* priester springt ervoor.. das wel vies maar nu krijgt hij wel recht op 2 extra maagden van allahquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:53 schreef DeLeider het volgende:
DeLeider schijt in de bek van allah, kijk dat is pas groot
Bril nodigquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:49 schreef the_real_joontje het volgende:
Ik sta ook ergens op die foto in het midden maar ik weet niet waar
Sry ik was mn kaartje kwijtquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:10 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Bril nodig![]()
6e rij, stoel 6994... dat je jezelf niet herkent...
stoelquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:10 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Bril nodig![]()
6e rij, stoel 6994... dat je jezelf niet herkent...
Durf jij te twijfelen aan het woord van Allah???...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
stoel![]()
die primitievelingen zitten op de grond hoor![]()
Ben terugquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:57 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK is neergeschoten door een moslim extremist en noet nu even naar het ziekenhuis
Dat was een voorproefje van de nieuwe moslim-legoquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Hallo Moslim met hoofddoek
Dat jou niveau van praten een beetje op het TikTak niveau ligtquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:55 schreef Jereon het volgende:
* Jereon] komt met bom bij deze moskee...[/me]
[me=Jereon] legt bom voor voordeur...[/me]
[me=Jereon] laat bom boem zeggen...[/me]
[me=Jereon] zegt: "weg is moskee"[/me]
[me=Jereon] gaat naar kerk schuilen[/me]
[me=Jereon] wordt opgeblazen door overlevende van die moskee van daarnet...[/me]
[me=Jereon zegt: En wat hebben we nu geleerd ???
*ligt dubbelquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dat jou niveau van praten een beetje op het TikTak niveau ligt![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:29 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Dat jou niveau van praten een beetje op het TikTak niveau ligt![]()
En bedankt hehquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:57 schreef JackyVie het volgende:
Ik wou al jaren moslim worden, eindelijk kan het!![]()
![]()
*Heeft zich speciaal geregistreerd om Allah te kunnen dienen![]()
oh no ze zjermanzquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:27 schreef Der_Arnold het volgende:
Ze Moeslims aar wan of ze trets vor ze Western wurlz. Al ze Moeslims hef zu daai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |