Dat klinkt ook wel bekend!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij heette 't Boulderdash op consoles als C64 en Amiga.
Boulderdash was er ook voor de PC. Boulderdash 2 ook, evenals Super Boulderdash en de Boulderdash Construction Kit (kon je zelf velden maken).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij heette 't Boulderdash op consoles als C64 en Amiga.
Hey volgens mij heb ik die nog ergens hier op floppyquote:
Hoezo? Dit topic gaat over *vergeten* game-titels en ik kan me niet voorstellen dat er mensen rondlopen die zichzelf gamer noemen die Full Throttle vergeten zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:31 schreef numero_uno het volgende:
Jullie moeten je schamen dat deze nog niet genoemd is
ik ben al jaren op zoek naar de volledige versiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:07 schreef Roi het volgende:
[..]
Hey volgens mij heb ik die nog ergens hier op floppy! Jammer dat veel van me floppy's het niet doen met XP
magical kid wizquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog 2 games die ik vroeger zeer vaak gespeeld heb
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heete dat spel int. soccer op de C64 , was wel vermakelijk , alleen als je bij corner hoek ging staan en je schoot op goal ging ie er altijd inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Everett het volgende:
Ik noem een Emlyn Hughes Soccer. Kent iemand die nog? Grafisch gezien was het zelfs toen al slecht, maar wat een speelplezier.
[afbeelding]
De eerste wedstrijd altijd tegen Kameroen, en dan proberen de 50 te halenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
World Cup Soccer
[afbeelding] [afbeelding].
Met allemaal speciale moves om de bal er snoeihard in te trappen. Retegaaf als je die moves niet op de bal maar op je tegenstanders uitoefende en ze de rest van het spel dood op de grond lagen.
prachtig was diequote:
Zeg, ga je me nu al quoten in je signature?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:00 schreef EternalSolstice het volgende:
net weer de shareware versie uitgespeeld
DosBoxquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef Deetch het volgende:
Syndicate van Bullfrog. En als iemand weet hoe je die aan de praat krijgt op een XP machine dan hoor ik dat graag.
It came from the desert!quote:
de superomhaalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
World Cup Soccer
Met allemaal speciale moves om de bal er snoeihard in te trappen. Retegaaf als je die moves niet op de bal maar op je tegenstanders uitoefende en ze de rest van het spel dood op de grond lagen.
Nope, je bent niet de enige, mooi spel was dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:37 schreef Jebus het volgende:
Gargoyles Quest 2, ik ben volgens mij de enige die dat ooit gespeeld heeft
[afbeelding]
[afbeelding]
die muziek
Heheh, diezelfde makers hebben ook StreetGangs uitgebracht, was een soort RPG/fighter spelletje, heb ik jammer nog nooit uitgespeeld omdat ik telkens ergens vast kwam te zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
World Cup Soccer
Hehehee neehoor! Was wel verdomde moeilijk vond ik toendertijd, uren rondvliegen over die 3d map op zoek naar het volgende aanknopingspuntquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:37 schreef Jebus het volgende:
Gargoyles Quest 2, ik ben volgens mij de enige die dat ooit gespeeld heeft
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de superomhaal![]()
en als je wat verder kwam dan lagen er stenen op het veld en als je daar over struikelde dan was je dacht ik ook dood![]()
Altijd schuin richting het doel lopen; want dan scoorde je altijdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[afbeelding]
World of Sensible soccer (PES 4 eat your heart out)
Ik heb er nog een remake van liggen van 5,6 mb, legaal gedownload; mocht je interesse hebben dan moet je me ff mailen op vossie59<at>hotmail.comquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:15 schreef Tijn het volgende:
Vooral van Maniac Mansion zit het me al meer dan 15 jaar ofzo dwars dat ik 'em nooit tot een goed einde heb kunnen brengen
Oh jee , dat ik die vergeten ben , wat een geweldig spel is/was datquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:05 schreef Roquefort het volgende:
[afbeelding]
Miner 2049'er op de Colecovision.![]()
Ja klopt , maar CPK kon je alleen van links naar rechts en met Pitfall 2 (arcade versie kon je ook naar beneden , met een treintje rijden ,zwemmen ), ik kan ze beide echt aanbevelenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef Roquefort het volgende:
Die cabbage patch kids doet me ook erg aan Pitfall (1) denken, op dat screenshot.
en het doet mij weer denken aan Athletic Land op de MSX!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef Roquefort het volgende:
Die cabbage patch kids doet me ook erg aan Pitfall (1) denken, op dat screenshot.
Bedankt, maar het spelen van het spel an sich is het probleem niet. Ik heb zelf een legale versie van Maniac Mansion die het prima doet. Ik zit alleen gewoon vastquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik heb er nog een remake van liggen van 5,6 mb, legaal gedownload; mocht je interesse hebben dan moet je me ff mailen op vossie59<at>hotmail.com
Werkt perfect op XP (heb trouwens ook nog een Zack McKracken remake liggen van 7 mb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |