Daar hebben ze toch maar 1 baan?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispasquote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
mogguhquote:Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch maar 1 baan?
Die je van 2 kanten kunt benaderen (wel d-oh) .
Goedemorgen allemaal.
Volgens mij is dat niet zo heel denderend groot, de banen op het militaire terrein.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispas)
why?
Dat laatste wist ik nietquote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef omegaproject het volgende:
het is net iets kleiner geworden, maar ze hebben als het ware een heel deel 'opgeschoven'. Ligt nu dichter bij welschap, en verder van de Mac zegmaar.
Bovendien heeft ook het militaire deel maar 1 startbaan. Maar alle omliggende wegen/parkeerplaatsen zijn als landingsbanen aangelegd. Daarmee bedoel ik: lood-recht, plat en vlak. Heb trouwens nooit gezegt dat het erg groot is daar .... het is wel groot ... maar niet super.
Al een heel tijdje hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:18 schreef daNpy het volgende:
Zijn we trouwens opgehouden met de user icons en verjaardagen lijst
Een half jaar ofzo toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al een heel tijdje hoor!
Zoiets ja..quote:Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een half jaar ofzo toch?
*ff band plakkenagain
*
Rijd jij netjes 30 dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Zie startpostquote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog een link naar het vorige EHV topic?
Ik mis volgens mij een stukje van de discussie!
dankjequote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie startpost
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.quote:Dit is alles is te controleren via internet. Als niet-student of jongeren zijnde betaal je daar natuurlijk wél voor, ze trekken immers nog niet genoeg rente als ze geldsommen 3 dagen vasthouden voor overboeking naar een rekening.
Waar schrijf je naar over dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:39 schreef daNpy het volgende:
De Postbank anno 2004
Oplichters.
Door alle fijne stoplichten, bultjes en andere snelheidsremmende maatregelen scheelt dat weinig ja. En mag daar officieel niet rijden. Maar 1x per dag omdat ik anders 10 minuten (ja letterlijk ja) om moet rijden lijkt me nou geen zwaar misdrijf.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Rijd jij netjes 30 dan?
Rijd jij waar je rijden mag?
Je hoort daar niet thuis.
Een dronken zwabberende fietser die over een 80 weg rijd midden in de nacht ga jij ook niet voorzichtig achter rijden met de auto.
Kan dat wel tegenwoordigquote:Op woensdag 7 april 2004 13:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kan dat wel tegenwoordig
Foutje van mij
je belazert de boel, maar dat zijn we gewend van jequote:Op woensdag 7 april 2004 13:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.
Tsja sorry, hoor maar jij rijdt met je pizzabrommer op de busbaan, en das heel simpel want dat mag gewoon weg niet. Klaarrrrquote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
Le-zen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dus jij wlt zeggen dat ik die bezopen gast op z'n fiets gewoon omrij? Ehmm, hallo? Verstandsverbijstering?
Die bus reed je omver?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Door alle fijne stoplichten, bultjes en andere snelheidsremmende maatregelen scheelt dat weinig ja. En mag daar officieel niet rijden. Maar 1x per dag omdat ik anders 10 minuten (ja letterlijk ja) om moet rijden lijkt me nou geen zwaar misdrijf.
Dus jij wlt zeggen dat ik die bezopen gast op z'n fiets gewoon omrij? Ehmm, hallo? Verstandsverbijstering?
Dát is dé manier om te discussieeren.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
De bus is da place to be aaaaaightquote:Op woensdag 7 april 2004 13:52 schreef Blueman het volgende:
Column schrijven wordt een hype..
Dit topic leeft er wel door op..
vond dat buscolumnpje wel een gave!
Wie is dat overbuurmeiske dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
Oh wacht, zij komt hier ook op het forum hènoujah ... ben een klootzak zal het zelf maar vast zeggen
fotoboek.fok.nl/overbuurmeisjequote:Op woensdag 7 april 2004 13:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wie is dat overbuurmeiske dan?
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:59 schreef daNpy het volgende:
Stoeptegels ring a bell?
Ja whatever ...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:05 schreef daNpy het volgende:
1982 ofzoiets.
LUL, en mensen als ik maar werken hèquote:Op woensdag 7 april 2004 14:32 schreef blieblie het volgende:
Ik heb al weekend.
De hele week eigenlijk al![]()
Afstandbediening van een autoalarm ofzoquote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef daNpy het volgende:
Wat is het?
3 groene LEDjes en een knopje...
Een Hyper Drive van een een Etymologische Thermo Sensor?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:40 schreef omegaproject het volgende:
nope
en bovendien hoog geinigheids,- gadgetgehaltequote:Op woensdag 7 april 2004 15:04 schreef daNpy het volgende:
Hey das wel handig idd
Ik heb de vorige maand m'n kwakkie tenminste nog ergens gedumpt.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:56 schreef omegaproject het volgende:
R8 is een beetje sjaggie, z'n overbuur meiske zal hem gister nacht wel hebben verteld dat hij niet meer langs mag komen om z'n kwakkie te dumpen![]()
Oh wacht, zij komt hier ook op het forum hènoujah ... ben een klootzak zal het zelf maar vast zeggen
Dat was ik ook niet op Josanne.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:27 schreef daNpy het volgende:
Ben er maar trots op![]()
ik ook, in een tissuequote:Op woensdag 7 april 2004 15:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb de vorige maand m'n kwakkie tenminste nog ergens gedumpt..
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ook, in een tissue...
okee, datwas teveel info.
Idem.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef daNpy het volgende:
Je weet absoluut níets van haar
Daarnaast heb je (helaas) nooit liefde ondervonden.
Dat gaat íets verder dan een sletterige kop
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
ik ook, in een tissue...
okee, datwas teveel info.
Wat was je idee?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:36 schreef blieblie het volgende:
Fuuuuck, waarom is mijn idee in het echt nu stukken minder koel gaaf hip dan in mijn hoofd![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef r8ality het volgende:
[..].
Je kan dan in ieder geval niet zeggen dat je er niet bij hoortquote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef daNpy het volgende:
Als ze een vriend heeft, bij jou in bed ligt en de hele buurt al heeft gehad ....
Dan kan liefde nog niet voorkomen en is ze meteen dom. (nouja een beetje danquote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef daNpy het volgende:
Als ze een vriend heeft, bij jou in bed ligt en de hele buurt al heeft gehad ....
Ik hoor overal bij.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je kan dan in ieder geval niet zeggen dat je er niet bij hoort.
Als er echte liefde is heb je na een jaar wel verkering of iets 'vasters'.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan kan liefde nog niet voorkomen en is ze meteen dom. (nouja een beetje dan.)
Amen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef omegaproject het volgende:
knip
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
En ook wij krijgen een tienermoeder in de familie![]()
Waarom verbaast me dat niets.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef Partygurl het volgende:
En ook wij krijgen een tienermoeder in de familie![]()
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom verbaasd me dat niets.
Dat had ik al door. Anders zou je het niet eens vertellen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?
En nee, ik word geen mama.
jammer, had net zin in beschuitquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Omdat jij alles en iedereen in hokjes plaatst?
En nee, ik word geen mama.
*kuch* Imke *kuch* Daan *kuch*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef omegaproject het volgende:
tienermoeder worden is niet slim
tienerváder worden is gewoon ronduit stom
Of ze heeft me natuurlijk geblocktquote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef daNpy het volgende:
Wie
En als je er een lul in laat duwen zonder condoom ook. (tenzij hij scheurt natuurlijk, wel opletten -> pil/morning-afterpil).quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
Als je je lul dr in duwt moet je ook maar voor de eventuele gevolgen opdraaien
Dohquote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of ze heeft me natuurlijk geblockt. Of is echt offline maar post wel hier.
.
Ah. Wijze taal.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
Als je je lul dr in duwt moet je ook maar voor de eventuele gevolgen opdraaien
ja klopt, beide fout dus draaien ze er ook maar beide voor heb.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
En als je er een lul in laat duwen zonder condoom ook. (tenzij hij scheurt natuurlijk, wel opletten -> pil/morning-afterpil).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |