die mieren of die iemandquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:07 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik ken iemand die ging mieren neuken.. ook dood
leuk he in je 1tje postenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:15 schreef Sjoe538 het volgende:
mn hamster had te weinig in z'n mars.. dood
en mn andere muis pikte een graantje teveel mee, te dik, ontplofde, dood
mn kameel kon niet heksen, dat werd zn dood..
nou da's wel ff genoeg voor nu..
Jij bent een vervelende newbie.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:35 schreef Fr3derik het volgende:
Een vrijer zonder baard is geen cent waard. Ook dood.
(het heeft er niets mee te maken, maar het is toch een mooi gezegde)
Dit is dus een voorbeeld van hoe het HE-LE-MAAL niet moet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:47 schreef dot-matrix het volgende:
Loop ik laatst langs een sloot
[afbeelding]
Zie ik dat er een oude koe in ligt.
Volgens andere mensen kon ik hem er beter niet uithalen.
[afbeelding]
Gevolg koe dood !
[afbeelding]
Die had je al.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:00 schreef Fr3derik het volgende:
Mijn kat had er de pest in. Ook dood.
wie ging er nou dood? je morgenstond die het te warm kreeg, of je haan omdat ie in zijn mond zatquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:12 schreef _JBX_ het volgende:
De morgenstond had m'n haan in de mond, werd 'm iets te warm, ook dood
zucht,, weer ff te lang drooggestaan jongetjequote:wie ging er nou dood? je morgenstond die het te warm kreeg, of je haan omdat ie in zijn mond zat
en SUPERgezelligquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:21 schreef BrauN het volgende:
Godver, wat zal RK teleurgesteld zijn als hij morgen ziet wat jullie met zijn topic hebben gedaan!
Dit moest BAGGER zijn, geen intelligente woordgrapjes topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |