CSI: Miami bij RTL site staat ook niet meer welke aflevering er komt! Dan maar hopen vanaf volgende week seizoen 3quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:30 schreef Dafje33 het volgende:
Helaas, ik mocht er niet naar toe![]()
![]()
Gelukkig vanaaf weer een voorproefje!
Volgens het voorstukje na de aflevering van gisteren wel!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami bij RTL site staat ook niet meer welke aflevering er komt! Dan maar hopen vanaf volgende week seizoen 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dafje33 op 02-03-2005 16:07:58 ]Pimp my Daf!
quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:56 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Volgens het voorstukje na de aflevering van gisteren wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeetje![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*troost*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:01 schreef Dafje33 het volgende:
Toch een gek idee, om zo dinsdag te kijken......![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:39 schreef Jump het volgende:
wel niet teveel verraden voor de mensen die de episode nog niet gezien hebbe
ik zojuist gezien en was tof aflevering, op die 1 tegenslag na dan
doe eens hijs goe!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:40 schreef Dos37 het volgende:
ik moet nog steeds die lange aflevering kijken
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef Dafje33 het volgende:
Wil wel kijken dinsdag..... maar eigenlijk ook niet![]()
foksuk... ik ben in gedachte bij jequote:Op maandag 7 maart 2005 12:19 schreef foksuk1981 het volgende:
Wie wil samen met mij kijken ?......
Ik durf niet alleen te kijken
Dat is al een hele geruststelling, dat je in gedachte bij me bentquote:Op maandag 7 maart 2005 13:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
foksuk... ik ben in gedachte bij jemaar moet wel ff kung foeien
hmmz morgen tijdens kung fu bedenken dat er iets ergs gebeurd...das ook niet leuk! kan die aflevering niet geschrapt worden
dan kan het omkeerbaar worden gemaakt
Ik kan het vanavond gewoon niet zienquote:Op maandag 7 maart 2005 15:26 schreef BlueCurl het volgende:
whehe ik stel me altijd aan zeker als ik al weet wat en gebeuren gaat (aangezien ik hem al gezien heb) Ik rouw al sinds begin oktober uit het jaar 2004Heb de aflevering zojuist nog een keer gezien
foksuk :nee ik kung foei niet op jouw... Anders had je op 24/25 okt '04 niet levend weg gekomen!
okay nu kom ik naar je toe ennuh kom ik even mijn kung foei dingen op je uitoefenenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:02 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ik kan het vanavond gewoon niet zien![]()
Want ik ga uit eten met een Amerikaanse collega en mn baas
Nou die amerikaanse collega is niet zo 'into' Crime Seriesquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
okay nu kom ik naar je toe ennuh kom ik even mijn kung foei dingen op je uitoefenen![]()
whehe die amerikanen hebben vast wel respect voor als je goeie amerikaanse serie wilt gaan kijken![]()
![]()
als ik het eind vorig jaar niet had geweten had ik echt een klap gekregen aangezien speedle favo karakter isquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:15 schreef Dafje33 het volgende:
Ik was toch wel blij dat ik het van te voren wist.....
Kon ik vanaf het begin met kromme tenen gaan kijken.![]()
ja daar kun je bewondering voor hebbenquote:
eensch... niemand huilde ook bij zijn begrafenis... alleen alexx tijdens de autopsie een beetje. indd vrij weinig emotie en dat vind ik ook wel jammer... en wat ik ook wel jammer vond ik dat de zaak vrijwel meteen gesloten was... juwelier had niks met ontvoerde jongen te maken... hij had alleen bad ass security guards die ngal schietgraag waren die meteen zijn opgepakt... we kregen die schutter niet te spreken. Horatio zei niks leuks tegen de schutter etc... en snel onderzoek dat bekend maakte dat speedles wapen niet schoon was etc. had van mij wat meer aandacht mogen hebben of zijn dood had wat meer mogen zijn dan zo snel afgerond... het is wel twee seizoenen een hoofdrol speler geweestquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:10 schreef Koningin het volgende:
![]()
Speed
![]()
![]()
Wat een aflevering zeg.
De andere CSI's toonde wel weinig emotie, gelijk door aan het werk enzo......had wat meer gejank verwacht.....maar even goed![]()
Speed![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee waarom die uit de serie isweet wel dat hij is opgestapt en niet dat ie ontslagen is...
Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke.ik denk dat niemand speedle kan vervangen. dus niet te hoge verwachtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Tripquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gestemd dat ze erbij hoort.
Ik stoor me niet aan haar, bij elke CSI-serie zit een politieagent.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:08 schreef The_S het volgende:
gister aflevering 17 gekeken, vond hem wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |