Waar zit je vast dan ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt, maar het spelen van het spel an sich is het probleem niet. Ik heb zelf een legale versie van Maniac Mansion die het prima doet. Ik zit alleen gewoon vast
Ik weet het echt niet meer, m'n laatste serieuze poging is alweer een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waar zit je vast dan ?
Misschien dat ik me het nog kan herinneren.
Wat ik wel weet dat het volgens mij niet mogelijk is MM uit te spelen zonder die nerd met die bril (Bernhard) , ook al zeiden ze dat je het met elk persoon uit te spelen is/was
Vergeet Bernhard niet in je groep te nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, m'n laatste serieuze poging is alweer een paar jaar geleden.
Ik krijg er nu eigenlijk wel weer zin in... misschien trek ik 'em binnenkort wel weer even uit de kast
Ik heb net een uur die Maniac Mansion weer gespeeld.. voor t eerst sinds 1988!!! Ahhhhhhhhhquote:Op zondag 16 januari 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krij weer zin in die spellen, dankzij dit topic, aaaahhhh nostalgie![]()
Die was idd meesterlijk, daar heb ik heel wat leuke uurtjes aan gehad. HEEL wat uurtjesquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef Deetch het volgende:
Syndicate van Bullfrog. En als iemand weet hoe je die aan de praat krijgt op een XP machine dan hoor ik dat graag.
Virtua Striker komt pas tot zn recht tegen een echte tegenstander. Onnoemelijk veel guldens in die kast gepleurd terwijl ik thuis toch echt PES2 al had toendertijd. Bleef gewoon tof!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha! Paralympics soccer is dat. ziet er erg mooi uit en is ook grappig om te spelen maar dat spel is zo slecht he. volgens mij hebben ze de spelers gewoon helemaal geen AI gegeven om te kijken wat het resultaat is.
Ha daar heb ik de demo van! Met mannetjes die voor je auto springenquote:
Krondorquote:Op zondag 16 januari 2005 16:30 schreef P8 het volgende:
Syndicate blijft echt het beste spel ooit. deel 2 was trouwens een enorm kutspel
tyrian was ook een vet spel
en niet te vergeten natuurlijk ook Krondor
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |