Mja het is ook geen halszaak o.i.d. maar ik voel me absoluut niet iemand uit de Spaarndammerbuurt, meer uit dat studentendorp in de buurt van de Spaarndammerbuurtquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Laurabeest het volgende:
Ik heb niet zo'n last van 'het verkeerd slag studenten' hier hoor.... Dr wonen genoeg leuke, heb al veel vrienden gemaakt hier. En vervelende mensen heb je overal, ook in buurten met alle leeftijdsgroepen, sociale klassen en afkomsten... Daarnaast, 2 minuten doorstappen en je bent uit de studentenwijk en in de spaarndammerbuurt... waar dus wel alle soorten mensen wonen.
Je hebt toch geen last van die mensen?? Ik niet iig. In mijn kamer genoeg privacy, hoef geen voorzieningen met ze te delen, buiten mijn kamer hoef ik niet lang in hun gezelschap te zijn als ik dat niet wil.
Is het ook. Ik ben namelijk de allereerste bewonerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef Nouk het volgende:
Leuk!. Lijkt erg op de indeling van Stavangerweg volgens mij he? Het ziet er leuk uit, lekker schoon & nieuw enzo
.
Komt goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:08 schreef Nouk het volgende:
Er past nog best veel in! Leuk hoor, ik zit dus ook een beetje met het probleem van een bed. Ik wil perse een tweepersoonsbed natuurlijk, maar als je dat neerzet, in de lengte, heb je echt nog maar een halve meter doorgang. Maargoed, dat moet maar kunnen.
Als je het hebt ingericht willen we het ook zien he!
Noord.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef VincentAdam het volgende:
zijn dit nou foto's van noord of van de wenckebachweg?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:39 schreef Ewelina het volgende:
Je hele voorkant van glas. Inkijk de gekste
Och, je kan altijd nog van dat raamfolie er op plakken.. je bent in ieder geval verzekerd van een goede lichtinval..quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:39 schreef Ewelina het volgende:
Je hele voorkant van glas. Inkijk de gekste
Je kan toch ook gewoon op allebei reageren, die van Stavangerweg staan er vaak genoeg op. Ga je gewoon kijken welke je het leukste vindt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef VincentAdam het volgende:
ik ga iig reageren als ze weer op woningweb komen. Want ja, ikzou liever op stavangerweg wonen qua locatie, maar daar hier krijg je alles helemaal nieuw, dat is ook wel lekker, en opzich, eigen woninkje krijg je pas na 7 jaar ofzo hier in adam, of je moet heel veel zwart betalen...
Ja idd, vitrage is ook wel tuttig. Ik hoop ook dat ik op de eerste verdieping of tweede kom, maar ik denk dat er gewoon een blok tegenover komt, dus dan kan alsnog iedereen je zien. Maarja, wie weet wat je voor een spannende tegenover buurman krijgt, je weet t nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef Laurabeest het volgende:
Ik vind vitrage alleen zo truttig.... Wat dat betreft ben ik blij dat ik op de eerste woon op de Stavangerweg. Niemand die naar binnen kan kijken. Ja ok ik moet niet naakt gaan dansen in de vensterbank want dan kan het hele terras van aan 't IJ dat zien, maar verder bevalt het prima zo.
Wenkebachweg ziet er erg leuk uit, leuk zo met die twee delen idd. Dan maakt dat smalle ook niet zoveel uit. Ik had eerst zelf een soort van tweedeling gemaakt dmv een kast, maar als het dan heel smal is dan gaat dat bijna niet.
Och, mijn container is oranje. Ook niet echt je van hetquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:21 schreef Nouk het volgende:
[..]. Iedereen zal er wel vitrage ofzo voor hangen, maar nog steeds inkijk ja. Maar ach, doe ik na het douchen wel ff de gordijnen dicht
.
Maar dat dat hele complex zo rood wordt is wel echt lelijk zeg. Iehlw.
* Roellio draait "Jackass - The party boy song"quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef Laurabeest het volgende:
Ja ok ik moet niet naakt gaan dansen in de vensterbank want dan kan het hele terras van aan 't IJ dat zien, maar verder bevalt het prima zo.
Gelukkig staan er geen blokken achter mij... en die komen er ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja idd, vitrage is ook wel tuttig. Ik hoop ook dat ik op de eerste verdieping of tweede kom, maar ik denk dat er gewoon een blok tegenover komt, dus dan kan alsnog iedereen je zien. Maarja, wie weet wat je voor een spannende tegenover buurman krijgt, je weet t niet.
.
het hoogste wat je hier hebt is de 2e.... dan heb je nog geen uitzicht hoor...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:00 schreef VincentAdam het volgende:
waarom wil iedereen op de 1e of 2e wonen? Ik zou juist op de hoogste willen wonen, dan heb je het minste last van mensen boven je, en het mooiste uitzicht?
Of houden jullie niet van trappen lopen?
Overigens zie ik ze nog niet op studentenwoningweb staan, maar het is dan ook pas 1 minuut over vijf ;-)
Lees de topictitel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:56 schreef VincentAdam het volgende:
ik zie toch duidelijk 5 containers op mekaar staan...bij noord misschien 2, maar hier wordt het vijf hoog...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:18 schreef Blinker het volgende:
Mijn vriendin heeft gister te horen gekregen dat ze een kamer heeft bij Wenckebach
Mmh inschrijven bij studentenwoningweb gaat waarschijnlijk snellerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, ben nog wel op zoek
Ik zou een moord plegen voor een keetwoning!
Dat heb ik al wel gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Mmh inschrijven bij studentenwoningweb gaat waarschijnlijk sneller![]()
Sorry schatquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Roellio het volgende:
HET IS HIER MAAR 2 HOOG, DAT STAAT ER TOCH, PANNEKOEK!
Ik hoop echt dat je gelijk hebt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:43 schreef Sjoerf het volgende:
Normaal post ik hier niet, maarja, eens moet de 1e keer zijn.
Vandaag ben ik wezen kijken naar de modelkeetwoning, zag er goed uit. Wel smal natuurlijk, maar dat is geen nieuws. De woning ziet er goed uit, knappe keuken en badkamer. De vloer moet je er inderdaag zelf nog inleggen, maarja dan kan je nog eens creatief te werk gaan. Je mag volgens mij gewoon zelf alles schilderen en eventueel dingen ophangen aan de gipswand. Wel moet je dan natuurlijk een beetje oppassen aangezien het een gipswand is, maar dat lijkt mij logisch.
Wat ik wel jammer vond is dat je geen invloed hebt op de keuze van de verdieping. Woningen op de 3e verdieping zijn bijvoorbeeld een stukje goedkoper dan die op de begane grond. Toch heb je hier zelf geen invloed op volgens de mevrouw van De Key.
Iedereen maakt trouwens nog kans op zo'n keetwoning. Ik sta zelf op dit moment als +-125e op de lijst. Dit terwijl ik aanvankelijk op nr. +-250 van de +-350 stond. Er zijn dus veel loze reacties geweest/
De eerste aanbieding op studentenwoningweb heeft dus +-350 reacties gekregen. Er komen totaal 1000 woningen... Van deze 350 reacties gaan er een stuk of 100 sowieso niet door. Dit betekent dus dat er hooguit 250 vergeven zijn. Ik denk zelfs dat dit minder is. Alhoewel de eerste oplevering uit 60 woningen bestaat komen reageerders op de eerste advertentie op een wachtlijst. Deze wachtlijst wordt eerst afgewerkt. Hierna blijven er dus nog gigantisch veel woningen over.
Reageer dus op de volgende aanbieding op studentenwoningweb als je zo'n woning wilt. Tenzij er op de volgende aanbieding meer dan 750 reacties komen kun je er ook dan wel van uit gaan dat je zo'n woning krijgt. Je zult alleen niet meer bij de eerste zitten en dus misschien pas in november of december aan de beurt zijn.
Nou iedereen die op een keetwoning aast gewoon even inschrijven en je woont zo in Amsterdam! Het zal wel net zo gaan als met de Stavangerweg. Destijds woningen in overvloed en nu onmogelijk meer te krijgen tenzij je vanaf je geboorte staat ingeschreven.
Valt echt wel mee. Ik sta vanaf oktober vorig jaar ingeschreven en ben nu 32ste van de 370quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:22 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat heb ik al wel gedaan
Volgens mij is de kans dan wel erg klein dat ik een keetwoning krijg, want volgens mij geven ze die eerder aan mensen met een langere inschrijftijd.
Omdat het teveel trappen lopen is. Als je bezopen bent, of bijvoorbeeld als je 3 AH tassen mee moet slepen. Of als je gewoon lui bent.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef VincentAdam het volgende:
Dus nog steeds mijn vraag, waarom zouden mensen op de 1e of 2e willen wonen? Ik zou juist op de hoogste willen wonen, dan heb je het minste last van mensen boven je, en het mooiste uitzicht?
Of houden jullie niet van trappen lopen?
Iedereen betaald uiteindelijk evenveel, aangezien je bij de duurdere woningen meer huursubsidie ontvangt.. bij de stavangerweg is dat ook zo..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:43 schreef Sjoerf het volgende:
Wat ik wel jammer vond is dat je geen invloed hebt op de keuze van de verdieping. Woningen op de 3e verdieping zijn bijvoorbeeld een stukje goedkoper dan die op de begane grond. Toch heb je hier zelf geen invloed op volgens de mevrouw van De Key.
Volgens de schema's die er hingen in de voorbeeldwoning is dit niet het geval. Scheelt een paar euro, niet echt veel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Sven- het volgende:
[..]
Iedereen betaald uiteindelijk evenveel, aangezien je bij de duurdere woningen meer huursubsidie ontvangt.. bij de stavangerweg is dat ook zo..
Ik ben er ook geweest. Heb dat ook gevraagd, maar wat er net is gezegd klopt, de benedenwoningen krijgen gewoon meer huursubsidie, zodat iedereen evenveel betaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Sjoerf het volgende:
[..]
Volgens de schema's die er hingen in de voorbeeldwoning is dit niet het geval. Scheelt een paar euro, niet echt veel.
Dat is hier ook zo aan de Stavangerwegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest. Heb dat ook gevraagd, maar wat er net is gezegd klopt, de benedenwoningen krijgen gewoon meer huursubsidie, zodat iedereen evenveel betaald.
Ziet dit eruit als een topic voor die vraag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:34 schreef unox20 het volgende:
Ik wil commerciele economie aan de saxion in Enschede gaan studeren, maar ik vroeg me af of dit een goede keuze is. Is de Saxion een goede school en is Enschede een leuke stad om in te wonen als student???
Reageer eens normaal zeg!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ziet dit eruit als een topic voor die vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |