Ikke morgen presentatie van project .... hoef zelf gelukkig niet te presenteren deze keerquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:45 schreef blieblie het volgende:
Vandaag mijn presentatie op stage, en dan heb ik dat ook weer gehad....
Jah ... ik moet dus ook altijd presenteren, omdat ik de enige (samen met Bram) op de BI ben die niet op z'n benen staat te trillen als ie voor de klas moet staanquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:54 schreef blieblie het volgende:
Ik moet aaaaltijd presenteren.
Bij projecten dan.
Maar dat stelt ook geen zak voor, want die docenten vinden een kutpresentatie al professioneel en erg goed.
Mogguhquote:Op woensdag 12 januari 2005 08:59 schreef Inu het volgende:
Nog even niks zinnigs te melden... is het te vroeg voor...
Goedemorgen tvp-tje dan maar![]()
Bert is toch niet getrouwdquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:02 schreef Inu het volgende:
Ik ken Bram ookBram's broer is getrouwd met de ex van mijn neef (volgens mij)
En hij woont in Stiphout ensow
En ik ben echt een ramp in presenteren... ik klink altijd alsof ik ga jankenen dat is helemaal niet zo..
Ohw... nja, het was iig familie van hem die met haar getrouwd isquote:
Ga je volgende week ook mee sneaken? In Eindhoven dusquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Ohw... nja, het was iig familie van hem die met haar getrouwd is
Werken, naar huis toe, presentatie bouwen, slapen ...quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
Wat zijn jullie plannen voor 2day?
Nee, want dan kan ik niet mijn college verzettenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ga je volgende week ook mee sneaken? In Eindhoven dus
Oe spannend programma!quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Werken, naar huis toe, presentatie bouwen, slapen ...
College, werken, eten met vrienden, vergaderen, feesjuuuuuuhquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
2uurtjes naar school, en dan vanmiddag shoppen met een vriendin en vanavond moet ik ff naar de ikeaquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:30 schreef Inu het volgende:
[..]
College, werken, eten met vrienden, vergaderen, feesjuuuuuuh![]()
En jij?
Hier wat klusjes doen op stage, Presentatie houden wat ik nu eigenlijk gedaan heb afgelopen 4 maanden, dan een middag erg weinig denk ik, eten, van mijn huisbaas horen wattie met het huis gaat doen en wanneer we op moeten tiefenquote:Op woensdag 12 januari 2005 09:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Wheheh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |