alleen jammer Niels in combi met.....quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
correctie: Tonnieen Tara
ja 't is een drama....
maar 't was iig een Niels-aflevering en die scene met Bettina [promo van gisteren] was ook leuk...
Ik hoop dat ik 'm morgen tijdens RTL Boulevard te pakken krijg op dvd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:23 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM promo van RTL 4 is leuk!!
jawel ik gun de mannen van ONM heel veel maar Iris ja ik weet het niet zo....Ik zie Niels nu voorlopig na Claire liever een tijdje alleen af en toe denkend aan zijn wijlen vrouw in plaats van dat hij met de eerste de bestequote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
H_E: de mannen van ONM gun je niet veel, hè?
Laat Niels toch gelukkig zijn met het lekkerste van het lekkerste dat ONM 'm heeft te bieden: Iris.
Ik zag hem inderdaad in het reclame blok van RTL Boulevard en dat was met reclame blok van 19:00 of 19:15.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik 'm morgen tijdens RTL Boulevard te pakken krijg op dvd.
*heeft hekel aan promo jagen...![]()
Zjabbaar!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Wiens voornaam begint met een Z ? (onderaan)
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:11 schreef Orginial het volgende:
Is Evelien exit? Vandaag gaat de smurf de babe neersteken.![]()
Volgens mij hoort Julia (Yolanthe van Kasbergen) daar te staanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Wiens voornaam begint met een Z ? (onderaan)
Maar Julia begint met een J en het is toch geen Zulia....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens mij hoort Julia (Yolanthe van Kasbergen) daar te staan
Hmm begint Renee Couwenberg met een Xquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Maar Julia begint met een J en het is toch geen Zulia....
ik denk dat dit een sheet is van al een paar afleveringen terug, die we al gezien hebben......
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmm begint Renee Couwenberg met een X
Of Tara van Walsum met een S
Oke, b@ck to topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:07 schreef Woelli het volgende:
Of chris Vroman met een sterretje
vanavond word Marie Jolijntje dus lek gestokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |