abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:24:18 #251
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_29835313
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Laurabeest het volgende:
Ik heb niet zo'n last van 'het verkeerd slag studenten' hier hoor.... Dr wonen genoeg leuke, heb al veel vrienden gemaakt hier. En vervelende mensen heb je overal, ook in buurten met alle leeftijdsgroepen, sociale klassen en afkomsten... Daarnaast, 2 minuten doorstappen en je bent uit de studentenwijk en in de spaarndammerbuurt... waar dus wel alle soorten mensen wonen.

Je hebt toch geen last van die mensen?? Ik niet iig. In mijn kamer genoeg privacy, hoef geen voorzieningen met ze te delen, buiten mijn kamer hoef ik niet lang in hun gezelschap te zijn als ik dat niet wil.
Mja het is ook geen halszaak o.i.d. maar ik voel me absoluut niet iemand uit de Spaarndammerbuurt, meer uit dat studentendorp in de buurt van de Spaarndammerbuurt

Als je in zo'n volkswijk hebt gewoond is dat gewoon erg fijn, dan is dit wel even wennen. Maar nogmaals, buiten dat vind ik het hier heerlijk wonen.
Afrika Paprika
pi_29835376
Ja dat begrijp ik ook wel.

Ik stond ook buiten gelijk met een tram voor m'n neus en de AH 20 meter verderop, gelijk leven overal. Nu zal ik bij die Wenckebachweg moeten fietsen naar een AH?. Nog geen idee waar die zit. Waarschijnlijk is die op Amstel Station het meest dichtbij .
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:58:28 #253
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_29836173
Ja ok maar dat vind ik wel een beetje een luxeprobleem hoor

Zo kun je altijd overal wel iets op aanmerken.
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_29846937
Bij mij valt het nog wel mee. Alleen is in Noord volgens mij geen supermarkt tot laat en op zondag open Ik denk dat die op CS dan vaak gebruikt gaat worden

Zoals beloofd: foto's!

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_29852764
Leuk! . Lijkt erg op de indeling van Stavangerweg volgens mij he? Het ziet er leuk uit, lekker schoon & nieuw enzo .
pi_29854262
Het lijkt de Bijlmerbajes wel.... .

Ik zou er voor geen goud willen wonen... al is de prijs natuurlijk wel aantrekkelijk....
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_29855956
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef Nouk het volgende:
Leuk! . Lijkt erg op de indeling van Stavangerweg volgens mij he? Het ziet er leuk uit, lekker schoon & nieuw enzo .
Is het ook. Ik ben namelijk de allereerste bewoner Moet natuurlijk nog wel gezellig gemaakt worden met posters, foto's, plantjes en prullen enzo

De indeling is iets anders dan in de containers aan de Stavangerweg. De badkamer is wat kleiner en de keuken zit in de hal ipv de kamer. Maar da's niet erg, scheelt weer ruimte

Zo wil ik het ongeveer inrichten:

Geen bed, want ik wil per sé een tweepersoons en dat neemt teveel ruimte in. Dus maar een slaapbank, is nog praktisch ook met bezoek

Oh, en de container is 23,2m2. Geen 24m2 zoals ze beweerden Hij is 2,67 bij 8,68. En mijn raam is 2.30m
pi_29856386
Er past nog best veel in! Leuk hoor, ik zit dus ook een beetje met het probleem van een bed. Ik wil perse een tweepersoonsbed natuurlijk, maar als je dat neerzet, in de lengte, heb je echt nog maar een halve meter doorgang. Maargoed, dat moet maar kunnen.

Als je het hebt ingericht willen we het ook zien he!
pi_29857487
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:08 schreef Nouk het volgende:
Er past nog best veel in! Leuk hoor, ik zit dus ook een beetje met het probleem van een bed. Ik wil perse een tweepersoonsbed natuurlijk, maar als je dat neerzet, in de lengte, heb je echt nog maar een halve meter doorgang. Maargoed, dat moet maar kunnen.

Als je het hebt ingericht willen we het ook zien he!
Komt goed Ik wacht alleen met smart op mijn salaris en de stufi om mijn crib te kunnen inrichten Gelukkig ben ik over anderhalve week jarig

En dat tweepersoonsbed, ja, het vriendje moet natuurlijk ook blijven slapen hé Overigens heb ik nog een twijfelaar staan bij mijn moeder (boxspring!) maar ik denk niet dat ik die mee mag nemen Anders wist ik het wel

En ik was vergeten te melden dat ik een airco/verwarming (verwarming of verkoeling dmv lucht ofzo, nieuw systeem) met afstandsbediening!
pi_29857653
zijn dit nou foto's van noord of van de wenckebachweg?
pi_29861167
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef VincentAdam het volgende:
zijn dit nou foto's van noord of van de wenckebachweg?
Noord.
Dit is de wenckebachweg:

pi_29861389
Je hele voorkant van glas. Inkijk de gekste
pi_29862111
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:39 schreef Ewelina het volgende:
. Iedereen zal er wel vitrage ofzo voor hangen, maar nog steeds inkijk ja. Maar ach, doe ik na het douchen wel ff de gordijnen dicht .

Maar dat dat hele complex zo rood wordt is wel echt lelijk zeg. Iehlw.
pi_29862122
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:39 schreef Ewelina het volgende:
Och, je kan altijd nog van dat raamfolie er op plakken.. je bent in ieder geval verzekerd van een goede lichtinval..
pi_29862593
ik ga iig reageren als ze weer op woningweb komen. Want ja, ikzou liever op stavangerweg wonen qua locatie, maar daar hier krijg je alles helemaal nieuw, dat is ook wel lekker, en opzich, eigen woninkje krijg je pas na 7 jaar ofzo hier in adam, of je moet heel veel zwart betalen...
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:01:38 #266
55098 Laurabeest
pi_29863738
Ik vind vitrage alleen zo truttig.... Wat dat betreft ben ik blij dat ik op de eerste woon op de Stavangerweg. Niemand die naar binnen kan kijken. Ja ok ik moet niet naakt gaan dansen in de vensterbank want dan kan het hele terras van aan 't IJ dat zien, maar verder bevalt het prima zo.

Wenkebachweg ziet er erg leuk uit, leuk zo met die twee delen idd. Dan maakt dat smalle ook niet zoveel uit. Ik had eerst zelf een soort van tweedeling gemaakt dmv een kast, maar als het dan heel smal is dan gaat dat bijna niet.
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_29863805
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:25 schreef Sven- het volgende:

[..]

Noord.
Dit is de wenckebachweg:
Ze zijn trouwens wel echt mega smal!!! Maar ja, ik denk dat ik toch ook maar ga reageren...
pi_29865592
Dubbel.
pi_29865603
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef VincentAdam het volgende:
ik ga iig reageren als ze weer op woningweb komen. Want ja, ikzou liever op stavangerweg wonen qua locatie, maar daar hier krijg je alles helemaal nieuw, dat is ook wel lekker, en opzich, eigen woninkje krijg je pas na 7 jaar ofzo hier in adam, of je moet heel veel zwart betalen...
Je kan toch ook gewoon op allebei reageren, die van Stavangerweg staan er vaak genoeg op. Ga je gewoon kijken welke je het leukste vindt.

Die vrouw van keetwonen zei volgens mij tegen mij dat ze er vandaag om 5 uur weer op komen, die van Wenckebachweg, en anders volgende week, moet je maar ff kijken.
pi_29865661
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef Laurabeest het volgende:
Ik vind vitrage alleen zo truttig.... Wat dat betreft ben ik blij dat ik op de eerste woon op de Stavangerweg. Niemand die naar binnen kan kijken. Ja ok ik moet niet naakt gaan dansen in de vensterbank want dan kan het hele terras van aan 't IJ dat zien, maar verder bevalt het prima zo.

Wenkebachweg ziet er erg leuk uit, leuk zo met die twee delen idd. Dan maakt dat smalle ook niet zoveel uit. Ik had eerst zelf een soort van tweedeling gemaakt dmv een kast, maar als het dan heel smal is dan gaat dat bijna niet.
Ja idd, vitrage is ook wel tuttig. Ik hoop ook dat ik op de eerste verdieping of tweede kom, maar ik denk dat er gewoon een blok tegenover komt, dus dan kan alsnog iedereen je zien. Maarja, wie weet wat je voor een spannende tegenover buurman krijgt, je weet t niet . .
pi_29867077
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:21 schreef Nouk het volgende:

[..]

. Iedereen zal er wel vitrage ofzo voor hangen, maar nog steeds inkijk ja. Maar ach, doe ik na het douchen wel ff de gordijnen dicht .

Maar dat dat hele complex zo rood wordt is wel echt lelijk zeg. Iehlw.
Och, mijn container is oranje. Ook niet echt je van het Hoewel we wel andere kleurtjes hebben (wit, rood en blauw).

Je hebt toch van dat spul dat je over je raam kan doen dat inkijk verhindert? Dat zou wel een mooie oplossing zijn...
pi_29867161
waarom wil iedereen op de 1e of 2e wonen? Ik zou juist op de hoogste willen wonen, dan heb je het minste last van mensen boven je, en het mooiste uitzicht?
Of houden jullie niet van trappen lopen?
Overigens zie ik ze nog niet op studentenwoningweb staan, maar het is dan ook pas 1 minuut over vijf ;-)
pi_29867307
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:01 schreef Laurabeest het volgende:
Ja ok ik moet niet naakt gaan dansen in de vensterbank want dan kan het hele terras van aan 't IJ dat zien, maar verder bevalt het prima zo.
* Roellio draait "Jackass - The party boy song"
pi_29867355
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 15:08 schreef Nouk het volgende:

[..]

Ja idd, vitrage is ook wel tuttig. Ik hoop ook dat ik op de eerste verdieping of tweede kom, maar ik denk dat er gewoon een blok tegenover komt, dus dan kan alsnog iedereen je zien. Maarja, wie weet wat je voor een spannende tegenover buurman krijgt, je weet t niet . .
Gelukkig staan er geen blokken achter mij... en die komen er ook niet (als ik zo naar de ruimte kijk) En ik zit op de 1e verdieping, dus geen inkijk
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:38:53 #275
55098 Laurabeest
pi_29872134
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:00 schreef VincentAdam het volgende:
waarom wil iedereen op de 1e of 2e wonen? Ik zou juist op de hoogste willen wonen, dan heb je het minste last van mensen boven je, en het mooiste uitzicht?
Of houden jullie niet van trappen lopen?
Overigens zie ik ze nog niet op studentenwoningweb staan, maar het is dan ook pas 1 minuut over vijf ;-)
het hoogste wat je hier hebt is de 2e.... dan heb je nog geen uitzicht hoor...

En ik had op de 1e een prachtig uitzicht over het IJ. Tot ze besloten een café voor mijn neus te bouwen. Dat heeft weliswaar maar 1 verdieping, maar ze dachten dat het wel mooi zou zijn als ze een zeil eromheen zouden spannen aan de bovenkant dat ook weer precies een verdieping hoog is. Dus ik zit nu tegen een grijze blinde muur en een zeil aan te kijken...... zucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')