Precies. Altijd ijken met hoe jij de Mol ziet, en, voor de mensen die vergelijken met zichzelf, hoe zou jij de Mol spelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, zo kun je alles dubbel bekijken.
Nou?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:15 schreef berc het volgende:
[..]
weet je wat voor vogeltje...[afbeelding]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die theorie met rood en groen en het promofilmpje helemaal niet vergezocht trouwens. Ik vind dat nou een echte Wie is de Mol-hint.
Van Schotland weet ik nog te herinneren dat je in een museum opdracht de geluidsfragmenten langzaam moest afspelen en achterstevoren, dan hoorde je: "Nico is de mol".quote:Op zondag 16 januari 2005 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...
Dat 1881 slaat gewoon op het merk dat hij droeg. ---> Cerruti 1881quote:Op zondag 16 januari 2005 14:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik had het opgenomen, en ik heb de aflevering nog eens twee maal bekeken. Dit zijn de dingen die opvallen bij mij:
- Ten eerst valt mij op dat Marc-Marie het jaartal 1881 op zijn rug heeft staan, ik weet niet of dit een aanwijzing is maar vind het wel verdacht
Nja, aan de andere kant hebben de kandidaten dat straatnaambordje dan waarschijnlijk ook wel gezien toen ze naar het restaurant gingen, dus t lijkt me sterk dat het een hint is...quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Het restaurant waar de kandidaten die avond gingen eten "Pasta Palace"
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
Op het onderstaande plaatje is te zien, hoe Nico in het Mol logo verscheen:quote:Op zondag 16 januari 2005 15:04 schreef Impry het volgende:
[..]
Idd, van vorige seizoenen kan ik me ook herinneren dat het dat soort tips waren, exacte voorbeelden kan ik niet noemen...
Vreemd. Ik dacht dat SBS de rechten van 'Wie is de Mol' vanaf komend najaar heeft verworven.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...
zei zij dus he!
erg leuk bedachtquote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
latuh we hopuh van nietquote:Op zondag 16 januari 2005 19:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik dacht dat SBS de rechten van 'Wie is de Mol' vanaf komend najaar heeft verworven.
quote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2005 21:27 schreef Takkembah het volgende:
[..]
geweldig!!!!!!!!
laten we btw niet hopen dat SBS de uitzendrechten heeft... ahhggrrr om de vijf minuten reclame - sms spellen - en hans kraaij als presentator *BRRRRRR*
Mooi gevondenquote:Op zondag 16 januari 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
En ligt aan de....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |