Groepen die hadden gejuigd als het om leden van het amerikaanse kabinet was gegaan. ....quote:Op zondag 16 januari 2005 16:38 schreef Fronsertje het volgende:
Reserveer maar vast een mooi plekje op het kerkhof voor die kerel, dit soort kunst wordt door bepaalde bevolkingsgroepen niet echt gewaardeerd heb ik gemerkt de laatste tijd.
Maar het Amerikaans kabinet bestaat dan ook uit extremistisch tuig.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef Tarak het volgende:
[..]
Groepen die hadden gejuigd als het om leden van het amerikaanse kabinet was gegaan. ....
Waarschijnlijk wel. Maar toch verheug ik me op de reactie van beroepshoofddoekje Fatima Elatik.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:45 schreef dewd het volgende:
Gewoon een of andere mislukte "kunstenaar" die mee wil liften met het gezeik op de islam. Geen greintje kunst in die afbeeldingen te zien. Dit is gewoon provoceren en media aandacht krijgen. Triest.
Hij heeft een prijs van Koningin Beatrix gehad. En is zelf door Marokkaanse jongeren in elkaar geslagen toen hij op de cover van de Gaykrant stond.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:45 schreef dewd het volgende:
Gewoon een of andere mislukte "kunstenaar" die mee wil liften met het gezeik op de islam. Geen greintje kunst in die afbeeldingen te zien. Dit is gewoon provoceren en media aandacht krijgen. Triest.
Kunst hoort te provoceren.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:53 schreef popolon het volgende:
Het woord 'kunst' blijft altijd vaag.
Dit is provoceren.
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:58 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Kunst hoort te provoceren.
Je hoeft het niet mooi te vinden
Zou je hem graag dood willen hebben?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:48 schreef Meh7 het volgende:
Hij zoekt 'het' wel op. Maar ja, eigen schuld dikke bult zeiden we altijd vroeger.![]()
Prikkelen ja, precies wat kunst moet doen, dus, reacties teweeg brengen, mooi, lelijk, goed, slecht, interessant, verderfelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 19:53 schreef popolon het volgende:
Het woord 'kunst' blijft altijd vaag.
Dit is provoceren.
zal mij benieuwen of men nu ook zo gaat miepen over de Heilige tekstenquote:naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam
Wat zal je teleurgesteld zijn als er helemaal geen rel ontstaatquote:Op zondag 16 januari 2005 20:49 schreef milagro het volgende:
de meeste moslims vielen vooral over de Koranteksten op de naakte vrouwenlijven in Submission.
Het directe woord van Allah zo pervers afgebeeld.
deze meneer doet iets eensgelijks
[..]
zal mij benieuwen of men nu ook zo gaat miepen over de Heilige teksten
Deze quote ik snel, voordat je deze uitspraak later gaat wissen.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zal je teleurgesteld zijn als er helemaal geen rel ontstaat![]()
het waren mensen zoals jij, SCH, en gelly, en minister Brinkhorst die vonden dat je dan een woedende reactie kon verwachten, toch ?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2005 20:24 schreef Disorder het volgende:
Zou je hem graag dood willen hebben?
Moet dat nou joh?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet voldoende opgelet, maar volgens mij is Theo van Gogh doodgeschoten / doodgestoken. Je weetwel, Theo van Gogh, de filmmaker cq columnist. Ook een kunstenaar.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
milagro ziet geloof ik het verschil niet tussen een Tweede Kamerlid en iemand die kunstenaar van zijn beroep is.
Ik heb niets gezegd hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan SCH niet gewoon opzouten met zijn inhoudsloze geblaat?
Het is jou zeker ontgaan dat er een brief op zijn lijk zat?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:15 schreef Tarak het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet voldoende opgelet, maar volgens mij is Theo van Gogh doodgeschoten / doodgestoken. Je weetwel, Theo van Gogh, de filmmaker cq columnist. Ook een kunstenaar.
Je bedoelt dat hij de volgende gaat worden die wordt neergeknald?quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vrees dan ook dat deze kunstenaar zichzelf in moeilijkheden brengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |