Lijkt erg op Skunny.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:31 schreef Hellrazor het volgende:
Bubsy(2)
[afbeelding]
[afbeelding]
geweldige platformer![]()
Zou je misschien in een spoilertag mij willen vertellen wat daar ookalweer gebeurde?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:46 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
Phantasmagoria.
Het was best een eng spel...... vooral met die fles wijn en dat oog.
Het vrouwtje krijgt overal in huis waar ze komt, visioenen te zien met beelden uit het verleden. In de eetkamer staat ze bij een spiegel, en ziet een vrouw wijn drinken. Haar man komt achter haar staan, slaat de fles stuk en steekt de afgebroken hals via haar oog in haar schedel.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zou je misschien in een spoilertag mij willen vertellen wat daar ookalweer gebeurde?
Jaja, maar dat specifieke moment van het screenshot ken ik niet meer terug bedoel ik.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:04 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het vrouwtje krijgt overal in huis waar ze komt, visioenen te zien met beelden uit het verleden. In de eetkamer staat ze bij een spiegel, en ziet een vrouw wijn drinken. Haar man komt achter haar staan, slaat de fles stuk en steekt de afgebroken hals via haar oog in haar schedel.
Ook leuk is de moord met het zandschepje in het tuinhuis, en de moord met de trechter, ingewanden en vastgebonden vrouw op de stoel.
Of de "chiropractor" machine op de zolder
Jahquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:49 schreef Lestat het volgende:
Hee k3vil heb jij streets of rage voor de PC ?
Fall Out had echt een prachtige intro!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 04:04 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik vind dat veels te weinig mensen Fallout kennen, übermeisterspel. Wat ook wel grappig is om de toekomstnieuwsberichten te lezen die je tegenkomt in het spel, die nog best wel eens waarheid zouden kunnen worden (oliecrisis).
MDK was vet idd, leuke humor ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:12 schreef BdR het volgende:
Sunset Riders (1991) SNES/megadrive/arcade spel, gewoon gaaf!
[afbeelding]
Skyblazer (1993) SNES game van Sony imagesoft, relatief onbekend spel maar was zeer de moeite waard qua graphics en gameplay
[afbeelding]
MDK (1997)dat was pas een topper, voor die tijd zeer grote 3d omgevingen
[afbeelding]
Was een fantastisch spel inderdaad, maar ik heb 'm nooit uitgespeeld, geloof ik. Volgens ging ik altijd dood door die spin of iets dergelijks.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Daar was ik als kind al aan verslaafd. Spel uit 1984.
vette game was dat ja, nooit uitgespeeld.....quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
quote:
Hey dat is echt een van mijn eerste gamesherinneringen, toen was ik 4 of 5 ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
Ik hoop dat ze Total Annihilation 2 (niet Kingdoms) net zo goed maken.
Total Annihilation Kingdoms, en de daarbij horende uitbreiding the Iron Plague.. wel een (soort van) opvolger, maar niet echt een 'officieel deel 2'..quote:Op maandag 7 februari 2005 01:19 schreef el_hombre het volgende:
Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.
Of was dat een opvolger?
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:
Postal
Dat spel kreeg ik met m'n 12 voor kerst van m'n ouders, die hadden geen flauw idee wat voor spel het was!
Niks beter dan zelf je level volgooien vol fanfarebands en oma's, 999 molotov cocktails, en dan helemaal losgaan!
[afbeelding]
En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.
Bij elke opdracht gebeurd er wel weer iets onverwachts. Voorbeeld:
Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.
Topspel dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Duels waren idd toppie! Ik heb hem nog, originele cd's, wat heb je er voor overquote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
OMG! Die heb ik nog gespeeldquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
OMG.. dit spel heb ik echt helemaal kapot gespeeld.. jeugdsentiment ten topquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:27 schreef Moitessier het volgende:
operation wolf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pfew, kan ik toch verder met m'n scriptie, kon al niet meer ophouden met bedenken hoe het ookalweer heette...![]()
Eens is. Beste ooit.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef EmjaY het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cker de beste RTS die ik ooit gespeeld heb.
Wat een enorme mappen![]()
En vooral de airplanes waren supergoed uitgewerkt, enorme luchtduels etc.
En de Big Bertha![]()
Leuk spel, miste alleen alle vormen van sfeer. Het was allemaal maar leeg en karakterloos vond ik. Kan niet wachten op een deel3, met sfeerquote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:
En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.
Bij elke opdracht gebeurd er wel weer iets onverwachts. Voorbeeld:
Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.
Topspel dus
Het eerste en waarschijnlijk ook enigste RTS waar schietafstanden realistisch groot zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
idd was ook een topperquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:58 schreef Varr het volgende:
Bijna vergeten!!
Moonstone voor de amiga!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem ook geïnstalleerd, al is het spel het soms niet eens met de virtuele CD die ik gebruik, waardoor de muziek weigert. Echt geweldig spel, speel soms nog wel een potje tegen mijn broertje. Die gebruikt dan RA2 tactieken, zich helemaal inbouwen met zoveel mogelijk Big Bertha's, maar dat gaat niet zomaar bij dit spel, en dat is het mooie.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het eerste en waarschijnlijk ook enigste RTS waar schietafstanden realistisch groot zijn.
Een big bertha schiet enkele schermen ver met de kleinste moeite een klein leger naar de klote!
Vooral de uitbreiding The Core Contingency is een absolute aanrader.
De Vulcan (Big bertha in minigun opstelling met meerdere lopen en snellere vuursnelheid) was helemaal TOP.
5 van die kanjers naast elkaar en niks komt nog door je verdediging, althans niet via de grond. Alhoewel het me wel al een paar keer gelukt is om met een vulcan een vliegtuig uit de lucht te knallen WOOHOOO!!
Dit is ook werkelijk de enige RTS waar ik mogelijk dagen of zelfs weken op 1 Skirmish heb gezeten.
Machtig mooi om dan het gehavende groene landschap te zien dat vol ligt met wrakken en compleet vernietigde basissen die tig keer verhuisd en vernietigd zijn.
Damn, ik denk dat ik em straks maar weer es installeer!
Inderdaad, door de grote hoeveelheid verschillende units kun je echt ontzettend veel taktieken bedenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb hem ook geïnstalleerd, al is het spel het soms niet eens met de virtuele CD die ik gebruik, waardoor de muziek weigert. Echt geweldig spel, speel soms nog wel een potje tegen mijn broertje. Die gebruikt dan RA2 tactieken, zich helemaal inbouwen met zoveel mogelijk Big Bertha's, maar dat gaat niet zomaar bij dit spel, en dat is het mooie.
Als je de goede eenheden kiest kun je met een stuk of 20 eenheden heel erg veel schade aanrichten
Ik kan wel janken van geluk, dit is 1 van de 2 eerste spellen die ik ooit gespeeld heb (samen met sopwith, ik kon nog niet eens typen. M'n pa had een blaadje voor m'n neus gelegd met daarop de knoppen zodat ik het over kon typenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Ik ken hem niet, maar de titel is in ieder geval geniaalquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef common-sense het volgende:
[afbeelding]
Bad Dudes vs Dragonninja
Omg die was echt supervet! Zat op die eerste demo cd ofzoquote:Op maandag 21 februari 2005 22:39 schreef BdR het volgende:
Jumping Flash (1995) een "first generation" playstation game, erg cool
[afbeelding]
[afbeelding]
yeahquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
Road Rash!. Hadden mn ouders nog verstopt omdat ze het te geweldadig vonden
! (ik was toen 12 ofzo!
).
Ik weet ook nog dat ik dat spelletje een keertje meenam naar een vriendje. Ik hoorde zijn vader nog zeggen "Zo eindelijk een spel dat jullie leuk vinden zonder geweld, werd ook eens tijd", om vervolgens met kettingen te zwaaien en iedereen van de motor af te trappen!!. Vooral die eindfilmpjes waren mooi!!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |