Waar zit je vast dan ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt, maar het spelen van het spel an sich is het probleem niet. Ik heb zelf een legale versie van Maniac Mansion die het prima doet. Ik zit alleen gewoon vast
Ik weet het echt niet meer, m'n laatste serieuze poging is alweer een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waar zit je vast dan ?
Misschien dat ik me het nog kan herinneren.
Wat ik wel weet dat het volgens mij niet mogelijk is MM uit te spelen zonder die nerd met die bril (Bernhard) , ook al zeiden ze dat je het met elk persoon uit te spelen is/was
Vergeet Bernhard niet in je groep te nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, m'n laatste serieuze poging is alweer een paar jaar geleden.
Ik krijg er nu eigenlijk wel weer zin in... misschien trek ik 'em binnenkort wel weer even uit de kast
Ik heb net een uur die Maniac Mansion weer gespeeld.. voor t eerst sinds 1988!!! Ahhhhhhhhhquote:Op zondag 16 januari 2005 13:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik krij weer zin in die spellen, dankzij dit topic, aaaahhhh nostalgie![]()
Die was idd meesterlijk, daar heb ik heel wat leuke uurtjes aan gehad. HEEL wat uurtjesquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef Deetch het volgende:
Syndicate van Bullfrog. En als iemand weet hoe je die aan de praat krijgt op een XP machine dan hoor ik dat graag.
Virtua Striker komt pas tot zn recht tegen een echte tegenstander. Onnoemelijk veel guldens in die kast gepleurd terwijl ik thuis toch echt PES2 al had toendertijd. Bleef gewoon tof!quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha! Paralympics soccer is dat. ziet er erg mooi uit en is ook grappig om te spelen maar dat spel is zo slecht he. volgens mij hebben ze de spelers gewoon helemaal geen AI gegeven om te kijken wat het resultaat is.
Ha daar heb ik de demo van! Met mannetjes die voor je auto springenquote:
Krondorquote:Op zondag 16 januari 2005 16:30 schreef P8 het volgende:
Syndicate blijft echt het beste spel ooit. deel 2 was trouwens een enorm kutspel
tyrian was ook een vet spel
en niet te vergeten natuurlijk ook Krondor
[afbeelding]
Athletic land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik word toch zo verschrikkelijk blij van dit soort draden he...oh de nostalgie.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:08 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
en het doet mij weer denken aan Athletic Land op de MSX!!
[afbeelding]
Ik denk deels omdat de spellen tegenwoordig veel gecompliceerder en onoverzichtelijker zijn. Bij de oude games weet je na een tijdje precies wat er allemaal komt, het is gewoon makkelijk om die spellen door en door te kennen.quote:Toen waren games veel "romantischer" qua gevoel. Dat je echt vol spanning naar zo;n openingsscherm zit te staren..Heb ik ttoch zelden met nieuwe games..
Nee, door de echte hardcore gamer die al een tijdje meeloopt niet natuurlijk, maar van die categorie heb ik al meer spellen langs zien komen hier.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:19 schreef search64 het volgende:
Larry is nooit vergeten.
Dat spel was vaag, had echt een heel eigenaardig sfeertje vond ik.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:46 schreef EternalSolstice het volgende:
Rise of the Triad![]()
[afbeelding]
Die vond iedereen denk ik wel vet
Dat zal een versie van test drive geweest zijn?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben de naam kwijt van zo'n spel met enkel de kleuren paars, wit en mintgroen. Je kon met een Lotus of Porsche langs een bergweg rijden. En als je tegen een tegenligger aanknalde, of tegen de berg, hetzij in het ravijn, dan zag je een breuk in de voorruit.
Daar had je er een paar van toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:06 schreef DjNivek het volgende:
Jill of the Jungle speelde ik vroeger ook aardig veel.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
ik weet niet of die echt vergeten is maar
Killer Instinct!! een van mijn favoriete SNES spellen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
cccccccccombo breakerquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
ik weet niet of die echt vergeten is maar
Killer Instinct!! een van mijn favoriete SNES spellen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Dan heb je zeker ook Freespace 1 en 2 wel gespeeld?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:00 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Fury3, voor mij het eerste echte spacevliegspel.
ja dat is emquote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:58 schreef BIGGI het volgende:
Bedoel je desert strike drizzt?
Die is zooooooo goed ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:30 schreef Cheiron het volgende:
Toonstruck
[afbeelding]
Zo een leuke Point en Click adventure met Christopher Lloyd! (Fester Adams, Prof uit Back to the Future)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik, origineel nog wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:12 schreef heiden6 het volgende:
Niemand hier zal het wel kennen, maar Under A Killing Moon heb ik heel veel plezier aan gehad. De graphics waren ook prachtig voor die tijd. Hij runde wel wat moeizaam op de 486 van m'n pa.
en was het het waard ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:41 schreef Tijn het volgende:
ik heb zojuist ook Indiana Jones & The Fate Of Atlantis tot een goed einde gebracht
[afbeelding]
ey flikker op met die smiley. Indiana Jones is altijd de moeite waard.quote:
Ik heb hem ooit uitgeleend aan een vriendin van me, en niet meer teruggekregen voor ik terug naar Nederland verhuide.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:21 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die heb ik, origineel nog wel.
Fantastisch uitgevoerd spel.
Zeker! Het is een waanzinnig spel met een tof eind. Althans, 1 van de 2 eindes die ik nu gezien heb. En er zijn sowieso nog 2 andere routes door het spel die ik kan verkennenquote:
Yep! BlockOut is cool!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef mortar999 het volgende:
Blockout!!!
Was (is) een soort van 3d-tetris, laatst nog eens geprobeerd op mijn huidige pc, maar dat was niet meer bij te houden.....
Een van de meest verlsavende spellen die ik ooit heb gespeeld.
Dat was zo ongeveer mijn eerste spel ooit....samen met paratrooper en later Dangerous Dave.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:08 schreef LennyKravitz het volgende:
Andere coole:
Digger (een of ander bulldozertje die gangen moest graven)
supaplex is gewoon meesterlijkquote:Op zondag 23 januari 2005 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
Supaplex, ze komen niet beter.
blackthornequote:Op zondag 23 januari 2005 18:53 schreef Drakul het volgende:
Vroeger (heel vroegah) speelde ik een game (platform adventure game) waarbij je een ventje met lang zwart haar, een wit t-shirtje en een blauwe broek allemaal warcraft achtige orcs moest neerknallen. Kan alleen niet meer op de naam komen. Je moest ook veel ladders beklimmen enz. Iemand enig idee?
Die was idd vet eng, doom III is er niets bij. Heb je hem nou nog uitgespeeld? En zo ja, hoe loopt hij af? want ik kwam nooit voorbij het laatste hoofdstukquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:46 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
Phantasmagoria.
Het was best een eng spel...... vooral met die fles wijn en dat oog.
Ja, ik heb 'm uitgespeeld, maar hoe die afloopt, weet ik niet goed meer. Wel dat er sprake was van een achtervolging op een gegeven moment en dat je wint..... Maar helemaal eind goed, al goed was het ook niet natuurlijk. Wat ik wel grappig vond aan het spel is, dat het enige spel is wat ik ken, waar een vrouw uitgebreid d'r make-up gaat doen, als je op de spiegel klikt. Een beetje zoals het echte levenquote:Op zondag 23 januari 2005 22:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Die was idd vet eng, doom III is er niets bij. Heb je hem nou nog uitgespeeld? En zo ja, hoe loopt hij af? want ik kwam nooit voorbij het laatste hoofdstuk
Dit was t eerste spel ooit wat ik op de PC gespeeld heb!quote:Op zondag 23 januari 2005 23:08 schreef heiden6 het volgende:
Deze is volgens mij ook nog niet voorbijgekomen. Ik heb me behoorlijk vermaakt met de demo, maar het hele spel heb ik wel eens bij anderen gespeeld. Erg cool. Uiteraard niet vergeten, maar wel het noemen waard.
[afbeelding]
Strife was ook extreem cool ja. De engine was al zwaar verouderd toen ie uitkwam, dus niemand heeft er aandacht aan besteed, maar het spel had een geweldig verhaal met RPG elementen.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:04 schreef JeeWeeJ het volgende:
Dat Strife nog niet genoemd is joh!
Was uber stoer spel op de doom engine, stoer verhaal erin en veel interactie in een FPS (voor die tijd)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |