kun je nagaan hoe die gasten daar zijn....quote:In Amerikaanse ogen blijft hij toch wel een tikkeltje links.
Met als gevolg dat de prikkel om weer te gaan werken vergroot wordt, en een enorme economische stimulans.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:19 schreef HeyFreak het volgende:
en die belastingverlagingen klinken wel leuk, maar wat voor gevolgen zullen die hebben? Sociale voorzieningen, infrastructuur etc zullen daar (lijkt mij) onder lijden...
Beperkte onze overheid zich maar tot infrastructuur en sociale vorozieningen. Nee onze overheid doet veel meer dan dat en daar valt winst op te behalen. Denk aan afschaffing "ontwikkelingshulp" en subsidies aan "kunstenaars".quote:Op zondag 16 januari 2005 15:19 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe die gasten daar zijn....
en die belastingverlagingen klinken wel leuk, maar wat voor gevolgen zullen die hebben? Sociale voorzieningen, infrastructuur etc zullen daar (lijkt mij) onder lijden...
Natuurlijk. Vrouwe Justitia moet op z'n minst een BH dragen.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:04 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Binnekort allicht wel een regressieve belasting om een politie-apparaat op de been te zetten dat ontaarde kunst te weer moet gaan, zo kennen we onze Fok-pseudo-libertairen.
Verneem ik hier iets van chantage teneinde het 'eigen' subsidieparadijs gehandhaafd te houden? Zo lang een kleuter surrealistische schilderijen weet te verkopen kan kunst best zonder zwaar gesubsidieerde kunstpausen en dito tentoonstellingsruimten bestaan. Zo lang van den Ende weet te verdienen met grootschalige producties en shows zie ik niet in waarom toneel gesubsidieerd dient te worden.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:04 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Binnekort allicht wel een regressieve belasting om een politie-apparaat op de been te zetten dat ontaarde kunst te weer moet gaan, zo kennen we onze Fok-pseudo-libertairen.
ontwikkelingshulp hoeft van mij niet afgeschaft te worden. in plaats daarvan moeten ze het helemaal over de schop gooien en niet meer geld geven aan corrupte regimes 'om hun bevoling te helpen' maar de bevolking zelf direct helpen. En dat gedoe met die kunstenaars ben ik het helemaal mee eens, ik heb liever een verbreding van een levensgevaarlijke weg dan een hyperkunstzinnige fietsbrug voor een paar miljoen...quote:Op zondag 16 januari 2005 15:38 schreef Landmass het volgende:
[..]
Beperkte onze overheid zich maar tot infrastructuur en sociale vorozieningen. Nee onze overheid doet veel meer dan dat en daar valt winst op te behalen. Denk aan afschaffing "ontwikkelingshulp" en subsidies aan "kunstenaars".
Best maar dwing niet mij er aan mee te betalen. Als jij aan ontwikkelingshulp wilt doen prima, maar dan wel op persoonlijke titel.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:42 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ontwikkelingshulp hoeft van mij niet afgeschaft te worden.
Dan zijn we het daar over eens.quote:En dat gedoe met die kunstenaars ben ik het helemaal mee eens, ik heb liever een verbreding van een levensgevaarlijke weg dan een hyperkunstzinnige fietsbrug voor een paar miljoen...
Belastingverlaging en een kleine overheid zijn toch geen conservatieve denkbeelden? Dat zijn juist zeer liberale ideeen.quote:Op zondag 16 januari 2005 14:16 schreef Landmass het volgende:
Wilders is op bezoek in Amerika waar hij geestverwanten heeft gevonden. Van belastingverlaging en een kleine overheid wil hij, naast de anti islam ideen, een 2e speerpunt maken.
Wilders heeft zo'n tripje naar de VS niet nodig om verder te komen dan een 10-puntenplan. Hij is al 6 jaar kamerlid waarin hij zich voornamelijk bezighield op het gebied van zorg, sociale zaken en defensie. Maar hij weet ook wel dat dat niet zo scoort bij zijn achterban. Hij pakt het slim aan door zich op 1 issue te concentreren en de rest in de achtergrond te houden.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goed dat hij wat aan zijn intellectuele baggage doet. Hij zou toch echt verder moeten komen dan zijn 10 punten om serieus genomen te worden bij het grote publiek.
zoals zalm al zei, hij durft de impopulaire standpunten ten aanzien van het WAO die hij als VVDer had nu niet te herhalen.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wilders heeft zo'n tripje naar de VS niet nodig om verder te komen dan een 10-puntenplan. Hij is al 6 jaar kamerlid waarin hij zich voornamelijk bezighield op het gebied van zorg, sociale zaken en defensie. Maar hij weet ook wel dat dat niet zo scoort bij zijn achterban. Hij pakt het slim aan door zich op 1 issue te concentreren en de rest in de achtergrond te houden.
Tot hij er achter komt dat er toch voornamelijk allochtonen met een slechte rug, of die 5 jaar bijstand hebben gekregen, in de WAO zitten.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:24 schreef HeyFreak het volgende:
zoals zalm al zei, hij durft de impopulaire standpunten ten aanzien van het WAO die hij als VVDer had nu niet te herhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |