jahquote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zal best goed sturen....
Ik vind JUIST het kontje absoluut niksquote:Op zondag 16 januari 2005 20:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind trouwens het kontje wel erg mooiDat bolle zeg maar..... maar de rest niet zo
't is in ieder geval iets sneller en naar verluid beter dan een blade van hetzelfde jaar (1997)quote:Op zondag 16 januari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Het zal best goed sturen....
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:45 schreef Makster het volgende:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAH
http://lelombrik.free.fr/LoMBriK/Hakkuh/
Geluid aan en lachen maar![]()
Jij bent duidelijk geen motorliefhebberquote:Op zondag 16 januari 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij heb je na drie van die bochten al genoeg gehad
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen motorliefhebber
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:59 schreef Youssef het volgende:
Jij bent duidelijk geen motorliefhebber
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:22 schreef BambiBudel het volgende:
Plotseling zaten er 3 boswachters achterop en kon ik niet meer verder (en had ik er 2 op het voorspatbord zitten ...)
Ja zo gaat dat met een brave burger met een stoute hobby. Wat is nu het verhaal?:
Afgelopen zondag aangehouden in belgie met door het bosrijden op heterdaad met mijn wr426F dus met kenteken en in principe een gewone wegmoter/enduro. Boswachters in paniek; we moeten hem "boeien" nu !!! alsof ik iemand vermoord had, maar inderdaad ik vond het wel boeiend :-) of was het nu boeien ? Politie met 2 busjes incluus sirene werd opgetrommeld en ik werd direct afgevoerd in een politie busje, motor werd inbeslag genomen, en heb 2 uur in de cel gezeten. Rare jongens die Belgen zou ik zo zeggen. Heel pleidooi parket wachter en blabla en toen werd ik weer vrijgelaten. wat blijkt; mijn motor is inbeslaggenomen door de boswachter, dit moet voor de rechter komen, kan wel een halfjaar duren voordat ik hem terugkrijg. Boswachters al gebeld, maar zonder succes. Ze geven nie af (zoals ze dat in belgie zeggen). Heeft iemand ervaring met deze flauwekul ? Of tips om hier snel juridisch aktie op te ondernemen ?
Alvast bedankt voor je reaktie
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:27 schreef the rednas het volgende:
aiai dat is balen, ik woon zelf ook vlakbij belgie maar ga nooit meer in belgie rijden na een keer achterna gezeten te zijn door een woedende boswachter in een jeep, die lui zijn daar geschift en zouden je zo er van af rijden, was indertijd op een 80cc'tje en was nog best jong maar hebben ze blijkbaar allemala geen boodschap aan, als hij de kans gehad zou hebben had hij me er zo vanaf gereden met de jeep, dus voor mij geen gecross meer in belgie.
Te laat, hij ligt al in een bodybagquote:Op zondag 16 januari 2005 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Knokken jongens!
Ik zet mijn geld in op Hicham..
Wel ff de webcam aanzetten..![]()
quote:
boetesquote:Op zondag 16 januari 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:Hele topic ook gelezen? Schijnt daar echt een georganiseerde politiestaat te zijn.
Er was ook zo'n topic over Duitsland, maar dan over sportuitlaten.
Hebben we het hier nog niet heel slecht. Althans rond Rotterdam.
Ik hoorde van een Amsterdammer dat hij wegens een teveel aan boetes zijn snelle motor wegdeed.
(opgelet Yoessef)
Hi stink.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:05 schreef stinkie het volgende:
boetes
net de eerste met de motor binnen, 90 euro
week later 1 met de auto, 120 euro...
naja, moet ik maar opletten
Nee dit keer geloof ik het welquote:Op zondag 16 januari 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Je heet toch Henk voortaan met bellen?
Laat iemand van ons voor de gein eens dubbelchecken.![]()
Ben je zo vroeg wakker gejengeld door een imam ofzo?quote:
Uh uh uh ochtendkrant misschien?quote:Op maandag 17 januari 2005 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben je zo vroeg wakker gejengeld door een imam ofzo?
Oh ja.quote:Op maandag 17 januari 2005 08:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uh uh uh ochtendkrant misschien?Waar denk je dat ik die motor van ga kopen
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh ja.Bedankt, de krant was wederom op tijd vandaag.
Ik vind hem er wel stoer uitzienquote:Op zondag 16 januari 2005 19:51 schreef Didiot het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:26 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Welke krant?
Aniweg, we moeten nu naast het Volkskrant, AD, ND en Trouw opeens ook een Turkse krant bezorgen
![]()
![]()
Iemand had gewoon opeens 20 nieuwe abbonnees, lekker zonder van tevoren even te melden. Gelukkig heb ik daar maar 1 abbonnee van.
We leven toch in Nederland?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 08:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat ik mij net zat te bedenken toen ik deze foto zag,
jouw motor staat in de voorin toch ?
ik denk dat deze Suuz wel iets aantrekkelijker is dan jouw Beemer dus goede sloten en een vast punt lijkt met wel raadzaam, anders ben je hem misschien snel kwijt,
en is misschien tip om die dingen af te dingen bij aankoop
Dordrecht een gehuchtquote:Op zondag 16 januari 2005 22:16 schreef Youssef het volgende:
En al die mensen die in boerengehuchten wonen als Dordrecht enzo en die nog ruimte zat hebben voor lege plekken vol asfalt zitten maar lekker te knallen![]()
Ik had zaterdag voor de eerste keer kunnen meeten met wat R1100S gasten.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:32 schreef Romius het volgende:
smorgens![]()
Gister nog even wezen toeren met een man of 8, was wel koud maar goed te doen. Alleen die klerepekel![]()
Gebeurt natuurlijk niet zomaar in 1 keer een dag rijden.. ik heb hele winters doorgereden zonder de motor af te spoelen. Of ik heb geluk gehad.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet te makkelijk over denken jozef want het is echt dodelijk voor je motor bij wijze van spreken
Telegraaf.quote:
Lichte edit.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef hollander172 het volgende:
Conclusie? Moslims moeten niet teveel integreren.
Je zou toch bijna chopper gaan rijden he.quote:
quote:
Even op rijden en doorsparen voor wegbandjes, stuurkuipje en de vering wat stugger maken.quote:HONDA CR 500 met kenteken van 1991
usd voorvoork, golden wheels.
zeer mooi uitlaat geluid.
met goed werkende verlichting
wheelies in alle versnellingen.
een beest van een motor
voor op de weg en off road.
Lekker aan de klus dus.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder is druk aan het timmeren
Hokje word mooi, heb t maar gelijk vandaag gedaan, samen met pa. Zometeen mag ik alles in de beits gaan zetten![]()
Later pics als de batterijen meewerken
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:25 schreef ondeugend het volgende:
Verzorgt er iemand hier zijn leren kleding eigenlijk ? Met meer dan alleen water bedoel ik dan.
ik ben op zoek naar nieuwe digicam, ik heb de mijne laten stuiteren, kunnen ze niet tegen![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rij even naar omgeving motorzaak, zet de Alto 2-3 straten verderop.. en loop in je leren broekie ernaar toen.
Wie weet kom je nog een lekkere/knappe leerboy tegen die je een liftje kan geven voor het laaste stukje.![]()
Maar ik smeer gewoon een beetje schoenpoets op zwart leer, of dat spul wat je bij een meubelzaak voor leer kan kopen.
(ws is dat goedkoper dan bij de motorzaak, maar ja veel kleinere kans op mooie motorboys)
Niet met schoensmeer gaan klooien, gewoon naar een dumpzaak gaan en daar ledercreme kopen ( daar is het goedkoper dan bij motorzaak) en dat werkt perfect, gebruik het al jaren voor jas,schoenen, handschoenen, e.d blijft het ook lekker water afstotend,quote:Op maandag 17 januari 2005 13:25 schreef ondeugend het volgende:
Verzorgt er iemand hier zijn leren kleding eigenlijk ? Met meer dan alleen water bedoel ik dan.
ik ben op zoek naar nieuwe digicam, ik heb de mijne laten stuiteren, kunnen ze niet tegen![]()
Je zou het niet zeggen, maar ik heb de eerste 10 jaar met een(dezelfde) leren jas gereden.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
Aha .... gewoon het spul bedoeld voor mijn leren bank opzoeken dus
Tnx
Je kan ook een pot leervet halen bij een paardenwinkel, veel goedkoper.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aha .... gewoon het spul bedoeld voor mijn leren bank opzoeken dus
Tnx
Uhuh Uhuh, oude panty´s en legerquote:Op maandag 17 januari 2005 13:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De schoenpoets na even drogen goed uitwrijven met een oude panty, en het resultaat is oogverblindend.
Edit: Mercy: het Nederlandse leger doet het ook zo, daar heb ik het geleerd.
Of geldt dit niet als een aanbeveling.![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhuh Uhuh, oude panty´s en leger
Uhh ja, gewoon f je oude panty´s uit de kast halen jongens, en net als Pep goed poetsen![]()
Onlangs geen panty´s in mijn kast gevonden by the way
Ik ga er verder maar niet op in![]()
![]()
quote:
Als je samenwoont heb je vast wel panty's in je kast liggen.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:06 schreef Makster het volgende:
Uhh ja, gewoon f je oude panty´s uit de kast halen jongens, en net als Pep goed poetsen![]()
Onlangs geen panty´s in mijn kast gevonden by the way
Ik ga er verder maar niet op in![]()
![]()
Hahahahah ik wist dat deze reactie ging komenquote:Op maandag 17 januari 2005 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je samenwoont heb je vast wel panty's in je kast liggen.
En anders moet je ze toch eens cadeau doen. (= hint draag'es een leuk rokje.......![]()
)
Maar concreet: panty's zijn over het algemeen geen lang leven beschoren.
Dus eenieder kan bij zijn/haar familie gaan bietsen.. uiteraard wel met de goede smoes.
En je kan hem ook nog gebruiken als camouflage bij een overval op een tankstation.![]()
![]()
Disclaimer: aan dit advies zijn geen rechten te ontlenen.
Klopt helemaal, je moest jezelf er in kunnen zien,quote:Op maandag 17 januari 2005 14:47 schreef Patrick281 het volgende:
In het leger kicken ze enorm op wie zijn leren uitrusting het meeste glimt.
Dus vandaar de pany tip, dat werkt het beste.
Zijn dus echte bling bling gasten daar.
(en wie zijn kleding het meeste gewassen heeft, dus wat er het meeste gedragen uitziet)
Rare jongens.
quote:Op maandag 17 januari 2005 15:10 schreef Makster het volgende:
Hahahahah ik wist dat deze reactie ging komen![]()
![]()
quote:kwas de snelste van dit groepje met blades zx 9s en een R1 toch leuk.
quote:Hallo Mannen
Ja ik heb wel eens gereden op Zolder, is een te gekke baan met die hoogte verschillen.
Helaas was het tijdens een Kicxstart circuitdag en werd er geen tijd geklokt.
Van de tijden op Assen weet ik dat Jeroen Oudeman tijdens de DCR zo rond de 1.35 reed en Robert van de Molen in de 1.32 ers.
Als je dan weet dat zij 15e worden tijdens de Boxercupraces wordt daar vooraan nog harder gereden.
Ik rijd zelf 1.37.7 op het nationale circuit van Assen.
En dan rij ik net de cilinders niet aan de grond, maar dan moet ik er ook wel lekker naast gaan hangen.
Ach, een ervaring voor het leven.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het leger…..
….blij dat ik mijn tijd daar niet heb verspild
Telegraaf bezorg ik ookquote:Op maandag 17 januari 2005 10:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Telegraaf.Eerst werd ie bezorgd door een wat oudere marrokaanse man en was keurig op tijd. Nu word ie bezorgd door een nederlandse student en is altijd te laat.
Conclusie? Moslims kunnen beter klokkijken.
quote:
Kwestie van gelijk op inspringenquote:Op maandag 17 januari 2005 15:57 schreef Youssef het volgende:
Lekker bezig RietvaerderDe kleinste dingetjes duren bij mij weken voor ze geklaard zijn. Zoals een nieuw gekochte CD box vullen, of de speling uit mijn voorwiel halen, de remmen maken, uitlaat vastschroeven etc.
![]()
Ph4tquote:Op maandag 17 januari 2005 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
* Doet Nico de klusjesman na*
Zie hier mijn prachtig mauje, grebbehoute motorhokkie
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoek van inval van het licht = hoek van uitval.quote:Op maandag 17 januari 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee cool, kenteken is niet te lezen op die foto gemaakt met flitsZal een foto gemaakt voor een flitspaal hetzelfde effect hebben?
.. dit was de Beemer die we op de Assen meet zagen rondrijden toen we even naar het circuit gingen.quote:Gaaf dat je op het circuit gaat rijden. En laten jou maatjes maar uitkijken want de geluidseisen zijn weer aangescherpt.
Ik ben op 6 juni ook al gewaarschuwd door de organisator voor teveel geluid.
Met Laser zonder Db-killers.
BigTimequote:Op maandag 17 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fok suckt!!!!!!!!!..............................................................................................
Jammerquote:Op maandag 17 januari 2005 19:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoek van inval van het licht = hoek van uitval.
En de flitpaal neemt helaas schuin op,
En de backup die we hebben wordt helemaal niet gebruikt..........quote:Op maandag 17 januari 2005 20:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fok suckt!!!!!!!!!..............................................................................................
quote:Hallo,
Ik heb vandaag de RDW gebeld maar zij vertelde mij dat het wel mogelijk is om een ingevoerde ZX-6R op 25kw te krijgen.
Misschien moet jij hun ook maar eens bellen voor informatie Tel 09000739
Mvg
Doesje
quote:Op maandag 17 januari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Bijna alleen maar Fokkers hier die niet op de Assen meet waren.. weinig herkenning bij dat plaatje van de Beemer.
Hoe krijg je het voorelkaar, jij sloopt ook allesquote:Op maandag 17 januari 2005 13:25 schreef ondeugend het volgende:
Circa 60 schat ik.quote:Op maandag 17 januari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand die de bochten van de Stelvio pass wilt tellen?
Klik es
Had de ontwerper van de weg soms Parkinson?quote:Op maandag 17 januari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand die de bochten van de Stelvio pass wilt tellen?
Klik es
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:50 schreef RB het volgende:
Hoe krijg je het voorelkaar, jij sloopt ook alles![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft Ondeugend enig idee waarom ze er een camerabandje bij leveren?
![]()
Vergeet de fotograaf nietquote:Op maandag 17 januari 2005 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rietvaerder, Didiot, Patrick281, Gerako, ZX9R en Cheshire (op Z750), Fazertje.
Kan wel ja, en ik hem straks weg moeten brengen voor reparatie van ¤100 of ¤200quote:
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:59 schreef RB het volgende:
[..]
Kan wel ja, en ik hem straks weg moeten brengen voor reparatie van ¤100 of ¤200![]()
dacht het niet![]()
Is goed hoor het wel als het zover isquote:Op maandag 17 januari 2005 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.
Mocht je interesse hebben dan verneem ik hem wel en anders houd ik hem op reserve als hij voor een redelijk bedrag weer gemaakt kan worden.
Is goed hoor het wel als het zover isquote:Op maandag 17 januari 2005 23:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal er wel even mee naar de winkel deze week. Misschien kunnen ze een prijsopgave doen.
Mocht je interesse hebben dan verneem ik hem wel en anders houd ik hem op reserve als hij voor een redelijk bedrag weer gemaakt kan worden.
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed hoor het wel als het zover is![]()
Luitjesik duik m`n bed in morgen weer rijles
![]()
Slaapzequote:Op maandag 17 januari 2005 23:15 schreef RB het volgende:
[..]
Is goed hoor het wel als het zover is![]()
Luitjesik duik m`n bed in morgen weer rijles
![]()
3e keer een half jaarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh.
Gisteren nieuw half jaar contractgekregen voor de derde keer.
Het was al einde werktijd toen ik nog even in bespreking moest.
De volgende morgen komt de chef met een laptop aanzetten van zijn moeder.
Of ik iets kan fixen.![]()
![]()
en daarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Moggûh.
Gisteren nieuw half jaar contractgekregen voor de derde keer.
Het was al einde werktijd toen ik nog even in bespreking moest.
De volgende morgen komt de chef met een laptop aanzetten van zijn moeder.
Of ik iets kan fixen.![]()
![]()
deze welquote:Op maandag 17 januari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
Bijna alleen maar Fokkers hier die niet op de Assen meet waren.. weinig herkenning bij dat plaatje van de Beemer.
Mwah ik ken het gevoel, zelf vorig jaar juli afgeserveerd na 3 termijnen dus ik zou ook juigen als je toch weer een half jaar zekerheid hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
en daarjij om? volgens mij mogen ze maar 2 keer een tijdelijk contract geven....als ze je daarna willen hebben moet het OT zijn. Ik zou het maar eens nakijken als ik jou was
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Het is 3 keer overigens, 3 termijnen van een half jaar voor ze je een contract voor OT moeten geven. Sterker nog, het gaat automatisch over in een OT maar niet iedere werkgever neemt deze regel even serieus helaas.
Mark, Stinkie .. volgens hun mag het 3 keer en het is al jaren bedrijfspolicy.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
en daarjij om? volgens mij mogen ze maar 2 keer een tijdelijk contract geven....als ze je daarna willen hebben moet het OT zijn. Ik zou het maar eens nakijken als ik jou was
Die maakte het dan wel heel bont.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kloptmijn vriendin heeft zelfs na 3 keer een verlenging te hebben gekregen van elk 1 jaar nog 1 keer verlengd gekregen. Omdat zij het zo naar der zin heeft daar heeft ze hiermee ingestemd, ook omdat haar min of meer werd toegezegd dat een collega eruit zou moeten en dat dat zou betekenen dat zij een contract OT zou krijgen. Dat is het nadeel met die eenmanszaken, die flikken vaak dit soort dingen
maar in haar geval heeft hij woordgehouden heeft zij een vaste aanstelling inmiddels
En, leuke dame in de Ford (Fiësta?) vanochtend op de A13?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Beetje positief blijven toch.quote:
Heel simpel, je vreet er van he?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk
Ik snap echt niet hoe jullie 40 uur in de week op een suf kantoortje kunnen zitten.... ik zou gek worden
Tis wat je suf noemt chef. Ben heel de dag lekker bezig. Mensen helpen, bedrijven strikken en lekker in mijn autotje bedrijven afcrossenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Werk
Ik snap echt niet hoe jullie 40 uur in de week op een suf kantoortje kunnen zitten.... ik zou gek worden
Dat is ook wel tof, bedrijven afcrossen in je auto....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Tis wat je suf noemt chef. Ben heel de dag lekker bezig. Mensen helpen, bedrijven strikken en lekker in mijn autotje bedrijven afcrossen![]()
Vind het hier ZEEER relaxed maarja gelukkig ieder zijn ding![]()
Ik heb sinds het nieuwe jaar een thermoskan koffie staan, ik drink er 2 leeg per ochtend.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:30 schreef hollander172 het volgende:
3) Je zit lekker warm en droog en er is altijd koffie. (niet onderschatten dat laatste punt.)
5) Je hebt meer mogelijkheden w.b. doorgroeien e.d.
Daarom heb ik ook gesolliciteerd bij de brandweer.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Brandweer 40 uur per week? 3 ploegen..... je werkt gewoon 24 (doordeweeks werkzaamheden van 9 tot 5, daarna je wachturen) op en 48 af
Dus ja, je werkt (echt werk, wachturen niet meegeteld) eigenlijk maar 2 of 3 dagen per week
Bijvoorbeeld dinsdag, vrijdag en zondag ... (weekend is 24 op / 24 af en als je donderdags heb gewerkt heb je vrij weekend en hoef je pas dinsdag weer)
Overwerk is er niet bij....
Ideaal is dat, plus er zit veel uitdaging in je werk en is nooit hetzelfde
Misschien dat ik dat wel ga doenAlles kan nog...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden we van de Suzuki B-King
[afbeelding]
200pk standaard.....
En toch rokenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:44 schreef ZX9R het volgende:
Ik als milieuspecialist (met gedegen kennis van een hoop gevaarlijke stoffen incl. asbest)
Ik heb persoonlijk liever een drukke baan dan hele dag een beetje op de klok gaan zitten kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:46 schreef Patrick281 het volgende:
De mooiste functie vind ik die van telefoniste, die zit beneden helemaal alleen, komt best weinig telefoon soms, en ze heeft iedereen maar 2 seconden aan de telefoon ...
...alleen mensen een beetje direct doorschuiven en ondertussen de hele krant kunnen uitpluizen iedere dag.
Lekker geen problemen .....
En dan nog klagen dat ze geen zin heeft om te werken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden we van de Suzuki B-King
[afbeelding]
200pk standaard.....
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn, heb jij geen last van koffievlekken?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb persoonlijk liever een drukke baan dan hele dag een beetje op de klok gaan zitten kijkenDan verveel je je kapot... en gaat de tijd nog eens megasloom ook
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:24 schreef hollander172 het volgende:
Die maakte het dan wel heel bont.De termijnen gelden voor een half jaar he? Van wat ik begrijp is je vriendin in totaal 4 jaar aan het lijntje gehouden?
Mazen van de wet waar ze gretig gebruik van makenquote:Ik ben er aan het eind van de laatste termijn uitgeflikkerd, beetje zuur als je er al 1,5 jaar met plezier werkt.Komt ook zo leuk over, net voor contract OT iemand er uit flikkeren........
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:44 schreef ZX9R het volgende:
Ik als milieuspecialist (met gedegen kennis van een hoop gevaarlijke stoffen incl. asbest) en
Tering .. antwoordje op dat ding van Yamaha zeker? Dat was een 1.700 cc type .. 1 o.i.d.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
3) Je zit lekker warm en droog en er is altijd koffie. (niet onderschatten dat laatste punt.)
4) Je kan je via "eilandjespolitiek" dusdanig ingraven dat je een spil in het geheel wordt en niemand na een tijdje meer weet wat je nou eigenlijk uitvreet de hele dag.![]()
quote:Januari actie !!
Voorvorkverensets tegen Superprijzen
Enkel deze maand kunnen we jullie complete voorvorkverensets aanbieden voor de ongekend lage prijs van slechts ¤ 79,50 voor een complete set bestaande uit bovengenoemde onderdelen. Normaal kost deze set bijna 110 euro (bij Noud's Motorbazaar ¤ 99,00), nu dus 30 Euro voordeel !!!
Je doet dus gewoon hetzelfde als ik telkens heb gedaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Verder doen wij wat ingewikkeldere handelingen, en spreken wij meer onderling, maar ook met klanten aan de telefoon.
Soms wilde ik dat ik eens een dagje niet na hoefde te denken, zou het produktiewerk best willen afwisselen, lekker verstand op nul.![]()
Nu begin ik soms al met dillema's gelijk om 8:00.
(leveringsproblemen oplossen, materialen inkopen, lastige order uitwerken)
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Mazen van de wet waar ze gretig gebruik van makenmaar de situatie bij mijn vriendin was best apart want zeker was dat er iemand uitging en die plaats kon zij innemen. Haar vaste klantenkring is ook enorm gegroeid, klanten vragen ook steeds meer naar mijn vriendin dus het zag er allemaal wel goed uit. Alleen al die tijd geen zekerheid. Weet je zeker dat het voor een half jaar geldt? Hoe zit dat dan met een jaar?
Misschien tijd dat jullie het in een ander vakgebeid gaan zoeken. Belangrijkste wat ik altijd zeg is "Zorg dat je het naar je zin heb, zolang het allemaal leuk is zit je nog goed".quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Je doet dus gewoon hetzelfde als ik telkens heb gedaan.
Met saai bedoelde ik overigens het administreren zelf, hou maar eens bij hoeveel tijd je op een dag kwijt bent aan hersenloos knopjes indrukken, correspondentie opmaken etc. Het zal je nog tegenvallen maar ik kan je zo al verklappen dat dat meer dan de helft van de tijd is. (relatief gezien dan, k#tklussen raffel je altijd even snel af.)
Wat je noemt is inderdaad het grootste nadeel, de heibel begint meteen 's morgens vroeg al.Altijd gezeik met logistiek/levering, grote of lastige orders en offertes opmaken etc. Wat dat betreft heeft productiepersoneel het wat beter, die kunnen rustig wakker worden en langzaam aan de arbeid beginnen. Lopen ze gaandeweg de dag achter op schema dan moeten ze 's middags even wat harder lopen maar dat is dan ook de enige stress die ze kennen. (van die kantoormannetjes die ze even uit komt kafferen omdat hij anders zijn deadline niet haalt.
)
Kantoorwerk is gewoon saai, 90% van de tijd ben je gewoon met standaardwerk bezig.
Zoals ik al zei, kantoorwerk is een breed begrip…echt dus niet dat ik 90% met standaard werk (versta ik onder: administratie, archivering) bezig benquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Kantoorwerk is gewoon saai, 90% van de tijd ben je gewoon met standaardwerk bezig.
Beetje zoals ik bij de Alfa Garage aan het doen was. Nieuwe 156 GTA ff naar een audiozaak rijden, totaal 10 km en dan terug komen met 50 km meer op de tellerquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En toch word ik liever motorkoerierBeetje met huurmotoren heen en weer rijden ofzo
![]()
Of nieuwe motoren afleveren bij mensen thuis....
"Zeg, breng jij ff deze B-King bij meneer Jansen thuis"![]()
Of natuurlijk testrijder voor een motorblad/fabrikant
Dat is wat al te kort door de bocht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:30 schreef hollander172 het volgende:
Je doet dus gewoon hetzelfde als ik telkens heb gedaan.![]()
Open deur waar de meeste tijd naar toe gaat. Soms Fok!quote:Kantoorwerk is gewoon saai, 90% van de tijd ben je gewoon met standaardwerk bezig.
Ach ja dromen ..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
En toch word ik liever motorkoerierBeetje met huurmotoren heen en weer rijden ofzo
![]()
Of nieuwe motoren afleveren bij mensen thuis....
"Zeg, breng jij ff deze B-King bij meneer Jansen thuis"![]()
Of natuurlijk testrijder voor een motorblad/fabrikant
Okee ik leg het even uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, kantoorwerk is een breed begrip…echt dus niet dat ik 90% met standaard werk (versta ik onder: administratie, archivering) bezig benvoornamelijk beslaat het werk de kern van de functie, ik denk wel dat 25% meer in de buurt ligt...
Daarom zei ik, kantoorwerk is een ruim begripquote:Als je het zo beredeneerd is kantoorwerk saai en doe je 90% van de tijd gewoon hetzelfde als de dag ervoor. De uitdagingen zitten dan alleen in de uitzonderingen op deze werkzaamheden.
Dat zijn leuke bijkomende dingenquote:Beetje fokken tussendoor, wandelingetje op zijn tijd maken, je mengen in het productieproces, grapje tussendoor en je bent zo door je werkdag heen.
Zo'ist. (hele verhaalquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:55 schreef hollander172 het volgende:
Daar is overigens niks mis mee.Beetje fokken tussendoor, wandelingetje op zijn tijd maken, je mengen in het productieproces, grapje tussendoor en je bent zo door je werkdag heen.
Pic? Niet om te buigen, of een knik erin zetten? Ik kan anders wel wat opvulrubber sturen hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:44 schreef jozef444 het volgende:
hmzz aangezien we hier toch met dilemma's bezig zijnkmoet nog een beugeltje ophangen op de motor alleen t ding is te groto om der strak omheen te passen heeft iemand nog wat opvullapjes
Zelfklevend celrubber, ligt op de plank.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:16 schreef jozef444 het volgende:
tis al gefixtnou alleen nog ff een keer een ietsje maken dat t slotje niet tegen t chroom aan tikt
De enige die concreet zeiken over teveel off topic in off topic SC topics zijn eigenaren van rode Bandits.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
Kunnen jullie niet weer een leuk onderwerp verzinnen ipv dat geblaat over kantoorwerk?
Rotterdam, dus kan je gelijk met een wat langer ritje je cylinders schoon branden van dat ding.quote:
Ik klaag niet over offtopicquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De enige die concreet zeiken over teveel off topic in off topic SC topics zijn eigenaren van rode Bandits.
En verzin zelf een leuk onderwerp zoals Riet vanochtend met die Soes, wij zijn druk aan het werk.
![]()
Wel een leuk onderwerp starten OPM.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dit weekend niet meeten ws….met die winterse buien
quote:leerjaar in Borgerhout :
EXAMENVAK: Moderne Wiskunde.
Naam en voornaam: ............................
1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een magazijn met 80 kogels. Hij
vuurt 13 kogels af, telkens als hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan
hij schieten voor hij moet herladen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wat heeft dit met Marokaanse examenvragen te maken?
[..]De naam is verkeerd gespeld zie ik ....
Ik ben ff druk trouwens.
Waren een stuk of 30 van dat soort examenvragen. Mailtje is nu verwijdert.quote:
Mail mij je adres maar, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:54 schreef jozef444 het volgende:
[afbeelding]
voor mail moet je maar ff men hotmail/msn mail gebruikenen alvast bedankt
![]()
Vergeet je electra niet af te werken.quote:
Heb het jaren geleden weleens gedaan maar de eerste paar dagen denk je echt WTF?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:11 schreef Youssef het volgende:
Je moet er wel echt geboren voor zijn,
Zodra je een motor hebt een keer meegaan met de MF meet?quote:Wel vet, zo een motormeeting, al die motoren achter elkaar op de openbare weg.
Misschien welquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:17 schreef hollander172 het volgende:
Zodra je een motor hebt een keer meegaan met de MF meet?Zijn er een paar honderd achter elkaar.
Voor de vrachtwagen, heb 5x4 uur les gehad nu. Mag nog 2x 4 uur lessen en dan Vrijdag examen.quote:
Wat moest je doen dan ? Bomen knuffelen ??quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zware tijden..... whehe, bij de Boomverzorging moest ik ook 5 dagen in de week om half 8 beginnen
En als je het haalt, in wat voor een vrachtwagen mag je dan rijden?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:43 schreef RB het volgende:
[..]
Voor de vrachtwagen, heb 5x4 uur les gehad nu. Mag nog 2x 4 uur lessen en dan Vrijdag examen.![]()
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
En als je het haalt, in wat voor een vrachtwagen mag je dan rijden?Want er zijn verschillende soorten rijbewijzen toch
Heb ook altijd mijn vrachtwagenrijbewijs willen halen, maar dat ga ik voorlopig even niet doen denk ik met een motorrijbewijs + motor
Ah, nou zie ik het op m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.
Voor aanhanger en trekker met oplegger heb je E achter C nodig
geen chauffeursdiploma meer nodig?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:24 schreef RB het volgende:
[..]
Alles waar geen aanhanger achter zit, en geen trekker met oplegger.
Voor aanhanger en trekker met oplegger heb je E achter C nodig
Eerst chauffeursdiploma halen voordat je mag rijden. Dit is ook nodig als je bus chauffeur wilt worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
geen chauffeursdiploma meer nodig?
hij is op veeerlei manieren uit te leggen, daar laat ik het ff bijquote:
Je wou toch minderen met de koffie?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:31 schreef Patrick281 het volgende:
':') Feli, ik was 1-2 minuten te laat, het was erg laat gisteren wegens omstandigheden![]()
Dus ben eerst even wat gaan doen hier.....nu nog 1 pagina'tje uitschrijven aan artikelen en dan de thermoskan vullen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
De nieuwe BMW cup racer ..
.. Boxerklasse is eruit, nu komen deze machines in het voorprogramma bij de GP's.
[afbeelding]
Met het motorblok van de K1200S, in racetrim pk'tje of 200?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:33 schreef hollander172 het volgende:
Je wou toch minderen met de koffie?
quote:
gelukkig welquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
...maar de evolutie staat nu duidelijker verder van een chopper af.
Echt een gaaf dingquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef Patrick281 het volgende:
De nieuwe BMW cup racer ..
.. Boxerklasse is eruit, nu komen deze machines in het voorprogramma bij de GP's.
[afbeelding]
Met het motorblok van de K1200S, in racetrim pk'tje of 200?
Achterwiel ophanging van mijn R1100S lijkt er ook erg op, BMW heeft al jaren eenzijdige achterwielophanging, maar die zien de meeste motorgeintereseerden natuurlijk niet .. want wie kijkt er nou naar BMW.quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:49 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb dat plaatje nu een keer of 3 bekeken maar het enige mooie dat ik kan ontdekken zou de achterbrug zijnhoewel die wel erg des honda's aan doet.
Wasn't me who askedquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
OPM ik heb nog 1 plaatje van de voorzijde.
[afbeelding]
Jij vond hem idd ook dik, dus was al voor jou aan het zoeken, en sloeg gelijk een dubbelslag met Mercy.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wasn't me who askedmaar toch wel leuk om te zien. Idd wel gewaagd maar ik vind het wel
lekker dik
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
het ging mij eigenlijk om die paddock stand![]()
die wilde ik beter bekijken,
kopieren
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:39 schreef Patrick281 het volgende:
En minderen .. tja drink 2 kannetjes op een ochtend
, en dan nog 2-3 keer los een bekertje.quote:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken. Honda doet dit toch ook al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:56 schreef Patrick281 het volgende:
Achterwiel ophanging van mijn R1100S lijkt er ook erg op, BMW heeft al jaren eenzijdige achterwielophanging, maar die zien de meeste motorgeintereseerden natuurlijk niet .. want wie kijkt er nou naar BMW.![]()
En hij is met cardan uitgevoerd trouwens.
Doet mij juist denken aan die achterhaalde "stealthachtige" ontwerpen van een aantal jaren geleden.quote:Design, euH leukt wel alsof BMW een inhaalslag wil maken.. future design.
Erg gewaagd in ieder geval, en met 2-3 jaar gewenning ziet de rest er juist er raar uit vermoed ik.![]()
Buiten die reepjes kap die ze er op hebben geplakt niet nee.........quote:
De combinatie met cardan is natuurlijk uitgevonden door BMW, en jij legt de standaard -als-ziet-eruit-als neer bij Honda.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken.
Honda doet dit toch ook al jaren?
Die vind ik dan wel iets minder geslaagd, is op de foto vanuit sommige hoeken wel mooi, maar overdesign overheerst toch, ziet er in het echt ook best wel goedkoop uit.quote:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit te twijfelen of ik die aanbieding zal bestellen..... Technoflex veertjes incl olie en handleiding voor 79,50
Je schijnt je motor niet meer te herkennen daarna, wereld van verbetering dus.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn die B-King gaat pas over 14mnd in productie en heeft een 1500cc Hayabusa blok
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?![]()
Alweer een wereld van verschil?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist niet dat je kwaad werd hoor.
quote:Ach ja, sommige mensen kopen na een paar maanden weer een nieuwe motor en sommige gaan voor een nieuw verensetje
LOL!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
http://home.12move.nl/satire/movie/getthepicture.wmv
![]()
![]()
gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:47 schreef ZX9R het volgende:
I'm in desperate need of some kicking
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/85948
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
De weerberichten kloppen al de hele week niet
Dat zou welquote:dus van het weekend gelijk proefritmeeten.
Die is zelfs al een keer bij kopspijkers geweest!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
Arnhemmers hequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?![]()
Dankzij het KNMI was ik gisteren met de auto -droog naar het werk -droog naar een oud collega die ik "even" moest helpen met de compie.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
quote:
Wat natte sneeuw overdag ..... droog naar het werk, droog uit werk, regen toen ik om 22:00 naar huis ging.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niks gemerkt hier…heel even een beetje hagel maar geen natte sneeuw ofzo...
Zenuwachtig was ik niet echt, gewoon gezonde spanning…tot ik in de kamer moest wachten wanneer ik mocht, dat duurde 10 min langer dan was afgesprokenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Mjah, heb nog geen examenvrees of stress oid, heb ook lekker vroeg in de ochtend examen. Dus wakker worden, werken, uurtje lessen en examen doen. Helemaal geen tijd voor stres
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik had nog een uur les voor het examen en dat vond ik wel prettig. Eenmaal geslaagd mocht ik hem zelf en alleen terugrijden omdat mijn instructeur in een auto zat en ook een andere weg insloeg. Dus heb ik wel een stukje omgereden
quote:
Zit er een slot op ofzo ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
Check deze foto's ......
[afbeelding]
Begint het al te dagen? Dit is de buitenkant van het ding:
[afbeelding]
Overzichtje:
[afbeelding]
Plaatsing:
[afbeelding]
Maastunneltraject in Rotterdam.....
En dan stickers van motorcross Aad uit Bleiswijk erop........
![]()
Maar als jij die stoplichten nog even wilt halen en je vol vermogen Bandit opentrekt..quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:@ foto's Pepijn
Ratten zijn het echt
Maar beter dat ze het hier doen dan bijv. op een verlaten weggetje buiten de bebouwde kom...
Hier kan je sowieso niet echt hard rijden volgens mij ivm stoplichten verderop
Hehe, de motor is misschien niet zo zwaar, maar ik doe de accu wel ff aan de auto hangen.......de reden dat ik 3 maanden niet gereden heb is niet alleen de kou, maar ook een schouderblesurequote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Basset, ik weet bijna zeker dat je accu gewoon leeg is, of misschien kapot. Hij heeft ws. nog net de kracht om de startmotor rond te laten draaien, maar voor de rest niet.
Duw je motor eens aan in zn 2 of 3
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Basset, ik weet bijna zeker dat je accu gewoon leeg is, of misschien kapot.
Hij heeft ws. nog net de kracht om de startmotor rond te laten draaien, maar voor de rest niet.
Duw je motor eens aan in zn 2 of 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |