Nou, dat denk ik toch niet zo. Zowel op de 500m en de 1000m heeft Wennemars dit seizoen sneller gereden. 35.30 tegenover 35.39 en 1.09.03 tegenover 1.09.40.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:26 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me eitje voor Nijenhuis als je kijkt naar het niveua van Wennemars dit seizoen.
Maar Wennemars is wel echt iemand die de uitdaging nodig heeft. Hij wordt nu compleet gepept door de strijd en de pers die er bovenop zit. Volgens mij maakt dat Wennemars sterker, al zal het heel spannend worden. Wennemars is ook in staat alles in één keer te vergooien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:53 schreef Remzz het volgende:
Heb je gelijk aan maar Nijenhuis heeft in wedstrijden toch meer gepresteerd dit jaar, 2 wereldbeker overwiningen Nederlands kampioen 1000 meter en een hele goede eerste dag van het NK Sprint in al die wedstrijden was hij beter dan Wennemars.
hoe real-time ze zijn weet ik niet, maar hier staan wel reeds de uitslagen van de B-groep.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:48 schreef komrad het volgende:
tvp en waar zijn de uitslagen real time te vinden??
Ja idd Beorn moet nu wel een hele goede 1000 en 500 rijden. Erben kan vallen maakt, nix meer uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:00 schreef golfer het volgende:
34.84 is een waanzinnig snelle tijd van Wennemars.
Het ziet er dus naar uit dat de wereldkampioen zijn titel mag verdedigen.
Toen er nog standaard met enkel aanwijsplekken werd gewerkt was het ook nooit goed en altijd discussie. Ik vind het een prima zaak dat er één wedstrijd is die als kwalificatie geldt. De rijders weten dat vantevoren, en kunnen zich erop instellen. Het is jammer voor Nijenhuis, ik had hem graag op het WK zien rijden, maar dan had hij maar op de been moeten blijven.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:47 schreef TheVulture het volgende:
het blijft natuurlijk wel mega-kut dat een van de twee thuiszit. Ik had ze gewoon allebei laten rijden. Die achterlijke regels ook altijd hier in nederland. Weer een bewijs dat Nederland geen topsportklimaat heeft.
Volgens mij maakt dat niks uit als:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Wennemars had trouwens ook gediskwalificeerd kunnen worden zag ik net. Reed in de baan van van Velden.
Maar Hedrick, die zich niet geplaatst had wegens diskwalificatie op de 10km, gaat wel. Hij reed buiten mededinging alsnog een 10km en plaatste zich zo wel. Zouden ze hier ook moeten doen. Ze hadden Wennemars en Nijenhuis gewoon een keer moeten laten overrijden, niet meetellend voor het klassement, maar wel als kwalificatie voor het WK. Had je nu geen skate-off gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:52 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het Amerikaanse systeem ook beter dan het aanwijzen door een selectiecomissie.
Nee, maar als ze beide heren gelijk hadden laten overrijden, hoefden ze zich nu niet onnodig op te maken voor een skate-off.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
Maar Hedrick is niet gevallen en hij had niet een andere titelkandidaat die dezelfde fout heeft gemaakt.
het punt is dat juist vanuit de schaatsers om duidelijke afspraken en soort van trials is gevraagd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het ook te droevig voor woorden dat een van beide (en het lijkt er nu wel heel veel op dat dat Beorn gaat worden) thuis moet blijven omdat ze op een wel heel rot moment gevallen zijn... Het kan toch niet zo zijn dat iemand die zich absoluut niet kan mengen in de strijd om de wereldtitel wordt afgevaardigd ipv een potentiële kandidaat-kampioen... op de schop met dat achterlijke KNSB-reglement!
Ik hoop stiekem ook nog steeds op een barmhartige ploeggenoot voor het geval dat Beorn afvalt![]()
Eensch! Haai!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het punt is dat juist vanuit de schaatsers om duidelijke afspraken en soort van trials is gevraagd.
dat ze er nu zelf slachtoffer van worden is vervelend.
ik had ook liever BN en EW beiden in SLC gezien
hoi trouwens
Klopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Als het vanavond rond 23.00 live is hebben ze gisteren op een hele andere tijd gereden, toen was er om 02.00 nog geen uitslag bekend.
Het staat ook op TT224 dus het zal wel kloppen.
Krijgt iemand op dit moment bij deze link wel beeld?? Voor de wedstrijden van vandaag deed ie het wel en nu al een hele tijd niet meer.....mogen we de wedstrijden misschien niet kijken??quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:28 schreef Arcee het volgende:
http://oval.inetcam.com/
Zou 't zo echt te volgen zijn?
Naja, zonder tijd in beeld is 't natuurlijk sowieso niks, maar goed, maar eens kijken.
Aan de toeristische rondjes te zien is het nog niet begonnen (en ook nog niet geweest, neem ik aan).
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
Wennemars is geweest
Niet live dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:57 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Tussenstand 1000 m
Onsportief?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:31 schreef SCH het volgende:
Jammer - Wennemars zwijnt enorm en ik vind hem zo onsportief en egoistisch dat ik het hem niet gun.
Vind je hem niet onsportief dan? Moet je Bjorn daar eens naast zetten zegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Onsportief?
Trouwens, je had wel gelijk, hoor. Wennemars is geweest. Met name die laatste 1.000m was echt bagger.
Je bedoelt dat weke, oninteressante gastje? Die verbleekt naast Erben, hoor. En hij is al zo bleek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
Vind je hem niet onsportief dan? Moet je Bjorn daar eens naast zetten zeg
Ik heb ook respect voor Gerard. Gerard roeleert.quote:Hoe Erben na het NK reageerde - hij deed het leuk dit weekend maar of hij er bij het WK weer staat. Ik heb respect voor Gerard, onze beste sprinter ooit tot nu toe en Erben dwingt dat respect maar niet af met dat gefocus op zichzelf en disrespect voor zijn collega's.
Waarom is Bjorn oninteressant. Omdat hij rustig is?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weke, oninteressante gastje? Die verbleekt naast Erben, hoor. En hij is al zo bleek.
quote:Ik heb ook respect voor Gerard. Gerard roeleert.
Natuurlijk moet je je focussen dat is ook goed. Maar de reactie van Wennemars na het NK vond ik tekenend. Hij blies hoog van de toren dat het onzinnig zou zijn als hij niet naar het WK mocht terwijl de regels helder zijn. Terwijl je Bjron daar niet over hoort. Ik hou daar niet zo van maar daarover verschillen we dan gewoon van meningquote:Maar ik heb sympathie voor Erben en hij roeleert ook. Oh, en focus op jezelf is goed voor topper in een inviduele sport en onsportiviteit en disrespect heb ik niet bij 'm bespeurd. Leg eens uit dan?
Ik vind dat Erben zich geweldig heeft gericht op deze wedstrijd, precies wat een topper moet kunnen. En in dat sprintwereldje loopt ook een stelletje ego's rond.... Dit is gewoon een prima prestatie van Erben.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je hem niet onsportief dan? Moet je Bjorn daar eens naast zetten zeg
Hoe Erben na het NK reageerde - hij deed het leuk dit weekend maar of hij er bij het WK weer staat. Ik heb respect voor Gerard, onze beste sprinter ooit tot nu toe en Erben dwingt dat respect maar niet af met dat gefocus op zichzelf en disrespect voor zijn collega's.
Heb 'm nog niet op een interessante uitspraak kunnen betrappen. Kan nog komen natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:01 schreef SCH het volgende:
Waarom is Bjorn oninteressant. Omdat hij rustig is?
Nee, natuurlijk niet. Bjorn heeft ook geen recht van spreken vergeleken bij Erben, die nota bene regerend kampioen is.quote:Natuurlijk moet je je focussen dat is ook goed. Maar de reactie van Wennemars na het NK vond ik tekenend. Hij blies hoog van de toren dat het onzinnig zou zijn als hij niet naar het WK mocht terwijl de regels helder zijn. Terwijl je Bjron daar niet over hoort.
Ja, daar kunnen we 't dan overeens zijn.quote:Ik hou daar niet zo van maar daarover verschillen we dan gewoon van mening
Heb jij Wennemars dan wel op een interessante uitspraak kunnen betrappen?quote:Op zondag 16 januari 2005 00:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet op een interessante uitspraak kunnen betrappen. Kan nog komen natuurlijk.
Bjorn lag dik aan kop op het NK, die had net zo veel recht gehad om te zeuren en te zeiken, of eigenlijk geen recht, want dat hoor je gewoon niet te doen. Wennemars zet zichzelf altijd als een slachtoffer neer. Niet mijn kopje thee die man. Net als Ben van der Burg vroeger, van die schreeuwlelijkerds. Geef mij maar de nuchtere rustige types als Sven en Gerard en Bjorn.quote:Nee, natuurlijk niet. Bjorn heeft ook geen recht van spreken vergeleken bij Erben, die nota bene regerend kampioen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |