* the_real_joontje slaat BrauN met een kettingquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
* Stiefelt met z'n vuile modderlaarzen de moskee in en gaat een varkenshaasje eten.
*Verkracht vriendin van EvilThijn, krijgt complimenten, meisje wordt gestenigd!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:18 schreef EvilThijn het volgende:
*slaat zijn vriendin omdat het zo hoort*
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:25 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
*Verkracht vriendin van EvilThijn, krijgt complimenten, meisje wordt gestenigd!
met champignon roomsausquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
* Stiefelt met z'n vuile modderlaarzen de moskee in en gaat een varkenshaasje eten.
Bij mij.. dan vermeldt ik je in de ledenlijstquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:08 schreef Sjakie01 het volgende:e jongens mogen wel alles wat los en vast zit naaien. Maar bij de meisjes naaien ze liever de vagina dicht. En als het meisje naar een ander kijkt wordt ze verstoten.*
Waar kan ik het lidmaatschap voor deze "Godsdienst" aanvragen?
Stuur een mailtje met je gegevens naar:quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:08 schreef Sjakie01 het volgende:e jongens mogen wel alles wat los en vast zit naaien. Maar bij de meisjes naaien ze liever de vagina dicht. En als het meisje naar een ander kijkt wordt ze verstoten.*
Waar kan ik het lidmaatschap voor deze "Godsdienst" aanvragen?
Ik mis de geit voor sexuele contacten.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Stuur een mailtje met je gegevens naar:
ikwilmoslimworden@schaap.nl
En maak een keuzen uit de geweldige welkomscadeau's
- Een Burka voor je vrouw
- Een beginnerspakketje over "hoe wordt ik een drugsdealer"
- En voor de kinderen: Relmarokkaantjes voor dummies
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Geen alcoholquote:
Kan je er geen zelf-kitje bijdoen voor het voorhuidje?? dat moeten we ineens zelf betalen omdat die niet-moslims met medische redenen kwamen om dit te laten uitvoeren!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
* the_real_joontje gooit een schaap tussen allah en de kogelquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
*schiet allah met een kogel door zn kop
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Schiet Sjakie01 vervolgens nog een keer.
Moskeetrixquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...
bedanktquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Schiet Sjakie01 vervolgens nog een keer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
TLK mijn geestelijk leider![]()
* pakt zijn machinegeweer eens kijken hoeveel handen er over zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...
moge allah je een gezwel in je prostaat bezorgen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik vind dat allah een slechte invloed heeft op sommige sociaal ontevreden KUT marokjes
* the_real_joontje erwijst GewoneMan naar het nabijgelegen theehuisquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:55 schreef GewoneMan het volgende:
stapt in kisten naar binnen en roept: hee allah 2 bier![]()
En waarom vriend? zei ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:57 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
[..]
moge allah je een gezwel in je prostaat bezorgen...![]()
Open er een topic overquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik vind dat allah een slechte invloed heeft op sommige sociaal ontevreden KUT marokjes
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Allah bestaat niet, en heeft nooit bestaan. Het is gewoon een zwak verzinsel om zo hun luiigheid en langzame ontwikkeling goed te praten.
* the_real_joontje verwijst Angeliquetje naar het theehuis alwaar zij fijn kan gaan babbellen met GewoneMan en nu ontopic ongelovige hondquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:05 schreef Angeliquetje het volgende:
ik denk dat meneer kortzichtig het nu wel snapt
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:57 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Ter land ter zee en tegen het WTC
anders dan negeer je mn 2e post even en reageer je liever op wat makkelijkere tegenslagenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:12 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
* the_real_joontje verwijst Angeliquetje naar het theehuis alwaar zij fijn kan gaan babbellen met GewoneMan en nu ontopic ongelovige hond![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:14 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ach dat hele geloof is gebasseerd op een kinderlokker, die op een berg heeft gezeten en zich zelf heeft uitgeroepen tot profeet, in het begin geloofde niemand hem, naarmate hij meer volgelingen kreeg kwam de ISLAM tot stand, het is niks anders dan een uit één gelopen sekte.![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:16 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
anders dan negeer je mn 2e post even en reageer je liever op wat makkelijkere tegenslagen
klein klein terorisjequote:Op donderdag 13 januari 2005 12:18 schreef GewoneMan het volgende:
en waneer begint het rad van terreur ook alweer???
Ik zal jou slachten als een schaapquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:58 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
ik vervloek allah
kansloosquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
TLK mijn geestelijk leider![]()
maak je geen zorgen die heb ik al verbrandquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:56 schreef the_real_joontje het volgende:
Ik ga even eten hou het rustig jongens en niet met de koran gooien
dan vervloek ik jou ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal jou slachten als een schaap
En wij zitten nog bij elkaar in de ONZ-klasquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:08 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
dan vervloek ik jou ook
*mompelt als je je rommel maar opruimt is alles goed....quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maak je geen zorgen die heb ik al verbrand![]()
Alle boeken moesten worden verbrand zo wou Hitler dat.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maak je geen zorgen die heb ik al verbrand![]()
* the_real_priester blust de brand en gaaft TLK moskee verbod tevens theehuis verbodquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
* TLK trapt de Moskee priesster in zijn kruis en steekt de Moskee in de fik
Ik ga soloen richt zijn eigen geloof op
Ik gaf jou een kerk verbod ( die kerk heb ik inmiddels verbrand )quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:27 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
* the_real_priester blust de brand en gaaft TLK moskee verbod tevens theehuis verbod
Zou jij aub de Moskee willen verlaten... verboden voor vrouwen, jij bent onrijn!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:05 schreef Angeliquetje het volgende:
ik denk dat meneer kortzichtig het nu wel snapt
tja verschil moet er wezen (maar dat verbod werkt toch niet )quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik gaf jou een kerk verbod ( die kerk heb ik inmiddels verbrand )
En jij geeft mij een Moskee verbod
inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:38 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
tja verschil moet er wezen (maar dat verbod werkt toch niet )![]()
Die zit al een tijdje in het theehuisquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Zou jij aub de Moskee willen verlaten... verboden voor vrouwen, jij bent onrijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |