Uhm owja... zat er over na te denken wat het moest zijn en dan schrijf ik het nog fout opquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:49 schreef Inu het volgende:
Nja, als ik een topic aanmaak, zorg ik iig wel dat er geen spelfouten instaan![]()
Better safe than sorry dus ensow
Jah nee .. ik had het gepost met een 'e', maar zag meteen dat het niet klopte en heb het dus direct geeditquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:52 schreef Inu het volgende:
omege heeft het ook gelijk ge-edit
Moet een dikke samenvatting maken en kheb geen zin
Dus echniej hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah nee .. ik had het gepost met een 'e', maar zag meteen dat het niet klopte en heb het dus direct geedit
Flow's topic titel bracht me in verwarring
Yes, very nais... very nais yesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:14 schreef omegaproject het volgende:
Toovallik, speek Ai verrie goot Inglisj !! Ai even joose ze keppitel A wen Ai refur too maiself!
Nois en toightquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yes, very nais... very nais yes
Heb thuis nog een 15" monitor staan die ik niet gebruik .... kom maar halenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef _DeBje_ het volgende:
@ flow : doei![]()
Heeft er iemand een leuke monitor over?
Offe een toetsenbord, muis?
![]()
Een muis heb ik sowieso wel voor je, een toetsenbord mss ook wel... die had ik zo lang aan Joost geleend. Is die witte van Microsoft die ik eerst had.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef _DeBje_ het volgende:
@ flow : doei![]()
Heeft er iemand een leuke monitor over?
Offe een toetsenbord, muis?
![]()
Explane yourself plzquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Mtijn het volgende:
*voorbereidende integratie*
* Mtijn verhuist over half jaar naar eindhoven voor studie
Ik zie wel bekende meningen over religie in ondertitels hier
Die lijkt op een kikkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:10 schreef FlowDesign het volgende:
Waaaaaaaa... een Lotus Exige met V6 (+/- 400 PK) prototype gebouwd i.o.v. een Japanner om mee te racen
[afbeelding]
Ik ga over een half jaar studeren aan de TUquote:
Nou vertel...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:29 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik ga over een half jaar studeren aan de TUEn ben Bad Religion fan. Ik weet niet of je van hun ideeën afweet?
Nope ... enlighten us plzquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:29 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik ga over een half jaar studeren aan de TUEn ben Bad Religion fan. Ik weet niet of je van hun ideeën afweet?
Dat moet ik zienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:33 schreef Inu het volgende:
WIj gaan woensdag een toneelstukje doenWe moeten dat toneelstuk wat ik gister heb gelezen een stukje van naspelen en het is een parodie op een of ander ander toneelstuk
En het is met herders die naar Jezus gaan op gegeven moment, dus we gaan dat ajax-herdertjes-lagen-bij-nachten-ding vertalen en 'zingen'
En voor de rest gaan we een hele blije stomme film nadoen
Ik had me nog zo voorgenomen niet meer overal zo politiek te gaan doenquote:
Je gaat toch wel een variant maken hierop zonder dat het over ajax en/of voetbal gaat mag ik hopen...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:33 schreef Inu het volgende:
dus we gaan dat ajax-herdertjes-lagen-bij-nachten-ding vertalen en 'zingen'![]()
Freaky, dit klinkt als een mini-column die ik vorig jaar ergens in dit topic gepost hebquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen niet meer overal zo politiek te gaan doen
Kort samengevat: Georganiseerde religie wint zn zieltjes dmv hersenspoeling (vanaf je geboorte naar de kerk) en gaat daarmee tegen de vrijheid van geloof in. Verder wordt religie vanuit alle kanten gebruikt om dingen als oorlog goed te praten. Moet ik er verder op ingaan of kunnen we t over vrolijker dingen hebben?
Ja ben ik met je eens, maar ik ga me er verder niet druk om maken. Dat moet die mensen maar lekker zelf weten. Ik ken bovendien best veel mensen die Katholiek of Christelijk opgevoed zijn, maar gewoon op iets latere leeftijd (meestal in de pubertijd) besloten om niet meer naar de kerk te gaan omdat ze er gewoon niet in geloven. Mensen die wel echt geloven moeten dat gewoon lekker blijven doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Kort samengevat: Georganiseerde religie wint zn zieltjes dmv hersenspoeling (vanaf je geboorte naar de kerk) en gaat daarmee tegen de vrijheid van geloof in. Verder wordt religie vanuit alle kanten gebruikt om dingen als oorlog goed te praten. Moet ik er verder op ingaan of kunnen we t over vrolijker dingen hebben?
Is wel veel originelerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:40 schreef Inu het volgende:
Nee, we gaan juist keihard Ajax schreeuwenJe mocht doen wat je wilde, dusjah
We wilden eerst drie pooiers maken en dat Maria dan een hoer was
Mja, iets teveel gelovigen bij ons in de klas...
Vind ik ook.. Het zijn allemaal maar verhaaltjes, mja, als zij daar steun in vinden is het voor hun misschien handig... Ik heb er iig niks mee...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Wat wilde je eigenlijk vragen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:43 schreef Inu het volgende:
Het is een middeleeuws toneelstuk enzo he.. Dan lijkt me Ajax niet zo voor de handquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is wel veel originelerdat ajax ligt zo voor de hand
Nee, de webmessenger van MS zelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:52 schreef Inu het volgende:
Of je er alweer uitgegooid was![]()
gebruik je e-messenger?
Het gaat toch over Jezus en een aantal herders? Dat is toch niet middeleeuws?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is een middeleeuws toneelstuk enzo he.. Dan lijkt me Ajax niet zo voor de hand
Welk andere idee? Het is idd in de middeleeuwen geschrevenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het gaat toch over Jezus en een aantal herders? Dat is toch niet middeleeuws?
Of bedoel je dat het toneelstuk in de middeleeuwen geschreven is?
Maar van Jezus en herders enzo naar dat ajaxliedje is wel voor de hand liggend
Ik vind dat andere idee gewoon leuker
Andere idee: Hoer en pimpz toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Welk andere idee? Het is idd in de middeleeuwen geschrevenEn tis echniej voor de hand liggend hoor
WIj zijn kei origineel
Het toneelstuk gaat ook maar een stukje over Jezus, meer over dat iemand een schaap van hun jat
Ah okayquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:27 schreef febster het volgende:
Nee Blue toen nog geen bericht van me, toen stond ik nog in de danssalon
Vrouwen echt damn
Half 6 weer thuis en collega en ik zijn net wakker:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb thuis nog een 15" monitor staan die ik niet gebruik .... kom maar halen
Ook nog wel een mooie draadloze microsoft muis trouwens ...
Jah, maar er zit zo'n gelovig meisje in mn groepje en die vond dat niet zo'n planquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Andere idee: Hoer en pimpz toch?
Doe iets leuks met dat schaap!
Hoe was het bij het kasteel?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:29 schreef Partygurl het volgende:
haaaj weekend ole ole
wat een saaie mutsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar er zit zo'n gelovig meisje in mn groepje en die vond dat niet zo'n plan
Mannelijk helaasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ah okay
En is die collega vrouwelijk of mannelijk?
Linkquote:14-01-05
16:43
Zwembadweg
Ter hoogte bouwput
Sexend stel in blauwe golf
Bij mij om de hoek zowatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:30 schreef Blueman het volgende:
Wel grappig die actuele meldingssite
[..]
Link
Nagaan of je geen vrienden hebt met een blauwe golfquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nagaan of je geen vrienden hebt met een blauwe golf
doet me denken aan:quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, maar er zit zo'n gelovig meisje in mn groepje en die vond dat niet zo'n plan
quote:Alle geloof is gebaseerd op angst,
want in hun hart zijn juist de gelovigen het bangst.
Want zij kunnen geestelijk niet accepteren,
dat zij na hun dood tot as zullen verteren.
En dat er daarna helemaal niets is,
daarom maken zij elkaar wijs dat er iets is
Osdorp Possequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:47 schreef Helmunt het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[..]Osdorp Posse - Godvoordomme
complete tekst: http://www.xs4all.nl/~osdorp/lyr/afs.htm#god
Kan ik me iets bij voorstellenquote:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:06 schreef Partygurl het volgende:
Neej hadden een rondleiding en hoe je dat met kinderen moest aanpakken en toen gingen we schilderijen bekijken en het was zoooohoooo saai
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:06 schreef Partygurl het volgende:
Neej hadden een rondleiding en hoe je dat met kinderen moest aanpakken en toen gingen we schilderijen bekijken en het was zoooohoooo saai
Goeie reden om sjaggie te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:13 schreef Partygurl het volgende:
Omdat ik het niet met je eens ben?
Whehehe, in Danny's natte dromen jaquote:http://www.planet.nl/plan(...)tid=541614/sc=8f6f27
Ilse koopt CU2
Gepubliceerd op vrijdag 14 januari 2005
(P7) Ilse Media heeft een meerderheidsbelang genomen in CU2, het jongerenportaal met 630.000 profielen.
Hierover tipte een lezer Planet Multimedia. Ilse en CU2 bevestigen de transactie.
De meerderheid van de aandelen is verkocht door Chris de Waard (39) en Vincent van Leeuwen (26), de oprichters van het bedrijf. Ilse Media is in handen van de Finse groep Sanoma.
Volgens Chris de Waard gaat het om een gedeeltelijke verkoop: "Die verkoop geeft ons de mogelijkheid om sneller uit de breiden." Over het bedrag dat met de overname is gemoeid wil De Waard geen mededelingen doen.
U kunt luisteren naar een http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&type=wma&dir=planet&subdir=multimedia&stream=CU2-ChrisDeWaard-20050114vraaggesprekje met Chris de Waard (2:30 minuten, Windows Media)
Eind 2004 nam Ilse Kaboem over, een jeugdsite. In een vraaggesprek dat we toen hadden met Ilse-directeur Paul Molenaar vroegen we expliciet naar een eventuele overname van CU2. Hij ontkende, noch bevestigde dat. In een interview met oudjaar idem dito.
Ilse wilde nog graag een grote jongerensite inlijven. Daarvoor waren eigenlijk maar twee kandidaten, Fok en CU2. De laatste was aantrekkelijker gezien de vele profielen die commercieel interessant kunnen zijn.
U kunt luisteren naar een gesprek met http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?source=195.121.7.100&type=wma&dir=planet&subdir=multimedia&stream=Ilse-ToonBranbergen-20050114Toon Branbergen (5 minuten, Windows). Hij is directeur van NewRulez Media BV, een door Ilse Media en moeder Sanoma opgericht bedrijf dat zich richt op nieuwe uitgaven voor jongeren. Voglens Branbergen zal Ilse nog meer online publicaties kopen, maar ook zelf nieuwe faciliteiten bieden waarmee jongeren zelf aan de slag kunnen op internet.
Dat was dus geen goed ADVIES!!!!! nu doet hij helemaal niks meerquote:
Heb je em wel van minimaal 3 hoog uit het raam gegooid??quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:52 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Dat was dus geen goed ADVIES!!!!! nu doet hij helemaal niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |