meer emotie indeed maaar dat heb ik denk half jaar gelee tussen de spoilertags wel neergezetquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:21 schreef Dafje33 het volgende:
Zo, ben alweer een beetje bijgekomen van gisteren.
Inderdaad, een "slordige" aflevering.
(H springt in het water om het jochie te redden, maar staat even later met dezelfde maar schone droge kleren aan de kant.)
En een beetje meer emotie had van mij ook wel gemogen.....
![]()
daar gaan we weerquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
CSI Miami kan niet tippen aan de echte CSI....
nou, volgens mij zijn er veel mensen die die mening niet met jou delen, ik btw ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef BlueCurl het volgende:
Volgende week:
Iemand intresse in weer wat screencaps vooraf?
Yep dit viel mij ook meteen op !!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:41 schreef C4D het volgende:
Ik ben echt een grote fan en heb alle verkrijgbare DVD's hier liggen van CSI.
Wat mij gisteren opviel was dat toen Horatio als het ware "terugblikte" naar Speed, toen maakte Speed het gebaar van "prima" (duikersgebaar, je kent het wel), alleen was Horatio op dat moment helemaal niet op die boot en maakte Speed dat gebaar tegen Delko. Tis maar iets kleins, maar viel me meteen op.
Ja zekers! Ik had het hiet op Fok! al eens eerder gelezen maar aangezien het toen diezelfde avond dus niet gebeurde, dacht ik dat het een grapje was. Schrok er dus wel van gisterenquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:45 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Yep dit viel mij ook meteen op !!!
Maar ja het gaat om het idee, We zullen speedle missen
uhuh ik had half jaar gelee moeite met de spoielr tag waardoor een antal mensen al konden lezen dat speedle dood ging... nu gebruik ik braaf de spoiler tagsquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:24 schreef C4D het volgende:
[..]
Ja zekers! Ik had het hiet op Fok! al eens eerder gelezen maar aangezien het toen diezelfde avond dus niet gebeurde, dacht ik dat het een grapje was. Schrok er dus wel van gisteren
Ja dank uquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Maaruh voor alle mensjes die voorheen hier niet poste... welkom!des te meer fans des te meer vreugde!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
ik zal vanmiddag eens tijd maken om wat screencaps te maken! zonder al te veel te spoileren![]()
lol, je had het (net als nu) als onderschrift van je avatar gezetquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:33 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh ik had half jaar gelee moeite met de spoielr tag waardoor een antal mensen al konden lezen dat speedle dood ging... nu gebruik ik braaf de spoiler tags
uhuh maar nu is het geen spoiler meer... en sindsdien heb ik toch netjes alles in spoilertags gezetquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:26 schreef khazad het volgende:
[..]
lol, je had het (net als nu) als onderschrift van je avatar gezet![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]ja man, ik vind het wel vet dat er wat meer info rond de karakters gegeven wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit soort shots van H. zijn erg typerend voor CSI:MIAMIquote:
uhuh zo'n headshot van Horatio komt ook minimaal 10 keer in beeld in een aflevering! Maar het is en blijft heerlijk... en zeker niet vervelend...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dit soort shots van H. zijn erg typerend voor CSI:MIAMI
Lekker een beetje over the top, dat mag.
In die aflevering van dinsdag ook, dan staat ie zo boven op die brug nadat de boot ertegen aan heeft gevaren....![]()
hahaha des te meer horatio des te beter die aflevering voor jouwquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
En dam ook nog die serieuze, in de verte starende blik.....![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hahaha des te meer horatio des te beter die aflevering voor jouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Drive-by Miami style" starende blik erachter aanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
En dam ook nog die serieuze, in de verte starende blik.....![]()
Moet je de afloop van CSI: Ny weten van morgen? Die is hier ook al op de buis geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Dafje33 het volgende:
Moet ik toch misschien 25 km. zuidelijker gaan wonen, dan kan ik het voortaan eerder zien.
![]()
in nederland dinsdag al...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, meer mijn leeftijd!![]()
Wanneer komt de nieuwe CSI? (de vervanger van Speedle)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Moet je de afloop van CSI: Ny weten van morgen? Die is hier ook al op de buis geweest
ow vet, ben benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2005 07:46 schreef BlueCurl het volgende:
ow ff over aankomende aflevering van amerika:
csi:miami+ Tony Hawk
=
![]()
![]()
dat is helemaal correct. was speedle er nou nog maarquote:Op zondag 20 maart 2005 10:44 schreef khazad het volgende:
[..]
ow vet, ben benieuwd
[edit] Ik zie dat Jennifer Sky ook weer mee doet, ze zat ook in episode 2x24. Was zij niet degene die interesse had in Speedle?
goed, maar niet zo goed als speedle...quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef BlueCurl het volgende:
en wat vonden we van Ryan Wolfe?
De gelijkenis is zuiver optisch, ja. Zijn stem is sowieso wel heel anders.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
ennuh hij heeft indd wel wat gelaatstrekken van greg-o alleen uhm de humor ontbreekt
alles behlve wat van zijn uiterlijk is anders kun je beter zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De gelijkenis is zuiver optisch, ja. Zijn stem is sowieso wel heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |