De combinatie met cardan is natuurlijk uitgevonden door BMW, en jij legt de standaard -als-ziet-eruit-als neer bij Honda.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:11 schreef hollander172 het volgende:
Dat weet ik wel en nee dat is inderdaad geen reden om meer naar BMW's te kijken.
Honda doet dit toch ook al jaren?
Die vind ik dan wel iets minder geslaagd, is op de foto vanuit sommige hoeken wel mooi, maar overdesign overheerst toch, ziet er in het echt ook best wel goedkoop uit.quote:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit te twijfelen of ik die aanbieding zal bestellen..... Technoflex veertjes incl olie en handleiding voor 79,50
Je schijnt je motor niet meer te herkennen daarna, wereld van verbetering dus.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn die B-King gaat pas over 14mnd in productie en heeft een 1500cc Hayabusa blok
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ken je hem nu al zo goed, het was toch een hele andere motor?![]()
Alweer een wereld van verschil?
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist niet dat je kwaad werd hoor.
quote:Ach ja, sommige mensen kopen na een paar maanden weer een nieuwe motor en sommige gaan voor een nieuw verensetje
LOL!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
http://home.12move.nl/satire/movie/getthepicture.wmv
![]()
![]()
gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:47 schreef ZX9R het volgende:
I'm in desperate need of some kicking
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/85948
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komenquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
De weerberichten kloppen al de hele week niet
Dat zou welquote:dus van het weekend gelijk proefritmeeten.
Die is zelfs al een keer bij kopspijkers geweest!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:40 schreef Romius het volgende:
![]()
![]()
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
Arnhemmers hequote:Op woensdag 19 januari 2005 12:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Gisteren storm, hagel, regen en onweer? Valt dat niet onder de noemer winters?![]()
Dankzij het KNMI was ik gisteren met de auto -droog naar het werk -droog naar een oud collega die ik "even" moest helpen met de compie.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze voorspellen al de hele week winterse buien…heb er nog weinig van gemerkt behalve wat regen, dus dat zal wel in het weekend komen![]()
quote:
Wat natte sneeuw overdag ..... droog naar het werk, droog uit werk, regen toen ik om 22:00 naar huis ging.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niks gemerkt hier…heel even een beetje hagel maar geen natte sneeuw ofzo...
Zenuwachtig was ik niet echt, gewoon gezonde spanning…tot ik in de kamer moest wachten wanneer ik mocht, dat duurde 10 min langer dan was afgesprokenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:20 schreef Youssef het volgende:![]()
![]()
Mjah, heb nog geen examenvrees of stress oid, heb ook lekker vroeg in de ochtend examen. Dus wakker worden, werken, uurtje lessen en examen doen. Helemaal geen tijd voor stres
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik had nog een uur les voor het examen en dat vond ik wel prettig. Eenmaal geslaagd mocht ik hem zelf en alleen terugrijden omdat mijn instructeur in een auto zat en ook een andere weg insloeg. Dus heb ik wel een stukje omgereden
quote:
Zit er een slot op ofzo ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:17 schreef Patrick281 het volgende:
Check deze foto's ......
[afbeelding]
Begint het al te dagen? Dit is de buitenkant van het ding:
[afbeelding]
Overzichtje:
[afbeelding]
Plaatsing:
[afbeelding]
Maastunneltraject in Rotterdam.....
En dan stickers van motorcross Aad uit Bleiswijk erop........
![]()
Maar als jij die stoplichten nog even wilt halen en je vol vermogen Bandit opentrekt..quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:@ foto's Pepijn
Ratten zijn het echt
Maar beter dat ze het hier doen dan bijv. op een verlaten weggetje buiten de bebouwde kom...
Hier kan je sowieso niet echt hard rijden volgens mij ivm stoplichten verderop
Hehe, de motor is misschien niet zo zwaar, maar ik doe de accu wel ff aan de auto hangen.......de reden dat ik 3 maanden niet gereden heb is niet alleen de kou, maar ook een schouderblesurequote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Basset, ik weet bijna zeker dat je accu gewoon leeg is, of misschien kapot. Hij heeft ws. nog net de kracht om de startmotor rond te laten draaien, maar voor de rest niet.
Duw je motor eens aan in zn 2 of 3
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Basset, ik weet bijna zeker dat je accu gewoon leeg is, of misschien kapot.
Hij heeft ws. nog net de kracht om de startmotor rond te laten draaien, maar voor de rest niet.
Duw je motor eens aan in zn 2 of 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |