quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
he wat kut... dat gebeurt mij nou nooit...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:32 schreef marleenhoofd- het volgende:
he wat kut... dat gebeurt mij nou nooit...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:58 schreef Thrilled het volgende:
ik heb laatst een paard in de bek gekeken
ff wachten op reply's
die mieren of die iemandquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ken iemand die ging mieren neuken.. ook dood
leuk he in je 1tje postenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:15 schreef Sjoe538 het volgende:
mn hamster had te weinig in z'n mars.. dood
en mn andere muis pikte een graantje teveel mee, te dik, ontplofde, dood
mn kameel kon niet heksen, dat werd zn dood..
nou da's wel ff genoeg voor nu..
Jij bent een vervelende newbie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:35 schreef Fr3derik het volgende:
Een vrijer zonder baard is geen cent waard. Ook dood.
(het heeft er niets mee te maken, maar het is toch een mooi gezegde)
Dit is dus een voorbeeld van hoe het HE-LE-MAAL niet moet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:47 schreef dot-matrix het volgende:
Loop ik laatst langs een sloot
[afbeelding]
Zie ik dat er een oude koe in ligt.
Volgens andere mensen kon ik hem er beter niet uithalen.
[afbeelding]
Gevolg koe dood !
[afbeelding]
Die had je al.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:00 schreef Fr3derik het volgende:
Mijn kat had er de pest in. Ook dood.
wie ging er nou dood? je morgenstond die het te warm kreeg, of je haan omdat ie in zijn mond zatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:12 schreef _JBX_ het volgende:
De morgenstond had m'n haan in de mond, werd 'm iets te warm, ook dood
zucht,, weer ff te lang drooggestaan jongetjequote:wie ging er nou dood? je morgenstond die het te warm kreeg, of je haan omdat ie in zijn mond zat
en SUPERgezelligquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Godver, wat zal RK teleurgesteld zijn als hij morgen ziet wat jullie met zijn topic hebben gedaan!
Dit moest BAGGER zijn, geen intelligente woordgrapjes topic!
De gemiddelde man gaat dood als zijn lul wordt afgeknepen in een mierenanusquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ken iemand die ging mieren neuken.. ook dood
HAHAHAHAHAHAHAHA GEWELDIG !!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:12 schreef Pool het volgende:
Ik zag laatst een pier. Ook dood.
en al dat gelul kon niet in 1 post want ?????quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:31 schreef DutchTSE het volgende:
De olifant begaf zich op glad ijs, hij zakte er doorheen. Ook dood
de oflifant was te dikquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:03 schreef buzzer het volgende:
[De olifant begaf zich op glad ijs, hij zakte er doorheen. Ook dood]
en al dat gelul kon niet in 1 post want ?????
Nee, hij kan niet praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:21 schreef DutchTSE het volgende:
was het niet je driewieler die krak zei?![]()
![]()
Ik verwacht van wel. Hij zal wel onder een Chemokar terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef Pool het volgende:
Waar is RealKnuckles trouwens? Ook dood?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik werd vanochtend wakker.. En kd8 van het is wel eens tijd voor een nieuwe sneeuwscooter..!!
Dus ik rij naar de sneeuwscooterdealer en koop een nieuwe weet je.![]()
[afbeelding]
Ik kom dus op volle vaart mn badkamer binnen rijden
[afbeelding]
opeens![]()
hoor ik iets kraken, en wat blijkt, ligt Rudolph eronder
[afbeelding]
Tot in het hiernamaals!![]()
[afbeelding]
dude wtf, open ur eyesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Sinds wanneer koop jij je Jet bij een MercedesdealerPoging mislukt
Dat is mijn voogd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
BrauN vertel nu eens eindelijk wie die kerel in je avatar en emoticon is...
Het was voor een PTA topic. 'Welke persoon past bij welke auto?', dus dan zoek je een sjonnie en een plaatje van een Opel Manta, een huismoeder en een Twingo, etcetera. Ik had een gare Oostblokwagen gevonden en daar moest een vieze ouwe 'bald man' bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:![]()
Waarom zoek je in godesnaam op bald man?Waar moesten ze precies kaal zijn?
Nog een geluk dat ie je band niet heeft lekgestoken!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef Dhr-Frijlink het volgende:
Ik wordt zo wakker en denk van ik wil een nieuwe vrachtwagen inclusief wieldoppen
[afbeelding]
ik rij zo lekker naar me huis
[afbeelding]
hoor ik zo in een keer krak
[afbeelding]
Wesp dood. Tot in het hiernamaals!![]()
[afbeelding]
Herman was zijn naam... ik zou hem missen die rekelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Pfffffffff R.I.P. wesp... Had hij geen naam![]()
*aait gefrustreed Manneke over zijn bolle hoofdjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
* Reloaded door bushokje tyft
Ga naar de index en lees de FaQ
Nu weet ik 't zeker, knowall!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef henkdevries het volgende:
Manneke_Pils, niet om het een of ander he, maar het staat je niet echt om iedere newbie door een bushokje te tyfen, en zeker niet aangezien je zelf een newbie bent
Ik zat ook al te denken, RK, knowall of conflict...quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:13 schreef Janetje het volgende:
Ging ik met mn broertje een wedstrijdje houden (ik moest mn nieuwe bolides even testen).
[afbeelding]
Rijd ik mn slaapkamer binnen..
[afbeelding]
Hoor ik krak...
Ik kijk naar beneden... wat denk je?
Heb ik zo mn wandelende tak 'Fokkie!' doodgereden
[afbeelding]
Top.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:22 schreef Dirkh het volgende:
Eerst maar eens een slotje om het op te ruimen, er zijn grenzen.
Straks weer open
En weer open.
Hou de pics wel een beetje binnen de grenzen. Kom op, er kan echt wel wat, maar je kan ook te ver gaan.
Goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
rij deze hond ook even dood
Mijn hond is nu een jaar bij ons.
bedankt
ik ben wel eens over een raspatatje heengeredenquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef Joene het volgende:
ik ken serieus iemand die over zn eigen RAS Kat heen reed in zn garage.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Was BrauN laatst een gat voor een ander aan het graven. Viel hij er zelf in…. Ook dood
sorry BrauN… ik kon het niet laten
het was gruwelijker tot gruwelijke dirkh met zijn gruwelijke bagger schep tekeer gingquote:
R.I.P.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:14 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb gisteren een banaan dood gereden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:59 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
het was gruwelijker tot gruwelijke dirkh met zijn gruwelijke bagger schep tekeer ging( waar hij het gedeeltelijk wel mee eens was )
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
De TS heeft zijn kat doodgereden...
meen je?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:19 schreef pietje-tering het volgende:
Ik drukte laatst het rempedaal in, en wat denk je..... ik remde af![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |