Kunst hoort te provoceren.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:53 schreef popolon het volgende:
Het woord 'kunst' blijft altijd vaag.
Dit is provoceren.
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:58 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Kunst hoort te provoceren.
Je hoeft het niet mooi te vinden
Zou je hem graag dood willen hebben?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:48 schreef Meh7 het volgende:
Hij zoekt 'het' wel op. Maar ja, eigen schuld dikke bult zeiden we altijd vroeger.![]()
Prikkelen ja, precies wat kunst moet doen, dus, reacties teweeg brengen, mooi, lelijk, goed, slecht, interessant, verderfelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 19:53 schreef popolon het volgende:
Het woord 'kunst' blijft altijd vaag.
Dit is provoceren.
zal mij benieuwen of men nu ook zo gaat miepen over de Heilige tekstenquote:naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam
Wat zal je teleurgesteld zijn als er helemaal geen rel ontstaatquote:Op zondag 16 januari 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
de meeste moslims vielen vooral over de Koranteksten op de naakte vrouwenlijven in Submission.
Het directe woord van Allah zo pervers afgebeeld.
deze meneer doet iets eensgelijks
[..]
zal mij benieuwen of men nu ook zo gaat miepen over de Heilige teksten
Deze quote ik snel, voordat je deze uitspraak later gaat wissen.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zal je teleurgesteld zijn als er helemaal geen rel ontstaat![]()
het waren mensen zoals jij, SCH, en gelly, en minister Brinkhorst die vonden dat je dan een woedende reactie kon verwachten, toch ?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:24 schreef Disorder het volgende:
Zou je hem graag dood willen hebben?
Moet dat nou joh?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet voldoende opgelet, maar volgens mij is Theo van Gogh doodgeschoten / doodgestoken. Je weetwel, Theo van Gogh, de filmmaker cq columnist. Ook een kunstenaar.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
milagro ziet geloof ik het verschil niet tussen een Tweede Kamerlid en iemand die kunstenaar van zijn beroep is.
Ik heb niets gezegd hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan SCH niet gewoon opzouten met zijn inhoudsloze geblaat?
Het is jou zeker ontgaan dat er een brief op zijn lijk zat?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet voldoende opgelet, maar volgens mij is Theo van Gogh doodgeschoten / doodgestoken. Je weetwel, Theo van Gogh, de filmmaker cq columnist. Ook een kunstenaar.
Je bedoelt dat hij de volgende gaat worden die wordt neergeknald?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vrees dan ook dat deze kunstenaar zichzelf in moeilijkheden brengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |