Niets mis met een beetje laster.
![]()
.
Hier hebben wij onze vriendelijk vriend uit het Limburgse.![]()
.
Dat deze man een domme lul is behoeft eigenlijk niet zoveel uiteg, maar nou heb ik toch twee mooie citaten van de man tegenover elkaar gezet. Op de vraag de man die zich laat leiden door zijn eigen verwrongen wereldbeeld en megalomane paranoia zijn nieuwe partij zich alleen maar zou bezigen met het zich afzetten tegen de Islam (ofwel, van die kinderachtige allochtoon-pesterijtjes zoals een stupide poging tot sociale chrigurgie door Marokkanen hun paspoort ontnemen met excuus dat dat
het internationale terrorisme zou bestrijden) had de man een geweldig antwoord.
quote:
'Nee, nee, het wordt zeker geen one-issue partij.'
Vandaag in het NRC, alhoewel het het NRC van zaterdag
en zondag is, had ik weer zo'n geweldig citaat te pakken. Wilders is op bezoek in de US of fuckin' Aight om daar ideeën op de doen door het praten met dogmatische new-born-christenen, massafrauders die zich tegenwoordig minister mogen noemen en 'gewone' conservatieven. Dit vond hij zelf een prima idee, want, zegt Geert Wilders...
quote:
'Ik kan niet alleen maar Islam doen.'
Nee, Geert Wilders heeft briljante, zéér creative en vernieuwende ideeën! He's talking minder bureaucratie, minder overheid en minder belasting hier! Geert, petje af. Reagan heeft ook de verkiezingen gewonnnen met deze clichématige populistische bullshit.
Dus, schatten, grijp dit topic en deze gelegenheid aan om met ons allen te delen wanneer en hoe jij tot de conclusie kwam dat Geert Wilders niets anders is dan een megalomane randdebiel inclus spraakgebrek!
![]()
.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."