stoere jongen!quote:Op zondag 4 april 2004 20:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik mag hier niet posten, maar ik doe het toch
werd ook weleens tijd!quote:Op zondag 4 april 2004 20:28 schreef Juup het volgende:
0-4 zeg ik
weet je moeder wel dat je je in een topic met psychoten en huurmoordenaars begeeft?quote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef Dark_Killah het volgende:
Niet braaf![]()
Floorrr is ook een vrouwennaamquote:Op zondag 4 april 2004 20:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ja danPy, alle vrouwen noemen me Floor... vraag me niet waarom, het is nou eenmaal zo
sjelloo up and running al heel de dagquote:Op zondag 4 april 2004 21:01 schreef ArTiC het volgende:
sjello
een halve zondag geen internet is geen leven...
ook een populaire hondennaamquote:Op zondag 4 april 2004 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Floorrr is ook een vrouwennaam![]()
ik kreeg geen IP van de DHCPquote:Op zondag 4 april 2004 21:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
sjelloo up and running al heel de dag![]()
Ah, welkom Mariechjenquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef Mariechjen het volgende:
Mariechjen is lief klein blond meisje uit stabiel gezinnetje+ hond, wonend te Gerwen, wat klein lief poezelig dorpje is tussen Nuenen en Lieshout.
Mijn grote vriend de buurjongen (Erik) is bevriend met Flow, via dezelfde middelbare (geloof ik) waar ik op heb gezeten.
Vroeger, dwz 2 jaar geleden ongeveer (in de Sanne-tijd), ging ik regelmatig met Flows en Eriks 'groep' naar stratumseind, en zaten we in de zomer erg vaak op t terras in Nuenen.
Nu mijn heftige stapfase voorbij is zie ik Floor nooit meer, toevallig dat k m hier tegenkwam.
Tot zover Mariechjen (beter bekend als Marietje, maar die nick was bezet..) vanuit Gerwen.
blieblie is een aardige leuke en zoekende nerd die twee woonadressen heeft. Toch?quote:Op zondag 4 april 2004 21:52 schreef Mariechjen het volgende:
En wie is blieblie? Of moet ik nou profieltjes gaan surfen..?
Geldrop meld zichquote:Op zondag 4 april 2004 22:04 schreef Mariechjen het volgende:
En alle topic-deelnemers komen uit omg eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |