Ik mis de geit voor sexuele contacten.quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Stuur een mailtje met je gegevens naar:
ikwilmoslimworden@schaap.nl
En maak een keuzen uit de geweldige welkomscadeau's
- Een Burka voor je vrouw
- Een beginnerspakketje over "hoe wordt ik een drugsdealer"
- En voor de kinderen: Relmarokkaantjes voor dummies
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Geen alcoholquote:
Kan je er geen zelf-kitje bijdoen voor het voorhuidje?? dat moeten we ineens zelf betalen omdat die niet-moslims met medische redenen kwamen om dit te laten uitvoeren!quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
* the_real_joontje gooit een schaap tussen allah en de kogelquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
*schiet allah met een kogel door zn kop
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Schiet Sjakie01 vervolgens nog een keer.
Moskeetrixquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...
bedanktquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:50 schreef Sjakie01 het volgende:
Schiet Sjakie01 vervolgens nog een keer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:54 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
TLK mijn geestelijk leider![]()
* pakt zijn machinegeweer eens kijken hoeveel handen er over zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:53 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Sjakie01 vergeet dat hij in de Moskeetrix zit, en Neo stopt de kogel door het heffen van zijn hand...
moge allah je een gezwel in je prostaat bezorgen...quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik vind dat allah een slechte invloed heeft op sommige sociaal ontevreden KUT marokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |