Waarom denk je dat ik het zo zonde vind. Ik heb lang getwijfeld maar nu doe ik er ook niets mee, dan liever een zwakkere laptop die ik wel dagelijks gebruik.quote:
Lees de OP nog eens goed, en probeer dan nog eens te posten. Het is een V R A A G P R I J S , droplul. En hier zit meer werk en geld in dan je denkt. Als je geen interesse hebt, bok op. Heb je wel interesse, doe je bod. Einde discussie. Geld ook voor toekomstige pijpzeikerds, trouwens.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:06 schreef MrReaL het volgende:
2000 pleuro? daar stel je hem nieuw van samen
Fok off man.... echt dus niet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:06 schreef MrReaL het volgende:
Nogmaalsquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:09 schreef rickyB het volgende:
NFSU -> is dat de 2e? dan wil ik die wel voor E10,-
Vice city voor E5,-
Ik wil de pc precies zo verkopen zoals hij nu is, en dus ook voor een zo hoog mogelijke prijs, dat mag duidelijk zijn. De invoerrechten schijnen er niet te zijn, zolang het niet voor verkoop bedoeld is, en hij is voor mij bedoeld. Dus.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:43 schreef rickyB het volgende:
Ook de spelletjes niet? Dat hoort toch niet bij het systeem?
Systeem draait zonder die spelletjes en de spelletjes zonder dat systeem
Kan het zelfs komen halen want ik woon niet zo ver weg
He...enne die laptop die je wilt......die vreet die computer op!..Let wel dat de douane je achterna komt met een naheffing voor invoerrechten!!!!
Yeah right...quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom? Hij wordt niet gebruikt, en dat is zonde.
" Dat ding eruit, of ik eruit!!! "quote:En mn vriendin (waar ik 24-7 zit) heeft geen ruimte voor dit bakbeest.
Je kunt eventueel langskomen voor een potje doom 3 of far cry, dan mag je zelf de framerate komen ervaren. Dan doen we wel een kleine lan, speel ik op de amdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:36 schreef Ashram het volgende:
Bij deze, erg veel interesse in dit systeem. Zit zelf ook in centrum Breda vlak bij Sonsbeeck zwembad...
Alleen nog even mijn rekening raadplegen voor een eventuele bod.
Dat zou jij misschien doen, maar dan ken je mijn vriendin nog niet. Ik wil het idd liever combineren, gamen & bij haar zijn. Daarom de keus voor een laptop. Als ik in de door jou beschreven situatie zou zitten, zou ik er geen laptop voor in de plaats kopen, is het wel?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Yeah right...
[..]
" Dat ding eruit, of ik eruit!!! "
Maak het de kat maar wijs dat hij niet wordt gebruikt, je hebt zo'n wijf die zeikt dat je achter de PC zit.
Met zo'n PC zit je thuis te kijken of je je processor op 100% kunt krijgen en niet dag en nacht bij je vriendin.
[/nerd]
quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik wil hem in principe niet onder de ¤2000 wegdoen, liefst meer natuurlijk. Bieden is toegestaan natuurlijk, onderhandelen ook. Ik zoek eventueel nog een goede wireless router, geen meuk. Dat kan de prijs enigszins drukken.
Game on
hij zit toch echt niet onder de 2000 enzoquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:06 schreef MrReaL het volgende:
Vergelijk de ruimte die ik ter beschikking krijg voor het gamen maar met de ruimte die ik bij haar krijg om te koken. Dan is het een stuk begrijpelijker dat ik voor de laptop ga, niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:31 schreef sir_dalord het volgende:
zegguh, ik wil niet zeiken enzo, maarre :
[..]
[..]
hij zit toch echt niet onder de 2000 enzo
Maar voor de rest: supersysteem. Nog nooit heb ik doom en far cry zo vloeiend zien spelen op een pc. Ik snap het ook niet helemaal waarom hij hem weg doet, maar vooruit, het zijt zo...
Ik vind ¤2000,- voor een PC waar een 3,0 niet in zit wel aan een erg dure kant, en die proc is die niet licht beschadigt door de overclock?quote:Pentium 4 3,4 Ghz (Org 3,0)
Yup, en voorgeinstalleerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is al die software legaal en met CD's?
Voor de norton geld dat de licentie nog geldig is tot ongeveer juni 2005.quote:
Gemiddelde nieuwpijs is 500, dus te laag geboden, maar genoteerd.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:41 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Ok, ik heb wel interesse in de videokaart:
Asus Geforce 6800 ULTRA 256MB Ram Clock/Ram 425/1100
Voor 300 euro kom ik hem ophalen. De rest mag op de overige onderdelen bekvechten
Welke versie is dit??quote:2x512MB Corsair Dual Channel DDR400 Value Cas2.5 geheugen
Precies zoals het er staat, heldere. 2x512mb, Value line, DDR400 = PC3200, Cas Latency 2.5quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:24 schreef DiMacho het volgende:
[..]
Welke versie is dit??
TWINX1024-3200C2PT ?
k, jammer...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat, heldere. 2x512mb, Value line, DDR400 = PC3200, Cas Latency 2.5
Is dat ex-, of inclusief 7 euro.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:01 schreef sir_dalord het volgende:
35 euro voor die dvd brander
eh, ik denk dat als inclusief is, mijn bod helemaal niet serieus genomen wordtquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dat ex-, of inclusief 7 euro.
Wat bied je? Ze staan in raid 0 en zijn dan samen goed voor 110mb/sec.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat wil je voor die 120 gb hd's hebben?
2 schijven met 8mb in RAID 0 = 16mb.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:34 schreef kingmob het volgende:
Ik kan de maxtor schijven niet vinden in de pricewatch. Bedoel je niet eigenlijk 8MB cache?
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 20 januari 2005 14:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
2 schijven met 8mb in RAID 0 = 16mb.
Ja, en met 512mb ram en 128mb video-ram komt je totale hoeveelheid geheugen op 640 mb ram...quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:34 schreef kingmob het volgende:
Ik kan de maxtor schijven niet vinden in de pricewatch. Bedoel je niet eigenlijk 8MB cache?
Profiel, enzoquote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef 4n0n13mpj3 het volgende:
geef me ff je 06 of je msn, ik wil je ff spreken....htt-thalan,jij dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |