Ah joh, laat een been achter.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als dit de toekomst hier gaat worden ga ik 100% emigreren.![]()
Ik laat wel een mes achter........quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah joh, laat een been achter.
Voetbalhooligans zijn ook een collectief.quote:Het mooie aan links vind ik nog steeds het onbaatzuchtige, collectieve.....
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:17 schreef Speth het volgende:
[..]
Voetbalhooligans zijn ook een collectief.
De Borg ook....
Vaag verhaal. Alsof linkse stemmers niet met rust gelaten willen worden en van hun vrijheid houden, 'alternatief' gedrag vertonen, hun eigen weg gaan.quote:Waar men geen rekening mee houdt is dat er een hoop mensen zijn - waaronder ik, mag ik wel benadrukken - die geen deel willen uitmaken van een collectief en liever met rust worden gelaten. Aangezien de massa niet van uitzonderingen houdt zal men er vervolgens alles aan doen om die mensen dan maar in hun collectief te dwingen.
Ik reageerde dan ook op een vage stelling, dat iemand collectivisme als iets goeds beschouwt vind ik vreemd.quote:Vaag verhaal. Alsof linkse stemmers niet met rust gelaten willen worden en van hun vrijheid houden, 'alternatief' gedrag vertonen, hun eigen weg gaan.
Je extrapolleerde die iemand gemakkelijk tot men, dus je collectiveert zelf net zo goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:07 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik reageerde dan ook op een vage stelling, dat iemand collectivisme als iets goeds beschouwt vind ik vreemd.
Ik zal je even verbeteren : je bedoeld dat jij te stupide bent om in te zien dat delen van dit stuk heel eng realistisch zijn.quote:
Ik word eerder moe van enge mensen als jou, die totaal niet weten wat er in Nederland gaande is. Je woont zeker in Drenthe ofzo?quote:Worden jullie er nou zelf niet een beetje moe van?
V.
Bron?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef veldmaatpp het volgende:
En als er iemand aan het bashen is, is het links wel. (Zie bijvoorbeeld Hirshi Ali en Wilders die ongestraft gedemoniseerd mogen worden door heel de media.)
Ja. Dat zal het zijn...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef veldmaatpp het volgende:
Ik word eerder moe van enge mensen als jou, die totaal niet weten wat er in Nederland gaande is.
Don't give up the day job, schmuck.quote:Je woont zeker in Drenthe ofzo?
Gaarne.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:21 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
www.nos.nl, www.vara.nl, www.kopspijkers.nl, http://www.netwerk.tv/index.jspMeer?
Als je zo begint mag jij ook wel ff toelichten wat jou verlichte geest dan wel zo heel eng realistisch vindt aan dit verhaal?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:06 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Ik zal je even verbeteren : je bedoeld dat jij te stupide bent om in te zien dat delen van dit stuk heel eng realistisch zijn.
Zijn mensen uit Drenthe minder Nederlands? Eng hoor, als je Nederlanderschap in de ogen van sommige mensen tegenwoordig afhangt van de provincie waarin je woont. Bijna net zo ridicuul als dat het af zou hangen welke religie je belijdt... als je erover nadenkt...quote:En als er iemand aan het bashen is, is het links wel. (Zie bijvoorbeeld Hirshi Ali en Wilders die ongestraft gedemoniseerd mogen worden door heel de media.)
[..]
Ik word eerder moe van enge mensen als jou, die totaal niet weten wat er in Nederland gaande is. Je woont zeker in Drenthe ofzo?
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:15 schreef Gwunnik het volgende:
Zijn mensen uit Drenthe minder Nederlands?
En Limburgers? Zijn die wel op de hoogte etc?quote:Op maandag 24 januari 2005 02:28 schreef Lemmeb het volgende:
Nee.
Ze zijn alleen minder op de hoogte, omdat de noodzakelijke praltijkervaring voor het vormen van een correct onderbouwd standpunt nu eenmaal ontbreekt.
Precies, en waarvan op de hoogte? Wat er bij jou in de buurt gebeurt?... Is dat Nederland?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En Limburgers? Zijn die wel op de hoogte etc?
Het lijkt me toch logisch dat het bevorderlijk is voor de discussie als iemand, die mee wil praten over de maatschappelijke misstanden die sommigen in dit land dagelijks ervaren, uit de praktijk weet wat deze misstanden werkelijk inhouden en wat voor effect ze op menigeen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:32 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Precies, en waarvan op de hoogte? Wat er bij jou in de buurt gebeurt?... Is dat Nederland?
Ga jij zitten als ik gepakt word? Ik (en de meeste fatsoenlijke Nederlanders) heb namelijk genoeg te verliezen. Daar gaat het om, niet om 'angst voor de moslim'.quote:Op maandag 24 januari 2005 03:44 schreef tommytheman het volgende:
Goed voorbeeld van de linkse media, dat stuk. Wanneer krijgen we nou eens eerlijke berichtgeving? Iedereen weet dat het treurig gesteld is op straat tegenwoordig. En dat juliie Nederlandse softies gewoon bang zijjn voor die moslims.
Ik ben ook Nederlands maar vind dat we ereen s wat aan moeten doen, nederlanders kunnen ook wel aan zinloos geweld hoor.
Ik ben geen allochtoon hoor, jou en mij geven ze een echte straf. TBS ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2005 04:00 schreef tommytheman het volgende:
Ik niet, ik wil wel zitten. Vooral wel om die reden, sla dr eentje invalide en met een weekje blaadjes harken ben je weer vrij!
omg ja, en ons rechtssysteem is financieel afhankelijk van opiumhandel met al-qaida. De islamtische NWO is here... komop zeg, dat kan je toch niet serieus menen...quote:Op maandag 24 januari 2005 04:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben geen allochtoon hoor, jou en mij geven ze een echte straf. TBS ofzo.
Zodra er eentje mij persoonlijk of mijn familie ècht wat aandoet zullen we weleens zien wie er werkelijk de sterkste is. Tot die tijd kies ik ervoor mijn kruit niet te vroeg te verschieten.
er komen me hier een paar historische misvattingen mbt de term 'untermensch' naar boven...quote:Op maandag 24 januari 2005 04:07 schreef tommytheman het volgende:
Ja precies, als het straks gaat, gaan we met z'n allen en zullen ze wel eens zien wie er gdv winnen! En dat zijn wij, uiteindelijk zijn we het sterkst
Helaas is het toch echt serieus bedoeld. Het is gewoon een feit dat allochtonen en autochtonen in het verleden stelselmatig ongelijk werden berecht. Een Marokkaan is immers 'zielig' en zielige mensen kunnen er nu eenmaal niks aan doen.quote:Op maandag 24 januari 2005 04:07 schreef Gwunnik het volgende:
omg ja, en ons rechtssysteem is financieel afhankelijk van opiumhandel met al-qaida. De islamtische NWO is here... komop zeg, dat kan je toch niet serieus menen...
jij vind een Marokkaan blijkbaar zielig... welke gerechtelijke onderbouwing zou er zijn dat die Marokkaan zielig is? En als dat niet telt... en de rechter gewoon om een of andere wazige reden alle allochtonen 'zielig' vind... terwijl die rechter waarschijnlijk beter weet wat voor vreselijke dingen die jongen heeft gedaan? Wat zou het motief voor die instelling kunnen zijn?quote:Op maandag 24 januari 2005 04:11 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Helaas is het toch echt serieus bedoeld. Het is gewoon een feit dat allochtonen en autochtonen in het verleden stelselmatig ongelijk werden berecht. Een Marokkaan is immers 'zielig' en zielige mensen kunnen er nu eenmaal niks aan doen.
Nee kerel, draai het nu ajb niet om. Ik vind een Marokkaan helemaal niet zielig, integendeel.quote:Op maandag 24 januari 2005 04:15 schreef Gwunnik het volgende:
jij vind een Marokkaan blijkbaar zielig... welke gerechtelijke onderbouwing zou er zijn dat die Marokkaan zielig is? En als dat niet telt... en de rechter gewoon om een of andere wazige reden alle allochtonen 'zielig' vind... terwijl die rechter waarschijnlijk beter weet wat voor vreselijke dingen die jongen heeft gedaan? Wat zou het motief voor die instelling kunnen zijn?
Geloof je dat echt?quote:Op maandag 24 januari 2005 04:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee kerel, draai het nu ajb niet om. Ik vind een Marokkaan helemaal niet zielig, integendeel.
Maar het rechtersgilde (zoals zoveel hogere beroepen in de publieke sector gedomineerd door politiek-correcte PvdA-partijgenoten) vindt een Marokkaan zielig, omdat hij tot een minderheid behoort en dus welhaast per definitie een 'moeilijke jeugd' heeft gehad. 'Verzachtende omstandigheden' noemen ze dat, en die bepalen in Nederland mede de strafmaat.
Kortom, Wilders (een Limburger) moet zijn bek houden over de problemen van het westen van Nederland?quote:Op maandag 24 januari 2005 03:40 schreef Lemmeb het volgende:
Het lijkt me toch logisch dat het bevorderlijk is voor de discussie als iemand, die mee wil praten over de maatschappelijke misstanden die sommigen in dit land dagelijks ervaren, uit de praktijk weet wat deze misstanden werkelijk inhouden en wat voor effect ze op menigeen hebben.
Zo zal iemand uit Drenthe een uitstekende bijdrage kunnen leveren aan discussies over de problemen in Drenthe, en iemand uit Rotterdam een uitstekende bijdrage over de problemen in die stad. Andersom wordt echter moeilijk: ik geef toe, ik weet vrij weinig over Drenthe, behalve dat die provincie zelden of nooit in het nieuws is.
Het lijkt mij dat mensen die anderen met een onwelgevallige mening in Drenthe projecteren en dat vervolgens zelf voor waar proberen aan te nemen om ze vervolgens 'legitiem' buiten de discussie te proberen te plaatsen zèlf wellicht wat minder op de hoogte zijn en ze al helemaaaal geen correct standpunt onderbouwd kunnen ophoesten.quote:Op maandag 24 januari 2005 02:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee.
Ze zijn alleen minder op de hoogte, omdat de noodzakelijke praltijkervaring voor het vormen van een correct onderbouwd standpunt nu eenmaal ontbreekt.
Ik heb niks met Wilders, dus wat mij betreft mag hij z'n bek houden. Maar hij woont volgens mij wel in de Randstad (of komt er in elk geval dagelijks), dus op zich zou hij, als je m'n eerdere redenatie volgt, wel mogen meepraten.quote:Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kortom, Wilders (een Limburger) moet zijn bek houden over de problemen van het westen van Nederland?
Maar voor de één nog slapper dan voor de anderquote:Op maandag 24 januari 2005 07:49 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Geloof je dat echt?
Het strafrecht is in Nederland over het algemeen toch zo slap als een theedoek.![]()
Ja, da's jouw mening dan weer heh, en laten we dat ook vooral zo houden.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat mensen die anderen met een onwelgevallige mening in Drenthe projecteren en dat vervolgens zelf voor waar proberen aan te nemen om ze vervolgens 'legitiem' buiten de discussie te proberen te plaatsen zèlf wellicht wat minder op de hoogte zijn en ze al helemaaaal geen correct standpunt onderbouwd kunnen ophoesten.
Maar ja, da's mijn mening dan weer, hè? Dus ik zal wel op Rottumerplaat zitten, ofzo.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |