abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:24:04 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24586234
Leuker wordt het als je de cijfers niet afzet tegen de gemiddelde Nederlander, maar tegen mensen van de zelfde sociale klasse.
Maar dit zal bij links nederland waarschijnlijk nog meer taboe zijn.
Stel je voor, dat de Arbeidende klasse veel vaker hun vrouw slaat, waar blijf je dan met je linkse gelul...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:34:44 #202
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24586386
Volksverheffing heet dat zeker.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24586445
De cijfers voor o.a. BvmL huizen en Vrouwenopvang FIOM zijn hier te vinden.
NB cijfers voor 2000.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:44:13 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24586569
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat jij denkt doet niet echt ter zake denk ik.
nu genoeg bronnen? of doet het allemaal niet zo terzake?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:51:42 #205
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24586717
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
nu genoeg bronnen? of doet het allemaal niet zo terzake?
Alleen de linkse visie op de werkelijkheid doet waarschijnlijk ter zake.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:04:34 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24586927
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Alleen de linkse visie op de werkelijkheid doet waarschijnlijk ter zake.
tsja. het blijft stil uit brabant.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:17:14 #207
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24587151
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
tsja. het blijft stil uit brabant.
Drenthe toch?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2005 @ 21:25:02 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24587290
Mjah Gelly heeft wel gelijk dat zonder totalen stellen dat het een 'groot' probleem is voorbarig is.
Ik bedoel als er 10 vrouwen worden opgevangen waarvan 3 moslim zijn zie ik niet echt een probleem.

Uiteraard weet iedereen aan z'n water dat de totalen veel hoger zijn, maar Gelly is wat naief
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:29:03 #209
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_24587372
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah Gelly heeft wel gelijk dat zonder totalen stellen dat het een 'groot' probleem is voorbarig is.
Ik bedoel als er 10 vrouwen worden opgevangen waarvan 3 moslim zijn zie ik niet echt een probleem.

Uiteraard weet iedereen aan z'n water dat de totalen veel hoger zijn, maar Gelly is wat naief
Zie de link hiervoor al gemeld.

10.000 per jaar (totaal), 12.500 afgewezen, door geen plaats.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_24587464
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Zie de link hiervoor al gemeld.

10.000 per jaar (totaal), 12.500 afgewezen, door geen plaats.
en dan worden er ook nog vrouwen onterecht afgewezen doordat de aanwezige mannelijke (!!) tolk hen meldt dat er geen plaats is, terwijl dat wél het geval is.
deze tolken zien de dames namelijk liever teruggaan naar het onveilige nest, dat is namelijk altijd beter dan er in pissen.
pi_24587628
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuker wordt het als je de cijfers niet afzet tegen de gemiddelde Nederlander, maar tegen mensen van de zelfde sociale klasse.
Maar dit zal bij links nederland waarschijnlijk nog meer taboe zijn.
Stel je voor, dat de Arbeidende klasse veel vaker hun vrouw slaat, waar blijf je dan met je linkse gelul...
Dat zou inderdaad een interessant statistiekje worden. Want wat als bijvoorbeeld blijkt dat autochtone sociaal zwakke gezinnen weliswaar hogere percentages huiselijk geweld kennen, maar nog altijd niet zo hoog als in het gemiddelde islamitische gezin. Waar zouden we het dan nog op kunnen gooien?

Oh ja, ik ben een fervent links luller. Hoi. U roept, wij draaien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24587899
Het gaat dus om 3000 moslima's per jaar volgens deze bron
Da's best veel en genoeg om het probleem structureel te noemen dacht ik zo.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:01:59 #213
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24587939
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 17:49 schreef milagro het volgende:

[..]

en daar gaan we weer "haat in je lijf" .
Misschien een kwestie van " zo als de waard is.... ? "

ach ja, die SCH hé, je weet al van te voren wat er weer komt ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24588754
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:34 schreef milagro het volgende:

[..]

en dan worden er ook nog vrouwen onterecht afgewezen doordat de aanwezige mannelijke (!!) tolk hen meldt dat er geen plaats is, terwijl dat wél het geval is.
deze tolken zien de dames namelijk liever teruggaan naar het onveilige nest, dat is namelijk altijd beter dan er in pissen.
Hirsi Ali was een van die tolken
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2005 @ 22:55:34 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24588902
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 22:47 schreef SCH het volgende:

[..]

en? er staat toch MANNELIJKE....
  zaterdag 15 januari 2005 @ 22:59:35 #216
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24588976
quote:

[..]

Dus die weet waar ze het over heeft als ze het over de moslimfamilies en de rol van de vrouw heeft bedoel je.

Game set and Match
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24589396
quote:

[..]

MANNELIJKE tolken, schat, die zien die vrouwen namelijk liever gehoorzamen aan hun mishandelende echtegenoten, die tolken vinden namelijk ws zelf ook dat de vrouwen niet moeten piepen, maar gehoorzamen, en ach wie weet hanteren ze zelf ook dergelijke corrigerende methodes om hun eigen vrouwen te laten gehoorzamen.
Opvallend dat je weer over daadwerkelijk schandalige issues heen LULT om maar weer vooral over Ayaan te kunnen zieken.
Maar ach, daar is dit hele topic voor geopend, niet waar, SCH.
Jij bent bereid , net zoals madam Meulenbelt de feiten zo te verdraaien en te interpreteren, ten koste van die dames, om Ayaan maar zwart te kunnen maken, gelijk een Melkert met zijn cijfers over de grootte van scholengemeenschappen.

Hoe is dat nu, SCH , om opnieuw zo geobsedeerd te zijn door een politicus, dat je werkelijk de hele dagloopt te azen op komma's en punten die naar jouw mening verkeerd geplaatst zijn?
Tijdrovende bezigheid, lijkt me, en behoorlijk treurig ook, je alweer zo fixeren op iets of iemand die je verafschuwt.
pi_24589881
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:22 schreef milagro het volgende:

[..]

MANNELIJKE tolken, schat, die zien die vrouwen namelijk liever gehoorzamen aan hun mishandelende echtegenoten, die tolken vinden namelijk ws zelf ook dat de vrouwen niet moeten piepen, maar gehoorzamen, en ach wie weet hanteren ze zelf ook dergelijke corrigerende methodes om hun eigen vrouwen te laten gehoorzamen.
Opvallend dat je weer over daadwerkelijk schandalige issues heen LULT om maar weer vooral over Ayaan te kunnen zieken.
Jij bent bereid , net zoals madam Meulenbelt de feiten zo te verdraaien en te interpreteren, ten koste van die dames, om Ayaan maar zwart te kunnen maken, gelijk een Melkert met zijn cijfers over de grootte van scholengemeenschappen.

Hoe is dat nu, SCH , om opnieuw zo geobsedeerd te zijn door een politicus, dat je werkelijk de hele dagloopt te azen op komma's en punten die naar jouw mening verkeerd geplaatst zijn?
Tijdrovende bezigheid, lijkt me, en behoorlijk treurig ook, je alweer zo fixeren op iets of iemand die je verafschuwt.
hulde!!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24589945
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:22 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat ben je toch een ongelooflijke sneue zeikstraal.Jij hebt zo'n zwart wit beeld - blijkbaar heb je het nodig om dat te koesteren. Je durft niet echt naar de werkelijkheid te kijken. Straks is die islam veel minder erg dan jij denkt, dat zou me toch wat zijn.

Iedere man uit die kring is natuurlijk een potentieel gewelddadig monster en iedere hoofddoek een mogelijk slachtoffer. Natuurlijk milagro, hou je beeld vooral simpel - je zou er eens echt over na moeten denken

Nu heeft Meulenbelt het ook al gedaan
pi_24590109
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch een ongelooflijke sneue zeikstraal.Jij hebt zo'n zwart wit beeld - blijkbaar heb je het nodig om dat te koesteren. Je durft niet echt naar de werkelijkheid te kijken. Straks is die islam veel minder erg dan jij denkt, dat zou me toch wat zijn.

Iedere man uit die kring is natuurlijk een potentieel gewelddadig monster en iedere hoofddoek een mogelijk slachtoffer. Natuurlijk milagro, hou je beeld vooral simpel - je zou er eens echt over na moeten denken

ze heeft gewoon gelijk, meteen de reden dat je niet inhoudelijk ingaat op haar post.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 16 januari 2005 @ 00:09:40 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24590513
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh ja SCH: ook nog dit:
[..]

Harde cijfers. Huiselijk geweld kómt vaker voor tegen moslima's dan gemiddeld.
met 24% als ondergrens onder allochtonen (nu) en 40% uit onderzoek onder autochtonen (in 97) kan ik die harde conclusie niet trekken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 16 januari 2005 @ 00:11:14 #222
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24590543
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo sneu joh
Neem je verlies als een man.
Koranfascisme bedankt Islam
pi_24590655
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:11 schreef machteld het volgende:

[..]

Doe niet zo sneu joh
Neem je verlies als een man.
Niemand gaat op de echte punten in. milagro herhaalt haar riedeltjes die ze hier altijd al roept, gewoon copy/past posts - ze leest volgens mij de topics niet eens.

Het punt is helder, doe er mee wat je wilt. Luister naar de mensen uit de praktijk of negeer ze en kijk niet raar op als het probleem dan erger wordt.
pi_24590733
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:52 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze heeft gewoon gelijk, meteen de reden dat je niet inhoudelijk ingaat op haar post.
Nee, dat heeft ze niet. Ze praat in sjablonen en karikaturen. Het is me een raadsel waarom en dat weigert ze ook uit te leggen. Als er naar gevraagd wordt gaat ze huilen.

Ze zet al die mannen neer als daders en al die vrouwen als slachtoffers, tsja, dream on
pi_24591179
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat heeft ze niet. Ze praat in sjablonen en karikaturen. Het is me een raadsel waarom en dat weigert ze ook uit te leggen. Als er naar gevraagd wordt gaat ze huilen.

Ze zet al die mannen neer als daders en al die vrouwen als slachtoffers, tsja, dream on
je kan veel van milagro zeggen, maar een huillie ervan maken nee...

feit is gewoon dat er duizenden moslims`s in BVML huizen zitten en er veel meer zouden zitten als ze wisten hoe of wat EN de stap durven nemen. en dat terwijl ze dus maar een heel klein percentage van de bevolking vertegenwoordigen... knap hoor van ze
pi_24591514
Grappig hoe er nou weer de nadruk op wordt gelegd dat moslims zo'n klein percentage van de bevolking uitmaken terwijl dezelfde users in andere topics moord en brand schreeuwen dat er veels te veel van zijn
  zondag 16 januari 2005 @ 00:53:20 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_24591539
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je zelf wel goed geluisterd naar dat hele interview??? Kort gezegd kwam het erop neer dat ze het kort door de bocht vonden om het geweld maar af te schuiven op de Koran, er zou bijna niemand van de mishandelde vrouwen gezegd hebben dat het moest om dat het in de Koran stond. Ze zeiden alleen maar dat ze iets verkeerd gedaan hadden of dat ze man lief boos gemaakt hadden enz. enz. En de deskundigen waren het er in dat interview toch over eens dat geweld in de allochtone gezinnen een groot probleem was en is.
pi_24591567
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:53 schreef AchJa het volgende:
En de deskundigen waren het er in dat interview toch over eens dat geweld in de allochtone gezinnen een groot probleem was en is.
Precies - dat zeg ik dus ook steeds.
  zondag 16 januari 2005 @ 00:58:30 #229
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24591654
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies - dat zeg ik dus ook steeds.
"Blijf van mijn lijf: slechts dertig procent moslima's"
pi_24591740
Ik snap het wel, het is natuurlijk bijzonder eng om plots te horen dat, in tegenstelling tot de politiek-correcte Sovjet-liberale mening, zulke huizen gewoon niet vol zitten met islamitische vrouwen.
pi_24591776
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:58 schreef machteld het volgende:

[..]

"Blijf van mijn lijf: slechts dertig procent moslima's"
Ja, ze zitten er niet bomvol mee - wat niet wil zeggen dat er geen probleem is.
  zondag 16 januari 2005 @ 01:05:35 #232
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24591806
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:53 schreef AchJa het volgende:
... bijna niemand van de mishandelde vrouwen [zou] gezegd hebben dat het moest om dat het in de Koran stond.
Wat absoluut niet wil zeggen dat de Islam in deze niet aan de basis staat van deze problematiek.
  zondag 16 januari 2005 @ 01:06:14 #233
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24591817
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:04 schreef SCH het volgende:
Ja, ze zitten er niet bomvol mee
Bomvol in de zin van 'buitenproportioneel veel' dus wel.
pi_24591832
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:06 schreef Lithion het volgende:

[..]

Bomvol is bomvol - en dat is dus niet zo
pi_24591895
Het doet mij denken aan Bush die verklaarde dat hij nu het mandaat van de kiezer had. Met zo'n 51% of 55% van de stemmen, ongeveer dertig kiesmannen verschil en zo'n beetje de slechtse herverkiezing ooit.
  zondag 16 januari 2005 @ 01:10:51 #236
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24591914
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Bomvol is bomvol
In een simpele Lego-wereld wel, ja.
  zondag 16 januari 2005 @ 01:11:43 #237
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24591931
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:06 schreef Lithion het volgende:

[..]

Dat snapt SCH dus niet!
  zondag 16 januari 2005 @ 01:12:50 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_24591956
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:05 schreef Lithion het volgende:

[..]

Wat absoluut niet wil zeggen dat de Islam in deze niet aan de basis staat van deze problematiek.
Correct, maar dat weten "S(CH)ommige" users er niet uit te halen.
pi_24592479
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct, maar dat weten "S(CH)ommige" users er niet uit te halen.
kun je ook niet van SCH verwachten natuurlijk, aan de andere kant snappen de meeste mensen het gelukkig wel

SCH zou de islam nog verdedigen als hij door moslims op grond van de sharia ingegraven was om gestenigd te worden
  zondag 16 januari 2005 @ 02:04:36 #240
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_24592780
Ik citeer ff een paar passages uit dat interview:

"Ik heb iets gedaan wat niet klopte"
"Ik heb hem boos gemaakt"
"Ik heb iets gedaan wat niet mocht"

De deskundigen:
"Oorzaak ligt bij de machtsverhoudingen tussen man en vrouw"
"Oorzaak ligt bij de economische afhankelijkheid van de vrouw"
"Heeft met cultuur en traditie te maken"
"Elk geloof heeft een vrouwonderdrukkend element, ook de Islam"

Tja...zeker de machtsverhoudingen en de economische afhankelijkheid zijn imo terug te voeren naar dat geloof.
pi_24593321
He SCH, wou je nog een paar rooie lappen?
quote:
zaterdag, 25 oktober 2003, Regio

Hirsi Ali over Blijf-van-mijn-lijf-huis
‘Week geslagen vrouw los van eigen cultuur’

Leeuwarden – De Nederlandse overheid moet allochtone vrouwen die geslagen worden, helpen los te komen van de cultuur die hen onderdrukt. De vrouwen moeten steun krijgen bij het opbouwen van een zelfstandig leven. Als dat betekent dat ze hun familie nooit meer zien en een eenzaam bestaan leiden, dan is dat maar zo. Die eenzaamheid moeten ze maar op de koop toe nemen.
Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) gisteren op het symposium Niets is blijvend, behalve verandering in Leeuwarden. Het symposium werd gehouden ter gelegenheid van het 25-jarige jubileum van het Blijf-van-m’n-Lijf-huis in Leeuwarden. De middag stond grotendeels in het teken van het lot van allochtone vrouwen. De afgelopen vijf jaar is het percentage allochtone vrouwen in de opvang gestegen van 30 naar 75 procent. Veel van hen worden thuis mishandeld of zijn het slachtoffer van vrouwenhandel. Volgens directeur mevrouw T. Stegenga vereist deze groep een heel andere aanpak dan autochtone vrouwen die te maken krijgen met huiselijk geweld.
Hirsi Ali benadrukte dat het goed is dat zo veel allochtone vrouwen de weg naar de hulpverlening weten te vinden. ,,Dat is de eerste stap van de derde feministische golf’’, aldus Hirsi Ali. ,,Nu is het zaak deze vrouwen te beschermen en hen op weg te helpen.’’
Om allochtone vrouwen structureel een betere toekomst te geven, is een omslag in het denken noodzakelijk in de landen van herkomst, meent Hirsi Ali. Daartoe moet het ontwikkelingsbeleid worden herzien, want veel ellende komt volgens de VVD-politica voort uit armoede. Om die reden belanden vrouwen bijvoorbeeld in de prostitutie. ,,Zo lang er armoede is op de wereld, blijven mensen de wens houden om weg te gaan.’’
Hoe reëel is het dat eeuwen-oude culturen hun denkbeelden veranderen? Directeur Stegenga van het Blijf-van-m’n-lijf-huis vertelde over een Turkse vrouw die haar gewelddadige man verliet en heel langzaam weer het contact met haar familie herstelde. ,,Ze belde geregeld met haar moeder, en naarmate die hoorde en zag dat het steeds beter met haar dochter ging, leerde ze steeds meer haar keuze te accepteren.’’
Volgens Stegenga worstelen zijn medewerkers dagelijks met gevoelens van onmacht. De afkomst van de vrouwen bepaalt hun identiteit, maar diezelfde afkomst veroorzaakt ook hun leed, omdat de cultuur bijvoorbeeld geweld jegens vrouwen rechtvaardigt. Om hier beter mee om te gaan, zullen nieuwe methodes worden ontwikkeld. ,,Maar hoe en wat, daar moeten we nog goed over nadenken’’, aldus Stegenga. ,,Nu al maken we samen met de vrouwen een toekomstplan voor ze bij ons weggaan. Daarin zijn misschien kansen voor verandering in te bedden. Door ons er via via zo mee te bemoeien, kunnen we misschien het emancipatieproces op gang helpen.’’

Bron:
Dus nu is het een percentage van 75% alleen in Frieland al. Dat zouden dus 35 tot 40% islamitische allochtonen zijn, en dat in een provincie waar het aantal in moslims een van de laagste is in het hele land.
Oh wacht, dit is niet grappig.
Hoe SCH zich om de statistieken heen blijft draaikonten is hoogstens nog een beetje amusant.
pi_24593361
quote:
Op zondag 16 januari 2005 07:54 schreef Mwanatabu het volgende:
He SCH, wou je nog een paar rooie lappen?
[..]

Dus nu is het een percentage van 75% alleen in Frieland al. Dat zouden dus 35 tot 40% islamitische allochtonen zijn, en dat in een provincie waar het aantal in moslims een van de laagste is in het hele land.
Oh wacht, dit is niet grappig.
Hoe SCH zich om de statistieken heen blijft draaikonten is hoogstens nog een beetje amusant.
SCH: hirsi ali kan nooit de waarheid vertellen.
En dan komen alle smoesjes die hij kan verzinnen weer voorbij denk ik.
pi_24593371
quote:
Huiselijk geweld allochtone vrouwen

Zes van de tien vrouwen die in Een “Blijf van m’n lijf huis” zitten na thuis mishandeld te zijn, is allochtoon. Achter de Nederlandse voordeuren is geweld aan de orde van de dag.

In een reportage het persoonlijke verhaal van Fatima en Laila. Voor allochtone vrouwen is het nóg moeilijker om de hel thuis te ontvluchten dan voor hun autochtone lotgenoten.

Naar aanleiding van de reportage een gesprek met de Bredase Officier van Justitie mevrouw Nicole Hermes, over een convenant dat vandaag wordt gesloten tot een gerichtere aanpak huiselijk geweld.

Bron: KRO, het is een katholiek complot!
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 08:48:28 #244
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24593384
Dus de stelling "de opvanghuizen zitten vol met moslima's" klopt wel?

Of niet en is het een argument dat men graag gebruikt als stok om mee te slaan, maar waar in werkelijkheid veel op af te dingen is?

Wel fijn om te zien dat iedereen zo begaan is met het lot van vrouwen die in de problemen zitten.
  zondag 16 januari 2005 @ 09:09:46 #245
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24593427
quote:
Op zondag 16 januari 2005 08:48 schreef NorthernStar het volgende:
Dus de stelling "de opvanghuizen zitten vol met moslima's" klopt wel?
In de zin van 'buitenproportioneel veel' in ieder geval wel, ja.
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2005 @ 09:20:29 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24593451
quote:
Op zondag 16 januari 2005 09:09 schreef Lithion het volgende:

[..]

In de zin van 'buitenproportioneel veel' in ieder geval wel, ja.
Dan maak je al een nuance.
  zondag 16 januari 2005 @ 09:28:24 #247
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24593468
En dan kun je nog nagaan hoeveel vrouwen er wel niet zijn die niet daar heen durven te gaan, mijn Marokkaanse buurman laat zijn vrouw ook weleens alle hoeken van het huis zien

En ondanks dat ze een doekje draagt woont ze al sinds haar jeugd in Nederland en spreekt ze gewoon vloeiend Nederlands dus echt een standaard zielig jong import doekje is ze ook weer niet

Ja het zal ook weleens gebeuren bij autochtonen, alleen in mindere mate.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zondag 16 januari 2005 @ 09:29:34 #248
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_24593472
quote:
Op zondag 16 januari 2005 09:20 schreef NorthernStar het volgende:
Dan maak je al een nuance.
Tja, wel eens van beeldspraak gehoord? Of vond je de 'hete herfst' die de vakbonden beloofd hadden ook een leugen omdat het geen 30 graden was in oktober en november?
pi_24594252
Waar is SCH gebleven?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24594263
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar is SCH gebleven?
ik denk dat hij de waarheid niet meer aankan en nu bij zijn vriend ligt uit te huilen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')